یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 15 اسفند 1395 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 31 فروردین 1395 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1395 پدال نیوز 31 خرداد 1395 پدال نیوز 31 تیر 1395 پدال نیوز 31 مرداد 1395 پدال نیوز 31 شهریور 1395 پدال نیوز 30 مهر 1395 پدال نیوز 30 آبان 1395 پدال نیوز 30 آذر 1395 پدال نیوز 30 دی 1395 پدال نیوز 30 بهمن 1395 پدال نیوز 1 اسفند 1395 پدال نیوز 2 اسفند 1395 پدال نیوز 3 اسفند 1395 پدال نیوز 4 اسفند 1395 پدال نیوز 5 اسفند 1395 پدال نیوز 6 اسفند 1395 پدال نیوز 7 اسفند 1395 پدال نیوز 8 اسفند 1395 پدال نیوز 9 اسفند 1395 پدال نیوز 10 اسفند 1395 پدال نیوز 11 اسفند 1395 پدال نیوز 12 اسفند 1395 پدال نیوز 13 اسفند 1395 پدال نیوز 14 اسفند 1395 پدال نیوز 15 اسفند 1395 پدال نیوز 16 اسفند 1395 پدال نیوز 17 اسفند 1395 پدال نیوز 18 اسفند 1395 پدال نیوز 19 اسفند 1395 پدال نیوز 20 اسفند 1395 پدال نیوز 21 اسفند 1395 پدال نیوز 22 اسفند 1395 پدال نیوز 23 اسفند 1395 پدال نیوز 24 اسفند 1395 پدال نیوز 25 اسفند 1395 پدال نیوز 26 اسفند 1395 پدال نیوز 27 اسفند 1395 پدال نیوز 28 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1395 پدال نیوز 30 اسفند 1395 
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۷    
پدال نیوز- رییس جمهور در حکمی، نیره پیروز بخت را به مدت سه سال به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۴    
پدال نیوز:" پلیس خوزستان برای جلوگیری از سرقت خودرو توصیه های ایمنی ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: در 80کیلومتری از آتلانتا در بخشی از یک جنگل، پر از ماشین آلات زنگ زده است که قدیمی ترین گورستان جهان از اتومبیل،با قدمت 80 سال به حساب می آید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: دختر 20 ساله اهل کارولینای شمالی اولین زنی است که موفق شد از یک هواپیما با چتر نجات به پائین بپرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۸    
پدال نیوز- دیدار وزیر صنعت کشورمان با وزیر اقتصاد فرانسه با تاکید طرفین بر لزوم تقویت همکاری ها و توسعه مناسبات اقتصادی و صنعتی و عزم جدی دو کشور برای ارتقای سطح روابط همراه بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۸    
پدال نیوز: رئیس پلیس استان فارس گفت: سارقی که خودروهای شاسی بلند را سرقت و به پاکستان منتقل می کرد،شناسایی و دستگیر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
پدال نیوز- روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، جهت سهولت مسافران قطارهای مسافربری در نوروز اطلاعیه ای منتشر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
پدال نیوز- تایر به عنوان آخرین عضو گردنده از سیستم انتقال قدرت می باشدکه نقش مهمی را در کنترل خودرو بر عهده دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با مینی بوس سرویس مدرسه پسرانه خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۸    
پدال نیوز: پاکستانی ها با هزینه های زیاد ماشین عروس خود را تزئین و با رنگ آمیزی منحصر بفردی پیرایش می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۳    
پدال نیوز: امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودرو جدید و اتوماتیک گروه سایپا رونمایی خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۳    
پدال نیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ورود چندین خودرو جدید به سبد عرضه محصولات این گروه در آینده خبرداد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۸    
پدال نیوز: در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کویرتایر، سهامداران عملکرد سال مالی منتهی به 30آذرماه مورد تصویب قراردادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۸    
پدال نیوز: نمایشگاه ژنو یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویداد های خودرو است و علاقه مندان زیادی منتظر بازگشایی آن هستند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۳    
پدال نیوز: DS شاخه ی لوکس سیتروئن فرانسه، اعلام کرده است که قصد دارد با تولید خودروهای جدید به رقابت با سایر خودروسازان مطرح بپردازد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۸    
پدال نیوز: : شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با هدف افزایش رضایت و تامین آسایش و آرامش مشتریان، همچون سال های گذشته طرح بازدید رایگان قبل از سفر را به عنوان مقدمه ای بر سفرهای نوروزی هموطنان تدارک ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۸    
