پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۵May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 18 اسفند 1395 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 31 فروردین 1395 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1395 پدال نیوز 31 خرداد 1395 پدال نیوز 31 تیر 1395 پدال نیوز 31 مرداد 1395 پدال نیوز 31 شهریور 1395 پدال نیوز 30 مهر 1395 پدال نیوز 30 آبان 1395 پدال نیوز 30 آذر 1395 پدال نیوز 30 دی 1395 پدال نیوز 30 بهمن 1395 پدال نیوز 1 اسفند 1395 پدال نیوز 2 اسفند 1395 پدال نیوز 3 اسفند 1395 پدال نیوز 4 اسفند 1395 پدال نیوز 5 اسفند 1395 پدال نیوز 6 اسفند 1395 پدال نیوز 7 اسفند 1395 پدال نیوز 8 اسفند 1395 پدال نیوز 9 اسفند 1395 پدال نیوز 10 اسفند 1395 پدال نیوز 11 اسفند 1395 پدال نیوز 12 اسفند 1395 پدال نیوز 13 اسفند 1395 پدال نیوز 14 اسفند 1395 پدال نیوز 15 اسفند 1395 پدال نیوز 16 اسفند 1395 پدال نیوز 17 اسفند 1395 پدال نیوز 18 اسفند 1395 پدال نیوز 19 اسفند 1395 پدال نیوز 20 اسفند 1395 پدال نیوز 21 اسفند 1395 پدال نیوز 22 اسفند 1395 پدال نیوز 23 اسفند 1395 پدال نیوز 24 اسفند 1395 پدال نیوز 25 اسفند 1395 پدال نیوز 26 اسفند 1395 پدال نیوز 27 اسفند 1395 پدال نیوز 28 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1395 پدال نیوز 30 اسفند 1395 
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۸    
پدال نیوز: سدان های فوق لوکس یا اشرافی با اینکه درصد بسیار اندکی از تولید سالانه کل خودروها در جهان را به خود اختصاص می دهند اما ویژگی های آن ها آن قدر چشمگیر است که می توانند همواره مورد توجه واقع ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۸    
پدال نیوز: تاکنون دقت کرده اید که وقتی وارد یک بوتیک می شوید، اگر بر روی دریچه کولر هم دست بگذارید، فروشنده می گوید، آخ آخ دست گذاشتی روی بهترین کارم، من برای کل خانواده از این ها بردم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز قناعتی در واکنش به صحبت های فرماندار تهران گفت: شورا کرایه ها را افزایش نمی دهد اما دولت کمک کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز: مدیرعامل دایملر با اشاره به قرارداد جدید بنز با ایران خودرو گفت: همه چیز در حال بررسی است و به زودی اعلام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز: پورشه طیف مدل های پانامرا را با افزودن سبک بدنه ای جدید توسعه داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
پدال نیوز: کرایه حمل خودرو و مسافر از مسیر های دریایی به کیش و بالعکس از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
پدال نیوز: با نظر رئیس قوه قضاییه میزان دیه در سال 96 معادل 210 میلیون تومان در ماه های غیرحرام تعیین شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۳    
پدال نیوز - فولکس واگن در کنار زیر مجموعه های خود حضور پررنگی در ژنو داشت. این شرکت با عبور از بحران آلایندگی موتورهایش اکنون قصد دارد جایگاه گذشته خود را بازیابد و با عرضه محصولات جدید در این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۸    
پدال نیوز: - آئودی در 87 امین نمایشگاه خودرو ژنو در کنار خودرو مدل مفهومم Q8 طیف کامل محصولات خود را از A1 تا مدل S8 V10 به نمایش گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز - هوندا آس پیروز خود یعنی NSX جدید را در نمایشگاه دوسالانه پاریس در سال گذشته رو کرده بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۳    
پدال نیوز: روزلرویس به همان اندازه دیوانه است که خاص.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۳    
پدال نیوز: اسطوره تاریخ ساز بریتانیا، یکی از معدود ابرخودروسازان برتر جهان که با مدل افسانه ای F1 در دهه 90 میلادی شهره شد در نمایشگاه ژنو امسال از جدیدیترین محصول خود یعنی 720S رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز- پیرمرد سنتی بریتانیایی رقبای سرسخت و پر سر وصدایی چون پورشه، AMG، فراری و لامبورگینی را در نمایشگاه ژنو در پیش روی خود دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۳    
پدال نیوز: باواریایی سرسخت یکی از سه غول خودروساز آلمان با نسخه فیس لیفت شده سری 4 در نمایشگاه ژنو حضور یافته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۳    
