یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۳May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 24 بهمن 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 2 بهمن 1396 قدس آنلاین 3 بهمن 1396 قدس آنلاین 4 بهمن 1396 قدس آنلاین 5 بهمن 1396 قدس آنلاین 6 بهمن 1396 قدس آنلاین 7 بهمن 1396 قدس آنلاین 8 بهمن 1396 قدس آنلاین 9 بهمن 1396 قدس آنلاین 10 بهمن 1396 قدس آنلاین 11 بهمن 1396 قدس آنلاین 12 بهمن 1396 قدس آنلاین 13 بهمن 1396 قدس آنلاین 14 بهمن 1396 قدس آنلاین 15 بهمن 1396 قدس آنلاین 16 بهمن 1396 قدس آنلاین 17 بهمن 1396 قدس آنلاین 18 بهمن 1396 قدس آنلاین 19 بهمن 1396 قدس آنلاین 20 بهمن 1396 قدس آنلاین 21 بهمن 1396 قدس آنلاین 22 بهمن 1396 قدس آنلاین 23 بهمن 1396 قدس آنلاین 24 بهمن 1396 قدس آنلاین 25 بهمن 1396 قدس آنلاین 26 بهمن 1396 قدس آنلاین 27 بهمن 1396 قدس آنلاین 28 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 بهمن 1396 قدس آنلاین 30 بهمن 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۶    
بجنورد- سرپرست انجمن سینمای جوانان خراسان شمالی از راهیابی دو فیلم داستانی کوتاه و مستند کوتاه از خراسان شمالی به جشنواره منطقه ای سینمای جوان کاشان خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۳۰    
بندرعباس - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 5 میلیون خانه ظرف یک دهه آینده باید در کشور ساخته شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۷    
سعودی ها کارنامه خاصی در حمایت از تروریسم دارند و روز به روز نیز بر سیاهی این کارنامه می افزایند. حمایت از القاعده و کمک به تشکیل و قدرت گرفتن آن ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۰    
بجنورد- مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل با همکاری پلیس امنیت شهرستان بجنورد موفق به کشف قسمتهایی از اجزای بدن یک قلاده پلنگ و یک قلاده گرگ در یکی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰    
کرج- رییس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان البرز از معرفی مرشدان برتر کشور در رده های سنی جوانان ونوجوانان خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۳:۲۳    
حکایت محروم کردن ستاره دهه هفتاد سینمای ایران از دریافت جایزه بین المللی اش، هرچند قدیمی اما مدتی است دوباره خبرساز شده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۲:۲۰    
ترامپ که از زمان آغاز ریاست جمهوری خود حساب ویژه ای بر روی کسب درآمد از همپیمانان آمریکا باز کرده، در نظر دارد یک روش مالیاتی جدید را در خصوص همپیمانان تجاری واشنگتن معرفی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۲:۲۳    
اهواز- مدیرکل فرودگاه های خوزستان از لغو 30 پرواز فرودگاه بین المللی اهواز خبر داد و گفت: بروز پدیده گرد و خاک سبب لغو پروازهای امروز در این شهر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۲:۱۴    
شیراز- مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس از تشییع و تدفین 18 شهید گمنام در فارس در ایام شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۲:۱۴    
مشهد- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی از تشییع و خاکسپاری 30 شهید گمنام و 2 شهید مدافع حرم در خراسان رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۱:۵۶    
فدراسیون بسکتبال مهران شاهین طبع را بعنوان سرمربی جدید تیم ملی برگزید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۱:۵۳    
فریمان_نشست مجمع سلامت شهرستان فریمان در محل سالن اجتماعات فرمانداری فریمان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۱:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی در زمین الریان قطر گفت: در نیمه دوم واقعا خوب بازی کردیم و شخصیت و روحیه تیم را نشان دادیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۱:۵۰    
تشدید اختلافات میان عمان و عربستان به ویژه در سایه اقدام اخیر ریاض در کشاندن درگیری های یمن به نزدیکی سلطان نشین عمان این کشور را به تشکیل ائتلافی نانوشته با مصر متمایل کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۱:۲۰    
یک کارشناس بازار مسکن با تأکید بر اینکه افزایش قیمت های مسکن این روزها به صورت حبابی افزایش یافته است و اگر مردم عجله ای برای خرید مسکن ندارند از خرید مسکن خودداری کنند، گفت: رشد قیمت مسکن در یکی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۰:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا در پیش نویس بودجه سال مالی 2019 خواستار افزایش بودجه یکی از نهادهای وزارت خزانه داری با هدف افزایش فشار تحریم ها علیه ایران شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۰:۳۵    