پدال نیوز- ایران خودرو شرایط فروش فوری ویژه نوروز 96 سوزوکی ویتارا فیس لیفت آپشن را به صورت نقدی و اقساطی منتشر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز- لکسوس LS600h خودرویی است که عادات رانندگان را می آموزد و از هوش به اشتراک گذاشته شده از سوی خودروهای دیگر استفاده می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز- قائم مقام مدیر عامل سیبا موتور؛ مهرداد امینی خویی در جمع خبرنگاران در جریان بازدید از کارخانه FAW و جی فانگ با اشاره به اینکه در این کارخانه خودروهای سنگین تجاری و نیمه سنگین تولید می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۸    
پدال نیوز: مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ از خودسوزی یک خانم 50 ساله در میدان هفت تیر پایتخت خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۳    
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان کشور باید از سال جدید مونتاژ خودروهای خارجی را کنار بگذارند و به سمت خودروسازی کاملاً داخلی با تیراژ بالا حرکت کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۸    
پدال نیوز: از دهه ی 70 میلادی تاکنون نور نشان دهنده های پشت فرمان و همچنین کل بخش های دیگر قرمز بوده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز: امسال سوپراسپرت ساز سوئدی، کوئنیگ زگ با دستی کاملاً پُر در نمایشگاه ژنو حاضر شده است. نخستین محصولات این شرکت در ژنو امسال دو دستگاه از اولین نمونه های تولیدی هایپرکار هیبریدی رگرا هستند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز: امروزه یکی از روش های شناخته شده آزمایش سرعت عمل خودروها اِستَندینگ مایل (Standing Mile) است. این نام به مسابقه ای اطلاق می شود که در آن یک خودرو باید مسیری مستقیم به طول یک مایل (1 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز- مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو مرگ زن جوانی در ایستگاه متروی میرزای شیرازی را تایید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۸    
پدال نیوز: اگرچه آلمان ها توانستند در بخش قراردادهای پسابرجام خودرویی جایگاه خود را به عنوان نخستین امضا کننده بعد از توافق ثبت کنند اما در حوزه قطعه سازی به پای فرانسوی ها نرسیده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۸    
پدال نیوز: نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، با عرضه 5 محصول ، شرایط متنوع فروش نقدی، اقساطی بدون بهره و اعتباری را برای عرضه خودروهای این برند ژاپنی در ایران در نظر گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۳    
پدال نیوز - قائم مقام اجرایی شرکت PSA در امور مهندسی و کیفیت در رأس هیاتی از شرکت سایپاکاشان بازدید و با مدیران ارشد این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۳    
پدال نیوز- عضوهیات رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز(یکشنبه) با بند ط تبصره 6 لایحه بودجه سال 1396مخالفت کردند، براین اساس ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۳    
پدال نیوز- شرکت RUF بیشتر به خاطر تیونینگ هایش روی خودروهای پورشه معروف است اما به نظر می رسد این شرکت قصد دارد کمی تحول در فعالیت هایش ایجاد کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۸    
پدال نیوز: گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی و با امضای تفاهم نامه ای، حمایت از 1396گونه گیاهی در خطر انقراض را به عهده گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۳    
پدال نیوز: معاون برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که سالانه باید از هر خودرو 1.3 میلیون تومان عوارض برای توسعه ریل و جاده دریافت شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۸    
پدال نیوز: با این قابلیت ها، مفهومی جدید فولکس به رقیبی برای نیسان جوک، مزدا CH-3، هوندا HR-V و تویوتا CH-R تبدیل خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: زنی که چادرش هنگام عبور از عرض خیابان بر بدنه یک دستگاه خودرو وانت مزدا گیر کرده بود پس از چند روز بستری در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز- امروز یکشنبه پانزدهم اسفندماه، گروه خودرویی اغلب سرخ پوش بودند و به جز دو نماد مابقی کاهش قیمتی را تجربه کردند، لذا شاخص خودرویی ها با افت 127 واحدی در مدار 17 هزار و 260 واحد قرار گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز- شرایط فروش فوری با مدل 96 وانت نیسان از سوی شرکت سایپا از تاریخ 15 اسفندماه 95 به شرح جداول زیر اعلام میگردد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۸    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از راه اندازی 5 خط اتوبوس برقی در منطقه 12 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۸    
پدال نیوز- نماینده مردم کرج در مجلس از بازدید رئیس مجلس از شرکت خودروسازی سایپا خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۸    
