یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۰May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 9 آذر 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 1 آذر 1397 قدس آنلاین 2 آذر 1397 قدس آنلاین 3 آذر 1397 قدس آنلاین 4 آذر 1397 قدس آنلاین 5 آذر 1397 قدس آنلاین 6 آذر 1397 قدس آنلاین 7 آذر 1397 قدس آنلاین 8 آذر 1397 قدس آنلاین 9 آذر 1397 قدس آنلاین 10 آذر 1397 قدس آنلاین 11 آذر 1397 قدس آنلاین 12 آذر 1397 قدس آنلاین 13 آذر 1397 قدس آنلاین 14 آذر 1397 قدس آنلاین 15 آذر 1397 قدس آنلاین 16 آذر 1397 قدس آنلاین 17 آذر 1397 قدس آنلاین 18 آذر 1397 قدس آنلاین 19 آذر 1397 قدس آنلاین 20 آذر 1397 قدس آنلاین 21 آذر 1397 قدس آنلاین 22 آذر 1397 قدس آنلاین 23 آذر 1397 قدس آنلاین 24 آذر 1397 قدس آنلاین 25 آذر 1397 قدس آنلاین 26 آذر 1397 قدس آنلاین 27 آذر 1397 قدس آنلاین 28 آذر 1397 قدس آنلاین 29 آذر 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۰    
نور مصنوعی موجب اختلال در عملکرد سلول های بینایی هنگام بازتنظیم ساعت بیولوژیکی انسان می شود. این عامل در بُروز گستره ی وسیعی از بیماری ها دخیل است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۱۴    
شاخص فرابورس ایران در جریان معاملات هفته نخست آذرماه با 7 درصد کاهش مواجه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۵۱    
دبیر کل اتاق تعاون ایران با اشاره به دستاوردهای میزبانی ایران در اجلاس بین المللی تعاون در منطقه آسیا- اقیانوسیه اظهار داشت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۹    
جانشین سپاه قدس گفت: اخلاص و عمل به تکلیف و توسل به خداوند متعال ویژگی بارز شهدا است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۵    
رئیس اتاق بازرگان ایران با بیان اینکه فراموش نکنیم پیش شرط حمایت از کالای ایرانی بهبود فضای کسب وکار است، گفت: اگر قرار باشد اقدامی عملیاتی در حمایت از تولید ملی انجام شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۳۹    
محمدرضا مودودی گفت: صادرات در هفت ماه امسال با عبور از مرز 27 میلیارد دلار، نسبت به مدت مشابه پارسال، 13 و نیم درصد رشد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۶    
محمد شریعتمداری وزیر رفاه با ارسال نامه ای به رئیس جمهور پیشنهاد کرد اعطای احکام مستمری بگیران این صندوق توسط رئیس جمهور و دولت صورت پذیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۹    
رزمنده دفاع مقدس گفت: یکی از اشرار طالبان زمانی که متوجه شد بسیجی هستم من را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد و با اسلحه چند ضربه به صورتم زد که تمام دندان هایم بخاطر اصابت قنداق اسلحه دچار شکستگی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۹    
سومین دوره مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی بزرگسالان بانوان با معرفی افراد برتر به میزبانی مشهد پایان یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۹    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه تا ابتدای سال 95 آستان قدس رضوی تنها 4 رقبه وقفی داشت و امروز 54 رقبه به آستان قدس رضوی وقف شده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۳    
کاربران اینستاگرام به لطف ویژگی جدید Close Friends خواهند توانست استوری های خود را فقط با گروه مشخصی از دنبال کنندگانشان به اشتراک بگذارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۳    
خراسان شمالی- احمد پورکاظم گفت: قیمت هر کیلوگرم ران گوشت قرمز منجمد گوساله 29 هزار و 500 تومان و قیمت هر کیلوگرم سردست گوساله 28 هزار و 500 تومان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۴    
پس از شایعات فراوان درباره ی نمایشگر گوشی هوشمند جدید سامسونگ موسوم به گلکسی A8s، بالاخره FCC گواهی تأیید این گوشی را صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۱    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز در برخی از استان ها، بارش باران و برای استان های غربی کشور بارش برف پیش بینی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۹    
آمار طلاق در ازدواج هایی که سن دختران بیشتر از 24 سال بوده، به طور تقریبی شش برابر ازدواج هایی است که سن دختران کمتر از 18 سال است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۶    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که با پرسپولیس عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود، به عنوان سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۷    