تیم فوتبال استقلال نخستین دیدار در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را درشرایطی با تساوی به پایان برد که تا دقایق پایانی از حریف عقب بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۰:۲۰    
تهیه کننده فیلم سینمایی لاتاری در تازه ترین پیام توییتری خود سخن از شکایت از دبیرخانه جشنواره فیلم فجر به میان آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۷    
ایرانیان خارج از کشور برای درخواست بیمه، نیاز به سابقه پرداخت حق بیمه قبلی نزد سازمان تامین اجتماعی ندارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم تلاش زیاد کردند و لایق این پیروزی بودند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۴۷    
خرم آباد- مدیر کل منابع طبیعی لرستان با انتقاد از کوچ زود هنگام عشایر به استان، این موضوع را دلیلی بر تخریب مراتع دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: در لیگ قهرمانان آسیا فرصت اشتباه کردن وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۲۹    
رسانه های اسرائیلی می گویند این رژیم از بیم درگیری احتمالی، از نزدیکی مرز لبنان سامانه پدافند موشکی گنبد آهنین مستقر کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: دستگاه های اجرایی مجاز به دریافت سود از حساب های بانکی نخواهند بود و بانک ها، شرکت های بیمه دولتی، صندوق ها، دانشگاه ها از شمول این حکم مستثنی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۷    
شاگردان برانکو ایوانکوویچ نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اسیا را با برد پشت سر گذاشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۴    
جعفری دولت آبادی گفت: یک شبکه جاسوسی تعدادی دوربین در ظاهر برای رصد امور زیست محیطی در مناطق استراتژیک نصب کرده بودند که در واقع فعالیت های موشکی را رصد می کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۶    
بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران وجود هرگونه نسبت خویشاوندی بین سرمربی تیم ملی و سباستیائو، مربی بدنساز تیم ملی را رد می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۳    
تیم بسکتبال شهرداری تبریز با غلبه بر مهرام برای نخستین بار عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر را از آن خود کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۸    
معاون اقتصادی رئیس جمهوری با بیان اینکه باید مشخص شود عامل نوسانات اخیر در بازار ارز اقتصادی، روانی یا سیاسی است گفت: افزایش اخیر قیمت ارز یک فرآیند اقتصادی است اما ریشه های غیراقتصادی دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۵    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: نمایشگاه جلوه های تحول سپاه، تصویر نقشه راهی دقیق، عمیق و کامل برای ظهور اقتدار، اعتبار و قدرت علمی جدید کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۴۷    
وزارت دفاع روسیه از شواهدی خبر داد که نشان می دهند تروریست های جبهه النصره 20 مخزن حاوی گاز کلر را به شهرکی در استان ادلب واقع در سوریه وارد کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۹    
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه هم اکنون هر دو جعبه سیاه کریستال و سانچی در اختیار سازمان بنادر است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۱    
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه حذف آزمون از ورودی پایه هفتم به معنی حذف مدارس تیزهوشان نیست، گفت: برگزاری هرگونه آزمون و شبه آزمون در مدارس غیردولتی ممنوع است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۰۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: پاسخ متناسب به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن که علیرغم گله مندی های به حق آنان از مشکلات انجام شد، دمیدن در آتش تفرقه و بیان سخنان جناحی و انتخاباتی نبوده و نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۴۱    
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مناظره بین علی کریمی و محمدرضا ساکت گفت: برنده واقعی این مناظره فوتبال ایران بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۳۵    
کادر فنی تیم فوتبال استقلال ترکیب این تیم را برابر الریان اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۳۵    
تیم فوتبال چونبوک موتورز کره جنوبی در دیدار مقابل کاشیوا به پیروزی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۱    
