شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 20 اسفند 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
هیأت ایرانی در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل با انتقاد از سیاست های دوگانه غرب عنوان کرد که رسانه ها در کشورهای غربی تریبون های خود را در اختیار تروریست ها قرار می دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
جمعی از مقامات پیشین آمریکا در نامه ای خطاب به دونالد ترامپ ضمن تاکید مجدد بر پایبندی ایران به توافق هسته ای، بازگشت به توافق سال 2015 و رفع تحریم ها را خواستار شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۰    
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۲    
رحیم نریمانی گفت: توسعه بهره برداری از اسناد و وصیت نامه های شهدا به عنوان یک میراث ارزشمند و انتشار یک هزار و 600 عنوان کتاب در 29 سال، ازجمله فعالیت های بنیاد است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۵    
عرضه اینترنتی مستند سینمایی عابدان کهنز که در جریان اکران های مردمی خود در نقاط مختلف کشور، بیش از 40 میلیون تومان فروش داشته است، از طریق سایت عماریار شروع شد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۵:۵۷    
اولویت امروز مردم در کنار تامین امنیت اجتماعی و سیاسی، تامین امنیت اقتصادی و معیشتی آنهاست و ویژگی مشترک زیاده طلبان تجاوز به حریم قانون است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۲    
فّطرسانه گزیده اشعار آئینی حسین ایزدی است که بیشترین حجم اشعار آن مربوط به حضرت زهرا و حضرت سید الشهدا علیهماالسلام و ایام محرم و صفر است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۶    
یادمان طلائیه، شلمچه، فتح المبین، اروند، هویزه، پادگان محمودوند، علقمه، کانال کمیل و پادگان دژ از جمله مراکزی است که این کتاب در آن توزیع خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۱    
پس از پخش مستند ایستگاه پایانی دروغ و افشای چهره فریبکار آمد نیوز، تقریبا روزی 3 هزار نفر از این کانال بیرون می روند و این روند همچنان ادامه دارد!
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۲    
دولت چین در ادامه سیاست سرکوب گرایانه خود علیه مسلمانان اویغور، دختران مسلمان را مجبور به ازدواج با مردان غیرمسلمان می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۷    
شورای استان نجف روز دوشنبه زمان سفر رییس جمهوری ایران به این شهر و دیدار با آیت الله سیستانی را اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۱    
رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، تأکید کرد که این حزب سیاسی با سیاست های سلطه جویانه آمریکا علیه چند کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران به شدت مخالف است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۵    
مفتی قدس و سرزمین فلسطین اظهار داشت که تجاوزات اشغالگران به مسجد مبارک الاقصی و نمازخانه های آن موجب تشدید بحران می شود و به بروز یک انتفاضه جدید می انجامد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۷    
در پی تخریب پل ورودی روستای مراد آباد از توابع شهرستان اردل، امام جمعه شهرکرد به همراه جمعی از مسؤولان استان در محل وقوع حادثه حاضر شد و از نزدیک اوضاع را بررسی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۶    
با تصمیم ستاد تنظیم بازار، مقرر شد با هدف کاهش قیمت اقلام مورد نیاز، نمایشگاه های فروش بهاره در سراسر کشور به صورت فوق العاده فعالیت کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۱    
جای تأسف است که همچنان در حوزه ها و دانشگاه های خود با تکیه بر آثار منسوخ شده پیشینیان هرگونه خلاقیت و مسأله مندی دانشجویان را در نطفه خفه می کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۲    
حجت الاسلام میرمطلبی گفت: ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم و به امید خداوند متعال محدودیت ها در زمینه منابع مالی در مدیریت و رشد حوزه علمیه خواهران تاثیر نخواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۷    
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: همزمان با ایام نوروزی طرح آرامش بهاری در 50 بقعه و امامزاده استان اجرا می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی که در بیانیه گام دوم مطرح شده را چه کسی به جز حوزه های علمیه می تواند طراحی کند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین لک زایی به همراه مدیران و مسؤولان این پژوهشگاه، ضمن بازدید از جامعةالمصطفی، با حجت الاسلام والمسلمین عباسی دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۶    
مهدی محمدی: سفر جهانگیری به سوریه و روحانی به عراق، نشان می دهد این مقاومت است که در حال یارانه دادن به اقتصاد ملی ایران است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۰:۱۶    
