جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 11 مرداد 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 دی 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 افق نیوز 1 مرداد 1398 افق نیوز 2 مرداد 1398 افق نیوز 3 مرداد 1398 افق نیوز 4 مرداد 1398 افق نیوز 5 مرداد 1398 افق نیوز 6 مرداد 1398 افق نیوز 7 مرداد 1398 افق نیوز 8 مرداد 1398 افق نیوز 9 مرداد 1398 افق نیوز 10 مرداد 1398 افق نیوز 11 مرداد 1398 افق نیوز 12 مرداد 1398 افق نیوز 13 مرداد 1398 افق نیوز 14 مرداد 1398 افق نیوز 15 مرداد 1398 افق نیوز 16 مرداد 1398 افق نیوز 17 مرداد 1398 افق نیوز 18 مرداد 1398 افق نیوز 19 مرداد 1398 افق نیوز 20 مرداد 1398 افق نیوز 21 مرداد 1398 افق نیوز 22 مرداد 1398 افق نیوز 23 مرداد 1398 افق نیوز 24 مرداد 1398 افق نیوز 25 مرداد 1398 افق نیوز 26 مرداد 1398 افق نیوز 27 مرداد 1398 افق نیوز 28 مرداد 1398 افق نیوز 29 مرداد 1398 افق نیوز 30 مرداد 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۵    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به تخصیص اعتبار 300 میلیارد تومانی برای جمع آوری بخاری های نفتی از مدارس اشاره کرد و گفت: تا قبل از مهرماه 98 مدارس خشتی و گلی از سطح کشور حذف می شوند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۵۵    
باشگاه پرسپولیس در فصل 98/99 لیگ برتر، از کیت متفاوتی استفاده خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۷    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران آماده شروع رقابت های لیگ نوزدهم می شود و گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی این تیم در تمرینات، بازیکنان را در پست های مختلف امتحان می کند تا از آن ها شناخت خوبی پیدا کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۰:۵۵    
2 بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از مشورت با مسئولان این باشگاه و موافقت استراماچونی از فردا به تمرینات تیم استقلال باز خواهند گشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۷    
یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین از ارسال پیام مهمی به رژیم صهیونیستی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۳    
رئیس دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر جمعه با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه دیدار و درباره راه های تقویت همکاری های دو کشور در همه عرصه های مورد علاقه گفت وگو و تبادل نظر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۵    
اعلام نشدن زمان شروع لیگ برتر آنقدر موضوع تکراری ای است که پرداختن به آن هم خسته کننده شده؛ هرچند نمی شود دلتنگی مخاطبان برای شروع مسابقات را دست کم گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۵    
مهدی طارمی در صفحه شخصی خودش برای محسن بنگر که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده پیامی منتشر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۴    
وزیر امور خارجه کشورمان به آمریکا توصیه کرد که خود را با واقعیت های جدید جهان وفق دهد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۰    
عکس منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد شهرداری شیراز به مناسبت شهادت امام جواد(ع) تابلویی را با نوشته اشتباه در یکی از خیابان های این شهر نصب کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۵۳    
من بازیکن آزاد هستم و در این شرایط بازیکن آزاد زیاد نیست، اما به هر حال مسئولان استقلال با من تماس گرفتند و خواستند که در تمرینات شرکت کنم ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۷    
در شرایطی که صحبت از دو خرید گرانقیمت باشگاه پرسپولیس، در فصل نقل و انتقالات تابستانی مطرح است، ارزش مادی ستارۀ ایرانی سرخ های تهران همه را شگفت زده کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۰    
همام طارق هافبک عراقی فصل گذشته استقلال با تیم اسماعیلی مصر به توافق رسیده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۳۲    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در هنگام ردیابی های جدید به بخش دیگری از اموال متهمان این پرونده دست پیدا کرده ایم. تلاش می کنیم این وجوه هم در اسرع وقت میان مالباختگان تقسیم شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۸    
وزارت خارجه روسیه به تحریم های جدید آمریکا علیه این کشور به بهانه پرونده اسکریپال واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: همزمان با سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی، 97 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 11 هزار میلیارد ریال و زمینه اشتغال برای 2 هزارنفر به بهره برداری ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۷    
خاویر سولانا مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه تحریم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران از سوی امریکا را اشتباهی بزرگ توصیف کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس گفت دولت لندن از قراردادن رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در فهرست تحریم های آمریکا حمایت نمی کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۲    
