جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۲May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 27 اسفند 1395 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 31 فروردین 1395 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1395 پدال نیوز 31 خرداد 1395 پدال نیوز 31 تیر 1395 پدال نیوز 31 مرداد 1395 پدال نیوز 31 شهریور 1395 پدال نیوز 30 مهر 1395 پدال نیوز 30 آبان 1395 پدال نیوز 30 آذر 1395 پدال نیوز 30 دی 1395 پدال نیوز 30 بهمن 1395 پدال نیوز 1 اسفند 1395 پدال نیوز 2 اسفند 1395 پدال نیوز 3 اسفند 1395 پدال نیوز 4 اسفند 1395 پدال نیوز 5 اسفند 1395 پدال نیوز 6 اسفند 1395 پدال نیوز 7 اسفند 1395 پدال نیوز 8 اسفند 1395 پدال نیوز 9 اسفند 1395 پدال نیوز 10 اسفند 1395 پدال نیوز 11 اسفند 1395 پدال نیوز 12 اسفند 1395 پدال نیوز 13 اسفند 1395 پدال نیوز 14 اسفند 1395 پدال نیوز 15 اسفند 1395 پدال نیوز 16 اسفند 1395 پدال نیوز 17 اسفند 1395 پدال نیوز 18 اسفند 1395 پدال نیوز 19 اسفند 1395 پدال نیوز 20 اسفند 1395 پدال نیوز 21 اسفند 1395 پدال نیوز 22 اسفند 1395 پدال نیوز 23 اسفند 1395 پدال نیوز 24 اسفند 1395 پدال نیوز 25 اسفند 1395 پدال نیوز 26 اسفند 1395 پدال نیوز 27 اسفند 1395 پدال نیوز 28 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1395 پدال نیوز 30 اسفند 1395 
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۴    
پدال نیوز- رییس پلیس راه استان زنجان گفت: تردد خودروهای سنگین در محور سرچم به اردبیل دراستان زنجان ممنوع شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز: در حاشیه سفر عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی به کرمانشاه.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز: تعداد خودروهای فراخوانده شده به مراکز تعمیر و نگهداری در سال 2016 در خاک آمریکا به مرز 53.2 میلیون دستگاه رسیده است. این رقم بیشتر به خاطر وجود نقص در کیسه ی هوای خودروها بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۵    
پدال نیوز: هرچند معمولا برای شما بهترین ها را فهرست می کنیم، در این مطلب 10 رکورد جالب صنعت خودروی جهان را معرفی خواهیم کرد که حتما بخش زیادی از آن برای شما تازگی خواهد داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۵    
پدال نیوز: فردی که در مزایده نهاد ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه، شرکت و پنج دستگاه بنز تشریفاتی خریده بود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۰    
پدال نیوز: هنگام ترکیدن لاستیک چه کنیم؟مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور نکات ایمنی را درباره حوادث رانندگی اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۵    
پدال نیوز- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت :طی 24 ساعت گذشته، 3تصادف در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن 2 نفر شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۵    
پدال نیوز-پیش بینی می شود در سال 2050 تعداد 9/ 2 میلیارد خودرو در جهان مورد استفاده قرار بگیرد. این آماری است که کارلوس گون، مدیرعامل سابق گروه رنو – نیسان در تابستان امسال ارائه داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۵    
پدال نیوز- رئیس جمعیت هلال احمر گفت: 70 هزار نیروی امدادی امسال در ایام نوروز در سطح کشور کار امداد و نجات را برعهده دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۵    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری سارق حرفه ای و کشف 40 فقره سرقت محتویات خودرو خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۵    
پدال نیوز- پیش بینی حمل و نقل در آینده به این دلیل که عوامل زیادی در آن دخالت دارند. کار چندان راحتی نیست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۰    
پدال نیوز- ورامین- لحظاتی پیش واژگونی خودرو در آزاد راه تهران- گرمسار 8 نفر را مصدوم کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۰    
پدال نیوز- کریم حبیب، طراح برجسته و مشهور که اخیرا از ب.ام.و جدا شده بود، به عنوان رئیس بخش طراحی به شرکت خودروسازی اینفینیتی(برند لوکس نیسان) پیوست.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۰    
پدال نیوز- قیمت بلیت درجه یک اتوبوس برای مسیر خوزستان - اهواز 35 هزار تومان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۰    
