سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 19 اردیبهشت 1396 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 31 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 تیر 1396 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1396 نوشهر آنلاین 30 مهر 1396 نوشهر آنلاین 30 آبان 1396 نوشهر آنلاین 30 آذر 1396 نوشهر آنلاین 30 دی 1396 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1396 نوشهر آنلاین 29 اسفند 1396 نوشهر آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 2 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 3 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 4 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 5 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 6 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 7 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 8 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 10 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 11 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 12 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 13 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 14 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 15 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 16 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 17 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 18 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 19 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 20 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 21 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 22 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 23 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 24 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 25 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 26 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 27 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 28 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 29 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 30 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۶    
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از الحاق باغ موزه قصر به این سازمان خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۴    
کتاب ایرانیان و خلافت عباسی رفتارشناسی سیاسی ایرانیان در قرن سوم هجری بیست و هفتمین کتاب گروه تاریخ و تمدن پژوهشگاه بوده که به قلم سید حسین فلاح زاده به چاپ رسیده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۴    
نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را واجب دینی و شرعی و وظیفه ملی مردم دانست و تصریح کرد: همه باید پای صندوق های رای حاضر شویم تا اقتدار کشور حفظ شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۷    
رئیس سازمان غذا و دارو با تأکید بر تقویت حرفه و کار داروسازان بیمارستانی، اظهار داشت: علاقه مندی داروسازان به فعالیت در بیمارستان می تواند نقطه عطفی برای جایگاه داروسازی بیمارستانی باشد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۱    
دعوتنامه ظریف تسلیم همتای کامرونی شد
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۳۲    
تیم های ملی بوکس،شنا،جودو و جودوی نابینایان به همراه گروه نخست کادر خبری،دکتر نوروزی و سجاد انوشیروانی وارد باکو شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۷    
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از لحاظ مبانی نظری و فرایند تصویب، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل همواره مورد توجه علما و حقوق دانان و پژوهش گران بوده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۹    
با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، مناظره مسؤولان ستاد انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری در مازندران برگزار می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۶    
تهیه کننده فیلم سینمایی پسرعمو دخترعمو ساخته روح انگیز شمس از اکران فیلم در پاییز خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۶    
محققان موفق به ساخت ربات هوشمندی شده اند که با بررسی پل ها می تواند شکستگی ها و خوردگی های ریز را در آنها شناسایی کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۳    
مناظره انتخاباتی عباس عبدی و پرویز امینی فردا چهارشنبه ساعت 10:45 در خبرگزاری فارس برگزار می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
مدیر عامل باشگاه نساجی گفت: می خواهیم با مربی قرارداد ببندیم که شرایط تیم را بهبود ببخشد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۷    
شبکه سی ان ان گزارش کرد که جدیدترین پیشنهادات و طرح ها در زمینه افزایش نظامیان آمریکایی در افغانستان هفته جاری برای بررسی در اختیار دونالد ترامپ قرار می گیرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۴    
دهمین کنگره ادبی حضرت علی اکبر علیه السلام دیشب با معرفی برگزیدگان و تقدیر از آنان پایان یافت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۸    
رسانه حکومتی کره شمالی نوشت این کشور برنامه اتمی خود را کنار نمی گذارد و تسلیم فشار و تحریم های آمریکا و پیروان آمریکا نمی شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۹    
تیزر تلویزیونی کتاب بچرخ تا بچرخیم اثر محمد سرشار از شبکه های تلویزیون پخش می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۶    
رمان وقت بودن نوشته جلیل سامان، توسط انتشارات کتابستان معرفت، در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده و امروز این فیلمساز شناخته شده، برای جشن امضای کتابش به نمایشگاه می رود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۳    
فیلم سینمایی قلب سفید قاصدک ها ساخته افشین محمودی و تهیه کنندگی علی روئین تن از چهارشنبه بر روی پرده سینماها می رود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهور روسیه طی پیا می ضمن اعلام آمادگی برای همکاری سازنده با رئیس جمهور جدید فرانسه در زمینه مسائل دوجانبه و بین المللی ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بدهی 75 میلیاردی بیمه ها به صندوق فولاد، گفت: مجموع مطالبات کارکنان و رویکرد دارایی های صندوق باید اصلاح شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از پایگاه پسابندر که در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان قرار دارد، بازدید کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۸    
دادگاهی در استرالیا به مدیران فیس بوک دستور داده تا هر چه سریع تر پست های حاوی مطالبی نفرت پراکن علیه برخی افراد را حذف کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۵    
رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده گفت: با پذیرش سند 2030 یونسکو، اقدامات تربیتی جمهوری اسلامی دیگر نه بر اساس احکام شرعی اسلام بلکه بر اساس اهداف مورد نظر سرمداران جهانی قرار خواهد گرفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۳    
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران گفت: سند 2030 یک سند کاملا غربی است، این سند به جز ترویج لیبرال و سرمایه داری چیزی برای ما ندارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۰    
ستاره های اصلی تاتنهام به علت بازی های ملی در ماه ژوئن (خرداد)، از سفر به هنگ کنگ پس از اتمام لیگ ناراضی بوده و خواهان تغییر هستند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۰    
اخبار تایید نشده حاکی از این است که یکصد تن از نیروهای امنیتی افغانستان تحت محاصره طالبان قرار دارند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۷    
فیلم مستند بلند ژنرال های 13 ساله ساخته مشترک محمد جعفری و آذر مهرابی با محوریت دیروز و امروز نوجوانان رزمنده دوران دفاع مقدس در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۴    
حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته کشورمان به دلیل مشکلات شخصی ممنوع الخروج است و به همین دلیل از اعزام به بازی های کشورهای اسلامی جا ماند!
