شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۹May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 8 آذر 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 1 آذر 1397 قدس آنلاین 2 آذر 1397 قدس آنلاین 3 آذر 1397 قدس آنلاین 4 آذر 1397 قدس آنلاین 5 آذر 1397 قدس آنلاین 6 آذر 1397 قدس آنلاین 7 آذر 1397 قدس آنلاین 8 آذر 1397 قدس آنلاین 9 آذر 1397 قدس آنلاین 10 آذر 1397 قدس آنلاین 11 آذر 1397 قدس آنلاین 12 آذر 1397 قدس آنلاین 13 آذر 1397 قدس آنلاین 14 آذر 1397 قدس آنلاین 15 آذر 1397 قدس آنلاین 16 آذر 1397 قدس آنلاین 17 آذر 1397 قدس آنلاین 18 آذر 1397 قدس آنلاین 19 آذر 1397 قدس آنلاین 20 آذر 1397 قدس آنلاین 21 آذر 1397 قدس آنلاین 22 آذر 1397 قدس آنلاین 23 آذر 1397 قدس آنلاین 24 آذر 1397 قدس آنلاین 25 آذر 1397 قدس آنلاین 26 آذر 1397 قدس آنلاین 27 آذر 1397 قدس آنلاین 28 آذر 1397 قدس آنلاین 29 آذر 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۹    
عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه گفت: در جایی می توانیم بگوییم که حجاب اجباری است که این حجاب ریشه در فرهنگ ما نداشته باشد و در آن جا می توان گفت حجاب اجباری است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۱    
خراسان شمالی- سرهنگ مجید یگانه پور گفت: سارقان اماکن خصوصی در بازجویی های بعمل آمده به 14 فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۵    
همدان- حمید رضا حاجی بابایی گفت: وزارت کشور دستورالعملی را صادر کرده است که بر مبنای آن 50 هزار نفر از نیروهای شهرداری های کشور باید ساماندهی شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۶    
همدان- کامران گردان گفت: شوراها به عنوان پارلمان محلی باید قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی در فضای شهر را داشته باشند که در حال حاضر این طور نیست و در جایگاه واقعی خود نیستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۹    
خراسان شمالی- حجت الإسلام والمسلمین جعفری گفت: فقدان عنصر قانونی جامع و مانع،یکی از مشکلات و موانع موجود در حوزه پیشگیری از وقوع جرم است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۷    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای برنامه نظام ارجاع در تمامی سطوح می توان شاهد تحقق اهداف عدالت اجتماعی در سلامت به شکل عادلانه به مردم بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۰    
از همان زمان که سیاست های جمعیتی اجرایی شد، عده ای در تلاش بودند تا سیاست های جمعیتی را دست کاری کنند
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۴    
معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از برنامه ریزی جهت افزایش تعاملات میان آستان قدس رضوی و رسانه ملی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۴    
نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: طرح احداث ورودی آرامگاه فردوسی تا 2 سال آتی به اتمام می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۸    
معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: انقلاب ایران در 40 سالگی خود در اوج مردمسالاری دینی و مشارکت مردمی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۰    
بیستمین نمایشگاه کتاب مشهد در حالی امروز آخرین روز خود را می گذراند که هدف نخست مسؤولان از برگزاری آن ترویج مطالعه بوده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۷    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد با اشاره به برگزاری 100 برنامه و 18 نشست تخصصی در سرای اهل قلم در بیستمین نمایشگاه کتاب مشهد، گفت: این نمایشگاه فرصت گفت وگوی اهالی کتاب را فراهم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: بانوان قرآن پژوه نقش جدی در تربیت نسل های آینده دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۴    
وزیر ارتباطات گفت: بزودی با رفع توقیف تلفن های همراه موجود در گمرک، قیمت انواع تلفن های همراه در بازار کاهش می یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۶    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا پایان امسال نظام ارجاع پزشکی در 10 استان کشور عملیاتی خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۶    
پیروز حناچی در مراسم تجلیل از خادمان بسیجی شهرداری تهران که در خدمات رسانی به زائران اربعین حضور داشتند گفت: در جنگ تحمیلی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۷    
در سال 2019، غول های فناوری گوشی های هوشمندی روانه ی بازار خواهند کرد. حال این گوشی ها ممکن است چه ویژگی های منحصربه فردی داشته باشند؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی هفته آینده پارلمان تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد بنگاه های اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری را بررسی می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۳    