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از ساخت همزمان 16 آزادراه در کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز: شاید قیمت خرید برخی خودروهای چنی بسیار پایین باشد یا حتی خودروهایی نظیر رنو کوئید و تاتا نانو وجود دارند که قیمت هایی بسیار اندک دارند اما هدف ما در این مطلب ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز: کوپهٔ جدید اینفینیتی Q60 قطعاً جسورانه به نظر می رسد اما آیا به اندازهٔ کافی خوب هست که لکسوس RC و آئودی A5 را شکست دهد؟ کوپه های پریمیوم امروزه به چیزی بیشتر از یک طراحی و ظاهر خوب نیاز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز- بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حرکت خودروها در مسیر تهران به مشهد روان و با سرعت بالا صورت می گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز: شرکت ژاپنی سوبارو تصمیم گرفته نسخه جدیدی از شاسی بلند Exiga Crossover 7 با نام X – Break را در بازار ژاپن رونمایی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز: یک ویدئوی جدید منتشر شده نشان می دهد که سدان ارزان قیمت الکتریکی تسلا مراحل نهاییش را پشت سر می گذارد و در آستانه ورود به نمایندگی های فروش می باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز: تنها عده ای محدود شانس راندن یک مک لارن 720S را پیدا می کنند اما به تازگی نمونه جدیدی از آن تولید شده که 32 بار کوچک تر از خودروی استاندارد است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز: این بار شایعات به سوی ب ام و M8 متمرکز شده و گفته می شود که خودروی فوق با یک موتور V8 و ساختار دو دیفرانسیل و سه بدنه کوپه، کابریو و گرن عرضه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز: فولکس واگن در اقدامی تحسین بر انگیز از خودروی مفهومی و خودران خود رونمایی کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز: جیپ را شاید به جرات بتوان یکی از محبوب ترین برندهای خودروسازی دانست که در سراسر جهان طرفداران خاص خودش را دارد اما تولید حدود 2000 دستگاه از مدل رنگلر در بریتانیا باعث شده است که بسیاری از ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز: یکی از اتفاق های مهم دنیای ماشین های سوپر اسپورت معرفی و ساخت بوگاتی شیرون است که به عنوان جدیدترین پرچمدار بوگاتی شناخته می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۵    
پدال نیوز: خودروهای کلاسیک یک تفاوت عمده با خودروهای امروزی دارند که حتی از سن و سالشان هم مهم تر است. کلاسیک ها روح دارند. روحی نهفته در اندام آهنینشان که وقتی یک دور با آنها بزنید تازه درکش می کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۵    
پدال نیوز: سرانجام پرونده مسابقات سرعت در سال 95 هم بسته شد. روز جمعه 20 اسفندماه پیست پیر آزادی تهران میزبان اتومبیلرانانی از سراسر کشور بود که آمده بودند تا در آخرین مسابقه سال شرکت کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۵    
پدال نیوز: در یک سال اخیر بیشتر محافل خودرویی در رابطه با خودران ها و سیستم های نوین حمل و نقل جاده ای به بحث و گفت وگو پرداخته اند و نحوه حرکت به این دنیای جدید مورد بحث قرار گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۰    
پدال نیوز: بهمن ماه امسال تولید 8 مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی متوقف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۵    
پدال نیوز- رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه بازدیدهای نوروزی خود وارد استان هرمزگان شد و از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شهرستان بستک بازدید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۵    
پدال نیوز: رئیس پلیس راه راهور ناجا از افزایش 20 درصدی سفرها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و کشته شدن 50 نفر از هموطنان در تصادفات جاده ای در 48 ساعت گذشته خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز- بزرگراه کنارگذر غربی کرمانشاه (قطعه 11 بزرگراه میاندوآب - کرمانشاه) روز جمعه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز: وی افزود: برای انجام این کار بزرگ، پنج هزار دستگاه ماشین آلات سنگین به همراه 15 هزار نیروی انسانی مشغول به کار هستند تا هرچه سریعتر عملیات احداث آن ها به بهره برداری برسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-کرج، گفت: سایر محورها دارای ترافیک روان است
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح بخشی از کریدور شمال- جنوب کشور در استان کرمانشاه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۰    
پدال نیوز- جانشین پلیس آگاهی نیروی انتظامی از تسهیل رسیدگی پرونده سرقت از مسافران نوروزی در استان های سراسر کشور خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۰    