در ادامه فعالیت سامانه بارشی، از بعدازظهر امروز بارش باران به جنوب غرب و بارش برف به شمال شرق کشور گسترش می یابد، امشب در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی بارش برف قابل توجه خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۱    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن بدخواهان انقلاب را که می خواستند آن را به ضد خودش تبدیل کنند ناامید کرد گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۵۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ضرورت دارد اتحادیه اروپا به عنوان مجموعه ای از کشورهای قدرتمند با ظرفیت های فراوان مواضع جدی تری در برابر تصمیمات آمریکا اتخاذ کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۴    
از سوی دیگر طرح همه پرسی از سوی یکی از روسای قوا آنهم در روز جشن ملی، خوراک رسانه ای برخی دشمنان را فراهم آورد و باعث شکاف بین گروه ها و جناح های مختلف داخلی است و اختلافات را برجسته و جامعه را تبدیل ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۴    
فدراسیون فوتبال از قعطی شدن دو بازی تدارکاتی دیگر برای تیم ملی فوتبال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۴    
اگرچه تنش در روابط دو کره در سایه جدال موشکی و اتمی میان پیونگ یانگ و واشنگتن طی ماه های اخیر یکی از بحرانی ترین ادوار خود را در یک دهه اخیر تجربه کرده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۱    
تربت جام مسابقات هندبال مقطع متوسطه دور اول پسران تربت جام با قهرمانی تیم قدرتمند غیرانتفاعی بهزاد به کار خود پایان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۵    
رئیس فیفا قرار است دیدار برگشت دربی را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تهران نظاره گر باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۱۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که این نهاد بر مقابله با داعش در سوریه و عراق تاکید دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۸    
معاون فرهنگی دادگستری استان گفت : به منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش بین مردم و بالابردن آستانه تحمل و مردم همایش استانی صبر در روز پنجشنبه در استان یزد برگزار می شود .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۸    
220 نفر از نمایندگان مجلس با انتشار بیانیه ای از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرده و بر لزوم تلاش مضاعف سه قوه در راستای حل مشکلات مردم تاکید کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری از ابلاغ دستور موقت توقف اجرای مصوبه هیئت دولت در خصوص تعرفه واردات خودرو خبر داد و گفت: دستور دیوان به معاونت حقوقی هیأت دولت ابلاغ شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۹    
در هیاهوی گرانی های دلار و تشکیل صف های طولانی در خیابان فردوسی برای خرید دلار سخنگوی دولت به مردم توصیه کرد که برای وارد شدن به بازار ارز هول نزنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۱    
به گزارش قدس آنلاین ، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان، دقایقی پیش در نشست مشترک وزیران و استانداران با روسای سازمان های اقتصادی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۰    
کرج- مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از تجهیز 811 هکتار از اراضی کشاورزی این استان به روش های نوین آبیاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۲۷    
یزد - مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد گفت : در سال گذشته بیش از 83هزار گردشگر خارجی به شهر یزد سفر داشتند که این میزان در سال جاری بیش از 110هزار نفر بوده و رشد گردشگر در استان 23درصد رشد داشته و برای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۵    
ویدئویی جالب از سطح زمین از دید یک فضانورد را ببینید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۲    
کرج- مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه نظارت بر مراکز قالیشویی در ایام پایانی سال تشدید شده است از مردم خواست برای اخذ خدمات لازم در این بخش مراکز مجاز را استعلام کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۶    
کرج- رئیس کمیسیون عمران و معماری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه احداث بزرگراه شمالی یکی از نیازها و بایدهای عمرانی کلانشهر کرج به شمار می رود گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۰    
قزوین_ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین از ورود پیکر مطهر 8 لاله در خون خفته دوران دفاع مقدس به استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۵۱    
با فعال شدن کانون های داخلی گردوخاک امروز میزان غلظت گردوغبار در اهواز به بیش از 47 برابر حد مجاز رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۸    
