سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 23 اردیبهشت 1396 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 31 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 تیر 1396 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1396 نوشهر آنلاین 30 مهر 1396 نوشهر آنلاین 30 آبان 1396 نوشهر آنلاین 30 آذر 1396 نوشهر آنلاین 30 دی 1396 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1396 نوشهر آنلاین 29 اسفند 1396 نوشهر آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 2 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 3 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 4 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 5 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 6 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 7 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 8 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 10 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 11 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 12 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 13 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 14 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 15 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 16 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 17 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 18 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 19 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 20 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 21 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 22 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 23 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 24 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 25 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 26 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 27 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 28 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 29 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 30 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۸:۲۵    
صاحب این گوسفند یک دامدار ترک به نام علی دومان است که در هنگام چیدن پشم گوسفندان خود متوجه این گوسفند نادر شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
در جلسه مشترک موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شورای خلیفه گری ارامنه در تهران بر همکاری بیشتر در خصوص انعکاس ایثارگری ها و فداکاری جامعه ارامنه در دوران دفاع مقدس تاکید شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۲    
سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه رفتارهای نادرست و مهارت نداشتن رانندگان از عوامل اصلی سوانح ترافیکی است، گفت: برنامه های آموزشی در راستای کاهش حوادث ترافیکی باید به صورت عملیاتی اجرا شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۱    
سرمربی العین امارات پس از پیروزی در لیگ برتر این کشور درباره بازی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: در شرایط کنونی تمام تمرکز خود را برای بازی با استقلال گذاشتیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۵    
سرمربی لخویا در اقدامی جنجالی 5 بازیکن کلیدی خود را در بازی شب گذشته تیمش مقابل الریان از ابتدا بازی نداد و شکست خورد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از آیت الله هاشمی شاهرودی عیادت کردند ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۳    
با اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) طی یک عملیات تخصصی و دقیق، برنامه ریزی یک گروهک تروریستی ضدانقلاب برای اقدامات انفجاری و تروریستی، کشف و خنثی گردید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
در حالی که دولت جذب سالانه 30 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی بعد از برجام را وعده داده بود، اما از این مبلغ فقط یک بیستم یعنی 1.5 میلیارد دلار در سال گذشته محقق شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۷    
تیم مالزی به عنوان اولین حریف ایران در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال بانوان آسیا با برد رقابت های خود را آغاز کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۷    
جدیدترین اثر گروه تواشیح حضرت معصومه(س) با عنوان مهدی بیا هم زمان با میلاد امام زمان(عج) رونمایی و اجرا شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۴    
سرویس مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که ابوبکر البغدادی عناصر گروه تروریستی داعش را به حال خودشان رها کرده است و به مکان نامعلومی گریخت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۱    
تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا فردا در نخستین گام مقابل مالزی به میدان می رود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۸    
کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران، گفت: می خواستند نفت را به اراک یا رشت بفرستند که مشخص نیست در این صورت چه شرایطی در انتظار تیم نفت تهران بود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۸    
رئیس سازمان چای کشور گفت: به دلیل افزایش کیفیت چای ایرانی طی 2 سال اخیر اکنون 20 برند مطرح ایرانی در بازار فعالند و بازرگانان برای خرید چای ایرانی در صف می مانند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۲    
پوریا نوروزیان ملی پوش تفنگ ایران از عدم کسب مدال در بازی های کشورهای اسلامی ابراز ناراحتی کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
گروهی از فعالان حقوقی در اسکاتلند در حمایت از زندانیان فلسطینی که اعتصاب غذا کرده اند، تظاهرات کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
روزنامه انگلیسی دیلی میل با انتشار گزارشی مدعی شده که مجموع بهای املاک مربوط به اعضای خانواده حامد کرزی در دوبی به 90 میلیون پوند می رسد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۶    
امید احمدی صفا نماینده وزن 49 کیلوگرم تیم ملی بوکس ایران در نخستین گام مشت زن ترکیه را شکست داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۶    
رسانه آمریکایی در گزارشی به نقل از مقامات این کشور خبر داده که دونالد ترامپ در حال بررسی ده ها نفر به عنوان رئیس جدید اف بی آی است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۳    
بانک مرکزی به گزارش فارس در خصوص مصوبه شب انتخاباتی شورای پول و اعتبار درباره افزایش سقف وام زوج های جوان به 120 میلیون تومان واکنش نشان داد ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۷    
سفیر افغانستان در اسلام آباد گفت: رهبران طالبان در کویته ، پیشاور و دیگر بخش های ایالت خیبر پختونخواه آزادانه فعالیت دارند و اسلام آباد برای مهار آنان هیچ گامی برنداشته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۴    
کارگردان نمایش رویای کولی آشفته گفت: با توجه به صحبت هایی که درباره پرداخت کمک هزینه ها به گروه های تئاتری جشنواره تئاتر دانشگاهی شده اما هنوز هم از پرداختی ها خبر نیست هر چند که پرداخت یا عدم پرداخت ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۹    
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: وضعیت کانون های گرد و غبار در 30 هزار هکتار از اراضی نقاط مختلف خوزستان بحرانی است و کانالی به طول 44 کیلومتر برای رساندن آب به این زمین ها در حال حفر است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۳    
در احادیث و روایات، ریاست طلبی و هلاکت در کنار یکدیگر قرار گرفته و امام صادق(ع) درباره آن می فرماید: از رؤسایی که ریاست طلب هستند دوری کنید که به خداوند قسم، هرکس پشت سر آنان راه رود ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۳    
بیش از هفتصد نفر از دانشجویان دانشگاه های کشور از رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس درخواست کردند تا رساله دکترای روحانی بررسی شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۱    
نمایشگاه مصوران برجسته ایتالیا حاوی 63 اثر تصویرسازی از 18 هنرمند شاخص و برجسته درعرصه تصویرگری ایتالیا است که روز جمعه 22 اردیبهشت در نگارخانه لاله افتتاح شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۱    
شناگر جوان ایران پس از راهیابی به نیمه نهایی مسابقات بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: تمام تلاشم را می کنم تا به فینال مسابقات برسم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۸    
ترکیب هیات داوران و معیارهای انتخاب غرفه برتر در سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۵    
تیم های بسکتبال ایران و چین در دیداری دوستانه 23 خردادماه به مصاف هم می روند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۵    
آرسنال برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر باید به مصاف استوک سیتی برود. گاردین 11 مرد احتمالی آرسن ونگر برای این بازی را مشخص کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۲    
وزیر اقتصاد فرانسه و دیگر وزرای کشورهای توسعه یافته گروه جی 7 به وزیر خزانه داری آمریکا هشدار دادند این کشور نمی تواند قوانین مورد قبول جامعه جهانی در حوزه های تجارت، بازرگانی و مالی را به هم بزند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۹    
نمایندگان کشورمان در 4 وزن اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا شانس کسب یک مدال طلا و 3 برنز را خواهند داشت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۹    
گاردین، 11 مرد احتمالی گواردیولا و شکسپیر را برای جدال حساس هفته سی و هفتم لیگ جزیره بین من سیتی و لسترسیتی معرفی کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۳    
