سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 29 اردیبهشت 1396 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 31 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 تیر 1396 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1396 نوشهر آنلاین 30 مهر 1396 نوشهر آنلاین 30 آبان 1396 نوشهر آنلاین 30 آذر 1396 نوشهر آنلاین 30 دی 1396 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1396 نوشهر آنلاین 29 اسفند 1396 نوشهر آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 2 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 3 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 4 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 5 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 6 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 7 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 8 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 10 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 11 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 12 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 13 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 14 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 15 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 16 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 17 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 18 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 19 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 20 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 21 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 22 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 23 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 24 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 25 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 26 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 27 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 28 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 29 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 30 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۵    
سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: مرحله دوم ثبت نام کاروان های حج از امروز (شنبه) برای کسانی که به هر دلیلی تاکنون ثبت نام نکرده اند، آغاز شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۵    
سردار قاسم سلیمانی امروز به همراه جانباز مدافع حرم سید حسن موسوی نژاد در انتخابات شرکت کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۷    
بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات را مشاهده می کنید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۱    
همزمان با نزدیک شدن به روز قرائت حکم آیت الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین، علمای این کشور در بیانیه ای مردم را به حضور پرشور در مساجد دعوت کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران با اشاره به مشاهدات تخلف خرید و فروش آرا در استان گفت: تاکنون 11 نفر از خریداران آرا دستگیر شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۴    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه در یک نقطه تعرفه نرسد ممکن است در کلان اتفاقی نیفتد اما در آن نقطه نگرانی ابجاد می شود و دست اندرکاران محترم انتخابات باید در اخذ رای مردم عنایت کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۵    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش وارد وزارت کشور شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۲    
رحمانی فضلی گفت: با پایان رای گیری در ساعت 12 امشب دستور شمارش آراء را صادر می کنیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۹    
گزارش هایی مبنی بر اتمام تعرفه در استان های مختلف دریافت کرده ایم/ ستاد انتخابات کشور گوش شنوایی برای حرف های ما ندارد
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۸    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از ورود توده گرد و غبار در ساعتهای آتی به کشورمان خبرداد و اعلام کرد که 6 استان در معرض گرد و غبار قرار می گیرند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۲    
رئیس ستاد رئیسی در خراسان رضوی از کارشکنی فرمانداری مشهد در فرایند رای گیری خبر داد و گفت: تعرفه های شعب اخذ رای در حاشیه مشهد به صورت نامنظم تامین شده و بعضی از شعب ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۹    
در اطلاعیه شماره (29) ستاد انتخابات کشور آمده است: زمان اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری به مدت دو ساعت یعنی تا ساعت 20 در سراسر کشور تمدید می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۳    
حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات بیانگر این است که مردم به آرمانها و ارزشهایی که این انقلاب و اسلام ازابتدا نشان داده پایبند هستند و نتایج انتخابات هرآنچه باشد پیروزی از آن مردم ایران است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۶    
مهدی فضائلی در خصوص تخلفات انجام گرفته از سوی دولت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دستگاه های دولتی موقعیت شان را برای سود رسانی به دولت بکار می گیرند که خلاف قانون است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۰    
یک منبع آگاه در دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای گفت: تفسیر انتخاباتی از انگشترهای رهبر انقلاب صرفا شیطنت برخی رسانه ها است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 1251.8 دلار قیمت گذاری شد که در مقایسه با روز گذشته 5 دلار افزایش داشته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۴    
