سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۶Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 20 اردیبهشت 1396 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 31 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 تیر 1396 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1396 نوشهر آنلاین 30 مهر 1396 نوشهر آنلاین 30 آبان 1396 نوشهر آنلاین 30 آذر 1396 نوشهر آنلاین 30 دی 1396 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1396 نوشهر آنلاین 29 اسفند 1396 نوشهر آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 2 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 3 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 4 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 5 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 6 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 7 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 8 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 10 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 11 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 12 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 13 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 14 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 15 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 16 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 17 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 18 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 19 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 20 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 21 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 22 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 23 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 24 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 25 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 26 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 27 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 28 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 29 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 30 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۱    
رئیس سازمان حج و زیارت زمان نام نویسی برای اعزم به حج تمتع را اعلام کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۹    
احمد شاکری گفت: هیچ کسی حق ندارد از نگاه خود چه درست و چه غلط نظر خود را در مورد اتفاق هایی مقدس مانند هشت سال دفاع مقدس، واقعۀ عاشورا و... کتاب کند. زیرا ممکن است در جامعه باورهای غلط ترویج داده شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۴    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه در انتخابات با برگزیدن فرد شایسته سیستم به سوی کارآمدی و مقبولیت بیشتر پیش می رود، گفت: انتخابات موجب ثبات امنیت و اقتدار کشور است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۴    
فردی که از سال 88 با جعل عناوین مختلف قضائی از جمله قاضی دادگستری از مردم شهرستان های مختلف مازندران کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۵    
مسؤول روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک کرمانشاه گفت: نخستین نگارخانه دیجیتالی غرب کشور، با هدف توسعه اقتصاد و هنر در کرمانشاه افتتاح شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۹    
فایل های صوتی مولودی خوانی حاج سعید و محمد حسین حدادیان حاج محمود کریمی حاج عبدالرضا هلالی کربلایی جواد مقدم به مناسبت جشن نیمه شعبان آماده دریافت است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۳    
شهردار تبریز با اشاره به اقدامات اثرگذار شهرداری تبریز در تامین زیرساخت های عمومی شهر، اظهار داشت: اولین همایش بین المللی و منطقه ای سالمندان با حمایت و مشارکت شهرداری تبریز برگزار می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
اسامی نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران اعلام شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۰    
گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک کُرد سوریه در بیانیه ای از آزادسازی کامل شهر الطبقه و سد فرات از دست داعش و آغاز عملیات مین روبی خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۴    
در این وادی مهندسی عجیب و خارق العاده راه آهن کوهستانی Jungfraujoch سوئیس از یک طرف و از طرف دیگر عبور قطار به همراه مسافران آن از بهشت مناطق بکر و کوهستانی این کشور همواره نگاه هر گردشگران و ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۱    
رئیس ستاد انتخابات کشور از آغاز فعالیت تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از ساعت 24 امروز خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۸    
ستاد قالیباف طی اطلاعیه ای ضمن محکومیت رفتار غیراخلاقی برخی رقبای قالیباف در ضرب و شتم دستفروشان با لباس مامور شهرداری، خواستار برخورد نیروی انتظامی با ضاربان و معرفی آنها به مردم شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۵    
بر اساس دستور ویژه و انتخاباتی رئیس جمهور قرار است یکی از بانک های کشور نسبت به پرداخت وام 10 میلیونی به تمامی دهیاران کشور اقدام کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۲    
رئیس ستاد انتخابات قالیباف گفت: آقای آخوندی قرار ما 30 اردیبهشت محضر، فعلا فهرست اموال و اسامی 121 شرکت خود، فرزندان و نزدیکان تان را برای مردم منتشر کنید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از مشاهده یک قلاده یوزپلنگ آسیایی به همراه دو توله یوزپلنگ یک ساله در پارک ملی توران در منطقه زمان آباد خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۲۱    
سعید خلیلویچ در این همایش گفت: اندیشه علامه طباطبایی و شهید مطهری در حلّ مسألهی شرور، نماد نشاط، پویایی و اقتدار فلسفی بی نظیر اسلام در جهان معاصر در پاسخ گویی به چالش های پیچیده نظری است .
