شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 29 اسفند 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 1 اسفند 1396 قدس آنلاین 2 اسفند 1396 قدس آنلاین 3 اسفند 1396 قدس آنلاین 4 اسفند 1396 قدس آنلاین 5 اسفند 1396 قدس آنلاین 6 اسفند 1396 قدس آنلاین 7 اسفند 1396 قدس آنلاین 8 اسفند 1396 قدس آنلاین 9 اسفند 1396 قدس آنلاین 10 اسفند 1396 قدس آنلاین 11 اسفند 1396 قدس آنلاین 12 اسفند 1396 قدس آنلاین 13 اسفند 1396 قدس آنلاین 14 اسفند 1396 قدس آنلاین 15 اسفند 1396 قدس آنلاین 16 اسفند 1396 قدس آنلاین 17 اسفند 1396 قدس آنلاین 18 اسفند 1396 قدس آنلاین 19 اسفند 1396 قدس آنلاین 20 اسفند 1396 قدس آنلاین 21 اسفند 1396 قدس آنلاین 22 اسفند 1396 قدس آنلاین 23 اسفند 1396 قدس آنلاین 24 اسفند 1396 قدس آنلاین 25 اسفند 1396 قدس آنلاین 26 اسفند 1396 قدس آنلاین 27 اسفند 1396 قدس آنلاین 28 اسفند 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۷    
مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: اکیپ های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت از ابتدای طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط تا کنون 806 هزار مورد بازدید از مراکز و اماکن با ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۸    
کاربران پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره نزدیک بودن زمان برپایی نماز جماعت در قدس را به عنوان مهم ترین جمله ایشان در سال 1396 انتخاب کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۴    
اصفهان-مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: با همکاری مشترک شهرداری و شرکت مخابرات اصفهان در ایام نوروز اینترنت رایگان در 13 نقطه از شهر اصفهان ارایه می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۱:۱۸    
شهرکرد-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پیام نوروزی گفت:جفای عدم رشد استان متوجه کسانی است که تکروی و وحدت شکنی می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی دولت گفت: براساس مجوز دولت این امکان فراهم شد که ما در حد 100 هزار میلیارد تومان طلبی که پیمانکاران از دولت دارند و به بانک ها بدهی دارند پرداخت کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان با نصب العین قراردادن رهنمودهای رهبرانقلاب، در جهت رفع مشکلات و حل وفصل معضلات معیشتی مردم گام های جدی بردارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۰    
مبارزه بی وقفه با فساد، تعامل واقعی با کارآفرینان، عملی سازی خصوصی سازی، شتاب در اصلاح نظام بانکی و جدیت در فروش اموال مازاد بانک ها، پنج اولویت وزارت اقتصاد در سال97 خواهندبود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۷    
دبیر شورای نگهبان گفت: امیدواریم مسئولان با تدبیر، تلاش و همت مضاعف، همکاری و اعتماد به ظرفیت های داخلی بتوانند گره های اقتصادی را گشوده و معیشت مردم عزیزمان را بهبود ببخشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۷    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه اقدامات زیادی باید در سال جدید انجام دهیم، گفت: طبعا در سال 1397 ما از شهرهای هوشمند و تحول دیجیتال بیشتر خواهیم شنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۳    
رئیس جمهور سال 1397 هجری شمسی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۲۹    
تیم ملی فوتبال ایران نخستین تمرین خود را در سال جدید برگزار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۲۳    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی پیش از بازی تدارکاتی مقابل تونس قرار دارند در مراسم سال تحویل شرکت کردند و پس از آن کارلوس کی روش سال جدید را به ملی پوشان تبریک گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۸    
پوتین رئیس جمهور روسیه دستور داده است تا هر چه طلا هست دولت خریداری کند و معتقد است با این روش می توان به جنگ سلطه دلار رفت، البته چین هم با روسیه همفکر است و روی این ایده کار می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۸    
در حالی ونزوئلا با راه اندازی ارزهای مجازی به دنبال کاهش سلطه دلار و دور زدن تحریم های آمریکا است که ترامپ با صدور فرمان اجرایی همه شرکت های آمریکا را از معامله با این نوع ارز منع کرد و استفاده از ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی، با تبریک به همه هم میهنان و ایرانیان بویژه خانواده های معزز شهیدان و جانبازان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۴    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: تحویل سال ها برای انسان باید تحولی به سمت احسن الحال و پاکی ها باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و دعوت آحاد مردم به کار و تلاش مضاعف، سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نام نهادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۱    
