شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 26 اسفند 1395 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 31 فروردین 1395 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1395 پدال نیوز 31 خرداد 1395 پدال نیوز 31 تیر 1395 پدال نیوز 31 مرداد 1395 پدال نیوز 31 شهریور 1395 پدال نیوز 30 مهر 1395 پدال نیوز 30 آبان 1395 پدال نیوز 30 آذر 1395 پدال نیوز 30 دی 1395 پدال نیوز 30 بهمن 1395 پدال نیوز 1 اسفند 1395 پدال نیوز 2 اسفند 1395 پدال نیوز 3 اسفند 1395 پدال نیوز 4 اسفند 1395 پدال نیوز 5 اسفند 1395 پدال نیوز 6 اسفند 1395 پدال نیوز 7 اسفند 1395 پدال نیوز 8 اسفند 1395 پدال نیوز 9 اسفند 1395 پدال نیوز 10 اسفند 1395 پدال نیوز 11 اسفند 1395 پدال نیوز 12 اسفند 1395 پدال نیوز 13 اسفند 1395 پدال نیوز 14 اسفند 1395 پدال نیوز 15 اسفند 1395 پدال نیوز 16 اسفند 1395 پدال نیوز 17 اسفند 1395 پدال نیوز 18 اسفند 1395 پدال نیوز 19 اسفند 1395 پدال نیوز 20 اسفند 1395 پدال نیوز 21 اسفند 1395 پدال نیوز 22 اسفند 1395 پدال نیوز 23 اسفند 1395 پدال نیوز 24 اسفند 1395 پدال نیوز 25 اسفند 1395 پدال نیوز 26 اسفند 1395 پدال نیوز 27 اسفند 1395 پدال نیوز 28 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1395 پدال نیوز 30 اسفند 1395 
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۵    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت Mercedes-AMG در مصاحبه با یکی از نشریه های خودرویی، جزئیاتی از ابرخودروی این شرکت را افشا کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز: قرار است که این هفته دولت ترامپ قوانین جدید مربوط به میزان مصرف سوخت خودروها را منتشر کند و لذا شایعات بسیاری در مورد آن شنیده می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز: پروژه Blood hound وقتی که به موتور در نظرگرفته شده اش اشاره می کند چهره جدیدی به خود می گیرد چرا که این خودرو دارای یک موتور V8 سوپر شارژ جگوار به توان 550 اسب بخار است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز: به تازگی تصاویری از یک مدل خودروی اسپرت هوندا درز کرده است که می تواند کانسپتی برای ZSX یا S2000 باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز- رئیس سازمان امداد و نجات، از امدادرسانی به یک هزار و 246 تن به هموطنان و مسافران نوروزی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
پدال نیوز: راننده خوش شانسی را ببینید که از مرگ فرار کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
پدال نیوز- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بر اثر برخورد مینی بوس مسافربری با پراید، 5 خانم و 3 آقا مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز- وزیر راه گفت: در تلاش برای اتصال ترمینال های فرودگاهی به خطوط مترو در درون شهرها هستیم و در این راستا فرودگاه های اصفهان، شیراز و تبریز هم به خطوط متروی درون شهری متصل می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز: حماقت راننده ای او را در فضای مجازی معروف کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوز: تعدادی از خودروهای گران قیمت که هم در بحث شتاب و هم در بحث سرعت نهایی، حرف های زیادی برای گفتن دارند را در زیر مشاهده می کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- استان البرز با 5 هزار و 800 متر مربع وسعت کوچکترین استان کشور محسوب می شود اما کثرت جمعیت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- جدیدترین قیمت فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- مرکزمدیریت راههای کشور وضعیت ترافیکی در مسیرهای خروجی استان تهران را سنگین و نیمه سنگین گزارش کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن محور کرج - چالوس از عصر امروز خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز- خودرو دست دوم با توجه به کارکرد و سال تولید قیمت گذاری می شوند و به دلیل قیمت مناسب تر این خودروها در مقایسه با خودروهای صفر متقاضیان فراوانی برای خرید دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز: بهرام افشارزاده از یک سانحه رانندگی جان به در برد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۵    