رئیس سازمان حج و زیارت به آخرین جزئیات سهمیه ها و افزایش قیمت حج 97، دلایل عدم اعزام متقاضیان عمره در مقطع فعلی، افزایش تعداد کاروان های مجاز عتبات در ایام نوروز ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۵    
حضرت آیت الله خامنه ای با عفو و تخفیف مجازات 565 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۲    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کارلوس کی روش با وقاحت به علی کریمی که یکی از بزرگان فوتبال ایران بوده است توهین می کند و می گوید بزدل، بزدل خودت و جد و آبادت هستی.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۲۱    
کمکهای آمریکا به رژیم صهیونیستی بر اساس بودجه جدید ایالات متحده، 200 میلیون دلار افزایش می یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۲۱    
نمایندگان مجلس با پیشنهاد افزایش پله کانی قیمت بنزین در سال آینده و نیز وضع عوارض مازاد بر الگوی مصرف، مخالفت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۱۸    
حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد از سوی رهبر انقلاب، به امامت جمعه موقت تهران منصوب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۱۸    
رئیس جمهور ترکیه امروز سه شنبه با انتقاد از اقدامات آمریکا در سوریه از واشنگتن خواست تا هر چه سریعتر به نمایش خود با گروه تروریستی داعش پایان دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۲    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: به رانندگان توصیه می کنیم که در صورت ضرورت برای انجام سفر حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۹    
رئیس پلیس پایتخت از عملیات مأموران پلیس آگاهی تهران و انهدام 29 باند سرقت به عنف، زورگیری، کیف قاپی، سارقان منزل و خودرو و همچنین جعل و کلاهبرداری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۹    
شهرکرد- با حضور استاندار،مسئولان و مقامات محلی برگ زرینی دیگر بر افتخارات دولت و در راستای خدمتگزاری به ملت رقم خورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۹    
اهواز - مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان گرد و غبار در آسمان اهواز در ساعت 11 صبح روز سه شنبه به هفت هزار و 135میکروگرم بر مترمکعب یعنی بیش از 47 برابر حد مجاز و به حد فوق ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۶    
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: 2100 میلیارد تومان کالاهای قاچاق در انبارهای سازمان وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مصوبه جدید شورای عالی امنیت ملی در خصوص الزام همه کشورها به استفاده از آبراه جدید مشخص شده توسط ایران در خلیج فارس خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۳    
کرج- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: با تشکیل جلسات مستمر و با نظارت دقیق بر تامین، توزیع و عرضه کالاهای اساسی، بازار شب عید تحت کنترل خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۳    
معاون روابط کار وزیر کار رقم خط معیشت را دومیلیون و 450هزار تومان اعلام کرد و گفت: مجلس درصدد تصویب طرحی است که به موجب آن حداقل دستمزدها برای سال آینده با نرخ بیشتری افزایش یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۰    
کرج- دبیر هیئت کشتی استان البرز از برگزاری بزرگترین لیگ کشتی باشگاهی کشور در این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۴    
اهواز- پل سفید اهواز این روزها حال و هوای زیبایی دارد به یمن پرنده های مهاجر، اما این همه ملاحت وقتی تلخ می شود که اسلحه یک شکارچی پرنده ای را هدف می گیرد، این درست خلاف ذهنیت ما ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۸    
ایلام- دبیرستاد یادواره شهدای چوار گفت: یادواره شهدای زمین فوتبال چوار با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و چند تن از ملی پوشان اسبق تیم ملی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۰    
اهواز- نماینده استانداری در حقوق شهروندی در نشست خبری اولین همایش حقوق شهروندی استان خوزستان گفت: در ایجاد فضای شهروندی باید همه شهروندان به حقوق خود آشنا شده و مسئولین بدانند عملکرد آنها دیده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۴    
قزوین_ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین از راه اندازی حوزه علمیه شهر الوند خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۸    
شهرکرد-حجت الاسلام والمسلمین نکونام از نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب آموزشگاه علوم و معارف اسلامی شهرستان شهرکرد بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۵    