بازارهای جهانی در آخرین روز کاری خود به علت کاهش ذخایر نفت آمریکا و افزایش حمایت ناشی از ادامه کاهش تولید اوپک با نفت 50.74 دلاری در هر بشکه بسته شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
رئیس بانک ملی قرقیزستان از آماده شدن متن توافقنامه همکاری بین بانک های ملی ایران و این کشور خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۷    
سی ان ان با اشاره به اینکه ترامپ به دنبال افزایش تعداد سربازان در افغانستان است، نوشت: تشدید جنگ در افغانستان تنها این جنگ را به دراز می کشاند و مطمئناً نمی توان در این جنگ پیروز شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۷    
رئیس جمهور چین در دیدار با نخست وزیر یونان که به پکن رفته، از نقش مهم این کشور اروپایی در طرح جاده ابریشم نوین و حمایت پکن از آتن تاکید کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۴    
جمال شورجه گفت: انتصاب حجت السلام رئیسی توسط رهبری برای تولیت آستان قدس رضوی که یک مکان بسیار مهم و باارزش است می تواند گویای موارد زیادی باشد چه بسا این انتخاب نظر مثبت ایشان در این زمینه نسبت به ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۵    
در نخستین روز از مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی نسرین دوستی و علیپور به فینال مسابقات راه پیدا کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۵    
2 تیرانداز کشورمان در بازی های کشورهای اسلامی به مرحله فینال تفنگ بادی راه پیدا کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۲    
تاسیسات معارض پروژه احداث کانال کمکی سرخه حصار، طی یک بازه زمانی 2 ماهه جابه جا و از مسیر اجرای پروژه برطرف شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۳    
علی اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: تاکنون 6 پرونده تخلف انتخاباتی در دستگاه قضایی تشکیل شده است که با رسیدگی دقیق بر اساس مستندات و ادله جرم ، برخورد قانونی با متخلفان صورت خواهد گرفت
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا انتخاب شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۱    
اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه خاصی به گوشی های تاشوی قدیمی دارید، می توانید با خرید گوشی جدید سامسونگ از فناوری تازه موجود در آن هم بهره مند شوید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۸    
تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان برای دیدار مقابل الهلال عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از فردا آغاز می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۸    
مربی چلسی پس از قهرمانی، لیگ جزیره را سخت ترین رقابت دنیا دانست و اظهار داشت: رویا به حقیقت پیوست.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
نخست وزیر پاکستان که در رأس یک هیأت بلند پایه سیاسی 66 نفره راهی پکن شده امروز در ملاقات با همتای چینی خود از امضای چندین قرارداد همکاری بین 2 کشور خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۲    
مجموعه تلویزیونی زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی امشب در تالار وحدت برگزار می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۳    
تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهار روز استراحت، تمرینات خود را از ساعت 17 امروز شنبه در ورزشگاه خیریه عمل آغاز می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۰    
در این کتاب به چهار آسیب عمده جریان های منحرف در مهدویت اشاره شده که برخی از این آسیب ها نه فقط حاصل جریان های افراطی بوده، بلکه به عقیده مؤلف ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۴    
دولت آلمان از ترکیه خواست تا امکان دسترسی به یکی از اتباع این کشور که در ترکیه بازداشت شده است را فراهم کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۴    
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: در بازی های کشورهای اسلامی برای کسب مدال کارمان در بخش تیمی راحت تر از انفرادی است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۱    
نمایشگاه کالاهای بیش از 200 کارخانه ازبکستان در استان جنوبی قزاقستان برگزار شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۸    
طرح اجباری شدن حجاب در ادارات مربوط به ارتش، به عهده من گذاشته شد و بدین جهت در گام اول، همه زنان کارمند مستقر در ستاد مشترک ارتش را جمع کردم و پس از گفتگو با آنان قرار گذاشتیم از فردای آن روز با ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۸    
باشگاه یوونتوس برای جذب مدافع چپ الجزایری ناپولی اقدام کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۲    
درگیری در اردوگاه اصلاح طلبان بعد از انتشار لیست شوراها ادامه دارد. شنیده شده وعده ریاست شورا به مسجد جامعی در ازای گرفتن تأییدیه لیست از خاتمی داده شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۹    