پدال نیوز- بررسی آخرین وضعیت راه های کشور نشان از ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۵    
پدال نیوز- رییس هرییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی قشم از آزاد سازی خروج خودروهای این منطقه به سرزمین اصلی به مناسبت سال نو خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز: جذب این بخش از نور باعث اختلال در کارکرد حسگرهای مبتنی بر لیزر در خودران ها شده و عملیات شناسایی توسط آن را با مشکل روبه رو می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز: آمریکایی ها بعد از نزدیک به سه دهه تجربه گرانبهایی را در زمینه تولید پیکاپ به دست آورده اند که حتی گوشه ای از آن را نیز در برابر وسوسه میلیارد دلاری رقبای آسیایی لو نمی دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز: شرکت اینتل در حال آماده سازی برای ورود به بازار خودروهای خودران است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز: غرفه منصوری در نمایشگاه ژنو امسال با حضور محصولات ارتقایافته کمپانی های مختلف، نمای فوق العاده ای دارد و سر نزدن به آن غیرممکن به نظر می رسد!
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز: هیوندای تصمیم گرفته بجای اضافه کردن کوپه ی سه درب دیگر به خانواده ی i30، سومین نسل این خودروی کامپکت را جذاب تر نماید و به همین خاطر نسخه ی فست بک آن را عرضه خواهد کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز: حدود یک ماه از اکران سری جدید سریع و خشن 8 فاصله داریم. قسمت جدید این سری فیلم 12 آوریل 2017 در سینماها اکران خواهد شد اما قبل از دیدن فیلم تریلری جدید از آن منتشر شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز: بنتلی می گوید نسخهٔ بروز شدهٔ مولسان اسپید لذت بخش ترین خودرو از لحاظ رانندگی و فضای جلو در بین دیگر سدان های مجلل است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۳    
پدال نیوز: در طول این هفته، فراری جشن هفتادسالگی خودروهای اسپرت خود را برگزار خواهد کرد. در 12 مارس سال 1947 مؤسس و مدیرعامل این شرکت یعنی آقای انزو فراری اولین خودرو با برند فراری را که 125 S نام ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۳    
پدال نیوز: خودروی مسابقه ای استون مارتین والکری ستاره ی این روزهای نمایشگاه خودروی ژنو است. ما این خودرو را اساساً با نام AM-RB 001 می شناسیم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۳    
پدال نیوز: بهرام افشارزاده دقایقی پیش دچار حادثه رانندگی شد و با خودروی خود با گارد اتوبان برخورد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۳    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه اتوبان تهران کرج با ترافیک سنگین همراه است ،گفت: آزادراه قزوین کرج نیز در محدود امامزاده طاهر، گلشهر، پل فردیس نیز با ترافیک نیمه سنگین همراه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۳    
پدال نیوز جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: وضعیت ترافیکی در سطح شهر تهران عادی و روان است و هیچ گونه مشکل و گره ترافیکی گزارش نشده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه ترافیک در محور تهران-مشهد نیمه سنگین است، گفت: از رانندگان و مسافران نوروزی تقاضا داریم طی ایام عید در محورهای مواصلاتی استان احتیاط کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
پدال نیوز: هشت گم شده نام منطقه ای خوش آب و هو و سرسبز در شهرستان مرودشت و کامفیروز است. نام اصلی این مکان تنگ بستانک بوده است که اکنون به بهشت گم شده مشهور شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از ممنوعیت تردد در باند جنوبی محور کرج-چالوس از ساعت 15 امروز خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
پدال نیوز- پارس خودرو در طرح ویژه استقبال از بهار شرایط فروش برلیانس H220 را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۳    
پدال نیوز- مدیرکل وصول حق بیمه و حساب های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی وستاییان و عشایر اعلام کرد: با توجه به هماهنگی و توافق بعمل آمده بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۳    
پدال نیوز- بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مسیر مواصلاتی هراز در مقاطع مختلف روان و بدون ترافیک گزارش شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۳    
