جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 2 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 3 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 4 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 5 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 6 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 7 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 8 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 9 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 10 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 11 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 12 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 13 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 14 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 15 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 16 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 17 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 18 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 19 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 20 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 21 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 22 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 23 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 24 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 25 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 26 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 27 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 28 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 29 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 30 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۹    
این کتاب در سال 2012، یعنی اواخر سلطنت ملک عبدالله نوشته شده است و به بحران های موجود در جامعۀ سعودی اشاره دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۴    
عوامل رژیم آل خلیفه برای نود و سومین هفته متوالی مانع از برگزاری اقامه نماز جمعه شیعیان شدند و این در حالی است که 341 روز از اقامت اجباری آیت الله شیخ عیسی قاسم در بحرین می گذرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
آغاز ثبت نام بن کتاب اساتید، برگزاری آیین اختتامیه طرح عیدانه کتاب ، رونمایی از چهار مجموعه شعر در مکتب تهران و نقد کتاب دانش نامه متفکران معاصر عرب از عناوین اخبار کوتاه دنیای نشر هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۴    
هزاران شهروند فلسطینی ساکن سرزمین های اشغالی 1948 میلادی با شرکت در راهپیمایی حق بازگشت، بر پایبندی خود به حق بازگشت آوارگان به وطنشان تاکید کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی در سالروز میلاد با سعادت باب الحوائج حضرت عباس(ع) بر ساحت بلند ایمان جانبازان ادای احترام و سرافرازی و عزت مستدام را برای ایشان مسألت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۹    
متاسفانه کیش شخصیت و تحلیل ناصواب دامن گیر رئیس دولت های نهم و دهم شده و زاویه ای که ایشان از قبل از تحلیف دوره دوم ریاست جمهوری از خود نشان داد، با نامه نگاری ها و اقدامات هنجارشکنانه اخیر ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۳:۵۳    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: در صورت خروج آمریکا از برجام، ایران انتخاب های گسترده ای در برجام و بیرون برجام برای اقدام دارد که حتما همراه با واکنش جامعه بین المللی به حرکت دونالد ترامپ ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۱:۱۰    
برنامه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری اعلام شد و 7 وزیر برای ارائه گزارش و پاسخ به سوال نمایندگان در جلسات کمیسیون های تخصصی حاضر خواهند شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۶    
عضو اتاق تبلیغ خراسان با بیان این حضرت سیدالشهدا (ع) منبع کرامت بود، گفت: امام حسین (ع) کریم و اهل گذشت بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۳    
استاد حوزه علمیه همدان گفت: از با حسین زیستن تا یا حسین گفتن فاصله زیادی است و باید از یا حسین گفتن به شور حسینی برسیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۷    
عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه امام حسین(ع) بزرگ پاسدار مکتب اسلام است، گفت: ولادت امام حسین(ع) با اندوه و گریستن پیامبر(ص) همراه بود مولودی که قبل از تولد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۲    
جانشین فرمانده سپاه گفت: جبهه مقاومت بسیار قدرتمندتر از گذشته است و فکر نکنند که جنگ های جدید مانند جنگ های گذشته بود، بدانند هر جنگی صورت گیرد مساوی با نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۸    
ائمه جمعه لبنان خاطرنشان کرد که برخی از نامزدان انتخابات آینده پارلمان در این کشور با حمایت از استعمارگران و سفارتخانه ها درپی ایجاد تفرقه در لبنان هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۴    