نمایندگی ایران در سازمان ملل در نامه ای به دبیرکل این سازمان و رئیس شورای امنیت با اشاره به اقدامات مخرب رژیم آل سعود علیه کشورمان، خواستار برخورد جامعه جهانی با این رژیم شد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۳    
کلاف سردرگم استانداری خراسان رضوی همچنان پیچیده است و شاید در روزهای آتی گره آن باز شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۷    
چندی پیش نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که یک سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری در مجموعه پدیده شاندیز اعلام آمادگی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۷    
ساده و بی مقدمه باید همین ابتدای مطلب بگویم ناخواسته و بی آنکه بدانیم مهرورزی را فراموش کرده ایم و دلیل این ادعا هم این است که به محض شنیدن یک مورد از مهربانی در هر شکلی ذوق زده می شویم و دلمان می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۸    
بی تردید بسیاری از ما سال هایی را به یاد داریم که در طول یک روز شاید به تعداد انگشتان یک دست می شد رانندگانی را دید که از کمربند ایمنی استفاده می کردند اما امروز ماجرا برعکس شده و کمتر راننده ای را ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۸    
نمایشگرها یا استندهای هوشمند که ابتدای چهارراه های شهر بتازگی به چشم می آید، یکی از گام های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد است که در راستای هوشمند سازی شهر به آن مبادرت کرده اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۵    
مروانه فلینی با گل دقیقه 90 خود به یانگ بویز، شیاطین سرخ را به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رساند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۳    
جدا از هر نتیجه ای که به دست آمد و رده بندی که در آخر شکل گرفت دورهمی ورزشی، ورزشی نویسان با قهرمانی هر 4 تیم شرکت کننده خاتمه یافت چرا که آن ها قرارشان این بود که هزینه جوایزشان را صرف کاری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۷    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کمبودهای دارویی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی رفع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۷    
مهرداد محمدی توپ را از پشت محوطه جریمه شوت زد تا گل اول بازی به نفع سپاهان ثبت شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۱    
دبیر هیات تنیس خراسان رضوی گفت: تنیسورهای دختر و پسر این استان در نخستین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر تنیس کشور 2 مقام به دست آوردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به ممنوعیت ورود مَردان این کشور به اوکراین واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۸    
با آزمایش نمونه ای از مایعاتی که با عنوان ضدیخ داخل چهارلیتری ها عرضه و در بازار مشهد به فروش می رسید ،مشخص شد این کالا به هیچ عنوان ضد یخ نیست زیرا در دمای زیر صفر یخ زد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۵    
با حضور دبیر کل خانه کارگر ، اولین آکادمی سالمندان کشور در مشهد افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۰    
مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد آیکون های مجموعه نرم افزار آفیس را برای نخستین بار در پنج سال اخیر، دست خوش تغییر کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۵    
معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت : 3 نفر در استخر یکی از روستاهای حومه شهرستان چناران در استان خراسان رضوی غرق شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۹    
محمدرضا بیدخام وجود هر گونه اختلال در ارتباطات اینترنت مشترکان مخابرات را رد کرد و گفت: شبکه مخابرات کشور هم اکنون پایدار و بدون هر گونه اختلالی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۶    
جان توشاک در مصاحبه ی اختصاصی با دیلی میل از برنامه هایش برای سرمربی گری در لیورپول می گوید و از این صحبت می کند که موفق نشدن در رسیدن به این آرزو برایش بسیار تلخ بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۷    
صهیونیستها به شکست عملیات کماندوهای این رژیم در برابر رزمندگان حزب الله در شهر صور در جنوب لبنان اذعان کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۱    
مدیر هیأت رزمندگان مدافعین حرم خراسان رضوی گفت: هیأت رزمندگان مدافعین حرم در راستای ترویج و گسترش فعالیت های فرهنگی - مذهبی و مفاهیم اسلامی و در رأس آن مبانی فرهنگ شهادت گام برمی دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۸    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: : در گمانه زنی هایی که ما، هیأت رئیسه مجلس و بقیه داشتند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۵    
امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس و دولتمردان باید مدرس وار حرکت کنند، گفت: اینکه عده ای می گویند سازش با آمریکا مانعی ندارد درواقع نسبت به انقلاب از یزید و معاویه بالاتر و از سلاخان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۵    
ائمه جمعه شهرستان های خراسان رضوی با اشاره به شخصیت و اندیشه شهید آیت الله سید حسن مدرس(ره) در دفاع از منافع مردم و ایستادگی در مقابل ظلم و زیاده خواهی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۳    
مرگ 20 تا 25 میلیون مرغ دلیل اصلی گران شدن قیمت تخم مرغ اعلام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۳    
رئیس انجمن ارگانیک ایران از برگزاری یازدهمین جشنواره هفته ارگانیک از 22 تا 30 آذر در بوستان گفتگو خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۰    
روزنامه ایتالیایی توتواسپورت مدعی شده ایسکو رابطه خوبی با سرمربی رئال مادرید ندارد و احتمالا به یوونتوس یا منچسترسیتی خواهد رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۴    
از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تنها یک بازی برای هر تیم مانده و این در حالی است که صعود و سقوط برخی تیم ها قطعی شده و تعدادی هم هنوز امید دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
عبدالرضا شیخان گفت: در 7 ماه نخست سال جاری صادرات سیمان ایران 7 درصد افزایش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۸    
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد، این تیم در بازی های پیشِ رو بیشتر از سوی هواداران حمایت شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۳    
سردار سعید فرجیان زاده گفت: ایران قدرت برتر نظامی در منطقه است و در حوزه پهپاد در منطقه رتبه اول و در دنیا جزو 4 کشور برتر هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۰    
تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه اولین دیدار خود در انتخابی جام جهانی 2019 چین را به استرالیا واگذار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۲    
بانک مرکزی از اتصال کارت های بانکی به زیرساخت سوخت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۰    
خراسان جنوبی-حجت الاسلام علی اکبر حدادیان گفت: سال 97 سالی است که به شکرانه خداوند در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم و باید سعی کنیم برای برپایی هرچه باشکوه تر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تلاش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۰    
مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: در بازی برابر پرسپولیس مستحق باخت نبودیم و به تجربه حریف باختیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای بین المجالس آسیایی گفت: دولت های آسیایی باید به سمت اجرای پیمان های پولی و همکاری های بانکی بروند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۳    
حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد گفت: بسیج مستضعفین در ایران اسلامی و سراسر عالم اسلام در برابر همه دنیای استکبار با قدرت ایستاده است و استکبار و نظام سلطه از آن سیلی های متعددی دریافت کرده و خواهند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۷    
مبادلات تجاری ایران و ترکیه در 10 ماه نخست 2018 با افت 10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 8.252 میلیارد دلار رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۴    
مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از مدل جدید AMG GT R با نام GT R Pro رونمایی کرد و قصد دارد تا با تولید این مدل تنوع خانواده ی GT را بیشتر کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۹    
عباس خطیبی گفت: در قالب اسناد خزانه اسلامی، اوراق مشارکت و بودجه عمومی، تاکنون 1100 میلیارد تومان در پروژه راه آهن چابهار-زاهدان هزینه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۱    
حساب ارزی که وزارت ورزش برای رسیدگی به مسائل ارزی و با سه امضا افتتاح کرده بود، مسدود شد تا ورود و خروج های ارزی فدراسیون ها در حساب های مستقل آنها انجام شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۵    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور یکشنبه هفته آینده به منظور پاسخگویی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۷    
مدیر روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه از فوت یک نفر بر اثر ایست قلبی در ارتفاعات طاق بستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۴    