فرآیند راگیری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کل کشور در حالی ادامه دارد که رفتارهای انتخاباتی منحصر به فردی از سوی برخی مسئولان دولتی رخ داده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
به گزارش نوشهر آنلاین، در حالیکه بیش از چندین ساعت از آغاز رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گذشته ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۲    
هموطنان خارج از کشور با مشارکتی در خور توجه پای صندوق های رای حاضر شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۹    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به رصد بازار تا قبل از آغاز ماه رمضان گفت: قیمت هر کیلو گرم گوشت شقه گوسفندی در بازار مصرف تا 41 هزار تومان افزایش یافته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۶    
مشاور نخست وزیر رژیم صیونیستی می گوید نتانیاهو در تل آویو تلاش خواهد کرد رئیس جمهور آمریکا را برای اعمال تحریم های سخت گیرانه تر علیه ایران مجاب کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
استاندار مازندران گفت: به دلیل استقرار صندوق های اخذ رای در برخی از مدارس و احتمال طولانی شدن شمارش آرا همه مدارس مازندران فردا تعطیل است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
رئیس سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت صبح امروز در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
دبیر شورای نگهبان گفت: روند انتخابات تاکنون خوب بوده و انشاءالله تا آخر هم خوب خواهد بود. هر چه پیش برویم سر صندوق های اخذ رأی شلوغ تر می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۹    
خطیب موقت نمازجمعه نوشهر با بیان اینکه نباید نسبت به تعیین سرنوشت کشور بی تفاوت باشیم، گفت: مردم افرادی را به عنوان شورا انتخاب کنند که در آن کار تخصص لازم، تجربه، تعهد و تقوا داشته باشند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۰    
مردم شهرستان نوشهر با حضور پرشور در محل اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر حاضر شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۲    
فرماندار نوشهر از به کارگیری 2600 نفر عوامل اجرایی در انتخابات در نوشهر خبر داد و گفت: 132 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در نوشهر آرای مردم را جمع آوری می کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۶    
امام جمعه نوشهر با بیان اینکه حضور گسترده در انتخابات دشمن را ناامید می کند، گفت: هر مقدار حضور مردم پرشورتر باشد نشانه حمایت آن ها از نظام است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۶    
معاون هماهنگ کننده ستاد انتخاباتی رئیسی از اعتراض این ستاد به وزارت کشور به دلیل عدم درج شهرت "رئیسی" در آگهی های نصب شده در بسیاری از حوزه های اخذ رای خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
هنرمندان همواره تلاش کردند تا با هنر خود، نغمه عشق به خاک وطنشان ایران را سر دهند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۰    
پاسپورت هواداری جام کنفدراسیون ها و جام جهانی که جنبه امنیتی خواهد داشت به صورت رسمی مورد تست قرار گرفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۷    
انتخابات ریاست جمهوری امروز در ایران که سیاست آینده این کشور در عرصه بین المللی را رقم خواهد زد، می تواند برخلاف تصور قبلی نتیجه غیرقابل پیش بینی داشته باشد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۱    
بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نخستین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران توصیه کردند: پای صندوق های رأی که می روید اینطور نباشد که با هم اختلاف پیدا کنید... برادر باشید با هم! .
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۸    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه حضور در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات علاوه بر به نمایش گذاشتن همبستگی و اتحاد ملی، موجب ارتقای سطح امنیت و اقتدار کشور می شود، گفت: فارغ از نتیجه نهایی ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
در حالیکه روسیه، ایران، ترکیه و سوریه در تلاش برای ایجاد مناطق کاهش تنش و توقف درگیریها هستند، کنگره آمریکا نشان داد که مقابله با "بشار اسد" برایش مهمتر از مبارزه با تروریسم است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۰    
یکی از بازارهای گران کشور به البسه و پوشاک کودک و بچه معطوف می شود،عرصه ای که متاسفانه به یکی از معضلات جدیِ بسیاری از خانوارهای صاحب نوزاد و کودک مُبَدَل شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
انجمن صنفی جوجه یک روزه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه تولیدکنندگان طیور اعم از لاین اجداد مادر گوشتی و تخمگذار موظفند جوجه های یک روزه خود را در مبادی تولید نزد صندوق بیمه کشاورزی بیمه کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۵    
سردار دهقان از ستاد انتخابانت کشور بازدید کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۹    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاشکند با مقامات وزارت امور خارجه ازبکستان دیدار و مسائل توسعه بیش از پیش روابط بین 2 کشور را بررسی کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۰    
هیأت مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اطلاعیه ای خود اعلام کرد هیچ شخص و مجموعه ای حق دخالت در امر نظارت بر انتخابات را ندارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۸    
رحمانی فضلی گفت: مردم به فضاسازی ها در فضای مجازی توجه نکنند و نگاه شان به صدا و سیما باشد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۵    
ساعت 8 صبح امروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۹    
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه مردم با شناخت در انتخابات شرکت کنند تاکید کردند: انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است.