حجت الاسلام صالحی احتمالات گوناگون درباره برخی از مسائل آخرالزمان را بررسی کرد و گفت: روایاتی را که نمی توان پاسخ قطعی داد نباید از اصل منکر شد؛ چراکه این کار موجب ضعف اعتقادی مردم شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۱    
حجت الاسلام مهدی پور با بیان این که ایام ظهور در عقل ها نمی گنجد و فقط با دیدن آن ایام می توان آن را درک کرد گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۸    
حجت الاسلام و المسلمین صافی گلپایگانی بیان کرد: حوزه نباید از امام زمان(عج) فاصله بگیرد، برپایی همایش های مهدویت برای حوزه لازم است؛ چراکه حوزه با امام زمان است که زنده می ماند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۹    
مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر گفت: در هفته پیش جلسه تبلیغی زکات با حضور 32 روحانی برگزار شد و از امروز مسائل تبلیغی زکات را در روستاهای شعیبیه، میان آب و قسمت هایی از بخش شرافت پی خواهیم گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۶    
مدیر مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) خرمشهر از برگزاری دوره امامت برای طلاب این مدرسه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۰    
امام جمعه موقت دامغان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست شعار وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ را ثابت کند و توانمند و مقتدر در برابر دشمنان اسلام بایستد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۶    
استاد شریعت اسلامی الازهر در واکنش به ارتداد بازیکنان فوتبال در فرض افطار روزه در ماه مبارک رمضان تاکید کرد که چنین فتوایی نشان از جهالت مفتی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۸    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسؤولان طراحی و همچنین تولید داخلی سرورهای مربوط به فضای مجازی را در دستور کار قرار دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۲    
شیخ الازهر با تشریح تاریخ اسلام خاطر نشان کرد که قدس سرزمینی عربی اسلامی است و همواره اسلامی باقی خواهد ماند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۹    
امام جمعه پردیسان با بیان اینکه گوشزد کردن مشکلات کشور به منزله ناکارآمدی نیست، گفت: وقتی بیکاری را گوشزد می کنیم به معنای ناکارآمدی نظام نیست ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۷    
امام جمعه مشهد با اشاره به این مطلب که برخی در مجلس برای دفاع از بی حجاب فریاد می زنند، گفت: این درحالی است که وقتی در شهر امام رضا(ع) زنان برای همنوایی با خواننده روسری های خود را از سر بیرون می ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۴    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کسی طعم توحید را نمی چشد مگر از وادی عاشورا، گفت: عاشورا مظهر همه حقایق عالم هستی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۱    
آیت الله طه محمدی گفت: امروز به برکت ولایت فقیه و رشادت های ایرانیان در عرصه جهاد، دشمنان خواب ورود به ایران را می بینند و همه اینها به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام دشتی با بیان اینکه سپاه وظیفه خود را به خوبی انجام داده است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به خار چشم دشمنان خارجی ما تبدیل شده است چراکه سپاه ضربات زیادی را به آنها وارد کرده ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۹    
یکی از علمای عراق بیان داشت که اتحادیه عرب توان تغییر واقعیت ها و دفاع از ملت فلسطین را ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۳    
نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: پاسداران حراست کنندگان مکتب حسین بن علی(ع) و بازوان توانمند اسلام هستند و روح آزادگی و حماسه آفرینی را پاسداران اهل عالم از امام حسین(ع) فرا گرفته اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۸    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برنامه نفوذ دشمن گفت: دشمن فضایی را برای تصمیم گیران به وجود می آورد که آن ها خود را بین تسلیم و نابودی می بینند و تسلیم را بر نابودی ترجیح می دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۵    
امام جمعه اهواز با اشاره به ضرورت برخورد با مفسدان اقتصادی، گفت: صیانت از پول ملی تکلیفی شرعی بر ملت ایران است و مسؤولان، بانک مرکزی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۹    
یکی از مراجع تقلید خاطرنشان کرد که جنگ های بیهوده جز زیان ثمره دیگری ندارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۹    
آیت الله علما گفت: حضرت اباالفضل با ایستادگی و مقاومت به جهانیان درس ولایتمداری آموخت و تا آخرین قطره خون از رهبر خویش پاسداری کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۷    
امام جمعه ساری به جایگاه ارزشمند سپاه پاسداران در حفظ و حراست از اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: سپاه همواره پشتیبان حقیقی دین ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۴    
امام جمعه اردبیل در تبیین نقش حیاتی سپاه در حفظ و صیانت کشور و انقلاب، گفت: سپاه در حساس ترین برهه ها به کشور و انقلاب خدمت کرده و امام فقید به حق فرموده اند که "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود".
