شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 16 اسفند 1395 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 31 فروردین 1395 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1395 پدال نیوز 31 خرداد 1395 پدال نیوز 31 تیر 1395 پدال نیوز 31 مرداد 1395 پدال نیوز 31 شهریور 1395 پدال نیوز 30 مهر 1395 پدال نیوز 30 آبان 1395 پدال نیوز 30 آذر 1395 پدال نیوز 30 دی 1395 پدال نیوز 30 بهمن 1395 پدال نیوز 1 اسفند 1395 پدال نیوز 2 اسفند 1395 پدال نیوز 3 اسفند 1395 پدال نیوز 4 اسفند 1395 پدال نیوز 5 اسفند 1395 پدال نیوز 6 اسفند 1395 پدال نیوز 7 اسفند 1395 پدال نیوز 8 اسفند 1395 پدال نیوز 9 اسفند 1395 پدال نیوز 10 اسفند 1395 پدال نیوز 11 اسفند 1395 پدال نیوز 12 اسفند 1395 پدال نیوز 13 اسفند 1395 پدال نیوز 14 اسفند 1395 پدال نیوز 15 اسفند 1395 پدال نیوز 16 اسفند 1395 پدال نیوز 17 اسفند 1395 پدال نیوز 18 اسفند 1395 پدال نیوز 19 اسفند 1395 پدال نیوز 20 اسفند 1395 پدال نیوز 21 اسفند 1395 پدال نیوز 22 اسفند 1395 پدال نیوز 23 اسفند 1395 پدال نیوز 24 اسفند 1395 پدال نیوز 25 اسفند 1395 پدال نیوز 26 اسفند 1395 پدال نیوز 27 اسفند 1395 پدال نیوز 28 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1395 پدال نیوز 30 اسفند 1395 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۰    
پدال نیوز- راه آهن جمهوری اسلامی ایران، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور از ساعت 24 یکم فروردین 96، کلیه قطارهای مسافری طبق ساعت رسمی کشور حرکت می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
پدال نیوز- اپلیکیشن سفارش آنلاین تاکسی به فاصله کوتاهی از وعده مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، رونمایی شد تا به رقابت با آژانس های موبایلی فعال در بازار برود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی سایپا برای جدیدترین محصول تولیدی خود یک نام انگلیسی انتخاب کرده اما تلاش کرده با تطبیق آن با نام چند روستا و محله و تپه، آن را واژه ای ایرانی جا بزند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- سازمان ملی استاندارد ایران از تعیین الزامات جدید واردات خودرو و اجرای آن بر پایه شماره شناسایی و استانداردهای اجباری خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۴    
عصر خودرو- فرمانده انتظامی بروجرد گفت: یک باند سرقت خودرو در این شهرستان کشف و در این راستا نیز 2 تن دستگیر شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز- به منظور دسترسی سریع و راحت به اسناد خودرو در روزهای پایانی سال، با تدابیر صورت گرفته مشتریان می توانند اسناد فروش خودرو را با مراجعه حضوری به نمایندگی هایی که نام نویسی خودرو در آن انجام ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: کمپانی استرالیایی کربونیکس پهپاد هیبریدی عمود پروازی که از جنس کامپوزیت ساخته شده برای اولین بار در استرالیا تست کرد و این پهپاد توانست بیش از دو ساعت پرواز کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: در چند روز اخیر تصاویری از یک خودروی تسلا در اینترنت منتشر شده است که باوجود فعال بودن سیستم خودران آن، به بلوک های سیمانی کنار جاده برخورد کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: شرکت فرانسوی مالک خودروسازی پژو-سیتروئن، قراردادی را با شرکت جنرال موتورز آمریکا برای خرید واحد تولید اروپای این شرکت امضا کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۴    
پدال نیوز: تصویر سوپراسپرت جدید مک لارن به نام 720S که جایگزین مدل موفق 650S خواهد شد، قبل از نمایشگاه خودروی ژنو فاش شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۴    
پدال نیوز: برای آن ها که اولین شاسی بلند تاریخ بنتلی را صرفا یک خودروی لوکس ساخت فولکس واگن با سیلندرهای بیشتر می دانند، مولینر (Muliner) می تواند پاسخی دندان شکن باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
پدال نیوز- گروه خودروسازی JAC چین انتظار دارد که امسال رشد کند تری در فروش خودروی در چین رخ دهد چرا که بزرگترین بازار خودروی جهان به اشباع در تقاضا نزدیک می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