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در دانشگاه امام حسین(ع) با تأکید بر اینکه موضوع امنیت بسیار مهم است، افزودند: کاندیداها مراقب باشند به خاطر خطای در تشخیص، طراحی نیمه کاره دشمن را تکمیل نکنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۷    
رئیس حزب کنگره مردمی یمن و رئیس جمهور پیشین این کشور با انتقاد از ائتلاف عربستان با آمریکا علیه کشورش، با استقبال از ائتلاف با ایران، آن را کشوری بزرگ و اسلامی دانست.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۸    
باشگاه آنتالیا اسپور رسما برای جذب سرمربی سابق لسیتر سیتی پیشنهادی خوب داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۵    
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه به نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران خواستار ارائه توضیحاتی درباره حضور روحانی در یک جلسه سیاسی یک طرفه در این دانشگاه شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۲    
مهاجم نیجریه ای فصل گذشته تیم پیکان برای نهایی شدن مذاکرات به باشگاه پرسپولیس رفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۲    
فینال جام حذفی در دمای 36 درجه شهر خرمشهر برگزار می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۹    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی با پیشرو شدن گروه خودرویی ها و حامیان سنتی نماگرهای بورس در گروه معدنی ها و هلدینگ های سرمایه گذاری در حالی تقویت حجم و معاملات روزانه را به نظاره نشستند که با ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۷    
از دیشب که لیست نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات شورا اعلام شد، به جان هم افتاده اند و می خواهند لیست بسته شده توسط مرعشی و دوستان را تحریم و لیست جدید بدهند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۸    
در حالی که ایران سالانه حدود 70 هزار تن واردات چای دارد و حجم قابل توجهی از آن از هند وارد می کند، تولید چای این کشور به دلیل خشکسالی و بدی شرایط آب و هوایی 21 درصد کاهش یافته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۵    
رها هوشمند نژاد شاعر شعری برای ماه زیبای اردیبهشت سروده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۲    
مربی تیم ملی دوومیدانی افراد با هوش میانه گفت: با توجه به رکوردهای ثبت شده نمایندگان کشورمان و مقایسه آن با رکوردهای سال قبل مسابقات جهانی، کسب مدال در این دوره، دور از دسترس نیست.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۲    
دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس در آیین پایانی پنجمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش با اشاره به خطر کپی سازی و کپی کاری در حوزه مد و لباس تصریح کرد ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۹    
دولت سوسیالیست فرانسه امروز آخرین جلسه شورای وزیران خود را برگزار می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۶    
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ایجاد باور در جوامع اسلامی به ضرورت همگرایی و همکاری و یکدلی و یکدست بودن ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۷    
وبگاه انگلیسی در تحلیلی نوشت: حقوق های نجومی تکنوکرات های نزدیک به دولت، افزایش نابرابری درآمد و تکیه صرف بر سرمایه گذاری های خارجی از جمله عوامل علیه حسن روحانی هستند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۱    
مایکروسافت وصله هایی را برای برطرف کردن بیش از 55 آسیب پذیری در نسخه های مختلف ویندوز، آفیس، مرورگر اج و IE و... عرضه کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۱    
نمایندگان مجلس لایحه موافقتنامه حمل و نقل دریایی بین ایران و کره جنوبی را در صحن علنی پارلمان به تصویب رساندند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۸    
وزیر نیرو با بیان اینکه اعتبارات اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب طبق وعده سازمان برنامه و بودجه بزودی پرداخت می شود ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۵    
افتتاحیه روزهای فرهنگی ازبکستان در تاجیکستان امشب در دوشنبه برگزار می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۲    
پخش مجموعه پویانمایی حیوانات ماشینی از فردا در شبکه پویا آغاز می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۹    
هافبک طراح توپچی ها در خصوص انتقادها از عملکردش اظهار داشت: برای من مهمترین نظر، سخن مربی خواهد بود. چه خوب، چه بد ولی عده ای وجود داشته که من برای انتقادشان ارزشی قائل نیستم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۳    
نمایندگان اوزان 80، 98 و 130 کیلوگرم کشورمان در مسابقات 5 وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، با پیروزی مقابل حریفان به فینال رسیدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۳    
محققان قصد دارند از شبکه های عصبی و هوش مصنوعی برای اسکن کردن دقیق تر ذهن انسان کمک بگیرند. این کار مقابله با مشکلاتی همچون کوری، فلج شدن و ... را تسهیل می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۷    
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: معضلات موجود در جامعه نباید موجب دلخوری و سرد شدن مردم نسبت به انتخابات و همچنین باعث قهر آنان با صندوق رأی شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۷    
اپل به اولین شرکت تجاری در آمریکا تبدیل شده که ارزش مادی آن در بازار از مرز 800 میلیارد دلار گذشته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۱    