پدال نیوز- مدیرعامل سایپا یدک از کسب بالاترین رکورد فروش قطعات یدکی در سال جاری خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۸    
پدال نیوز- طی 24 ساعت گذشته، 4تصادف در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن 4نفر شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۸    
پدال نیوز- سید جواد غفاریان دانش آموخته رشته طراحی صنعتی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران حائز رتبه اول طراحی در مسابقه طراحی خودرو شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۸    
پدال نیوز- اطلس خودرو، نماینده کیا موتورز کره جنوبی در ایران جهت رفاه حال مالکین خودروهای کیا در ایران، طرح ویژه امداد نوروزی 1396 خود را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۳    
پدال نیوز- در هفته ای که گذشت باتوجه به روند اصلاح قیمتها در گروه خودرو و ساخت قطعات، میانگین بازدهی گروه 2 درصد افت کرد ولی میزان حجم و ارزش معاملات روند افزایشی داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۸    
پدال نیوز- موج اول سفرهای نوروزی از فردا آغاز می شود و بسیاری از خانواده ها که از چند ماه قبل برای این تعطیلات برنامه ریزی کرده بودند بار سفر بسته و به شهرهای سیاحتی و زیارتی و تفریحی کشور سفر می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۸    
پدال نیوز- مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون بیش از یک میلیون و 100 هزار خوردو با کیفیت بالا در شهر تهران معاینه فنی اخذ کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تأکید بر این مطلب که پلیس راهنمایی و رانندگی با آمادگی کامل در معابر حضور دارد، سرعت و سبقت غیرمجاز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۸    
پدال نیوز- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به اعلام آخرین وضعیت راه های کشور پرداخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای تمهیدات اجرای پلیس راهنمایی و رانندگی در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا همزمان با پنجشنبه آخر سال خبر داد و گفت: طرح ترافیک امروز تا ساعت 17 اجرا می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۸    
پدال نیوز: انتخاب یک خودرو از میان گزینه های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا که اغلب باید بانگاهی بلند مدت به ماجرا نگریست.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۸    
پدال نیوز: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: مبنای تصمیم گیری و برخورد ما با شرکت های خودروسازی، گزارشاتی است که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تهیه و تنظیم می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۸    
پدال نیوز: دقایقی پیش با حضور معاون اول رییس جمهور و معاون وزیر راه و شهرسازی 3.2 کیلومتر از آزاد راه منجیل – رودبار به بهره برداری رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز: مدیرعامل ایساکو با اشاره به آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو از امروز گفت: امدادرسانی به مسافران نوروزی با 411 نمایندگی ایساکو در سراسر کشور انجام می گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز: اگر در حین حرکت با سرعت های بالای 60 کیلومتر در ساعت، فرمان اتومبیلتان لرزید به (بالانس) چرخ ها نیاز دارید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز: لکسوس و هیوندای قصد دارند سبک خاصی از لوکس گرایی را رواج دهند. آنها آمده اند تا نشان دهند تنها اروپایی ها نیستند که در این زمینه حرف هایی برای زدن دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز: به نظر می رسد که ثروتمندان نیاز بیشتری به سریع تر رفتن داشته باشند زیرا این روزها سالن ها و سدان ها و حتی لیموزین هایی را می بینیم که پا به پای سوپر اسپرت ها حرکت می کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۳    
پدال نیوز: هر ساله وب سایت autoguide ده خودروی برتر را از نگاه مشتریان معرفی می کند. برای قرار گرفتن در این لیست باید خودروها بتوانند بیشترین امتیاز را از بین چهار فاکتور اصلی بدست آورند که این چهار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۴    