کنفدراسیون فوتبال آسیا، چهار بازیکن را که در تبانی دیدارهای سال های گذشته AFC CUP دست داشتند، مادام العمر محروم کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در جلسه اخیر مقرر شد تا مرکز پژوهش ها و کمیسیون آموزش، پیشنهادات خود را در این باره ارائه دهند تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۲    
دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی به پایان یافتن پیمان منع تولید موشک های هسته ای میان بُرد (INF) میان آمریکا و روسیه واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گفت و گو و به دنبال جنگ نیستیم تزویر جدید آمریکا است و نباید فریب این ژست های آمریکا را خورد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۸    
به گفته مسئول سازمان لیگ فوتبال، قرعه کشی و تعیین زمان آغاز لیگ نوزدهم منوط به اعلام باشگاه ها مبنی بر آماده بودن ورزشگاه های شان است که این کار هنوز انجام نشده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۴    
مرکز پزشکی حج جمهوری اسلامی ایران، هویت دو زائری را که در شهرهای مکه و مدینه درگذشتند، اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۹    
پس لرزه های تحریم وزیرخارجه از سوی آمریکا به تریبون های نماز جمعه هم کشیده شد و ائمه جمعه سراسر کشور یکصدا پشت سر ظریف ایستادند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۵    
امام جمعه مشهد گفت: در فضایی که 35 میلیون انسان قرار است به مشهد بیایند اینجا بهترین بازار برای سودجویی و پول پرستی و درآمد نامشروع جریان قدرت و ثروت است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۵    
خروج رسمی آمریکا از پیمان منع قوای میان برد هسته ای (آی ان اف) واکنش دولت آلمان را به همراه داشت. این دولت درباره عواقب چنین اقدامی به شدت ابراز نگرانی کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۰    
سخنگوی دولت گفت: اقدام آمریکا با قصد خاموش کردن صدای ایران در جهان نشان داد دیپلماسی ما قابلیت نفوذ در جامعه آمریکایی در بالاترین استاندارد های دیپلماسی عمومی را دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۷    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه گفتمان نه جنگ، نه مذاکره اثر خود را گذاشته است، رفتار آمریکایی ها در تحریم ظریف را سبک و خنده دار توصیف کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۰    
وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه این وزارخانه به دنبال مهندسی انتخابات نبوده است در ارتباط با برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی و والیبال توضیحاتی را ارائه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۶    
وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون اقتصاد پیشنهاد دولت داده که قانون مالیات بر خانه های خالی با موظف شدن دستگاه ها به ارائه اطلاعات مالکیتی اشخاص به سامانه املاک و اسکان، اصلاح شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۶    
علامت تجاری باشگاه استقلال توقیف شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۲    
روسیه اعلام کرد که آمریکا خروج خود از پیمان منع تولید موشک های هسته ای میان بُرد (INF) را رسماً به مسکو اعلام کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۷    
ستاره محبوب این روزهای پرسپولیس که توسط علی دایی به جمع پرسپولیسی ها افزوده شد و دوران درخشانی را در این تیم سپری کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۲    
مک راون گفت: صادقانه بگویم، وقتی شنیدم رئیس جمهوری در دقیقه آخر بود که متوجه شد این اقدام تلفاتی خواهد داشت ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل هدایت نیروی کار وزارت کار با اشاره به اعزام نیروی کار فنی به خارج از کشور گفت:اعزام نیروهای کار بیشتر در زمینه فنی دانشگاهی همچون برق، الکترونیک و مکانیک، رشته های آی تی ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۲    
عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی گفت: ظاهرا همه اسامی منتشر نشده است. چون 93 اسم در تحقیق و تفحص مشخص شد. 7-8 اسم دیگر هم دستگاه های دولتی دادند ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۷    
در نیمکره شمالی به میانه های تابستان رسیده ایم و بسیاری از افراد قصد دارند برای چادر زدن به فضاهای تفریحی عالی بروند ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۳    
توتومرکاتو نوشت دانیل پاولویچ پیشنهادی از تیم ایرانی استقلال دریافت کرده است و ممکن است شاگرد آندره آ استراماچونی در این تیم شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۳    
به دنبال دریافت گزارش هایی از فروش بلیت پروازهای داخلی با قیمت بالاتر از دامنه تعیین شده توسط ایرلاین ها ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا گفت که از گفتگوی تلفنی روز گذشته خود با رئیس دولت روسیه لذت برده است و آن را گفتگویی کوتاه اما سودمند خواند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۷    
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز جمعه مدعی شد که تحریم های آمریکا علیه ایران مؤثر واقع شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۳    
سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: فراموش نکنیم آغاز قدرتمندانه لیگ برتر برای قرمزها از اهمیت بالایی برخوردار است.