رییس جمهور بیان اینکه گسترش روابط اقتصادی به نفع دو ملت است، گفت: تاریخ، فرهنگ، قرابت دینی و فکری دو ملت باعث توسعه فعالیت های تجاری و اقتصادی میان ایران و عراق است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۰:۱۰    
رییس جمهور تاکید کرد: استقبال احزاب ایران و عراق از توسعه مناسبات دو کشور نشان می دهد می توانیم این راه را برای دستیابی به آینده ای بهتر ادامه دهیم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۱    
رییس جمهور گفت: خوشبختانه امروز اراده قوی و اهتمام جدی میان همه مسؤولان ایرانی و عراقی برای توسعه بیش از پیش مناسبات و همکاری های تهران – بغداد وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۵    
استاد دانشگاه گفت: از جمله آفاتی که میراث فرهنگی دوران دفاع مقدس را تهدید می کند از دست دادن این گنج ها و فراموش کردن ایثار و فداکاری آنان است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۲    
مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: همایش گام دوم در عصر جدید با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و لبیک گویی به این بیانیه در بجنورد برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۲    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد که دشمنان بدانند به کوری چشم آن ها نظام اسلامی همچنان در راستای اهداف خود به پیش می رود و برای 50 سال آینده برنامه ریزی می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۲    
مدیر مسؤول انتشارات پیام آزادگان گفت: آزادگان در سخت ترین شرایط شکنجه ها را به جان خریدند و باید فرهنگ آنها را در مصادیق علمی و پژوهشی به مرحله عمل برسانیم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۶    
گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل نسبت به تبعات منفی طرح دولت بنگلادش برای انتقال آوارگان روهینگیا به یک جزیره دور افتاده هشدار داده است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۰    
اتحادیه عرب در بیانیه ای ضمن محکوم کردن ورود صهیونیست ها به مصلای باب الرحمه درباره استمرار تجاوزات علیه مسجدالأقصی هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۰    
رژیم صهیونیستی به بهانه شناسایی میراث و فرهنگ یهودیان، پروژه جدیدی را برای نفوذ در ایران راه اندازی کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۰    
جنگنده های ائتلاف آمریکایی در جنایتی جدید بیش از 50 غیرنظامی سوری را در حومه دیرالزور به قتل رساندند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۰    
همایشی یک روزه برای بررسی آینده مطالعات درباره مسلمانان بریتانیا در دانشگاه کاردیف ولز برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۰    
فلسطینیان ساکن نوار غزه امروز پیکر شهید بسام صافی جوان 22 ساله فلسطینی را در خان یونس تشییع کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۷    
روزنامه آمریکایی در گزارشی درباره سفر رییس جمهور ایران به بغداد، به چرایی دست برتر و نفوذ تهران در عراق در قیاس با واشنگتن پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۷    
یکی از فرماندهان حماس اعلام کرد هیات عالی ملی فلسطین با هدف رفع محاصره غزه، خود را برای برگزاری یک راهپیمایی با حضور میلیون ها نفر آماده می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۷    
عبدالحافظ السالم مدیر مرکز حفظ آثار مقاومت اسلامی عراق بیان کرد: 126 مجاهد عراقی در عملیات کربلای 2 در منطقه حاج عمران سلیمانیه شهید شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۱    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید ضمن تاکید بر لزوم ادامه حضور آمریکا در سوریه و عراق، تلویحا از اینکه جمهوری اسلامی ایران بعد از 40 سال همچنان پابرجا است، ابراز ناخرسندی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۱    
مراسم رونمایی کتاب روزی که شهید شدم ، با حضور جمعی از همکاران و همرزمان شهید حسن زاده نمین، مدیر و اعضای انتشارات روایت فتح و ... برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۱    
سفر متقابل مقامات ایرانی و عراقی حاکی از تلاش دو طرف برای تقویت روابط در تمامی زمینه ها و نشانگر شکست تلاش های آمریکا برای اختلاف افکنی در منطقه است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۵    
حجت الاسلام والمسلمین مدنی از خبرگزاری رسا به عنوان رسانه ای پویا و برخوردار از نیروهای متعهد و دغدغه مند یاد کرد و از ضعف حوزه در عرصه رسانه سخن گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۵    
مجموعه قصه های امام خمینی و بچه ها به قلم مجید ملامحمدی و با تصویرگری وحید خاتمی در قالب کتاب های پروانه و برای گروه سنی ب و ج نگارش شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۲    
شهنواز روایتی است از جوانی بلوچ و سنی مذهب که در گیرودار انتخابی سخت قرار گرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۶    
نخستین دورۀ جایزۀ مردمی و ادبی شهید سید علی اندرزگو ، در شهریور سال 1398 برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۱    