افتتاحیه بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که قرار بود 6 خردادماه هم زمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان برگزار شود، به تعویق افتاد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۸    
وزیر خارجه گفت: ایرانیان مقیم کانادا برای رای دادن و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم می توانند به شهرهای نزدیک به امریکا مراجعه کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۲    
این مجموعه با قلمی روان و جذاب به صورت مختصر و مفید، کارنامه ای از تحولات سیاسی و اجتماعی مکتب شیعه را پیش روی مخاطب قرار داده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۹    
اسرای فلسطینی که با هدف رسیدن به حقوق مشروع خود دست به اعتصاب غذا زده اند در بیست و چهارمین روز این اقدام اعتراضی، با مشکلات بسیاری از جمله بالا آوردن خون روبرو هستند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۶    
اتحادیه اروپا نسبت به کاهش 640 میلیون دلاری کمک های مالی آمریکا به سازمان ملل انتقاد کرد و از این کشور خواست تا نسبت به تعهدات خود در قبال توافق مقابله با تغییرات آب و هوایی متعهد بماند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۳    
دیدار تیم های ملی ایران و ازبکستان از هفته هشتم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را داوران عمانی قضاوت خواهند کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۳    
بازیکن اهل ولز تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا به شرط قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل راهی منچستریونایتد خواهد شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۰    
باشگاه الوحده امارات به خاطر رفتار هواداران پرسپولیس رسما علیه این باشگاه به کنفدارسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۷    
به مناسب روز جهانی کاهش سرعت، کمپینی با همکاری نهادهای مختلف در تهران خیابان طالقانی در حال برگزاری است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۷    
در پی صحبت رئیس باشگاه تاتنهام از عدم تغییر دستمزدهای پایین بازیکنان، منچستریونایتد پیشنهاد 40 میلیون پوندی خود را برای وسوسه کردن اریک دایر ارائه کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۴    
ثبت نام آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 96 از روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه 96 آغاز می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۴    
ارتش عراق اعلام کرد که در بمباران مواضع تروریست های داعش در مرز عراق و سوریه، 100 تروریست از پا در آمده اند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۱    
وزیر اقتصاد اذعان دارد که ابتدای دولت یازدهم رقم بدهی های دولت و شرکت های دولتی حدود 400 هزار میلیارد تومان بوده و اکنون 700 هزار میلیارد تومان شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۱    
مایکروسافت روز گذشته از نسخه جدید برنامه وان نوت برای ویندوز 10 رونمایی کرد و آن را به طور اختصاصی در اختیار برخی کاربران برنامه آفیس قرار داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۸    
آژانس های گردشگری ازبکستان و روسیه از آغاز پرواز های مستقیم تاشکند و نووسیبیرسک به بزرگ ترین دریاچه قرقیزستان از تابستان سال جاری خبر دادند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۸    
منطقه کجور یکی از بخش های شهرستان نوشهر واقع در استان مازندران است که دارای دو شهر پول و کجور و سه دهستان به نام های پنجک رستاق، زانوس رستاق و توابع کجور است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۵    
سیستم های هوش مصنوعی روز به روز در حال پیشرفت هستند و استفاده از آنها در رایانه ها و گوشی ها در آینده بیشتر خواهد شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۲    
نمایندگان اوزان 66، 80، 98 و 130 کیلوگرم کشورمان در مسابقات 5 وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، با پیروزی مقابل حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۲    
در یک لحظه می توانست بدون هیچ نگرانی نزدیک ترین افراد یا اعضای خانواده خود را به قتل برساند و در لحظه ای دیگر کاملا احساساتی می شد و برای جراحت یک گربه اشک می ریخت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۹    
آمریکا، اردن و انگلیس طرحی برای اشغال شهر راهبردی دیرالزور تدارک دیده اند. داعش نیز تلاش خود را خواهد کرد که آن را از دست ندهد. ارتش سوریه هم آزادسازی این شهر را در اولویت قرار داده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۰    
ابرستاره پرتغالی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید در جدول مخصوص تیم ها، رتبه 23 گل زده را به تنهایی به خود اختصاص داده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۷    
سایت الکوره مدعی شد که مدافع نیرو هوایی عراق با باشگاه المرخیه قطر به توافق نهایی رسیده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۴    
تیم بسکتبال سن آنتونیو در نیمه نهایی کنفرانس غرب سومین برد خود را مقابل هیوستون جشن گرفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۸    
رئیس انجمن رادیولوژی ایران با اشاره به ضرورت اصلاح و رشد واقعی تعرفه ها، گفت: بسیاری از مراکز رادیولوژی توان خرید تجهیزات جدید را ندارند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۵    
مدافع آندلوسیایی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: برای سرمربی اتلتیکومادرید متاسفم، تفاوت مادرید و اتلتیکو در شمالی و جنوبی بودن نیست، در فرهنگ و مکتب فوتبال است و البته اخلاق!
