جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۰May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 19 فروردین 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 2 فروردین 1396 قدس آنلاین 3 فروردین 1396 قدس آنلاین 4 فروردین 1396 قدس آنلاین 5 فروردین 1396 قدس آنلاین 6 فروردین 1396 قدس آنلاین 7 فروردین 1396 قدس آنلاین 8 فروردین 1396 قدس آنلاین 9 فروردین 1396 قدس آنلاین 10 فروردین 1396 قدس آنلاین 11 فروردین 1396 قدس آنلاین 12 فروردین 1396 قدس آنلاین 13 فروردین 1396 قدس آنلاین 14 فروردین 1396 قدس آنلاین 15 فروردین 1396 قدس آنلاین 16 فروردین 1396 قدس آنلاین 17 فروردین 1396 قدس آنلاین 18 فروردین 1396 قدس آنلاین 19 فروردین 1396 قدس آنلاین 20 فروردین 1396 قدس آنلاین 21 فروردین 1396 قدس آنلاین 22 فروردین 1396 قدس آنلاین 23 فروردین 1396 قدس آنلاین 24 فروردین 1396 قدس آنلاین 25 فروردین 1396 قدس آنلاین 26 فروردین 1396 قدس آنلاین 27 فروردین 1396 قدس آنلاین 28 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 فروردین 1396 قدس آنلاین 30 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۰    
مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: این تیم قدمتی 70 ساله دارد ولی هنوز به اندازه هفت سانتی متر هم زمین به عنوان جایگاه ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۵:۲۲    
دادگاه رم به تاکسی آنلاین اوبر 10 روز وقت داد تا کاسه کوزه خود را از این شهر جمع کرده و برود!
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۳:۴۷    
برخی از مردم وقتی در معرض نور خورشید قرار می گیرند هم عطسه می کنند که به این حالت عطسه نوری می گویند. افرادی هم هستند که وقتی شکمشان پر می شود عطسه می کنند؛ عارضه ای که به اشباع معروف است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۶    
سمنان- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از ایجاد یک هزار و 450 نفر اشتغالزایی با پرداخت بیش از 110 میلیارد ریال تسهیلات در استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۴    
اهواز - کمیته انضباطی آرای خود را در مورد تخلفات هفته بیست و پنجم لیگ برتر اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۱    
اهواز _ جایزه ویژه هیات داوران دهمین جشنواره بین المللی ملینیوم بلژیک به محمود رحمانی فیلمساز مستقل ایرانی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۶    
فرمانده انتظامی قوچان از شناسایی و دستگیری عامل تهدید به آتش سوزی و تخریب اموال پزشک قوچانی در فضای سایبری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۶    
اصفهان- مدیر زارعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از خرید تضمینی پیاز با دستور کار وزارتخانه خبر داد و گفت: با وجود اطلاع رسانی کامل مراکز خرید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۰    
اصفهان- استاندار اصفهان با اشاره به اولویت اشتغال در این استان به ویژه در حوضه زاینده رود، بر عزم دستگاه های مربوطه در ساماندهی طرح های پرورش ماهی تاکید کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی از برگزاری جشنواره کتاب های آموزشی تربیتی رشد ویژه کتب قرآنی در چهارم اردیبهشت ماه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۵    
رشت- مدیرعامل سازمان آتش نشانی رشت گفت: اتصال در سیستم سیم کشی برق علت 35 درصد آتش سوزی ها در منازل مسکونی در سال گذشته بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۹    
بیرجند_ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: طی سال جاری ایجاد 8 هزار فرصت شغلی در خراسان جنوبی هدف گذاری شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۳    
گرگان- استاندار گلستان گفت: یکی دیگر از پروژه هایی که از موضوعات قول های سفر رئیس جمهور است، موضوع راه آهن گرگان به مشهد مقدس است که یکی از کریدورهای مهم شمال کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۱    
بیرجند_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: برای تحقق شعار امسال باید به دنبال تولید اقتصادی باشیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۸    
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۶    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش وپرورش از آغاز فروش اینترنتی کتابهای درسی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۸    
فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به سوالات استیضاح کنندگان پاسخ می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۳    