مطالب کتاب حاصل حضور هگلند بین سال های 1357 تا 1358 در روستای علی آباد استان فارس و مشاهدات میدانی او در همان زمان است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۶    
حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که حوزه های علمیه در طول تاریخ با پشتوانه وقف اداره شده است، گفت: امروز نیز وقف می تواند بهترین پشتوانه برای تقویت حوزه های علمیه باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۷    
حضرت آیت الله جوادی آملی تصریح کرد که اگر کسی بگوید که خدا را قبول دارد اما اهل بیت(ع) را قبول نمی کند از کدام در می خواهد وارد پناهگاه الهی شود؟
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۱    
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی گفت: با توجه به خطاب و رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب، در دهه پنجم عمر نظام اسلامی باید کشور با مدیریت جوانانه و جهادی به پیش رود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۵    
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر به منشور روحانیت امام خمینی (ره) اشاره کرد و آن را چراغی روشن برای حوزه و روحانیت دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۵    
نماینده طلاب و حوزویان خراسان شمالی گفت: حوزه علمیه و روحانیت به نسبت سایر نهادها مسؤولیت سنگین تری در تحقق تمام و کمال بندهای بیانیه مهم گام دوم انقلاب دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۲    
آیت الله طه محمدی گفت: نباید از آینده غافل شویم و باید در خصوص این که سال های آینده وضع ما چه طور خواهد بود کارهای اساسی انجام دهیم در غیر این صورت شاهد ضرر خواهیم بود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۶    
حجت الاسلام محمدحسنی گفت: آینده انقلاب اسلامی روشن است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
سردار شجاع گفت: پلیس با صد در صد توان خود در تعطیلات ایام نوروز در خدمت مردم استان و مسافران خواهد بود و تلاش ما این است تا مردم از تعطیلات نوروز بهترین استفاده را کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
نماینده مجلس خبرگان با اشاره به شرایط امروز اقتصادی کشور، گفت: این مشکلات نتیجه اعتماد به غرب و وعده های توخالی آن ها است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۷    
معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: به مناسبت روز شهید یادواره شهدا در بقاع متبرکه لرستان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۱    
امام جمعه بجنورد گفت: روح بیانیه گام دوم انقلاب امید به جوانان است؛ زیرا قشر جوان می تواند با روحیه انقلابی و جهادی مشکلات موجود در کشور را مرتفع کند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
رییس جمهور در پایان امضای 5 سند همکاری میان تهران و بغداد اعلام کرد که دو کشور توافق کرده اند صدور ویزا برای زائران و گردشگران ایرانی و عراقی رایگان شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۷    
نماینده خبرگان با بیان اینکه وجود مشکلات مجوزی برای دست کشیدن روحانیت از صیانت از نظام نیست، گفت: روحانیت همچنین باید نسبت به ناکارآمدی مسؤولان انتقاد سازنده داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۱    
عضو هیأت رییسه مجلس پذیرش FATF را به معنای اجازه به دشمن برای رصد اقتصاد کشور دانست و گفت: اگر ایران لوایح باقیمانده در FATF را بپذیرد نمی تواند تحریم ها را دور بزند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۵    
رییس جمهور با اشاره به روابط و برادرانه و روبه گسترش ایران و عراق، گفت: مسوولان دو کشور باید برای تعمیق و تحکیم بیش از پیش مناسبات همه جانبه تهران- بغداد تلاش کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۲    
با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق 5 سند و یادداشت تفاهم همکاری مشترک میان مقام های عالیرتبه دو کشور به امضا رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۲    
ازدواج سفید یا باهم باشی "Cohabitation" یک پدیده نوظهور ضد فرهنگی است که اشاره به نوعی از زندگی فارغ از قواعد اخلاقی و شرعی دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
رهبر انقلاب در مراسم اهدای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی گفتند: این مسائل بر حسب محاسبات دنیایی قابل ذکر است اما بر حسب محاسبات الهی قابل ذکر نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۵    
عضو جامعه مدرسین مهم ترین وظیفه روحانیت را حفظ نظام اسلامی دانست و خطاب به برخی جریانات گفت: اگر از نظام حمایت نمی کنید، لااقل علیه آن فضاسازی نکنید.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۲    
شاید زمان آن فرارسیده تا دوباره همان نمایندگانی که نامه نوشتند و از خدمات آخوندی تقدیر کردند، نامه بزنند و او را به دولت بازگردانند!