پدال نیوز: پیرو انتشار اخباری در خصوص سرنوشت نامه احمدی نژاد به ترامپ، یک منبع آگاه در گفتگویی این اتفاقات را تایید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۸    
پدال نیوز: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر دولت حق حمل و نقل عمومی را پرداخت کند کرایه ها نه تنها افزایش نمی یابد بلکه رایگان می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۸    
پدال نیوز: شرکت رنو فرانسه با خودروهای متعدد و جدید خود در نمایشگاه خودرو ژنو شرکت کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
فرهنگستان زبان و ادب فارسی به نام "کوییک" بر خودروی جدید سایپا ایراد گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: هیوندای موتور از مدل بازطراحی شده سوناتا با هدف معکوس کردن روند فروش این مدل در بخش رو به افول سالون رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۳    
پدال نیوز - تیونر موفق و نام آشنای آلمانی که در سال 1986 تاسیس شد با تمرکز بر ارتقا فنی و ظاهری برترین خودروهای جهان جای خود را در بازار محکم کرد و حالا با قوای تمام در نمایشگاه ژنو حضور یافته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۸    
پدال نیوز- دبیر کارگروه بیمه های اتومبیل سندیکای بیمه گران گفت: متناسب با رشد 10.5 درصدی نرخ دیه، حق بیمه شخص ثالث نیز 10.5 درصد افزایش خواهد یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۸    
پدال نیوز- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شمار کارخانه ها قطعه سازی باید افزایش یابند تا در تولید قطعات خودرو بطور کامل خودکفا شویم.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۸    
پدال نیوز- فرماندار تهران با هرگونه افزایش نرخ کرایه های اتوبوس، تاکسی و مترو برای سال آینده مخالفت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۸    
پدال نیوز- معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست تهران با بیان اینکه حذف موتورسیکلت های کاربراتوری، زمینه تولید موتورسیکلت های برقی را ایجاد خواهد کرد، گفت: مجوز تولید موتورسیکلت های برقی صار شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش ساعت طرح ترافیک تنها در دو روز پنجشنبه 19 و 26 اسفندماه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۳    
پدال نیوز: مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی برای ارائه خدمات شهرنت ها از طریق موبایل از سال آینده خبر داد و گفت: بانک شهر برای برقی کردن موتورسیکلت ها نیز اقدام به ارائه تسهیلات ارزان قیمت کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز: بیش از 6 سال از معرفی ابرخودرو پاگانی هوایرا می گذرد و حالا نسخه ی بدون سقف این سوپراسپرت رونمایی شده که تک تک اجزای آن چشم نواز و فراموش نشدنی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز: امروز (چهارشنبه 18اسفندماه) طی مراسمی، شرکت مدیران خودرو با پایبندی به قرارداد تحویل جدیدترین محصول کراس اوور خود با نام تجاری x22، این محصول را به مشتریان تحویل داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز: بازارچه نوروزی بهارانه با حمایت شرکت کرمان موتور با شعار همراه شو تا شادمانی هدیه کنیم راه اندازی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۸    
پدال نیوز: این خودروی سدان جدید از شرکت لینکلن با موتور دوقلوی توربو دارای جعبه گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است.سرعت صفر تا شصت آن 5.4 ثانیه و نهایت سرعتش 130 کیلومتر بر ساعت می باشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز: مرسدس AMG قصد دارد پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را با عرضه یک نسخه چهار درب از مدل GT جشن بگیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۸    
پدال نیوز: فیات تیپو سری کامپکت فیات است که در سه فرمت سدان، هاچ بک و استیشن واگن به تولید می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۳    
پدال نیوز: نیسان در نمایشگاه ژنو فیس لیفت یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای حال حاضر اروپا یعنی قشقایی را عرضه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۳    