بجنورد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مهلت ارسال متون نمایشی برای 2 بخش تولید متون و مسابقه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی تا 31 فروردین ماه تمدید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۰    
مشهد- به مناسبت ولادت مولای متقیان امیرمومنان علی(ع) مراسم جشنی با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور ثامن الائمه(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۱    
بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: شورای راهبری توسعه مدیریت یکی از شوراهای مهم و اساسی قلمداد می شود که نقش و جایگاه بالایی در حوزه اداری و نیروی انسانی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۹    
یزد - مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: برای نخستین بار در کشور امکان شرکت در اعتکاف از طریق فضای مجازی با عنوان قطعه ای از بهشت در یزد فراهم شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۶    
اهواز-حریق ناشی از اختلاف زن ومرد، سه نفر را در اهواز سوزاند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۴    
قم- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با صدور پیام تسلیتی، درگذشت آیت الله حاج شیخ هادی باریک بین عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق قزوین را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۶    
گرگان- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: گلستان توانسته رتبه خود را در کشور ارتقاء دهد و با توجه به فعالیت های خود به درآمدزایی خوبی رسیده که این درآمد در جهت توسعه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۰۸    
قزوین - مراسم وداع و تشییع و خاکسپاری آیت الله باریک بین، یکشنبه ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از مقابل مسجدالنبی(ص) به سمت مزار شهدا و امامزاده حسین (ع) برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۶:۴۵    
رئیس پلیس عراق به دستاوردهایی که تاکنون نیروهای عراقی در جنگ با داعش در غرب موصل به دست آورده اند، اشاره کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۵:۴۲    
نوشیدنی های کارکردی نسل جدیدی از نوشیدنی ها هستند که علاوه بر آنکه ریشه در تاریخ و طب سنتی دارند، امتحان خود را در مفید بودن پس داده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۴:۴۵    
دو فیلم مستند ناخدا سلیمان و سوزنگرد از تبریز به بخش مسابقه جشنواره تور فیلم؛ ریگا لیتوانی راه یافتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۴:۰۰    
وزیر خارجه ترکیه در واکنش به حمله اخیر آمریکا به یک پایگاه هوایی سوریه، گفت که این گونه حملات باید ادامه داشته باشد در غیر این صورت حمله صوری و مداخله ای حاشیه ای خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۳:۰۰    
آکادمی اسکار امسال با مسایل زیادی روبه رو شد و انتخاب فیلم برنده جایزه مستند از این جمله است که در نهایت موجب شد تا اعضای آکادمی مقررات جدیدی وضع کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۲:۳۹    
رئیس پلیس فتا کرمان گفت: ارائه وای فای مجانی در بسیاری از اماکن امری معمول محسوب می شود اما باید دانست در صورت استفاده دیگران از این اینترنت و ارتکاب جرم، صاحب اشتراک باید پاسخگو باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۱:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا با لغو قانون حفاظت از حیات وحش این کشور، شکار حیوانات با شیوه های وحشیانه را قانونی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۱:۰۰    
جامعه شناس و تاریخ نگار ایرانی و استاد پژوهشکده های تاریخ و جامعه شناسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، در دیدار اعضای پویش مردمی حمایت از تشکیل اتحادیه کشورهای وارث تمدن ایرانی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۵۷    
مدیرکل سلامت روانی و اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 12.7درصد از جمعیت بزرگسال ایران دچار افسردگی هستند و شیوع این بیماری در زنان 16.5 درصد و در مردان 12.7درصد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۵۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از شرکت بیش از 878 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 96 خبر داد و گفت: این آزمون هفتم و اردیبهشت ماه امسال در 68 شهرستان کشور برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۵۷    
خبرگزاری 'نینا' عراق روزشنبه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش در یک جنایت وحشتناک جدید 50 غیرنظامی را در بخش غربی موصل به قتل رساند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۵۴    