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در کاخ نخست وزیری عراق مورد استقبال رسمی عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۷    
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در پیامی انتصاب آیت االله رئیسی به عنوان رییس قوه قضائیه را تبریک گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۷    
صبح دوشنبه ششم اسفند، تهران یک مهمان خاص داشت که با اسکورتی کوچک، اما قوی و آزموده، فرودگاه مهرآباد را به مقصد ساختمانی در مرکز شهر ترک کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۱    
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که انقلاب شکوهمند اسلامی الگوبرداری از انقلاب های دیگر دنیا نبوده است، گفت: ترکیب جمهوریت و اسلامیت در انقلاب در دنیا بی بدیل است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۱    
حجت الاسلام محققی بر لزوم حضور مؤثر و قوی جامعه الزهرا در مسائل مربوط به زنان و خانواده تاکید کرد و از آمادگی این رسانه حوزوی برای تعامل با این مرکز علمی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۱    
آخرین جلسه شورای روابط عمومی مراکز حوزوی در سال 97 تشکیل و اساسنامه این شورا پس از امضای تمامی اعضا به تصویب رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 360
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۰    
استداندارهای دوگانه نظام سلطه گواهی روشن بر این باور است که کشورهای قدرتمند غربی از مساله حقوق بشر و مطالبات مردمی در راستای منافع خودشان بهره می گیرند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۷    
آیت الله توکل گفت: دشمن، جلوه ها و جذبه ها را به ما نشان می دهد، اگر ارتباط با خداوند محکم شود، انسان در گناه، تعفن و ظلمت را می بیند و خود را از تصور گناه دور می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۷    
رییس جمهور با بیان اینکه احساس ما در عراق احساس بودن در وطن خودمان است، گفت: علاقه مندیم روابط دینی، فرهنگی، تاریخی و منطقه ای ایران و عراق را بیش از پیش مستحکم سازیم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۷    
هم پای کودکان برای ترویج معارف | طلاب حوزه های علمیه در سفر های تبلیغی حتی در بازی های کودکان همراهند تا ذره ای از معارف اسلام را آموزش بدهند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
بسیج اساتید جامعه الزهرا(س) آمادگی خود را برای تلاش در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
مدیر عامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مدیران این رسانه با حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا(س) دیدار و گفت وگو کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
رؤسای جمهور ایران و عراق با اشاره به روابط برادرانه و روبه توسعه دو کشور بر ضرورت تلاش در راستای گسترش، تعمیق و تحکیم بیش از پیش مناسبات تهران - بغداد تاکید کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
هجدمین برنامه سالانه شناخت اسلام در کلیسای پرسبیترین در شهر بوفالو واقع در ایالت نیویورک آمریکا این هفته آغاز می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
یک هیأت ورزشی صهیونیست به منظور مشارکت در المپیادی ورزشی در امارات وارد ابوظبی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: 394 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان با حضور بیش از 20 هزار نفر فعالیت دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۱    
رییس مجلس نمایندگان لبنان بار دیگر بر موضع کشورش در حمایت از قدس و فلسطین تأکید کرد و گفت سراسر قدس شریف، پایتخت کشور فلسطین است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۵    
واکنش های گسترده ای به تحریم جنبش مقاومت اسلامی نجباء از سوی دفتر کنترل دارایی های خارجی در وزارت خزانه داری امریکا صورت گرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۶    
جمعی از علما و طلاب همدانی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان از زحمات آیت الله طه محمدی در طول دوران حضور به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان تشکر کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۷    
هنرمندان هنرشان را در راه پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب به کار گیرند
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۶    
جلالی با اشاره به حضور هزاران نفر از مردم ایران در ایام نوروز در شهر مقدس قم از خدمت رسانی 24 ساعته شورای اسلامی شهر و شهرداری قم در این ایام خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۱    
رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه بسیج هنرمندان برای تحقق گام دوم اعلام آمادگی می کند، گفت: در راستای احیای فرهنگ و هنر تراز انقلاب تلاش می کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۰    
رییس سابق قوه قضائیه با انتقاد از سیاه نمایی برخی افراد درباره دستگاه قضا تصریح کرد که مردم امید معقولی به رسیدگی قضایی دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۶    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه تأکید کرد که جامعه مدرسین و شورای عالی نسبت به رهنمودهای رهبر انقلاب بی تفاوت نیستند و بر اساس وظیفه خود عمل می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۶    
مردم کرد، بلوچ و پیروان اقوام و مذاهب، بیشترین رأی را به روحانی دادند. به تعبیری، پیروزی قاطع آقای روحانی، مرهون همین مسأله بود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۶    
یک رسانه قطری با اشاره به سفر روحانی به بغداد و برنامه های وی نوشت: این سفر حامل پیام هایی سیاسی به واشنگتن است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۶    
ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه یک سالگی تظاهرات بزرگ بازگشت در غزه، ضمن مستقر کردن گنبد آهنین در مرز غزه، به حالت آماده باش درآمده است.
  • ۱