پدال نیوز: خطوط درشت و هماهنگ بر روی کاپوت و بدنه کولئوس همراه با رینگ 18 اینچی آلومینیومی از دیگر ویژگی های ظاهری رنو کولئوس است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۸    
پدال نیوز: این صندلی ها به دوخت های درشت و بخیه ای به رنگ های نقره ای یا طلایی با توجه به ساختار خودرو مزین شده اند. فضاهای ذخیره سازی درون خودرو نیز با صفحات طلایی و نقره ای زیباتر شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۳    
پدال نیوز- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان داخلی کشور باید از سال جدید مونتاژ خودروهای خارجی را کنار بگذارند و به سمت خودروسازی کاملاً داخلی با تیراژ بالا حرکت کنند تا اعلاوه بر ایجاد اشتغال ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۳    
پدال نیوز: این خودرو که مهم ترین محصول لندروور محسوب می شود، بیش از 47 سال است که در بازار جهانی محبوبیت دارد و امروزه در مدل های مختلف با بدنه و توانایی های فنی گوناگون تولید می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۳    
پدال نیوز: کمپانی سوئدی کوئنیگ زگ اعلام کرده که در نمایشگاه ژنو امسال با یک هیولای جدید حاضر خواهد شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۸    
پدال نیوز: پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران، طرح امداد نوروزی خود را برای سرویس دهی به مالکین خودروهای ب ام و در ایان نوروز اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۸    
پدال نیوز- رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس و اوراق بهادار، در مورد افزایش سرمایه شرکت پارس خودرو و نحوۀ تبدیل مطالبات سهامدار عمده(شرکت سایپا) شفاف سازی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۸    
پدال نیوز- معاون برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که سالانه باید از هر خودرو 1.3 میلیون تومان عوارض برای توسعه ریل و جاده دریافت شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۳    
پدال نیوز- خودروسازان جهانی که از رسواییهای آلایندگی تحت فشار قرار گرفته اند، در شتاب برای کاهش میزان آلایندگی دی اکسید کربن خودروهایشان، به منظور عمل به مقررات سخت گیرانه آلایندگی هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۸    
پدال نیوز- رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: نداشتن گواهی معتبر معاینه فنی، رانندگی با وسیله نقلیه دودزا و همراه نداشتن برچسب معاینه فنی 3 تخلف مهم مرتبط با سلامت خودرو هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۸    
پدال نیوز: هفته گذشته دومین قرارداد قطعه سازی پسابرجام در حالی میان رایزکو و مکاپلاست فرانسوی به امضا رسید که برای نخستین بار در این قرارداد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۸    
پدال نیوز: شرکت مدیران خودرو برای فروش ام وی ام X22 MT و ام وی ام X22 MT Sport با قیمت قطعی و شرایط ویژه بخشنامه جدیدی را اعلام کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۳    
پدال نیوز: سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران می گوید : تا این لحظه نتوانستیم تاییده سازمان حمایت از مصرف کنندگان را برای افزایش قیمت دریافت کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۳    
پدال نیوز: دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان خودرو کشور می گوید : خودروسازان برای همکاری با قطعه سازان الزامات بسیار سخت گیرانه ای را دارند چنانچه در انتخاب قطعه سازی برای ورود به زنجیره تامین ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۳    
پدال نیوز- شرکت لیفت که رقیب تاکسی یاب آنلاین اوبر است، بدنبال تهیه حداقل 500 میلیون دلار منابع مالی جدید است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۸    
پدال نیوز- رییس پلیس ترافیک شهری ناجا از آغاز طرح نوروزی پلیس در معابر شهری همزمان با اجرای این طرح در جاده ها خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۸    
پدال نیوز: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو طرحی با عنوان شانه به شانه همراه شما تا بهار را در بزرگ ترین مراکز تجاری و مال های منتخب کشور، در اسفند ماه سال جاری اجرایی می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۸    
پدال نیوز- برای فرار از ترافیک در چین چه کار می کنند؟
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۸    
پدال نیوز: یک فعال صنعت قطعه سازی کشور در خصوص لزوم سرمایه گذاری در زمینه ورود تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته تولید گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
پدال نیوز- خانواده GT مرسدس-AMG در حال بدست آوردن یک عضو جدید است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۸    