پدال نیوز- معاون منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: این شرکت طی سالهای اخیر بدون افزایش پرسنل و با پرداخت میانگین حقوق معمول شرکت های تخصصی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
پدال نیوز- شورای کارگری اروپایی اوپل و اتحادیه کارگران بخش فلزات در آلمان(IG Metal) اعلام کردند که موافقت آنها با قرارداد فروش اوپل به گروه پژو-سیتروئن منوط به اجرای جزئیات برنامه های آنها برای آینده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
پدال نیوز- رییس اتحادیه دارندگان اتوسرویس و پارکینگ و کارواش تهران خبر داد: مصوبه جدیدی در خصوص قیمت خدمات واحدهای صنفی اتوسرویس و پارکینگ تهران ابلاغ نشده است و نوروز 96 قیمت ها تغییر نمی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز استقرار نیروهای پلیس در معابر اصلی شهر تهران و فعالیت گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر و مراکز خرید در روزهای پایانی سال خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۹    
پدال نیوز- در پی انتقال دو برند اوپل و واکسهال به پژو-سیتروئن، بریتانیا اعلام کرد که با پژو برای تضمین موفقیت دو کارخانه واکسهال در انگلیس همکاری خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۹    
پدال نیوز- وزیر اقتصاد آلمان گفت: شورای کارگری اوپل و زیرمجموعه انگلیسی آن(واکسهال) باید به طور کامل در گفتگوها با پژو-سیتروئن درباره نحوه ایجاد تحول در این شرکت خودروسازی که با مشکلاتی مواجه است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۹    
پدال نیوز مدیرعامل گروه خودروسازی پژو- سیتروئن گفت: اگر انگلیس در قالب برنامه موسوم به "برگزیت سخت" از بازار مشترک اروپا خارج شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: سرانجام لامبورگینی کلید اولین نسخه ی مدل انحصاری چنتناریو که رنگ زیبای مشکی-نارنجی دارد را به مشتری ثروتمند اهل امارات تحویل داد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: سه سال پیش در نمایشگاه خودروی پاریس 2014 مرسدس بنز کوپهٔ جدیدی را با نام AMG GT به عنوان جایگزین مدل SLS معرفی کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۸    
پدال نیوز: خودروی MVM X22 که به تازگی توسط شرکت مدیران خودرو رونمایی شده و پس از استقبال گسترده در بازار، اکنون برای نمایش در مراکز تجاری تهران آماده بازدید است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۸    
پدال نیوز: گروه کرایسلر ال ال سی، شرکت چندملیتی خودروسازی است که بازار عمده آن در ایالات متحده آمریکا و کانادا قرار دارد و مالک فعلی آن، شرکت ایتالیایی فیات می باشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز- عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با بیان این که صنعت قطعه سازی خودرو کشور از رکود خارج شده است گفت: در سال جاری بر اساس آمار وزارت صنعت،معدن و تجارت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز- مسئولان فدراسیون فوتبال برای استفاده از اتوبوس مدرن، پیشرفته و جدید تیم ملی بزرگسالان با یک مشکل مواجه شده اند تا جایی که استفاده از آن برای اردوهای پیش رو در هاله ای از ابهام است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۳    
پدال نیوز: امروز سایپا از خودروی جدید خود که به عنوان ارزان ترین خودروی اتوماتیک بازار از آن نام برده می شود رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۸    
پدال نیوز- بعضی ها خانوادگی آمده اند؛ لابد به بچه ها هم خوش می گذرد. بعضی هم با کارشناس های خبره اتومبیل ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز- رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید بعد ایمنی و مسائل محیط زیستی در صنعت خودرو مورد توجه قرار گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۳    
پدال نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید بعد ایمنی و مسائل محیط زیستی در صنعت خودرو مورد توجه قرار گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۳    
پدال نیوز: این خودرو هاچ بک بوده و نسبت به ساینا تغییراتی را در نمای جلو و بدنه داشته است. همچنین برای اولین بار از گیربکس اتوماتیک در این خودرو استفاده شده است
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت از انعقاد دو قرارداد جدید با خودروسازان خارجی تا پایان سال جاری خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