برنهارد فتش، مدیر بازرگانی انتشارات درومر کنر گفت: آمار به دست آمده فروش کتاب در آلمان، نشان میدهد که 80 درصد فروش کتاب ها توسط 20 درصد مشتری ها صورت می گیرد از این رو تمهیدات خاصی برای 20 درصد مشتری ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۳    
رئیس جمهور ترکمنستان طی حکمی باتر آتدایوف معاون رئیس جمهور در امور تجاری و بخش خصوصی را به عنوان دادستان کل جدید این کشور معرفی کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۳    
به گزارش نوشهرآنلاین ،در تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی نابینایان، گلبال مردان ایران با یک پله صعود جایگزین کانادا در جایگاه دهم شد و در جمع 10 تیم برتر جهان قرار گرفت. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۷    
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی گفت: سرپرست دانشگاه شهیدبهشتی دانشجویان انقلابی را به حضور نمی پذیرد اما از جاسوس فرانسوی با آغوش باز استقبال می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۸    
استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: منابع کافی برای طرح تحول در نظر گرفته نشد، نمی توان تمام طرح های مدرنی که در دنیا اجرا شده است را بدون برنامه ریزی و توجه به اوضاع و منابع کشور در ایران اجرا ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۲    
برآورد خبرنگاران تسنیم در استانها حاکی از آن است که رویکرد غیراخلاقی کاندیداهای حامی وضع موجود با عدم اقبال عمومی همراه شده و آرای روحانی کاهش یافته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۹    
شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان بنا به دعوت شی جین پینگ رئیس جمهور چین شب گذشته عازم پکن شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۶    
کریم پور با بیان اینکه شورا مصوب کرده که کارخانه ها باید از تهران خارج شود گفت: ولی تا این لحظه هیچ اتفاقی نیفتاده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۳    
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان آمادگی خود را برای برگزاری مناظره رئیسی و روحانی در یکی از دانشگاه های تهران و کشور اعلام می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۰    
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه ای به وزیر علوم اعلام کرد: دانشجویان خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی سرقت علمی در رساله رئیس جمهور هستند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۷    
یکی از رهبران حزب المؤتمر الشعبی یمن در واکنش به اظهارات اخیر جانشین ولی عهد عربستان سعودی که طی آن از پیروزی محور تجاوز در یمن سخن گفته بود، این پیروزی ها را زاییده وهم و تخیلات بن سلمان دانست.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۴    
عمانی ها به خاطر برگزاری دیدار فینال جام حذفی این کشور ورزشگاه سطان قابوس مسقط را از استقلال خوزستان گرفتند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۱    
مدافع تیم فوتبال باشگاه بارسلونا برای حضور در ترکیب ثابت تیمش برابر لاس پالماس آمادگی کامل ندارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۱    
مارسل پشکو رئیس مرکز جلوگیری از مناقشات سازمان امنیت و همکاری اروپا با مقامات وزارت امور خارجه ازبکستان دیدار و بر گسترش همکاری های متقابل تأکید کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۸    
مشاور تولیت و خادم حرم علوی گفت: ظرف 2 یا 3 هفته آینده، تولیت آستان مقدس علوی جهت مذاکره نهایی با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات برای نهایی کردن شرایط بهره برداری از ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۵    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: کاندیداها ادعاهایی کردند و وعده هایی دادند که باید منابع را مشخص کرده و به مردم اطلاع می دادند لذا مرتب گفتند که این منابع پیش بینی شده در حالی که ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
پنج شنبه هفته گذشته 37 درصد مردم که جمعیتی بالغ بر 80 هزار نفر می شد از طریق مترو به نمایشگاه کتاب آمدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۴    
2 بانوی ورزشکار مطرح جهان به عضویت کمیته مشورتی لس آنجلس 2024 شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۱    
در سومین روز از رقابت های تیراندازی در هانوفر کرم زاده موفق به کسب مدال برنز شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۸    
تیم ملی والیبال کشورمان در دومین مرحله اردوی برون مرزی خود دو دیدار با تیم ملی اسلوونی که هدایت آن را اسلوبودان کواچ در اختیار دارد، برگزار خواهد کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۵    
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران گفت: مردم برای رای دادن به سابقه کاندیدا در روحیه جهادی و دلسوزی برای محرومان نگاه می کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۹    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم ورامین گفت: حرف ما این است که "چرا شما اتهام زنی می کنید؟ از چه چیزی عصبانی هستید ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۳    