پدال نیوز: شرکت معتبر طراحی پینین فارینا که تحت مالکیت خودروساز هندی، ماهیندرا قرار دارد با یک سوپراسپرت ویژه به نمایشگاه ژنو آمده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۸    
پدال نیوز: سرانجام برند آلپاین به عنوان زیرمجموعه رنو از اتومبیل اسپرت موتور وسط خود با نام A110 با قدرت 249 اسب بخار و شتاب صفر تا صد 4٫5 ثانیه در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۸    
پدال نیوز: اکنون DS 7 به عنوان یک اس یو وی قرار است هفتمین محصول این خودروساز نوپا باشد که در نمایشگاه ژنو بطور رسمی معرفی خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۳    
پدال نیوز: نسل جدید مک لارن 720S که در نمایشگاه ژنو رونمایی شد قرار است با قیمت 208 هزار پوند از ماه می جایگزین مدل فعلی 650S شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۳    
پدال نیوز: سریع ترین اتومبیل مجهز به موتور تنفس طبیعی در نمایشگاه ژنو در غرفه فراری قرار دارد. این اتومبیل که نقطه عطفی در تاریخ خودروساز سرشناس ایتالیایی محسوب می گردد 812 سوپرفست نام داشته که موتور ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۸    
پدال نیوز: فلز و شیشه در بدنه خودرو به زیبای در یکدیگر محو می شوند. با توجه به ساختار خودرو، درها به صورت پروانه ای ساخته شده تا ورود و خروج آسانتر باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۸    
پدال نیوز: دوج چارجر آمریکایی با پلاک دیپلماتیک ملی ایران در شهر قم.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۸    
پدال نیوز: هشتاد و هفتمین دوره از نمایشگاه خودرو ژنو در میان حضور قابل توجه اصحاب رسانه دومین روز از فعالیت خود را سپری می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
پدال نیوز- استفاده آزمایشی از دو اتوبوس کاملا خودران و بدون نیاز به راننده در کالیفرنیا آغاز شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز- عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: لوایح افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی در بخش مترو، اتوبوس و تاکسی پس از تائید فرمانداری، از پانزدهم فروردین ماه اعمال می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز- رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج وفرد در پایتخت تغییری نکرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز: خودرو MVM X22 جدیدترین محصول گروه خودروسازی مدیران خودرو که چندی پیش رونمایی شده بود صبح امروز در محل نمایندگی فروش شعبه سعادت آباد این شرکت به مشتریان تحویل شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه البرز گفت که با توجه به تعطیلی آخرهفته، برای ساماندهی عبور و مرور، محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس اجرا و بر این اساس عصر جمعه این مسیر به سمت کرج یک طرفه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۳    
پدال نیوز- پس از انقلاب بزرگی که با نسل جدید XC90 و پس از آن، با سدان و استیشن میدسایز S90/V90 در گستره تولیدات ولوو شاهد بودیم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۳    
پدال نیوز: لندروور برای موتورشو ژنو امسال، یک سورپرایز ویژه تدارک دیده؛ شاسی بلندی با فُرم بدنه کوپه مانند و نشان رِنج روور که برپایه پلتفرم مشترک با جگوار F-Pace توسعه یافته و بین رِنج روور ایووک و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۳    
پدال نیوز- نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران بیانگر برقراری شرایط نامطلوب کیفی هوا به ویژه برای گروه های حساس طی امروز است و پیش بینی می شود شرایط نامطلوب کیفی هوا تا فردا تداوم داشته باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۳    
پدال نیوز: محققان در دانشگاه اوهایو موفق شدند تا از پوسته تخم مرغ و پوست گوجه فرنگی تایر خودرو تولید کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۸    
پدال نیوز: از طرفی ژنو یکی از بهترین نقاط دنیا برای معاملات محسوب می شوند. بسیاری از بزرگان صنایع اتومبیل قراردادها خود را در این نمایشگاه به ثبت رسانده و با هم شراکت می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۸    