کنستانتین کاساچیف رئیس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) با اشاره به تجاوزگری آمریکا علیه سوریه گفت: واشنگتن تلاش می کند در سیاست خارجی از شیوه کابویی استفاده کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۳۹    
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: رنگ فیروزه ای به نشانه پاکی و ایمان، شکوفایی اعتقاد و تواضع در برابر خداوند یکتا با پیشنهاد کمیته تبلیغات شورای مرکزی این جبهه و پس از بررسی های کارشناسی با ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۳۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تریبون هایی که باید در خدمت امیدوار کردن مردم باشند برای بهره بردن یک جریان سیاسی خاص در انتخابات 29 اردیبهشت امسال تخریب و زیر سوال بردن دستاوردهای نظام را هدف ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۲۴    
روسیه نخستین ایستگاه ماهواره ای اداره کننده سامانه گلوناس را در نیکاراگوئه، از منتقدان رویکردهای آمریکا افتتاح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۰۰    
رییس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: زمینه سازی برای مشارکت پرشکوه و حداکثری مردم ، ایفای نقش حرفه ای و رعایت کامل بی طرفی از مهمترین اولویت های رسانه ملی در انتخابات 29 اردیبهشت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۷    
پلاک رند ماشینی در تهران، یک دو سه چهار پنج شش!
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۴۸    
نخست وزیر سوریه تاکید کرد که تجاوز آمریکا به پایگاه الشعیرات، نشانگر دستپاچگی این کشور و حمایت آشکارش از تروریسم است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: پادشاه اردن در تعریف تروریسم دچار یک اشتباه راهبردی و اساسی است و تعابیر به کار رفته در اظهارات ایشان نشان دهنده عمق اندک نگاه وی به تحولات منطقه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۷    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت:اواخر هفته گذشته 6 تن پرتقال، گلابی چینی و انگور از غرفه ها توسط مامورین کشف و ضبط شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۵    
وزیر امور خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود حمله موشکی آمریکا به سوریه را به منفعت تروریست ها دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۵    
اسپانیا خواستار عذرخواهی جدائی طلبان باسک و انحلال قطعی آن شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۲    
جلسات شورای عالی و مجمع عمومی سالیانه هیأت خدمات مالی اسلامی (IFSB) با حضور نمایندگان بانک مرکزی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار در مالزی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۲    
رئیس سازمان تعاون روستایی کشور گفت: خرید تضمینی زعفران نیازمند مصوبه مجلس شورای اسلامی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۶    
تیم فوتبال سویا در جدال خانگی خود مقابل لاکرونیا به پیروزی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۳    
تیم فوتبال چلسی در هفته سی دوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس به 3 امتیاز ارزشمند خارج از خانه دست پیدا کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۳    
صدرنشین رقابتهای فوتبال بوندس لیگا در مهمترین بازی هفته بیست و هشتم این مسابقات برابر دورتموند به پیروزی پرگل رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۱    
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با بیان اینکه بیش از 46 هزار نفر در پست کشور فعالیت می کنند از ایجاد پنج هزار شغل جدید در این شرکت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۲    
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان خوزستان گفت: آبگیری تالاب هورالعظیم همچنان ادامه دارد و از وضعیت مطلوبی برخوردار است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۲    
صدر اعظم آلمان تاکید کرد که ترکیه نباید عضو اتحادیه اروپا شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۶    
رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی، درگذشت آیت الله باریک بین عضو سابق این مجلس را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۳    
رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه این سازمان در قبال اغلب محصولات سنتی وظیفه ای ندارد، عنوان کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۸    
فعالان حقوق بشر اعلام کردند در روزهای جمعه و شنبه، حملات هوایی در شهر خان شیخون صورت گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۴    
