دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۸May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 8 دی 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 1 دی 1396 پدال نیوز 2 دی 1396 پدال نیوز 3 دی 1396 پدال نیوز 4 دی 1396 پدال نیوز 5 دی 1396 پدال نیوز 6 دی 1396 پدال نیوز 7 دی 1396 پدال نیوز 8 دی 1396 پدال نیوز 9 دی 1396 پدال نیوز 10 دی 1396 پدال نیوز 11 دی 1396 پدال نیوز 12 دی 1396 پدال نیوز 13 دی 1396 پدال نیوز 14 دی 1396 پدال نیوز 15 دی 1396 پدال نیوز 16 دی 1396 پدال نیوز 17 دی 1396 پدال نیوز 18 دی 1396 پدال نیوز 19 دی 1396 پدال نیوز 20 دی 1396 پدال نیوز 21 دی 1396 پدال نیوز 22 دی 1396 پدال نیوز 23 دی 1396 پدال نیوز 24 دی 1396 پدال نیوز 25 دی 1396 پدال نیوز 26 دی 1396 پدال نیوز 27 دی 1396 پدال نیوز 28 دی 1396 پدال نیوز 29 دی 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز: آمدن زمستان، سرمای منجمدکننده و یخ و برف، حتی جابه جایی های کوتاه هم می توانند به یک تصادف منجر شوند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۰    
پدال نیوز: ابرخودروی تولید محدود استون مارتین ولکان، تنها برای استفاده در پیست طراحی شده، اما یک شرکت معتبر تیونینگ، این محصول را با استانداردهای رانندگی در جاده و خیابان های شهری، هماهنگ کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۵    
پدال نیوز: به مناسبت سال نو میلادی، نیسان وانت زامیاد کشورمان با تخفیف در کشور لبنان فروخته می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز- رییس پلیس راهور تهران درباره جزییات تصادف خودروی تیبا که بامداد امروز در اتوبان ارتش اتفاق افتاد، توضیح داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز: شرکت تولید مواد میتسوبیشی اعلام کرد که تمایل برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار، باعث شده است تا شرکت های تابعه اش، مشخصات محصولات خود را به طور غیرقانونی دستکاری کنند
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۵    
پدال نیوز: محمد علی نجفی با اشاره به فرصت کم باقی مانده تا پایان سال، ابراز امیدواری کرد که طرح شهرداری تهران در زمینه حذف آرم طرح ترافیک مورد تصویب شورای عالی ترافیک و شورای شهر قرار گرفته و از اول ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۵    
پدال نیوز: از اواسط دهه 70 شمسی، دیگر خبری از عرضه گسترده محصولات جدید برند Opel به بازار ایران نبود و تولیدات این کمپانی بعضا به صورت محدود و توسط برخی اشخاص حقیقی وارد کشور ما می شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۰    
پدال نیوز- لاستیک دانلوپ در بازار با قیمت یک میلیون و 440 هزار تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۰    
پدال نیوز- سیستم تعلیق مک فرسون را می توان یکی از پرکاربردترین انواع سیستم تعلیق به ویژه در خودروهای کوچک و متوسط دانست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۰    
پدال نیوز- پورشه در ادامه روند معرفی 911 های کوک شده برای هیجان رانندگی، این بار 911 آدرنالین سازی را معرفی می کند که به مراتب ارزان قیمت تر از هیولا هایی همچون 911 R و 911 GT3 است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز- رییس کمسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران، ری و تجریش خودروهای فرسوده را منشاء عمده آلودگی ها دانست و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز- سانحه رانندگی در محور خوی - مرند 7 کشته و زخمی برجای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز- امروز و چند روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است که این مورد در شهرهای بزرگ و صنعتی موجب انباشت آلاینده های جوی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز- با رسیدن به آخرین روز از برگزاری نمایشگاه خودرو کرمان برای استفاده از طرح ویژه فروش محصولات بی وای دی در این نمایشگاه تنها یک روز باقی مانده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۰    