پدال نیوز- سمنان - فرمانده پلیس راه استان سمنان گفت: در 24ساعت گذشته 13فقره تصادف منجر به فوت و جرح در راه های مواصلاتی استان رخ داد که طی آن 20 نفر مجروح شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۰    
پدال نیوز: معرفی فیس لیفت هیوندایی سوناتا، هفتاد سالگی فراری و معرفی یک سوپر کار دیزلی- برقی از سرزمین پانداها از اخبار خودرویی جهان به شمار می آیند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط داربست ساختمانی بر روی پنج دستگاه خودروی سواری در بلوار فرحزادی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز: پس از قطع واردات خودرو در اواسط دهه 70 بود که بازار خودرو ایران بیش از پیش انحصاری شد. پژو 405، پراید، پاترول، رنو 5 و دوو ریسر و بعدها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز- در حال حاضر ترافیک در برخی از مقاطع آزادراه تهران-کرج ودرادامه کرج-قزوین وهمین طور محور کرج-چالوس در مقاطع آدران ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۵    
پدال نیوز- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به بهشت زهرا (س) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۵    
پدال نیوز- فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو از انهدام باند جیب بُرها خبر داد و گفت: باند 3 نفره ای که به طور همزمان در ایستگاه های مترو جیب بُری می کردند توسط پلیس مترو دستگیر شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۵    
پدال نیوز: درحالی معاون آخوندی اوایل امسال از مقاومت بدنه وزارت راه در برابر علنی شدن مصوبات کمیسیون ماده 5 خبر داده بود که وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به وزیر کشور اعلام کرد ممانعت از انتشار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
پدال نیوز- یک شاهد عینی که لحظه تصادف مرحوم افشین یداللهی را دیده است به خبرنگار عصرایران گفت: ما با فاصله اندکی از خودروی سورنتو که حامل آن مرحوم بود حرکت می کردیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
پدال نیوز- شرکت ایران خودرو دیزل طی اصلاحیه ای در اولین بودجه اسفند 96 زیان کم کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز- محور هراز با تلاش 8 ساعته ماموران راهداری باز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی توضیحاتی را در مورد اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز سی ام اسفند و تعطیلات نوروزی ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز: باتری خودرو با آمپر 170 در بازار با قیمت 545 هزار تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر در محورهای استان های گیلان و هرمزگان، بارش پراکنده باران را شاهدیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز- فرمانده پلیس راه مازندران گفت: در حال حاضر تردد ترافیک در راه های استان بویژه در محورهای کندوان، سوادکوه و هراز پرحجم اما روان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۵    
عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حمل ونقل جاده ای برای سفرهای نوروزی 96 اظهار داشت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور در سومین روز از اجرای طرح نوروزی را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز: بر اساس آخرین آمار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مسیر چالوس در بیشتر مقاطع شاهد حرکت روان خودروها بوده و در برخی مسیرها ترافیک سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز: رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری 6 سارق حرفه ای و کشف 63 فقره سرقت در زاهدان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۰    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: تردد خودروها در تمامی محورهای استان بصورت عادی و روان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۵    
پدال نیوز: گمرک ایران در بخشنامه ای اعلام کرد که ثبت سفارش و ورود خودروهای سواری با حجم موتور بیش از 2500 سی سی، در سال 96 همچنان ممنوع است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز: روز گذشته برخورد اتوبوس شهری با خودرو پراید و ساختمان مسکونی در شیراز خساراتی به همراه داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز: اگر با بودجه ای حدود 60 تا 70 میلیون تومان قصد خرید خودرویی شاسی بلند داشته باشید و از طرفی ریسک خرید خودرو دست دوم را نیز نپذیرید باید به سراغ چینی ها بروید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز: در سالی که گذشت موضوع واردات خودروهای مونتاژ آمریکا خبرساز شد.