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
علی رغم انکار وعده ایجاد 5 میلیون شغل یکی از کاندیداها توسط مسئولان، روز گذشته دولت یازدهم همین میزان شغل را با راه اندازی طرح کارورزی کپی شده از دولت قبل در دستور کار قرار داده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۸    
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، از فردا و به مدت 2 روز در شهر دهلی نو پایتخت کشور هند برگزار می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان 5 تا 22 ساله کم توان ذهنی و دارای اختلال طیف اتیسم با عنوان آفتابی در میان سایه ای 21 تا 26 اردیبهشت ماه در در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
رئیس کمیسیون اروپا ضمن انتقاد از فرانسه، از همکاری مسکو و اتحادیه اروپا با وجود اختلاف نظرها حمایت کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۹    
محمدباقر قالیباف تصریح کرد من نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشدم که کناره گیری کنم و با قدرت آمده ام که بر دولت 4 درصدی مهر پایان بزنم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
درخصوص موضوع قاچاق کالا توسط دختر وزیر گفت: در این مورد گفتیم بررسی کنند و طبق قانون برخورد شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
منابع خبری در آلمان بر این باورند که شایعه مذاکره باشگاه آرسنال با سرمربی موفق دورتموند جدی شده و به مرز یک خبر رسمی رسیده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۳    
مهندسان انگلیسی دانشگاه نیوکسل یک پروتز دست ساخته اند که قادر به مشاهده محیط اطراف خود هم هست. دست مصنوعی یاد شده برای این کار مجهز به دوربین است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۰    
بازیکن جوان تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان تصریح کرد: باید به اعتماد مقامات باشگاه بایرن مونیخ پاسخ مناسب بدهم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۰    
برخی گزارشات رسیده از ترکیه حاکی از این است که آنکارا توافقنامه ای با قطر برای احداث یک پایگاه نظامی در این کشور امضا کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۷    
سردار مهری با اشاره به بخشودگی 2 برابری جریمه راهنمایی و رانندگی سال 95، گفت: میزان اضافه تمام جرائمی که تا پایان سال 95، 2 برابر شده ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۴    
رئیس جمهور جدید فرانسه در نخستین سفر خارجی خود پس از انتصاب به این مقام، به برلین سفر خواهد کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۱    
صندوق بین المللی پول به کشورهای آسیایی هشدار داد تا سال 2050 جمعیت 65 سال و به بالای منطقه آسیا 2.5 برابر می شود و اگر چاره ای نیندیشند اقتصاد این منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۱    
در حالی که انتظار می رفت فخرالدین دانش آشتیانی بعد از روی کار آمدن اهتمام بیشتری به موضوع اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان بپردازد ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۹    
ئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با طلوع خورشید اسلام، عالم بشریت جان گرفت و روحی مجدد در کالبد انسان دمیده شده و انسان ها را از لبه پرتگاه و قتلگاه جاهلیت نجات داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۶    
رئیس مجمع پارلمان سازمان امنیت و همکاری اروپا در دیدار وزیر امور خارجه ازبکستان چشم انداز همکاری های متقابل را بررسی کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
تنیسور شماره 4 جهان گفت: تورنمنت مادرید برایم خاص است چرا که یک بار دیگر در خانه ام بازی خواهم کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۰    
سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: ملی پوشان ما تمرینات سنگینی را پشت سر می گذارند و انگیزه زیادی برای قهرمانی در آسیا دارند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۷    
واشنگتن پست: مشاورین ترامپ طرح تغییر استراتژی آمریکا در افغانستان را به وی تحویل دادند که بر اساس آن بسیاری از محدودیت های اعمال شده دوران اوباما لغو خواهد شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۴    
دیگو کاستا با گل شب گذشته خود آماری فوق العاده به عنوان یک مهاجم ثبت کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۴    
در حالی که هنوز مدتی تا برگزاری انتخابات در انگلستان باقی مانده، فیس بوک با انتشار آگهی هایی در روزنامه های این کشور در مورد تلاش برای دستکاری افکار عمومی از طریق اخبار جعلی هشدار داده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۱    