بجنورد-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی دوشنبه شب در تازه ترین نشست ستاد خدمات سفر از آمادگی استان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی بانک مرکزی درباره دلایل اقدام این بانک در معرفی خریداران اصلی ارز به سازمان امور مالیاتی توضیح داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۲    
زاهدان- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان به منظور بزرگداشت 2هزار و 56 شهید استان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی از پیش بینی کولاک شدید در سه محور هراز، چالوس و فیروزکوه برای روز آینده و احتمال انسداد موقتی یا دائم این محورها به دلیل کولاک شدید خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۶    
سخنگوی دولت در نشست هفتگی با خبرنگاران گفت: در سال آینده یارانه به شکل کنونی پرداخت می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۰    
رئیس شورای شهر تهران گفت: نباید به مدیریت شهری اتهام مخالفت با فرهنگ دینی زده شود و نه به جامعه مذهبی اتهام رانتخواری، اینگونه رویکردها بجای حرکت به سمت وحدت، شکاف اجتماعی را در جامعه عمیق تر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۴    
رئیس جمهور گفت:هدف ما،رشد اقتصادی بالای 5 درصد و کاهش نرخ بیکاری است که باید این اهداف را ادامه دهیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۱    
معاون وزیر کار با اعلام این خبر که تصمیم مجلس برای افزایش 15 تا 18 درصدی حقوق زیر 2 میلیون کارمندان دولت بر روی دستمزد کارگری هم اثرگذار خواهد بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۵    
سرلشکر جعفری در پیامی با قدردانی از تلاش های ابراهیم حاتمی کیا در تولید فیلم به وقت شام گفت: سپاه وظیفه خود می داند از تلاش هایی که در راستای توصیف رشادتها و مجاهدتهای مدافعان حرم و پیوند میان عرصه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۹    
بررسی عملکرد معاونت زنان ریاست جمهوری و زنان مجلس دهم
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۶    
بجنورد- در کمیته حفاظت از منابع آب استان طرح تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی برای دشت های شیروان، فاروج و اسفراین از طریق پیاده سازی مدیریت مشارکتی منابع آب زیرزمینی و سند برنامه راهبردی بخش آب تصویب ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۷    
گیلان- فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه طرح مطلوب سازی برنج از ابتدای سال زراعی جدید در گیلان اجرا می شود، گفت: اجرای این طرح سبب افزایش تولید 25 تا 30 درصدی برنج در استان می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۷    
رییس کمیته فوتسال ایران گفت: در تمام این سال ها یک دلار از پول ایران در فیفا و AFC به حساب هوشنگ مقدس نرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۱    
گیلان-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با بیان اینکه اجرای طرح مطلوب سازی تولید برنج موجب بی نیازی کشور به واردات برنج می شود گفت: این طرح با همکاری سپاه، مراکز دانشگاهی و مردم اجرا می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۱    
نرخ دلار در حالی کمتر از 10 روز گذشته برای چندمین بار رکورد 4800 تومان را زد و هم اکنون با قیمت 4850 تومان فروخته می شود که رئیس جمهور پیشتر دلار 4800 تومانی را رد کرده بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۱    
عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه این تیم باید الان دغدغه قهرمانی می داشت، گفت: اتفاقات خاصی در فولاد رخ داده است و باید خیلی مسائل را تحمل کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت قراردادش با تیم ملی فوتسال تا سال 2020 است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
اصفهان-هشتمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و کف پوش 26 بهمن ماه در اصفهان آغاز می شود و تا 29 بهمن ادامه خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۵    
هنگامی که محمدرضا ساکت در فرودگاه امام خمینی در مراسم استقبال از تیم ملی فوتسال در حال مصاحبه بود تعدادی از افرادی که در فرودگاه حضور داشتند با صدای بلند علی کریمی را تشویق کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۲    
اصفهان- مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در حال حاضر 55 هزار و 870 حامی نیکوکار حمایت بیش از 16 هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان را بر عهده دارند و کمک های نقدی و غیر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۹    
قزوین_ بدون شک نقش بسیج امروز بر کسی پوشیده نیست و توانایی و قدرت آن به خوبی در تمام عرصه های سازندگی قابل مشهود است ...
  • ۱