محکوم به حبس ابد شده، 11 سال است در زندان به سر می برد، کل قرآن را از حفظ می خواند و چند بار درخواست عفو داده اما هربار درخواستش رد شده است ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۰    
رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: استاندار گیلان، معاونان ایشان و بسیاری فرمانداران استان علناً وظایف خود را تعطیل کرده اند و تنها به تبلیغ و حمایت از روحانی پرداخته اند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۴    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس گفت: یکی از طرح های خسارت باری که با اصرار دولت یازدهم قانونی شد کسب درآمد دولت از تعیین کردن نرخ ارز بود که بار تامین مالی طرح های دولت را ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۱    
نامزد مجمع اصولگرایان اصفهان در انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: وعده ها و سخنرانی هایی که نامزدها مطرح می کنند باید متناسب با بضاعت، نیروی مدیریتی و انسانی آنان باشد تا عملیاتی شوند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۸    
در حالی معاون وزیر راه و شهرسازی اوایل اردیبهشت امسال از معرفی اپراتور نهایی بندر شهید رجایی طی دو هفته خبر داده بود که با وجود گذشت مدت مذکور هنوز این وعده محقق نشده است ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۵    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: این رقابت ها می تواند به همبستگی کشورهای اسلامی که از تأکیدات مقام معظم رهبری است کمک کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر کسی یک سر به ورامین و قرچک بزند می فهمد وضعیت کشور چگونه است و باید کشور و مردم را از وضعیت کنونی نجات داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۹    
برخی منابع خبری از احتمال تلاش قانونگذاران آمریکایی برای معرفی تحریم هایی علیه رئیس جمهور لبنان خبر داده اند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۶    
سؤالی که در این مقاله مطرح می شود این است که شکل گیریِ مفهوم ژئوپلیتیک شیعه حاصل چه فرآیندی است؟
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۳    
کارگران صنف پوشاک، دسته دسته دارند به خیل بیکاران اضافه می شوند، آن وقت ما شاهد نوع خاصی از بیکاری در میان اعضای خانواده کابینه آقای روحانی هستیم به نام بیکاری اشرافی که در آن، شخص بیکار ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۰    
در این مقاله شناسایی تصورات قالبیِ جنسیتی در سطح شهر تهران مورد بررسی قرار می گیرد.اهمیت شناسایی تصورات قالبی جنسیتی از آن روست که شناخت آن ها به مثابه جزِشناختیِ نگرش از شیوه های موثرِ فهم رفتارهای ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۴    
نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش هنوز از سال 94 باقی مانده و دولت از دریچه منزلت به آموزش و پرورش نگاه نکرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۱    
به طور خاص دغدغه پژوهش این است که نتایج سازنده سیاسی هماهنگی عقلانیت شیعی با عقلانیت ارتباطی را مورد بحث قرار دهد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۸    
این مقاله با استفاده از روش توصیفی– تحلیلی، روند تأثیر و نقش جمهوری اسلامی ایران بر امنیت منطقه و توسعه یافتگی حزب الله لبنان را از بدو تأسیس تا پایان سال 2014 مورد بررسی قرار داده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۵    
مشارکت سیاسی زنان امری مقبول در جهت کارآمد نمودن نظام اجتماعی و سیاسی است
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۲    
روند فعلی جهانی سازی بازندگان زیاد و برندگان محدودی دارد و محبوبیت خود را در بین مردم جهان از دست داده است ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۹    
بهروز بقایی گفت: چندی پیش نگارش فیلمنامه ای را با عنوان داستان افسانه آغاز کردم که متوقف شد و با یک فاصله زمانی اندک دوباره نگارش آن آغاز شده است که در مراحل پایانی قرار دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۶    
سرمربی موفق تیم فوتبال باشگاه چلسی گفت: به عقیده من تغییر به سمت 3-4-3 در این فصل کلیدی و مهم بود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۶    
ستاره کلمبیایی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید طبق ادعای RCN Colombia با باشگاه منچستریونایتد به توافق اولیه دست پیدا کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۳    
سفیر ایران در لوبلیانا با اشاره به استقرار یک شعبه اخذ رای در این شهر برای ایرانیان مقیم اسلوونی، از آمادگی این سفارتخانه برای برگزاری دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۰    
امام علی(ع) فرمودند: هیچ کس همنشین قرآن نگردد مگر اینکه با فزونی یا کاستی برخیزد؛ فزونی در هدایت یا کاستی در گمراهی .
  • ۱