کانادا تحریم هایی را علیه 17 شهروند سعودی اعمال کرده است که مظنون به دست داشتن در قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: فردا نسل جدیدی از ناوشکن های کلاس موج و نسل سوم جماران به نیروی دریایی ارتش در جنوب کشور ملحق خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۳    
سردار سعید منتظر المهدی گفت: بر اساس نظرسنجی انجام شده، پلیس پایتخت در سه شاخص محبوبیت، مقبولیت و مرجعیت از سطح خوبی برخوردار است که نتیجه آن افزایش منزلت اجتماعی پلیس پایتخت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۷    
مجموعه ای از داستان های کوتاه با ترجمه محمد قاضی روانه بازار کتاب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۴    
نخست وزیر انگلیس گفت که در دیدار با ولیعهد عربستان در حاشیه نشست سران گروه 20 درباره اوضاع یمن و همچنین موضوع قتل روزنامه نگار منتقد سعودی صحبت خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۴    
نادر مشایخی، آهنگساز و رهبر ارکستر گفت: هدف و تکلیف موسیقی سرگرمی نیست، باید چیزی به مخاطب بدهد و زندگی اش را عوض کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۴    
کتاب نیایش چرنوبیل نوشته سوتلانا آلکساندرونا الکسیویچ با ترجمه الهام کامرانی توسط نشر چشمه منتشر و راهی بازار نشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۲    
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در آخرین اردوی پیش از تورنمنت اسلواکی اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۹    
یک روزنامه آمریکایی در مقاله ای نوشت که رئیس جمهور آمریکا به دنبال آن است که کشته شدن روزنامه نگار منتقد سعودی را به سبب قراردادهای احتمالی آینده نادیده بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۶    
رئیس کمیسیون مشترک لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری گفت: در لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری به دنبال این هستیم تا ساز و کار دقیقی در خصوص به کارگیری نیروهای شرکتی تدوین کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به زودی بلوکی از کشورهای دنیا به ویژه تحریم شدگان در مقابل آمریکا شکل می گیرند و آمریکا منزوی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۴    
به گزارش منابع خبری، رئیس جمهور فرانسه گفته است که قصد دارد در حاشیه نشست G-20 در آرژانتین با ولیعهد سعودی دیدار کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۱    
وزیر انرژی عربستان سعودی گفت که کشورش برای تثبیت بازار نفت، تولید نفت خام خود را به تنهایی کاهش نخواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۸    
در آستانه فرارسیدن هفته پژوهش، نام 16 دانشمند ایرانی در میان پژوهشگران پراستناد دنیا قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۵    
رئیس مجمع مشورتی روسای شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها گفت: در شرایط کنونی مردم به تصمیم گیری و تصمیم سازی شوراها و شهرداری ها اعتماد کافی و قطعی ندارند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۶    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال به هماهنگی کامل رسیده اند و به روزهای اوج خود می گردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۰    
در حالی که به دلیل بعضی انتظارات روانی بعد از اعلام تحریم های آمریکا، برخی پیش بینی ها حکایت از افزایش نرخ دلار و سکه را به همراه داشت اما این پیش بینی ها محقق نشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۶    
کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرد که دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس بین تیم های ریورپلاته و بوکا جونیورز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به برگزاری یازدهمین دور نشست های صلح سوریه در آستانه واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۲۵    
سرپرست سازمان توسعه تجارت با تاکید بر اینکه برنامه ای برای آزاد شدن واردات خودرو وجود ندارد، گفت: از هیات دولت خواستاریم تا هر چه زودتر وضعیت خودروهای در گمرک مانده را تعیین تکلیف کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۹    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران از مطرح شدن راهکارهای جدید درباره سامانه مالی اروپا برای تعاملات تجاری-اقتصادی با ایران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۶    
سخنگوی ارتش صهیونیستی پنج شنبه شب مدعی شد یک فروند موشک زمین به هوای ارتش سوریه در فضایی باز در بلندی های جولان فرود آمده است.