پدال نیوز: شاید CLS بنیان گذار رده کوپه های 4در باشد اما بی شک این A7 آئودی بود که برای تناسبات و هیکل زیبای خود، و همچنین کاربردپذیری باالاتر در فضاسازی داخلی، هیجان این قلمرو را افزایش داد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۰    
پدال نیوز- جواد حسن زاده، مدیر نمایندگی کرمان آمیکو، در حاشیه هشتمین نمایشگاه خودروی کرمان و در گفت وگوی از آغاز عرضه پیکاپ آسِنا در کرمان و استقال خوب مشتریان این شهر خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۰    
پدال نیوز- مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس و کارتون خودرونما تا 16 دی ماه جاری تمدید شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز: جریان توقف ثبت سفارش و تعیین دستورالعمل جدید واردات در حالی این روزها نقل محافل بازار خودرو کشور شده است که گفته می شود در دستورالعمل جدید واردات خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : افزایش تعرفه واردات خودرو از جمله موضوعاتی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته و بی شک این جریان در اینده مشکلاتی را برای کشور به دنبال ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز: گروه خودروسازی سایپا در راستای اجرای برنامه های توسعه محصول خود، با انجام طرح نظرسنجی در نمایشگاه ها، اقدام به شناسائی ذائقه مردم و مشتریان می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- در اثر برخورد اتوبوس با عابران پیاده در نزدیکیِ یک ایستگاه مترو در شمال غرب مسکو سه نفر مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- به فاصله کمتر از یک سال از احیاء دوباره گومپرت با نام تازه آپولو، دومین ابرخودرو این برند نیز بصورت رسمی معرفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز: رئیس بیمه مرکزی گفت: مالکان خودروهای لوکس برای جبران خسارت بیمه بدنه خریداری کنند، در غیر این صورت مسئولیت به عهده خودشان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز: مأموران پلیس موفق شدند کارگاه تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو را کشف کنند که با مارک و لیبل دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی، این قطعات معیوب را به بازار عرضه می کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز: در حالی که برخی مسئولان از بازگشایی موقت سایت ثبت سفارش واردات خودرو خبر داده اند، موضوع افزایش نجومی قیمت خودروهای وارداتی و رانت ویژه برخی واردکنندگان موضوعی است که هنوز مورد بررسی جدی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز: سال 2004 شرکت آئودی به همراه شرکت فیلم سازی فاکس قرن 20 خودرویی مخصوص فیلم تولید کرد که در آن فیلم نقش پر رنگی نیز داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز: برخورد یک خودروی ون به عابران پیاده در مرکز شهر سیاتل آمریکا، موجب زخمی شدن دست کم 4 نفر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز: سایپا با سبد کامل محصولات خود در نمایشگاه خودرو کرمان حضور یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز: یک شرکت کنیایی از عرضه قریب الوقوع شاسی بلندی جدید با امکانات ایده آل و قیمتی بسیار پایین خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز- اینترنشنال هاروستر یکی از بزرگ ترین شرکت های سنگین ساز دنیا بود که امروزه به نام ناویستار اینترنشنال شناخته می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز: بعد از جنگ جهانی دوم که ژاپن دسترسی چندانی به نفت نداشت، دولت از خودروسازان درخواست کرد تا محصولات الکتریکی بسازند. از آن زمان بود که سیر تاریخی خودروهای الکتریکی نیسان آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۵    
پدال نیوز- مرکز مدیریت راه های کشور بر اساس اطلاعات 2141 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، از کاهش 5.1 درصدی رفت و آمدها در شبانه روز گذشته نسبت به روز پیش از آن خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۵    
پدال نیوز: ال جی به عنوان یکی از غول های صنعت الکترونیک که بیشتر آن را به عنوان سازنده لوازم خانگی می شناسیم به تازگی تصمیم گرفته است تا وارد دنیای خودروسازی شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۵    