رئیس شورای اسلامی تهران با بیان اینکه لیست خدمت را امروز و فردا اعلام خواهیم کرد، گفت: اگر تهران اکنون اینگونه است و عده ای چشمانشان را بستند ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به مواد ارجاعی لایحه هوای پاک، تعدادی از مواد این لایحه را اصلاح و مصوب کردند که قوانین جلوگیری از آلودگی هوا با لازم الاجرا شدن لایحه هوای پاک نسخ می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۵    
تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال کشورمان ساعت 5 بامداد امروز تهران را به سوی تایلند ترک کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
ارائه برنامه یکی از وظایف اصلی یک مدیر با اقتدار است حتی برنامه ای که انتقادات زیادی را به دنبال خواهد داشت بهتر است مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران از برنامه اش شفاف سخن بگوید تا به وقتش مطالبه ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۹    
قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه ورود آب لوله کشی به داخل خانه های روستایی و روشن شدن یک لامپ در یک خانه نماد امیدواری و تثبیت سکونت در روستاها است ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۳    
بنابر اخباری که وزارت کشور آلمان هم آن را تائید کرده، این کشور به شماری از نیروهای نظامی ترکیه ای پناهندگی داده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور پاکستان در پیامی به همتای ترکمنستانی خود بر علاقه مندی اسلام آباد جهت تقویت و گسترش روابط و همکاری ها با عشق آباد تأکید کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۷    
رهبر انقلاب چند سال پیش در دیدار با مسئولان دولت اصلاحات فرمودند: در دولت شما کسانی هستند که سال 63 خواستند بین دختر و پسر دیوار بکشند بنده نگذاشتم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۸    
نخستین مراسم سالگرد شهدای حماسه خان طومان مازندران باحضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج در مصلی ساری برگزار شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۵    
سؤالی که این روزها برای مردم و منتقدان مطرح شده این است که چرا دولت و اصلاح طلبان نه تنها از ویژه خواری اطرافیان خود ابراز برائت نمی کنند بلکه به آنها احسنت می گویند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۶    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مهم ترین هدف جمهوری اسلامی رفاه و آسایش جامعه است. اکثر رزمندگان ما و حتی مدافعان حرم و شهدا از قشر محروم و مستضعف بودند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۳    
درحالی حسن روحانی این روزها تمام وقت خود را به رقابت و تبلیغات انتخاباتی می گذراند که علاوه بر معاون اول "پوششی"، تمام کابینه یازدهم را برای پوشش ضعف ها و ناکارآمدی های خود بسیج کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۱۴    
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نوشهر گفت: برای یک هزار و 164 نفر کلاس های مهارتی فنی وحرفه ای و مشاغل خانگی با کمک اداره جهادکشاورزی و فنی وحرفه ای نوشهر در سال گذاشته توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۱۴    
دولت یک روز پس از فیلتر کردن سامانه "کارانه" قالیباف، اقدام به راه اندازی سامانه "کارورزی" کرده است. وزیر کشور که پیشتر سامانه کارانه را دارای شائبه خرید رای اعلام کرده بود ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۲    
مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی از کارکنان وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات حمایت قضایی از فرهنگیان پرداخت و گفت: در سال بین 10 تا 15 هزار مشاوره حقوقی به فرهنگیان ارائه می دهیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۹    
ابوظبی که با ریاض بر سر قدرت در یمن به اختلاف شدید برخورده است، با تسلیح گروه های سلفی در حال آماده شدن برای خروج از ائتلاف با عربستان است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۶    
وزیران دادگستری ترکیه و آمریکا جلسه مشترکی را برای دستگیری و استرداد فتح الله گولن برگزار کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۳    
ستاره مورد علاقه رئال مادرید روز گذشته رسما از رد پیشنهاد بارسلونا خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۸    