رئیس جمهور در نخستین سخنرانی خود در سال جدید با اشاره به رقابت در انتخابات سال گذشته، گفت: بدخواهان دودستگی را می خواستند اما در انتخابات یک پیروز بیشتر نداشتیم و آن ملت بزرگ ایران بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۸    
ساعت 15 فردا اول فروردین ماه مقام معظم رهبری در رواق امام خمینی حرم امام رضا علیه السلام سخنرانی می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۴    
وزیر امورخارجه کشورمان نوشت: ایرانیان با هزاران سال تمدن، دارای چنان عمق تاریخی هستند که اهانت های احمقانه یک رهبر تازه به دوران رسیده را نادیده بگیرند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۴    
سرویس پیام رسان تلگرام با رأی دیوان عالی روسیه مکلف به ارائه اطلاعات کاربران به نهادهای امنیتی این کشور شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۶    
منابع یمنی از انهدام یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان سعودی در صحرای میدی استان حجه واقع در غرب یمن خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت تحت دو عامل تنش های منطقه خاورمیانه و کاهش تولید نفت ونزوئلا افزایش یافت و بشکه ای 66.93 دلار به فروش رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را در سال 96 برگزار کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۵    
وُزرا و معاونین دولت همزمان با سفر دکتر حسن روحانی، به شهرستان های مختلف استان کرمانشاه سفر کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت مطالبات معلمان حق التدریسی و خرید خدمت تا ساعات آینده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۸    
با حضور رئیس جمهور، راه آهن تهران - کرمانشاه افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مسائلی که در سال 96 کشور با آن روبه رو بود، نیروی انتظامی عملکرد سنجیده ای داشت و همین مسئله نشان دهنده این است که کادر حرفه ای در پلیس حضور داشته و عملکرد پلیس همراه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۷    
رئیس جمهوری ترکیه می گوید که ایالات متحده در حالی که شریک راهبردی این کشور است، به شبه نظامیان کرد سوری که آنکارا آن ها را تروریست می داند سلاح می رساند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۳    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: تمرکز بر راه حل سیاسی در سوریه و منطقه یک ضرورت است اما مقابله با تروریسم نیازمند مبارزه است و نه مذاکره.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمهور در ادامه بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، در جمع مردم روستای زلزله زده میرمیرو گفت: همه منازل آسیب دیده تا پایان تابستان 97 تکمیل و تحویل داده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۹    
مولفه های اقتصاد ما بیانگر آن است که اقتصاد جمهوری اسلامی ایران همچنان ضربه پذیر است وبه هیچ مقاوم سازی نشده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۶    
تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد: آستان قدس سود اقتصادی را به قیمت ایجاد مشکل برای شهروندان نمی خواهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
با اضافه شدن سردار آزمون و سامان قدوس ترکیب 28 نفره اردوی تیم ملی فوتبال ایران تکمیل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۱    
جامعه با چالش های اساسی فرهنگی ومعنوی مواجه است در حالی که براساس قوانین اسلامی ، ایران باید پرچمدار به اهتزاز درآوردن فرهنگ متعالی اسلامی –قرآنی باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
وقوع زمین لرزه در چند نقطه از شهرهای ایران در آستانه سال تحویل موجب ترس و دلهره مردم این شهرها شده و آنها را به خیابان ها کشاند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای پرداخت حقوق و دستمزدهای سال 96 کسری نداریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۸    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در آستانه سال نو طی بیانیه ای از مسئولان خواست که گزارش عملکرد سال 96 درباره شعار سال را که مطالبه مردم و رهبر انقلاب است را ارائه دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهوری راستگرای اسبق فرانسه توسط پلیس این کشور بازداشت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
رئیس جمهور در آستانه سال جدید، از روستای زلزله زده فتاح بگ در شهرستان قصرشیرین بازدید و در جمع مردم این روستا گفت: تمام تلاش ما تکمیل اسکان دائمی زلزله زدگان روستاها در اسرع وقت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت سال نو گفت: ایران از هرگونه همکاری به ویژه با همسایگان براساس احترام متقابل و با هدف تقویت امنیت و توسعه همه جانبه استقبال می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به کاربردی شدن کارت شناسایی ملی تا پایان سال 97 به معنای تمدید کارت های قدیمی نیست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