بسیاری از بخش های این مجموعه با الهام از میتسوبیشی L200 ساخته شده است. در میان تغییرات خارجی می توان به جلو پنجره مات دو تکه با قاب های مشکی اشاره کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۴    
پدال نیوز: شاید درگذشت مردی با این سن، برای همه اتفاق عادی باشد. کسی از مرگ یک پیرمرد شوکه نمی شود اما مرگ هاشمی شوک آور بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۴    
پدال نیوز: بر اساس اعلام مراجع ذی ربط حمل و نقل اثاثیه منزل در ایام نوروز ممنوع است و در صورت اخذنکردن مجوز اقدام به چنین امری تخلف محسوب می شود، با وجود چنین ساز وکاری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز: دانستن برخی نکات مربوط به خودرو می تواند کمک حال مسافران در طول سفرهای نوروزی باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز: روند استفاده از فناوری های روز جهان به ویژه فناوری های دیجیتال در صنعت خودرو روز به روز افزایش پیدا می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز: عاقبت، سارق متقلب به دام افتاد و در دادگاه به فرجام گناهانش رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۹    
پدال نیوز: با خوردن این بستنی متفاوت دهان شما شبیه یک چراغ عمل می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۹    
پدال نیوزمردان شیطان صفت که قصد آزار و اذیت این زن را داشتند وی را ربوده و به آپارتمانی برده بودند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۹    
پدال نیوز: با ما همراه باشید تا با این دسر گران قیمت آشنا شوید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۴    
پدال نیوز: چین قصد دارد کاهش سهمیه تولید خودروهای برقی را مورد بررسی قرار دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۹    
پدال نیوز: بهمن ماه امسال تولید پنج مدل وانت در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۹    
پدال نیوز: سئات که برند اسپانیایی گروه خودروسازی فولکس واگن محسوب می شود، پس از سال ها زیان دهی، سرانجام در سال 2016 به سودآوری رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز: مسلما اگر بجای مراجعه حضوری به بانک اگر از طریق تلفبانک و در منزل کارهای روزمره خود را انجام دهیم در بسیاری از مسایل صرفه جویی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز: در شرایطی که تنها کمتر از یک هفته به پایان سال 95 باقی مانده، نمایشگاهداران خودرو پایتخت عنوان می کنند بازار شب عید امسال رونق چندانی نداشته و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
پدال نیوز- فروش خودروهای سبک در بازارهای نوظهور طی سال گذشته میلادی وضعیت متفاوتی داشت. در شرایطی که رشد فروش در اکثر بازارهای نوظهور منطقه آسیا-پاسیفیک ادامه یافت، بازارهای بزرگ در اروپای شرقی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
پدال نیوز: در شرایطی که تنها کمتر از یک هفته به پایان سال 95 باقی مانده، نمایشگاهداران خودرو پایتخت عنوان می کنند بازار شب عید امسال رونق چندانی نداشته و دلچسب نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۴    
پدال نیوز- بنابر آمار سهم بازار خودروهای سواری کشور، از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه مجموع عرضه کنندگان خودرو کشور شامل ایران خودرو، سایپا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۹    
پدال نیوز: شرکت NextEV که یک استارت آپ چینی در زمینه خودروهای برقی است اعلام کرده تا سال 2020 مدل جدیدی را با برند نیو برای صادرات به بازار آمریکا آماده خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۴    
پدال نیوز: خودروهای شاسی بلند در ابتدای ورودشان، نقشی مکمل برای ادواتی همچون تراکتورها داشتند تا در زمین ها و مسیرهای بیراهه بتوانند تردد کنند و از طرفی سرعت حرکت بالاتری داشته باشند تا نقش خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۹    
پدال نیوز: واژه های جدیدی در دنیای ماشین ها در حال رایج شدن هستند که نشان می دهد صنعت خودرو سازی در حال ورود به عرصه جدیدی از نوع حرکت و مصرف انرژی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۴    
پدال نیوز: ابتکاری جالب در تبدیل فولکس واگن به یک مینی تانک.