در حالی که ژاپنی ها اعلام کرده اند، از ماه آینده خرید نفت از ایران را پی خواهند گرفت، هنوز میزان خرید نفت از ایران را اعلام نکرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۵    
اکبری گفت: وزارت نفت، نه در توزیع افزودنی های سوخت نقش دارد و نه موافق آن است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۵    
محمد یوسفی معتقد است، با قیمت مرغ بین 10 تا 11 هزار تومان هم مصرف کننده و هم تولیدکننده راضی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۱    
سید یاسر جبرائیلی با اشاره اینکه توافقتانه پاریس 52 میلیارد دلار یعنی معادل 600 هزار میلیارد تومان برای کشور هزینه به همراه دارد گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۸    
سردار حسین رحیمی با اشاره به تلاش پلیس برای برخورد با مفسدان اقتصادی و مخلان نظم اجتماعی، گفت: افتخار پلیس پایتخت تلاش شبانه روزی برای خدمت رسانی به شهروندان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما بدون 5 بازیکن اصلی بودیم اما با لیاقت این بازی را بردیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من نگرانی در مورد الهلال، العین و الدحیل ندارم، تیم ما قدم به قدم جلو می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۳    
بسیاری از سکه و طلاهایی که در خانه ها نگهداری می شد با کاهش قیمت به بازار عرضه و باعث کاهش قیمت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۳    
خراسان جنوبی-همایش بزرگ جوانان انقلابی درآخرین روز از هفته بسیج و در راستای برگزاری کنگره سرداران و 200 شهید استان خراسان جوبی در محل مسجد حجت شهرستان بشرویه برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۵    
زنجان- فتح الله حقیقی استاندار زنجان در نشست صمیمی با خبرنگاران با اشاره به نقش موثر رسانه ها از راه اندازی شورای اطلاع رسانی دراستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۹    
خراسان جنوبی-مانور سراسری زلزله همزمان با سراسر کشور ظهر امروز در مدارس شهرستان بشرویه برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۶    
خراسان جنوبی-فرماندار بشرویه از متولیان امر معرفی تسهیلات به خصوص اداره تعاون هم خواست تا با نظارت دقیق تر هر سه ماه یکبار گزارشی را از روند اجرای طرح هایی که تسهیلات دریافت کرده اند ارائه کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری ایران، سوریه، روسیه و ترکیه در حل مشکلات منطقه ای مدلی است که می توان آن را برای مسائل و مشکلات اقتصادی و سیاسی آسیا نیز به کار برد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۹    
حجت الاسلام حسن روحانی به زودی به سمنان سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۹    
کرمان_ سرهنگ حمید مستعلی زاده گفت : از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 17 هزار جلد گذرنامه صادر شده است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۹    
البرز- کمال تشکر گفت: مهمترین چالش پیش روی ژیمناستیک استان البرز نبود سالن وبه عبارتی بهتر خانه ژیمناستیک در نقاط مختلف استان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۹    
صادق حریری گفت: جودو البرز در حال حاضر جایگاه مناسبی در کشور ندارد و بنابه دلایل مختلف از روزهای خوب گذشته خود به دور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۶    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه پست مدرنی که مطرح می شود به معنای بازگشت به معنویت نیست بلکه اعتراف به شکست است، تصریح کرد: این موضوع، زمینه را برای شنیدن سخن ما فراهم می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۳    
در ادامه روند نزولی نرخ انواع ارز در ایران، امروز نیزنرخ دلار کاهش یافت و با قیمت های 11 هزار تومان و 11 هزار و 100 تومان، به ترتیب، خرید و فروش شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۸    
داریوش اسدزاده گفت: به دلیل بیماری دوباره در بیمارستان بستری شدم و هم اکنون تحت نظر پزشکان هستم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰    
اسدالله قره خانی گفت: فعلا تصمیمی برای افزایش قمیت بنزین از سوی دولت و مجلس پیگری نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۱    
کشورهای جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه که به عنوان کشورهای ضمن مذاکرات آستانه در این مذاکرات حضور داشتند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۵    
حجت الاسلام منتظری با بیان ایکه عوامل نفوذ در محیط زیست دستگیر شده اند، گفت: هر چند متأسفانه حمایت هایی از نفوذی ها شد، اما مدارک نفوذ آنان به صورت کامل موجود است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۲    