پدال نیوز- امروز دوشنبه 16 اسفندماه، گروه خودرویی علی رغم افت قیمتی در اکثر نمادها در مجموع متعادل و مثبت بود لذا شاخص کل گروه با افزایش 17 واحدی در مدار 17 هزار و 273 واحد قرار گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۳    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه از حضور صد درصدی مأموران پلیس راه برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم خبر داد و گفت: هزار دوربین جدید در جاده ها تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت غیرمجاز را رصد می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
پدال نیوز: مرسدس بنز به منظور تکمیل سبد محصولات خود نسخه کانورتیبل سری E را پیش از رونمایی اصلی در نمایشگاه ژنو معرفی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
پدال نیوز: عموم خبرگزاری های خارجی روزانه خبرهای بسیار زیادی را از اقسانقاط جهان کار می کنند که برخی از آنان واقعا جذاب و تماشایی است و مخاطب را جذب خود می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۸    
پدال نیوز: فیات کرایسلر همچنین مسئول نمره کم و اندک کلاس شاسی با مدل دوج جرنی است. از دیگر سو در رتبه بندی های سال جاری مازراتی گیبلی نیز در جایگاه ضعیف ترین سدان لوکس سایز متوسط قرار می گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۳    
پدال نیوز: وزیر صنعت گفت: رضایتمندی مشتری و خدمات پس از فروش خودرو، سال آینده دچار تحول اساسی خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۳    
پدال نیوز- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه سالانه یک محصول جدید از سوی این شرکت خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۸    
پدال نیوز- وزیر صنعت در مراسم رونمایی از محصول جدید سایپا گفت: سایپا در سالهای گذشته به دلیل ناهماهنگی در مدیریت وضعیت بدی داشت اما امروز شاهد سود دهی شرکت سایپا پس از چند سال هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۸    
پدال نیوز- رئیس هیأت مدیره انجمن خیرین راه و ترابری با بیان اینکه انجمن خیرین راه و ترابری در دو سال اخیر 20 پروژه با هزینه 147 میلیارد تومان اجرا کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۸    
پدال نیوز: صدراعظم آلمان که مدافع سرسخت صنعت خودروی این کشور است، هفته جاری در برابر تحقیقات یک کمیته پارلمانی درباره رسوایی تقلب دیزلی فولکس واگن شهادت خواهد داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۳    
پدال نیوز- رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا بازدید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۳    
پدال نیوز- رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی مجلس برای رفع خلاء قانونی در برخورد با مخربان فضای سبز، بر ضرورت مدیریت مستقل و واحد برای حل معضل آلودگی هوا تاکیدکرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۳    
پدال نیوز: شرکت مرسدس بنز مدل جدید E کلاس 2018 کابریولت با سقف کروک و کوپه در اوایل امسال رونمایی کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۳    
پدال نیوز- دو شرکت خودروسازی جنرال موتورز و پژو-سیتروئن امروز(دوشنبه) در یک کنفرانس خبری مشترک، انتقال برند اوپل از جنرال موتورز به پژو را به ارزش 2.2 میلیارد یورو(2.3 میلیارد دلار) رسما اعلام کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۳    
پدال نیوز - این خودرو که به گیربکس اتومات cvt و فرمان برقی مجهز است با نام پروژه 212 بین اهالی رسانه معروف بود که گویا قرار است با نام کوئیک معرفی و رونمایی شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۳    
پدال نیوز: ایران خودرو در روزهای پایانی سال 95 به منظور پاسخگویی به خواست مشتریان طرح فروش دو محصول سوزوکی گراندویتارا فیس لیفت اتوماتیک آپشن و پژو 207i دستی را اجرا می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸    
پدال نیوز: این خودرو که به گیربکس اتومات cvt و فرمان برقی مجهز است با نام پروژه 212 بین اهالی رسانه معروف بود که گویا قرار است با نام کوئیک معرفی و رونمایی شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۳    
عصر خودرو- شرکت خودروسازی سایپا دقیقاً در آخرین روزهای سال 1395 تصمیم گرفت تا از محصول خود کوییک پرده برداری نماید کوییک نام خاص است که ریشه در فرهنگ ایرانی دارد .