کره شمالی نسبت به حملات موشکی آمریکا به سوریه واکنش نشان داد و این حملات به یک پایگاه هوایی در سوریه را اقدامی تجاوزکارانه و نابخشودنی توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۱    
رهبر جریان صدر عراق در بیانیه ای ضمن تأکید بر اینکه مداخله نظامی آمریکا در عراق و سوریه هیچ فایده ای ندارد، از رئیس جمهور سوریه خواست استعفا کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۵    
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: براثر درگیری طایفه ای در روستای توانه از توابع برزول و بخش زرین دشت نهاوند یک نفر کشته و 3 نفر نیز به شدت مجروح شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۹    
وزارت خارجه روسیه دلایل عنوان شده برای لغو سفر وزیر خارجه انگلیس به مسکو را غیرمعقول خواند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۷    
هیلاری کلینتون، رئیس جمهور آمریکا را به دورویی و ریاکاری در خصوص حمایت از کودکان سوری متهم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۳    
شرکت های خودروسازی هیوندای موتور و کیا موتورز قصد دارند 1.48 میلیون دستگاه از محصولات خود در بازار کشورهای آمریکا، کانادا و کره جنوبی را به دلیل مشکلات موجود در موتور این خودروها فرا بخوانند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
هر مرورگری دارای شناسه ها و تنظیمات مخصوص به خود است که باعث می شود ردیابی کاربر در فضای مجازی آسان تر شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا گفت: این گونه اقدامات زمینه تقویت افراطی گری در منطقه را فراهم می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۴    
حجت الاسلام روحانی نژاد طی نشستی خبری ضمن ارائه برخی آمارها از شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف گفت: کاندیداهای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری حق حضور برای تبلیغ در مراسم اعتکاف را ندارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۲    
گوشی هوشمندی با شناسه ی M255 از کمپانی ال جی در اف سی سی رؤیت شده است. از جمله مشخصات این دستگاه می توان به قابل تعویض بودن باتری آن اشاره کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۳    
رئیس ستاد تبلیغات روحانی درباره افزایش تخریب دولت از سوی مخالفان گفت: در سال 76 نیز ما شاهد چنین وضعیتی بودیم علی رغم تمامی تخریب هایی که علیه آقای خاتمی انجام دادند ایشان بالاترین رأی را آوردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ طرح عمرانی بدون کارشناسی در دولت تدبیر و امید آغاز نشده و همه اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی اصولی و دقیق انجام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۳    
رئیس ستاد انتخابات کشور درخصوص دیدار انتخاباتی معاون اجرایی رییس جمهور با مدیران کانال های تلگرامی گفت: بنده از موضوعات این جلسه بی خبرم اما اگر مفاد جلسه، تبلیغ برای شخص خاص بوده و مصداق تبلیغ باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۸    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله شیخ هادی باریک بین نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۸    
آیت الله محسن غرویان برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۲    
سازمان خصوصی سازی در خصوص اعلام شناسه حساب بانکی ایران (شِبا) توسط مشمولین سهام عدالت اطلاعیه ای را صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۹    
سیف الله صمدیان، کارگردان مستند 76 دقیقه و 15 ثانیه با عباس کیارستمی از نحوه آشنایی اش با کیارستمی گفت و درباره نحوه ساخت این فیلم و خاطراتی که با او داشته است، توضیح داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۳    
گمرک اعلام کرد: با توجه به موافقت دبیر شورای عالی مناطق آزاد، تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی مقرر شد تا گمرک ایران در مبادی ورودی مناطق آزاد کشور مستقر شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۷    
قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه با افزایش نسبی روبرو شده ولی از بالاترین سطح خود در 5 ماه گذشته فاصله گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۸    
وزیر خارجه اردن تاکید کرد که بحران سوریه راه حل نظامی ندارد و آمریکا و روسیه باید برای حل این بحران با یکدیگر گفتگو کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۸    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از عزیمت تیمهای کارشناسی کشورمان به عربستان برای فراهم کردن امکانات لازم برای اعزام 86 هزار زائر حج تمتع 96 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۲    