پدال نیوز: قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار ونمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۸    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار ونمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۸    
پدال نیوز- مرکز مدیریت راه های کشور ( سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای) اعلام کرد: بارش برف و نبود ایمنی، موجب انسداد 11 محور مواصلاتی کشور شده که تا اطلاع بعدی همچنان مسدود است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۳    
پدال نیوز- یک مخترع هنگ کنگی، دسته فرمان جدید و جالبی را برای دوچرخه ها طراحی کرده است که علاوه بر مجهز بودن به چراغ جلو، می تواند با تشخیص حرکات سر شما، نور را به قسمت های مورد نیاز تابش دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
پدال نیوز: مدیا موتورز نماینده رسمی محصولات MG در ایران در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر و جلب نظر مشتریان، همانند سال های گذشته تدارک گسترده ای برای طرح بازدید رایگان ویژه نوروز 1396در نظر گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
پدال نیوز: ایران خودرو پیش فروش نوروزی خودروی اچ 30 کراس اتوماتیک را در 3 طرح آغاز کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۸    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه امروز آژانس های آنلاین به دغدغه خاطر مجموعه رانندگان آژانس های کرایه خودرو و تاکسی تبدیل شده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۸    
پدال نیوز: خودروهای ارزان قیمت با مصرف سوخت پایین در اغلب کشورها بسیار پرفروش است، به همین خاطر کمپانی های خودروسازی سعی بر این دارند
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
پدال نیوز- متخصصان سلامت معتقدند که آلودگی هوا با تغییر باکتری های دستگاه تنفسی بر سلامت انسان ها تاثیر می گذارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
پدال نیوز- مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت:بارش پراکنده برف و باران در جاده های استان زنجان باعث وجود مه ناپدار و کاهش دید افقی در برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف و باران سطح جاده های استان زنجان خیس و لغزنده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۳    
پدال نیوز- لاستیک مارشال ، سایز پهن سمند با کارکرد مفید 70.000 کیلومتر به قیمت 465 هزار تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۳    
پدال نیوز- عدم توجه کافی به نارسایی های معیشتی رانندگان خودروهای کرایه ای و تاکسی های تلفنی،به عنوان گروه هایی که تأمین کننده بخشی از خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری هستند از نمونه معضلاتی است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۳    
پدال نیوز- براساس اطلاعات 1865 ترددشمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 2.1 درصد کاهش نشان می دهد؛ در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 17 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۳    
پدال نیوز: بنابر آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران در 11 ماه سال جاری در مجموع 61 هزار و 77 دستگاه انواع خودروی سواری به کشور وارد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۳    
پدال نیوز:- صبح امروز 15 اسفند ماه 1395 طرح فروش رنو کولئوس جدید که چندی پیش در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران رونمائی شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: در راستای پیوستن به WTO و افزایش رقابت پذیری صنعت خودرو می توان از تجارب کشورهای دیگر بهره مند شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۸    
پدال نیوز: حقیقتی که در مورد لندرور دیسکاوری وجود دارد این است که پنجمین تراکی است که از سال 1989 تاکنون در این کمپانی تولید شده است و استفاده از این ماشین مختص جاده های صخره ای و سنگی جنوب یوتا یا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۳    
پدال نیوز: فروش خودروهای جدید در برزیل طی ماه فوریه کاهش یافت، زیرا رکود اقتصادی در این کشور موجب شده است مردم از خریدهای بزرگ خودداری کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۳    
پدال نیوز: قیمت برخی از انواع موتورسیکلت 125 سی سی در بازار تهران به شرح جدول زیر است :
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۳    
پدال نیوز- ورود بزرگان خودروسازی اروپا به ایران در حالی طی زمستان امسال و به لطف برجام، کلید خورد که این موضوع بستر توسعه صنعت قطعه کشور را فراهم آورده و قطعه سازان را در معرض فرصتی طلایی برای رشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۳    
پدال نیوز: کیا موتور پیش بینی می کند درپی عرضه مدل های جدید همچون پیکانتو و ریو، سهم بازار این خودروساز در اروپا طی سال جاری میلادی از 3 درصد فراتر خواهد رفت.