پدال نیوز- میانگین واردات بنزین در هشت ماه امسال روزانه 13 میلیون لیتر و تولید بنزین کشور حدود 78 میلیون لیتر در روز است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۰    
پدال نیوز- برای خرید خودرو رانا LX مشکی مدل 93 با کارکرد 57 هزار کیلومتر باید حدود 23 میلیون و 500 هزار تومان هزینه پرداخت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز: با نشستن در اتاقک این دو خودرو هیچ گونه تفاوتی احساس نمی کنید. طراحی داشبورد، فرمان و صندلی های جلو و عقب این دو محصول به شکل مایوس کننده ای با یکدیگر شباهت دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز: سخنگوی آتش نشانی از تصادف مرگبار در بامداد روز جمعه خبر داد و گفت: متاسفانه 4 نفر از 7 سرنشین این حادثه در لحظات اولیه کشته شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز- دانشمندان ایرانی موفق به ساخت دستگاهی شده اند که با نصب آن در جایگاه های سوخت در سطح کشور، امنیت و سنجش میزان فرآورده های تحویلی و مخازن این جایگاه ها به میزان زیادی افزایش می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۰    
پدال نیوز- تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 14 تا 24 امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۰    
پدال نیوز سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف یک دستگاه خودرو تیبا در اتوبان ارتش که منجر به مرگ و مجروح شدن 7 نفر شد، خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۵    
پدال نیوز: فهرست خودروهای سواری مجاز وارداتی به بازار ایران می گوید که میتسوبیشی اوتلندر نوع پلاگین هیبرید به عنوان یکی از پرفروش ترین خودروی هیبرید جهان به بازار ایران خواهد آمد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۵    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور چالوس پرحجم گزارش شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۰    
پدال نیوز: در مقایسه این هفته می خواهیم دو محصول ایران خودرو را با هم مقایسه کنیم. خودروهایی که قیمت آنها کمتر از 60 میلیون تومان است و دربین مردم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۵    
پدال نیوز: البته با کمی دقت میتوان به باطن شرور CLA45 نیز پی برد. مثلاً در قسمت جلو ورودی های بزرگ هوا و اسپویلر کوچکی که با ظرافت تمام در زیر سپر کار شده....
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز: غرفه ایران خودرو همچون همیشه در نمایشگاه کرمان شلوغ و گیرا بود با این حال این خودرو ساز در روز اول با غیبت چهار محصول آغاز به کار کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز: بازار شاسی بلندها در ایران امروزه بسیار داغ است و در کلاس شاسی بلندهای لوکس نیز شرکت ها سعی دارند با آوردن محصولات جدید، شانس خود را برای تصاحب سهم بازار امتحان کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: برخی از مردم بر این باور هستنتد که خودروهای رنگی، مخصوصا قرمز رنگ بیشتر از سایر خودروها جریمه می شوند، اما آیا این قضیه صحت دارد؟
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: خودروسازان برای راضی نگه داشتن مشتریان خود مجبور هستند تا مدل های جدیدی را سالانه وارد بازار کنند و به همین دلیل برای خالی کردن خط تولید برخی خودروهای قدیمی را از مسیر تولید خارج می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: اگر می خواهید برای خرید خودرو حدود 400 میلیون تومان هزینه کنید، گزینه هایی همچون لکسس NX ، تویوتا و ب ام و دست دوم را پیش رو دارید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: فرقی نمی کند که شما مالک مرسدس بنز مشکی باشید یا ب ام و نقره ای یا پراید سفید! بالاخره یک روز سر می رسد که باتری ها بی جان می شوند و دار فانی را وداع می گویند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۰    
پدال نیوز: ابرخودروها همیشه از جایگاهی خاص برخوردار بوده اند و طرفداران زیادی را به خود جذب می کنند. همین باعث شده تا در قرن 21 سوپراسپرت هایی به تولید برسند که بسیار مورد توجه واقع شدند و تبدیل به ...