در شرایطی که سازمان ملل متحد مراسم روز همبستگی با ملت فلسطین را در دفاتر خود در نیویورک، ژنو و وین برگزار می کند، دولت آمریکا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۶    
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه دولت از نخستین لحظات پس از وقوع زلزله سال گذشته کرمانشاه در کنار مردم این استان قرار داشت، گفت: دولت در این مسیر به دنبال اجرای نمایش و اقدامات تبلیغاتی نبود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۷    
کرمان_ رضا طالبی زاده در دیدار با شهردار کرمان و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان بر لزوم برگزاری دوره آموزشی برداشت نقشه های تفکیکی آپارتمان ها برای نقشه برداران سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۷    
یزد – امیر ولی عضد زاده گفت : بهزیستی اردکان برای اعزام کمک و ارسال اقلام ضروری مردم به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه آمادگی دارد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۴    
در شرایطی که نرخ ها بالاست، مردم خریدی ندارند؛ مگر مصرف کننده واقعی و مابقی به جای خرید، گزینه تعمیر لوازم خانگی را برگزیده اند
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۱    
ترکیه همزمان با بازاریابی اردوغان در میان ملت های مسلمان تحت برند حمایت از فلسطین، پشت پرده به فروش فلسطین و آرمان های قدس شریف پرداخته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۱    
امروز نه تنها در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بلکه در اقیانوس هند، تنگه باب المندب، دریای سرخ و حتی مدیترانه نیروی دریایی ما توانسته در تأمین امنیت راه های تجاری و امنیت آبراهه های بین المللی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۸    
در حال حاضر از صندوق حمایت از هنرمندان تنها نامی باقی مانده است و نیاز به وجود صندوق و نهادی حمایتی است که به صورت عملی مشکلات هنرمندان را حل کند
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۵    
می توان با برنامه ریزی دقیق تر و جدی گرفته شدن این مانور از طرف مدیران و معلمان آموزش و پرورش امید داشت که فرزندانمان یاد بگیرند در مقابل بحرانی همچون زلزله باید چه واکنش هایی از خود نشان دهند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۲    
همدان- حسن ربانی ارشد با بیان این مطلب که ساخت و سازهای اصولی بهترین راه کاهش بلایای طبیعی است، بیان کرد: جلوگیری از ساخت و ساز ساختمان ها در مناطقی که روی گسل قرار دارند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۹    
ایلام:منصور ملکی گفت: 24 آذرماه جاری آخرین مهلت برای ثبت درخواست دریافت کارت سوخت جدید است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۵    
منابع رسانه ای اعلام کردند که ولیعهد عربستان سعودی، که به دلیل جنایت های حقوق بشری اش تحت فشار جامعه مدنی قرار دارد، در جریان سفرش به آرژانتین، ترجیح داده است در مقر سفارتخانه کشورش اقامت داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۲    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد آنکارا سامانه اس-400 روسیه را با پول ملی خود خریداری خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۲    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز مغرب زمین در زمینه حقوق زنان در جایگاه متهم و ما مدعی هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی ازافزایش 2.7 درصدی نرخ تورم استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۹    
اعتبار پاداش بازنشستگان خراسان رضوی تامین شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۹    
هفته تربیت بدنی در سال 97 امسال یک برنامه متفاوت داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۹    
تفاهم نامه ای میان مدیر مرکز آموزشی فردوسی در کشور لبنان و مدیر همکاری های علمی بین المللی و امور دانشجویان غیر ایرانی به منظور تاسیس نمایندگی دانشگاه فردوسی مشهد در لبنان به امضا رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۲    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن و ریاض توافقی برای فروش 44 سامانه موشکی تاد به ارزش 15 میلیون دلار به عربستان سعودی امضا کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۶    
برنامه تلویزیونی خندوانه شب گذشته میزبان امیرعلی اکبری قهرمان رزمی کار کشورمان بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۰    
فعال فرهنگی و رسانه ای جبهه انقلاب ترامپ را میوه شیطنت آمریکایی ها علیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: آخرین رئیس جمهور کنترل شده آمریکایی ها، اوباما بود اما ترامپ فرد کنترل نشده ای است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: از ابتدای انقلاب ما همواره تحریم تسلیحاتی بوده ایم، اما امروز به مدد توانمندی داخلی و باور توانستن نزد جوانان این مرز و بوم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۴    