پدال نیوز: اسفندماه 93 بود که شرکت خودروسازی انگلیسی بنتلی همچون رقیبان بازار در نهایت مجبور به ارائه چشم انداز آینده خود شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۳    
پدال نیوز- در حالی که اجرای طرح جشنواره خدمات بهار در بهار سایپایدک از 20 بهمن آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد، تنوع خدمات ارائه شده با استقبال فراوان مشتریان مواجه شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۳    
پدال نیوز- امروز معادل 56.7 درصد از سهام شرکت سایپا دیزل از طرف شرکت سایپا عرضه خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۴    
پدال نیوز: آمار گمرک ایران نشان می دهد که سهم خودرو از واردات در 11 ماهه سال جاری، حدود یک میلیارد و 600 میلیون دلار بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۹    
پدال نیوز: بهمن ماه امسال تولید انواع وانت در خودروسازان داخلی به طور میانگین 27.6 درصد کاهش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۴    
پدال نیوز - هیوندای کره جنوبی در 87 امین نمایشگاه خودرو ژنو محصولات جدید خود از جمله خانواده خودروهای آیونیک و مدل استیشن آی 30 را به نمایش گذاشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۹    
پدال نیوز: شرکت هواپیماسازی "ایرباس" در نمایشگاه ژنو یک خودروی کانسپت خیره کننده برای فرار از ترافیک شدید کلان شهرها معرفی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۴    
پدال نیوز: خودروی 206 در بلوار آیت الله کاشانی به دلایل نامعلوم دچار حریق شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۹    
پدال نیوز: سرپرست سازمان تعزیرات گفت: آیین نامه ها و سیاست های کلی و فرمایشات رهبری نشان می دهد که اینها (خودروهای قاچاق) باید صادر یا منهدم شود و تا جایی که اطلاع دارم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۹    
پدال نیوز- در حالیکه بازار ایران برای خیلی از خودروسازان خارجی جذاب شده است، رئیس یکی از شعبات شرکت فولکس واگن در اسپانیا هم رویای فروش خودرو به ایران را در سر می پروراند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۹    
پدال نیوز: در جریان دیدار هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی رییس هیات عامل ایدرو گفت: در زمینه خودرو و قطعه سازی اسلواکی فرصت های زیادی دارد و شرکت های ایرانی باید از این فرصت استفاده کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۹    
پدال نیوزپس از آغاز فرآیند پیش فروش بلیت قطارهای مسافرتی از چند هفته قبل و تکمیل ظرفیت برخی از مسیرها، شرکت رجا اعلام کرده واگن های جدیدی را برای سفرهای نوروزی اختصاص خواهد داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۹    
پدال نیوز: در سیاست گذاری های سلامت کشور، استفاده از روغن جامد جایی ندارد و ما نمی خواهیم مردم از این نوع روغن استفاده کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۴    
پدال نیوز - دی اِس از پرچم دار تازه ساخته های خود در ژنو رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۹    
پدال نیوز: یک شرکت آمریکایی از تایری گوی مانند رونمایی کرده که به وسیله هوش مصنوعی کار می کند. این تایر با کمک نیروهای مغناطیسی به خودرو متصل می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۹    
پدال نیوز: سخنگوی دولت 30 اسفند ماه را تعطیل رسمی اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۴    
پدال نیوز - سانگ یانگ قدیمی ترین برند کره جنوبی حضور پررنگی در نمایشگاه خودرو ژنو داشت و از محصول جدید خودرو سانگ یانگ XAV نیز رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز: شرکت تایرسازی گود یر(GoodYear) در نمایشگاه خودرویی ژنو از یک تایر کروی فوق هوشمند رونمایی کرد که می تواند در جهت های مختلف گردش کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز-رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سایپا در مسیر موفقیت قرار دارد و اقدامات خوبی در این مجموعه شروع شده است که امیدواریم در آینده توفیق بیشتری داشته باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