قزوین_ سال 96 با تمام اتفاق های تلخ و خوش گذشت سالی که برای ما یادآور خاطرات خوب و تلخ است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
یک مرد حدوداً شصت ساله هنگام سوار شدن بر روی موتورسیکلت توسط فردی ناشناش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح نوروزی با فعالیت 25 هزار نیروی پلیس گفت: از امروز در 400 نقطه شهر تهران ایست و بازرسی را فعال خواهیم کرد تا امنیت شهروندان به طور کامل برقرار شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
رئیس جمهور گفت: افتتاح راه آهن آرزوی دیرینه مردم کرمانشاه محسوب می شود و امیدوارم با افتتاح این طرح زمینه توسعه بیشتر در استان فراهم شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۹    
در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای شمالی کشور و همچنین تهران-قم به صورت نیمه سنگین گزارش شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا که سعی می کند هیچ فرصتی را برای ابراز دیدگاه های ضدایرانی اش از دست ندهد، این بار فرا رسیدن نوروز و تبریک آن را فرصت مناسبی برای عقده گشایی علیه ایران قرار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۶    
حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت که برگزاری نمایشگاه های دستاوردهای نظامی ایران به دشمنان وعده نابودی می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
رئیس جمهور صبح امروز برای بازدید از مناطق زلزله زده و افتتاح راه آهن غرب کشور وارد کرمانشاه شد. حجت الاسلام روحانی مراسم تحویل سال را نیز در کنار مردم کرمانشاه خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
ساعت رسمی کشور از ساعت 24 اول فروردین، یک ساعت جلو کشیده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعای ولیعهد سعودی درباره حضور رهبران القاعده در ایران، این سخنان را دروغی بیش ندانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۰    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در این روزها هیچ تهدید خاصی نداشتیم ولی ما فرض را بر آن می گیریم که همواره دشمنان درصدد ضربه زدن به کشور هستند و ازاین رو آمادگی کامل خود را همواره حفظ ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
قزوین_مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: برنامه های مختلفی توسط شبکه جوانان رضوی این استان اجرا شده است که از موارد آن می توان به اجرای 485 برنامه فرهنگی اشاره کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۱    
جوین_ رئیس هیئت فوتبال شهرستان جوین اعلام کرد: کشتی با چوخه شهرستان جوین در فروردین مان 97 با تنوع بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۵    
مشهد- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: 3 حادثه جاده ای شامگاه دوشنبه در 3 محور جاده ای استان 2 کشته و 11 مصدوم بر جای گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۹    
تربت جام عضو هیات داوری کنگره ملی شعر اهل بیت (ع) از ارسال 43 اثر به دبیرخانه این گنگره خبرداد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۶    
مشهد- رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از اطفاء حریق خودرو سواری پژو 405 در کیلومتر 65 محور نیشابور- سبزوار خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱    
شهرکرد-در آخرین روز سال جاری و با لابی یکی از نمایندگان مجلس سرپرست دانشگاه شهرکرد در یک فضای کاملا سیاسی و غیر علمی منصوب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
قزوین_ آخرین روزهای سال و نوروز که فرا می رسد، مسئولان در کنار مردم در تلاش اند تا با تأمین امنیت و آسایش مسافران نوروزی، خاطراتی زیبا از نوروز برای آنها به یادگار بماند بنابراین برای این کار ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
ستاره فوتبال پرتغال بعد از عنوان جایزه مرد سال این کشور گفت: همیشه این را ثابت کرده ام که بهترین هستم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۸    
دیلی میرر در گزارشی به تشریح وضعیت تیم ملی فوتبال ایران برای رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه پرداخت و نوشت: تیم ملی ایران با انسجامی که دارد به سختی مقابل حریفان شکست می خورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۸    
باشگاه السد اعلام کرد که با ژاوی برای تمدید قرارداد دو ساله به توافق رسیده و این بازیکن اسپانیایی دو سال دیگر به حضورش در السد ادامه خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۵    
گلبهار-بعداز4 انتخاب ناموفق از سوی اعضای شورای شهر گلبهار اینک اعضای شورای شهر در صورت حل نشدن مشکل سرپرست حال حاضر باید به سراغ گزینه پنجم بروند که در نوع خود رکورد محسوب می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۰:۵۴    
سه بازیکن پرسپولیس ماندن شان در این تیم برای فصل آینده را تایید کردند.