سرپرست دفتر شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پتانسیل مشهد به لحاظ بروز و ظهور شاعران و فرهیختگان و نویسندگان تراز اول بسیار بالاست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۱    
امروزه خرید کالا در فضای مجازی و به صورت آنلاین مورد توجه و گرایش مردم قرار گرفته است و برخی افراد سود جو نیز از این موضوع سو استفاده کرده و اقدام به عرضه کالاهای قاچاق و بی کیفیت در این عرصه می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۱    
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی از دستگیری کلاهبردار شارژ ارزان قیمت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۸    
کتاب دعبل و زلفا در بخش بزرگسالان پرفروش ترین کتاب به نشر در بیستمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۸    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: مشهد تنها شهری است که زائر و گردشگر بدون تبلیغات دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۸    
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت:هنر ما باید بالا بردن و افزایش میزان ماندگاری زائر در مشهد باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۸    
رئیس دانشگاه علم و صنعت اراک گفت: نخستین "درخت خورشیدی" چندمنظوره کشور در اراک رونمایی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۸    
امیر شهلا گفت: هرچه برندها خوش آوازتر باشند، ضریب ماندگاری گردشگر بیشتر است و اقتصاد نیز رونق بیشتری خواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۹    
یزد - مهدی زارعی گفت: حکم قصاص نفس قاتل شهرستان تفت که اول بهمن سال گذشته با چاقو به زن 36 ساله متأهل حمله کرد و این زن جوان را به قتل رساند با درخواست اولیاء دم اجرا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۹    
ایلام: دکتر کریم همتی گفت: بیمارستان طالقانی ایلام از عصر امروز (پنج شنبه) مجددا آغاز بکار خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۶    
همایش بین المللی بانوان قرآن پژوه با حضور 700 بانوی قرآن پژوه در حرم مطهررضوی آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۳    
برای نخستین بار با اجرای طرح دگردیسی کتاب، کتابهای کهنه از مردم دریافت و به جای آنان کتاب های نو تحویل آنها می شود
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۳    
آثار هنرمندان ایران و جهان با عنوان دور، نزدیک، پیش رو در نگارخانه ی روند مشهد به نمایش گذاشته می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۳    
معاون علمی آستان قدس گفت: ناشران باید در تولید و چاپ کتاب به نیازهای جامعه نخبگانی توجه ویژه ای داشته باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۰    
وزیر خارجه اسبق آمریکا بر این باور است که دونالد ترامپ بخشی از برنامه سرپوش گذاشتن بر قتل خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی خارجی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: 7ماهه امسال بین 5.5 تا 6 میلیارد دلار کالا از ایران به کشور عراق صادر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۴    
حاج قاسم سلیمانی در همایش ملی نظام فکری آیت الله خامنه ای که در کرمان برگزار شد بر پرهیز از اسراف و تبلیغات در سخنرانی ها از سوی مسئولان تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۸    
معاون اول قوه قضائیه گفت: نتیجه زحمات متخصصین و کارکنان خدوم صنایع دفاعی در طول سالهای متمادی تحریم، بارقه امید را در دل علاقه مندان به انقلاب اسلامی روشن نگه داشته است و این نوید را می دهد که ما ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۶    
مدیر عامل انجمن دیابت و عضو شبکه ملی پیشگیری از بیماری های غیرواگیر کشور گفت: چاقی و اضافه وزن یکی از مهم ترین عوامل خطر بروز دیابت نوع دو است و به ازای هر یک کیلوگرم اضافه وزن 5 درصد خطر ابتلا به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۳    
کارگردان نمایش تو می مانی و چشم ها که در جشنواره تئاتر مقاومت حضور دارد، گفت: جشنواره تئاتر مقاومت سکویی برای عرضه کارهای ارزشی و آزمون خوبی برای محک زدن و آشنایی جوانان با این سبک از تئاتر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۸    
در ادامه رقابتهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه، چند دیدار برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از دو برابر شدن وام خرید مسکن در راستای افزایش قدرت خرید مردم خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۳۳    
مجلس سنای آمریکا به ارجاع پیشنهاد برنی سندرز مبنی بر توقف حمایت آمریکا از ائتلاف سعودی در جنگ یمن به کمیته روابط خارجی سنا رأی مثبت داد.