در نشست رئیس اتاق بازرگانی و رئیس سازمان گردشگری از بی توجهی برنامه ششم توسعه به صنعت گردشگری انتقاد و عنوان شد در 10 سال گذشته بخش گردشگری نتوانست وظیفه خود به عنوان پیشران در اقتصاد را ایفا کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۵    
باشگاه الاهلی عربستان پس از پیروزی مقابل ذوب آهن و راه یابی به مرحله بعد برای بازیکنانش پاداش خوبی را در نظر گرفته است
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۵    
سازمان لیگ فوتبال ایران از تغییر ساعت دیدار بین تیم های تراکتورسازی و صبای قم در فینال جام حذفی خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون اصل 90 مجلس با دعوت وزیر آموزش و پرورش و مسئولان قضایی موضوع عضویت این وزیر در هیأت مدیره یک شرکت خصوصی را مورد بررسی قرار دهد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۹    
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با اشاره به اینکه پیگیر اجباری شدن مشاوره قبل از ازدواج هستیم، گفت ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۶    
مشاور امنیت ملی پاکستان گفت: قصد حمله به افغانستان را نداریم اما به خوبی قادریم پاسخ نیروهای مرزی این کشور را بدهیم و از خود دفاع کنیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۳    
تیم بسکتببال گلدن استیت با پیروزی مقابل یوتاجاز به فینال کنفرانس غرب رسید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۰    
زمانی داغ دل جامعه کارگری کشور بیشتر می شود که دولت با پیش کشیدن دلایلی چون کسری بودجه از افزایش حقوق جلوگیری به عمل می آورد اما درعین حال حقوق رییس جمهور و مدیران بالایی به صورت چشمگیری در همین دولت ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۰    
تیم های ملی ژیمناستیک و تیراندازی لحظاتی پیش برای شرکت در بازی های کشورهای اسلامی در میان استقبال کادر سرپرستی و تشریفات کمیته ملی المپیک وارد باکو شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۰    
با توجه به اهمیّت مداخلات معنوی در درمان مشکلات روان شناختی، پژوهش حاضر با هدف ارزیابی اثربخشی آموزش معنویت درمانی بر سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر انجام شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۷    
دولت چین شهروندان خود را از سفر به کره جنوبی منع کرده و این مسئله ضربه سختی به صنعت گردشگری کره جنوبی وارد کرده است ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۴    
تهدید نرم از مقوله هایی است که میزان شناخت و عمق درک نهادهای انتظامی و امنیتی از چیستی و ماهیت آن، میزان موفقیت آن ها را در اجرای مطلوب مأموریت ها و وظایفشان، تا حدزیادی متأثر می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۱    
بحث تربیت مذهبی کودک نیز والدین تنها حق دارند آموزه های مذهبی مطابق معتقدات خویش را به کودک آموزش دهند. این مقاله به طور مختصر، حقوق و تکالیف مزبور را بررسی می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۸    
با افزایش میزان دینداری در افراد، احتمال اینکه افراد رفتارهای نوع دوستانه از خود نشان دهند، افزایش می یابد ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۲    
هدف اصلی این بررسی عوامل مؤثر بر قانون گریزی از طریق فراتحلیل تحقیقات انجام شده در ایران است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۹    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: از 10 پرونده ای که در رابطه با اموال رفته شده صندوق بازنشستگی در محاکم قضایی وجود داشته 1200 میلیارد تومان به صندوق بازگشته اما استدعا داریم بازپرسی ویژه برای دو ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۶    
نویسنده مقاله حاضر معتقد است بر اساس این نظریه امام، نظام حقوق خانواده اسلامی قابل ارائه به جهانیان است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۰    
در عصر کنونی دیدگاه های متفاوتی دربارۀ زن وجود دارد. گروهی با برداشتی نادرست نگاه قرآن را به زن بدبینانه می دانند ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۷    
آقا معلم با صفا از ناملایمت های بی پایان روزگار دل پری داشت، لباس های او، بوی سادگی می داد و نخ نماشدن یقه پیراهنش، روایت محزونی از ناتوایی مالی او می کرد ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۴    
پیامبر اعظم(ص) فرمودند: نگاه کردن به صفحات قرآن (حتی بدون خواندن آن) عبادت است .
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۴    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع زمین لرزه 4.7 ریشتری در کرمان گفت: سه تیم ارزیاب جهت بررسی ابعاد زمین لرزه به منطقه اعزام شدند.