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۸    
پدال نیوز: این خودرو هاچ بک بوده و نسبت به ساینا تغییراتی را در نمای جلو و بدنه داشته است. همچنین برای اولین بار از گیربکس اتوماتیک در این خودرو استفاده شده است
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۳    
پدال نیوز: احمدی نژاد حالا بدون هیچ مشکلی می تواند در کنار مشایی بایستد و حتی همراه با او و بقایی درخت بکارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۸    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار ونمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۸    
پدال نیوز- بر طبق آخرین گزارش موسسه معتبر J.D Power که در اواخر فوریه 2017 منتشر شده است، برند لکسوس برای ششمین سال متوالی حائز رتبه اول در میان تمامی برندهای خودرویی از لحاظ قابلیت اطمینان به خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از ادامه اجرای طرح زمستانی در جاده ها خبر داد و گفت: طرح نوروزی از 25 اسفند ماه آغاز می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین در اکثر معابر و بزرگراه های پایتخت در پی بارش برف و باران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نوسازی بیش از 11 هزار تاکسی فرسوده در سال جاری خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۸    
پدال نیوز: سرپرست پلیس راه استان ایلام از واژگونی یک دستگاه سواری سمند در جاده پالایشگاه گاز ایلام خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه راننده این خودرو جان خود را از دست داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
پدال نیوز: برندهای مطرح خودروی جهان در حال سنجیدن ریسک ورود مستقیم به ایران هستند زیرا نمی توانند هم سرمایه گذاری انجام دهند و هم بعد ها با مشکلات تحریم احتمالی برخی کشورها رو به رو شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد موفق به ابداع چاپگرهای سه بعدی شده که می توانند کل قطعات پیچیده و پیشرفته خودروها را به طور یکپارچه تولید کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- معاون مالی اقتصادی گروه سایپا گفت: پیش بینی می کنیم سال 96 سال افزایش سودآوری برای صنعت خودرو علی الخصوص گروه خودروسازی سایپا باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
پدال نیوز- قالپاق پراید ، طرح ایتالیا، سایز 13 به قیمت 4 هزار و 500 تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز- دوج چارجر، SRT8 RWD ، مدل 2014 در مناطق آزاد با قیمت 153 میلیون تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز- پولدارها نمی توانند تابلوهای سنجش آلودگی نصب کنند جمله ای است که اخیرا به نقل از معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور در یکی از رسانه ها منتشر شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۸    
پدال نیوز: هم زمان با ورود احمدی نژاد به توییتر، اولین فیلم تبلیغاتی حمید بقایی هم منتشر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۸    
پدال نیوز: نکته ای که در این رابطه وجود دارد، این است که در مورد بعضی پلت فرم های قدیمی این احتمال وجود دارد که نتوانند خود را با این استانداردها تطبیق دهند. به خصوص در آن 22استاندارد آخر.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۸    
پدال نیوز: هفته جاری قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۸    
پدال نیوز: شماره گذاری خودروهای وارداتی هر سال حداقل تا 15 اردیبهشت ماه غیرممکن است. زیرا هزینه عوارض و مالیات شماره گذاری هر سال تا این تاریخ به طور رسمی به شرکت ها اعلام نمی شود
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز: روزگذشته شرکت صنایع تولیدی کروز به عنوان شرکت پیشرو در کارآفرینی معرفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز- جانشین فرمانده ناجا در خصوص آماده باش پلیس راهور برای سفرهای نوروزی، کاهش تعداد کشته شده ها در حوادث رانندگی و ... سخن گفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور تهران از حجم ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی تهران خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۸    
پدال نیوز: یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است بهبود بر روی پلت فرم ها و طراحی قدیمی ، هیچ مشکلی از جریان کیفی سازی در صنعت خودرو حل نخواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۸    
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است تا دستیابی به کیفیت مطلوب خودروها و تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو ایران همچنان راه زیادی باقی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۸    
پدال نیوز: رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران می گوید : رفع موانع صادرات می تواند کمک موثری به رشد صادرات خودرو و قطعات در کشور نماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۳    
پدال نیوز: در حالی که خودروی فوق در نگاه اول یک شاسی بلند ساده به نظر می رسد ولی بایستی گفت که طراحی آن از آفرود GT – R الهام گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۳    
پدال نیوز: اولین پایگاه امدادی ایران خودرو با طراحی و امکانات متفاوت در محور مواصلاتی تهران-فیروزکوه افتتاح شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۳    
پدال نیوز: با قرارداد حمایتی لیزینگ بانک شهر و سایپا، هر خریدار موتورسیکلت برقی 2.5میلیون تومان یارانه مستقیم می گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز- با وجود آنکه بازار خودرو کشور طی چند سال گذشته از دوگانه سوزها روی برگردانده، آمار تولید 11 ماهه امسال نشان می دهد تیراژ آنها در مقایسه با مدت مشابه سال 94 افزایش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۸    
پدال نیوز: میعادگاه سنتی خودروهای بزرگ شاسی بلند چندین دهه است تبدیل به جاده دوطرفه بین تویوتا لندکروزر و نیسان پاترول شده است . حالا مدتی است که طرفداران نیسان هم وارد نبرد برابری شده اند .
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۸    
پدال نیوز: جنرال موتورز و پژو سیتروئن امروز، کنفرانس مطبوعاتی مشترکی را درباره فروش اوپل به این خودروساز فرانسوی برگزار می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۳    
پدال نیوز: در شرایطی حمایت های دولتی از خودروسازی کشور از جمله دلایل ضعف و توسعه نیافتگی این صنعت به شمار می رود که به نظر می رسد دولت این بار چتر حمایتی خود را روی قطعه سازان باز کرده تا نگرانی هایی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۳    
پدال نیوز: درپی افزایش تقاضا برای خودروهای پاسات تولید شده در کارخانه فولکس واگن در چاتانوگا در ایالت تنسی، فروش این خودروساز آلمانی در آمریکا در ماه فوریه رشد 7/ 12 درصدی را تجربه کرد.