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۹    
ابراهیم اصغری تهیه کننده گفت: فیلم سگ های زرد با موضوع فعالیت گروهک های تروریستی در مرز شرقی کشور آماده می شود و در تهران و مناطق جنوبی فیلمبرداری خواهد شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۳    
مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، ماجرای چوپان و پیرزن فقیری که در خراسان، خیّر مدرسه ساز شدند را تشریح کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۷    
تنیسور مطرح روسی به دلیل حذف زودهنگام از مسابقات مادرید ابراز ناراحتی کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۴    
از اصفهان خبر می رسد که کرانچار و سپاهان فقط بر سر ادامه همکاری برای برای دو فصل آینده به یک توافق شفاهی دست پیدا کرده ولی هنوز این قرارداد به صورت مکتوب تمدید و امضا نشده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۱    
دبیر اجلاس اولیه هم اندیشی اجرای راهبر دیپلماسی وحدت در جهان اسلام گفت: هدف از این نشست این است که از یک طرف بتوان ایجاد ظرفیت کرد و نکته دوم اینکه بتوانیم یک مقاهمه ای در ارتباط با حیات طیبه سیاسی ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۸    
دانشگاه آزاد در رشته های علوم پزشکی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی Ph.D دانشجو می پذیرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۵    
علمای بحرین با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حضور هیأت صهیونیستی در منامه تأکید کردند که نظام بحرین با این کار خط خود را از ملت جدا می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۵    
رئیس باشگاه الاهلی قطر عنوان کرد که کارشان با جباری تمام شده است و درحال مذاکره با منتظری هستند تا قراردادش را تمدید کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۲    
علمای بحرین با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حضور هیأت صهیونیستی در منامه تأکید کردند که نظام بحرین با این کار خط خود را از ملت جدا می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۷    
مشاور امور خارجی نخست وزیر پاکستان در ملاقات با سفیر افغانستان گفت: تا زمانی که درباره مدیریت مرزها به یک توافق قطعی نرسیم مرز چمن بسته خواهد بود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۷    
رئیس جمهور روسیه هفتادودومین سالگرد پیروزی بر آلمان را به رئیس جمهور ازبکستان تبریک گفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۲    
مراسم روز گذشته حامیان روحانی با حضور وی یک میهمان ویژه داشت؛ فاطمه حسینی دختر مرد نجومی بگیر دولت یازدهم با حضور در این مراسم به جمع حامیان روحانی پیوست.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۶    
پیامبر اعظ(ص) فرمودند: کسی که قرآن را بیاموزد و به آن عمل نکند و دنیا دوستی و زینت آن را بر قرآن ترجیح دهد سزاوار خشم خداوند است ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۱    
نماینده پارلمان عراق با اشاره به ادامه فشار آمریکا برای حضور نظامی در این کشور، خواستار شفاف سازی نخست وزیر عراق در این باره شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۳۸    
رئیس جمهور سوریه به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد شکست نازیسم اظهار داشت که نباید در برابر نئونازیسمی تسلیم شد که اکنون در قالب استعمار غربی ظاهر شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۳۵    
سردبیر سابق مجله عصر اندیشه گفت: زرسالاران در ایران مانند استالینیست ها عمل می کنند، تئوری متصلبِ متعصبِ متقلب دارند و کوچکترین انعطاف و انتقاد و اعتراضی را برنمی تابند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۳۵    
یکی از روزنامه های قطری مدعی شد که کاپیتان تیم الوکره قطر به پرسپولیس قطر پیوسته است.