حملات توپخانه ای و موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامیان سعودی در نجران، عسیر و جیزان و ناکام گذاشتن یورش مزدوران در تعز از مهمترین اخبار یمن است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۹    
رزمناو آدمیرال گریگورویچ مجهز به موشک های بالدار به فرماندهی ناوگان دریای سیاه روسیه به ناو گروه این کشور در دریای مدیترانه نزدیک سواحل سوریه پیوست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۶    
دیدار تیم های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در هفته سی و یکم رقابتهای لالیگا با تساوی پایان یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۳    
هفته سی و دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی تیم های منچستر سیتی و لیورپول ادامه یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۰    
محققان اندامی مصنوعی ساخته اند که می تواند بنا بر نیاز بدن، سلول های ویژه موسوم به تی T را برای مبارزه با سلول های سرطانی تولید کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۸    
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد: اصولگرایان ممکن است در دقیقه آخر به یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری برسند ولی در مباحث انتخاباتی حتما با چهار یا پنج نفر وارد میدان می شوند از ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۹    
ردپای ام. آی. سیکس بریتانیا در جنجال شیمیایی خان شیخون
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۳    
بانک مرکزی ضمن ارایه کارنامه 5 ساله تورم کشور، اعلام کرد: تقویت انضباط پولی و کنترل نقدینگی در صدر اولویت های مجموعه سیاست گذاری کشور قرار خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۷    
آذربایجان غربی به دلیل هم مرز بودن با سه کشور به عنوان شاهراه ارتباطی ایران به اروپا شناخته می شود اما نبود زیرساخت های مناسب جاده ای پاشنه آشیل شکوفایی ظرفیت ها در این بخش شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۴    
2 زن انتحاری با منفجر کردن کمربند انفجاری خود در شمال شرق نیجریه، 2 نفر را کشته و 5 فرد دیگر را زخمی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۴    
تیم فوتبال وولفسبورگ با قبول شکست سنگین در زمین شالکه شرایط بحرانی را در جدول رده بندی بوندس لیگا پیدا کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۹    
فرمانده نیروی هوا و فضای روسیه اعلام کرد نیروی هوا فضای این کشور سامانه موشکی اس-500 را به تسلیحات خود اضافه خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۰    
در پی شلیک فردی به خودروی پلیس، 2 نفر در شمال قفقاز واقع در جمهوری اینگوش کشته شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۹    
مشاور رئیس جمهور گفت: آقای روحانی فعلا تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نگرفته و رسماً چیزی اعلام نکرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۹    
کمیته حمایت از روزنامه نگاران فلسطین اعلام کرد 29 روزنامه نگار این کشور در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند و حقوق آنها به شدت از سوی اسرائیل نقض می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۶    
سپرده گذاران بلاتکلیف کاسپین که مسدود شدن سپرده هایشان وارد پنجمین ماه شده، خود را از سراسر کشور به میرداماد رسانده اند تا اعتراض شان را به گوش بانک مرکزی برسانند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۰    
قزوین - آیت الله باریک بین، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ونماینده پیشین مردم درمجلس خبرگان رهبری و پدر بزرگوار شهید مرتضی باریک بین روح ملکوتیش دربامداد روز شنبه 19 فروردین به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۷    
ایلام- مشاور عالی و دستیار اجرایی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: بیمارستان 36 تختخوابی تأمین اجتماعی شهر ایلام در هفته کار و کارگربه بهره برداری می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۷    
گناباد-رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: مراسم معنوی اعتکاف در 40 مسجد شهری و روستایی گناباد و با حضور حدود 4 هزار معتکف برگزار می شود که از این تعداد 11 مسجد برای شهر گناباد در نظر گرفته شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۴    
گناباد-بیمارستان320 تختخوابی شهرستان گناباد با حضور وزیر بهداشت درمان واموزش پزشکی ،استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسوولان محلی به بهره برداری رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۴    
مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از افزایش جریمه کارفرمایان در صورت اشتغال اتباع غیرمجاز خبر داد.