پدال نیوز: گروه ولوو در راستای به سازی مدلهایش تحت مالکیت شرکت جیلی چین، مدل جدید شاسی بلند XC60 را در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
پدال نیوز: عضو هیات مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران معتقد است که هر گونه تدوین هدفمند سیاست های تعرفه ای مسلما می تواند نقش موثری در حمایت از تولید داخل داشته باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورالعمل اخیر دولت در خصوص تعرفه گمرکی قطعات خودروهای با کمتر از 20 درصد ساخت داخل گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۹    
پدال نیوز: شرکت ایران خودرو دیزل آگهی واگذاری شرکت تولیدی خدماتی تجارت ستاره ایران نماینده رسمی بنز در ایران را منتشر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۹    
پدال نیوز- لیزینگ ملت شرایط فروش ولوو xc90 با اقساط 12 تا 48 ماهه و به صورت اجاره بشرط تملیک را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۴    
پدال نیوز- لیزینگ ملت شرایط فروش اقساطی سانتافه 2017 به صورت اجاره به شرط تملیک را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- رنو فیس لیفت کپچر را با طرح چهره ای ستیزه جو تر و گرافیک داخلی مدرن تر چراغ های جلو در موتورشو ژنو به نمایش می گذارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار ونمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز-عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تشکیل کارگروه مشترکی بین مجلس و دولت برای بررسی فعالیت اسنپ و تپسی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز: کوچکترین کراس اوور تویوتا، C-HR که پایین تر از RAV4، رو در روی خودرو هایی همچون نیسان جوک، رنو کپچر، مزدا CX-3 و هوندا HR-V می ایستد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز- افزایش تقاضا برای خرید خودرو در هفته های پایانی سال و عرضه محدود در این عرصه،بازار سیاه و دلالی را در حوزه مدکور بیش از پیش تشدید کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز- رئیس هیات عامل ایدرو گفت: در گفتگو با شرکت های خارجی ،به دنبال رونق صادرات وجذب سرمایه هستیم واگر کشوری به ایران تنها به عنوان بازار صرف محصولات خود نگاه کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: واقعیت این است وزیر صنعت تصمیم دارد خودروسازان را به داخلی سازی سوق بدهد ولی آیا چنین شوکی در ماه های آخر دولت یازدهم به صلاح خودروسازان است؟
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز- برخی سرمایه گذاران خارجی خودرو احتمالا تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت. این خبری بود که روز گذشته احمد توکلی، رئیس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: به نظر می رسد سایپا با این اقدام نسبت به رنو که قصد داشت کوئید را به عنوان جایگزین پراید در بازار عرضه کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: شرکت رولز رویس از یک اماراتی که با استفاده از رولز رویس اش، علوفه برای شترهایش جابجا می کند شکایت کرد. آنها اینکار وی را باعث کسر شان شرکت میدانند..
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت : آلودگی و دود غلیظ صبحگاهی که مردم در ساعات اولیه روز شاهد آن هستند، به خاطر تردد شبانه خودروهای سنگین و دیزلی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: این خودرو فوق لوکس که بر اساس رولزرویس گوست ساخته شده الگانس نام داشته و به سفارش یک کلکسیونر ثروتمند ساخته شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۵    
پدال نیوز: در تعطیلات نوروز مسافرت با خودرو یکی از دل مشغولی های ایرانی هاست. هر فردی با مغتنم شمردن فرصت در این روزها گوشه و کناری از این سرزمین را برای سفر انتخاب می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۵    
پدال نیوز: تویوتا موتور پیش بینی می کند به دلیل محبوبیت خودروهای هیبریدی، فروش این شرکت طی سال جاری میلادی در اروپا تا 5 درصد افزایش خواهد یافت و به 975 هزار دستگاه خواهد رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۰    
پدال نیوز: به رغم آنکه یکی از وعده های پساتحریمی خودروسازان عرضه خودرو با قیمت مناسب بود با این حال برخی کارشناسان عرضه و تولید خودروهای جدید را در محدوده قیمت های فعلی خارج از توان خودروسازی کشور ...