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۸    
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رییس جمهور آمریکا برای مقابله با اسلام در سوریه با مقاومت اسلامی درگیرشده است و نمی خواهد از تاریخ و سرنوشت آمریکایی ها در شکست طبس عبرت بگیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که سپاه پاسداران در سرکوب کردن داعش در منطقه نقش بسزایی دارد، گفت: سپاه پاسداران در انجام مأموریت های خود در نظام و انقلاب اسلامی، عملکرد درخشانی دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۹    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه همه آیات قرآن کریم مصداق دارد، گفت: مصداق های قرآن کریم را می توان با کمک خود قرآن کریم و روایاتی که در کتاب های معتبر بیان شده درک کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۶    
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه اقدامات دشمن در منطقه نشانه عصبانیت آن ها از جبهه مقاومت است، گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۱    
نماینده مجلس خبرگان رهبری، تهمت ها و هجمه ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بی انصافی و نادیده گرفتن خدمات صادقانه و بی منت این نیروی انقلاب به نظام و ملت ایران دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۱    
امام جمعه قم با بیان این که امروز معرکه سنگینی علیه انقلاب اسلامی بر پا است، گفت: از هیچکس پذیرفته نیست که در چنین شرایطی با سخن، اقدام و کم کاری خود به جبهه استکبار یاری برساند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۲    
دانشجویان جامعه کراچی پاکستان در اعتراض به سیاست ھای استعماری و حمله امریکا به سوریه تظاھرات کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۶    
رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان سرکوب و کشتار مردم بی گناه کشمیر ھند را به شدت محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۳    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در واکنش به ویدئوی تک تیراندازهای جهاد اسلامی، تهدید کرد ترور سران حماس در غزه را از سر خواهند گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۷    
نیروهای امنیتی بحرین در جدیدترین اقدام خود علیه رهبر معنوی شیعیان بحرین، در اطراف منزل وی سیم خاردار کشیدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۷    
نظامیان صهیونیست از صبح امروز برای مقابله با چهارمین تظاهرات جمعه بازگشت فلسطینی ها در مرزهای نوار غزه با فلسطین اشغالی به حال آماده باش درآمده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۱    
منابع عربستانی مخالف آل سعود از شکنجه های وحشیانه آل سعود علیه شیعیان این کشور خبر می دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۹    
عضو جامعه مدرسین طلبگی را یکی از نعمت های بزرگ الهی دانست گفت: افزود: شاید این مسیر در دید اهل دنیا ارزش نداشته باشد اما در دیدگاه اولیای الهی دارای ارزش است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۷    
حجت الاسلام همتیان زمان اعلام نتایج آزمون مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی را اواخر هفته آینده عنوان کرد و از تحصیل 50 طلبه در این مؤسسه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۸    
حجت الاسلام کفیل بیان کرد: ظهور مهمترین اتفاقی که مشروط به انتظار است نه مشروط به علائم و مانند آن، امام منتظر فراهم شدن شرایط ظهور است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۲    
اولین روز از همایش دو روزه علمی و پژوهشی پیرامون امام عصر(عج) با حضور حجج اسلام صافی، کورانی، صالحی، کفیل و مهدی پور در قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۰    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ولایت بالاترین نعمت خداوند به انسان است، گفت: ولیّ خدا وجه الله است و اوست که انسان را به لقاء الله می رساند و انسان آرامش پیدا می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۱    
آزمون کتبی مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی امروز با حضور داوطلبان ورود به این مراکز در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۸    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امام حسین(ع) بیش از دیگران اهالی محشر را شفاعت می کنند، گفت: عشق به امام حسین(ع) نسخه ای برای نجات و عاقبت بخیری انسان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۰    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ولایتمداری شرط پذیرش اعمال است، گفت: انسان باید در مکتب ولایت زانو بزند تا به خدا برسد در غیر این صورت کدخدا را به جای خدا اشتباه می گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۰    
مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین گفت: هر قدر کشور ما در عرصه های مختلف به ویژه مسائل اقتصادی پیشرفت کند مردم در زندگی اسلامی و دینی خود موفق تر خواهند بود باید تلاش کنیم شعار حمایت از کالای ایرانی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۲    
طلاب و فضلای شهرستان های قاین و زیرکوه در انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب مشارکت بیش از هفتاد درصدی داشتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۶    
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه از ارائه هدفمند خدمات این مرکز به طلاب و روحانیان خبر داد و جامعه روحانیت کشور را محروم و در عین حال مظلوم خواند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۱:۰۳    
بزرگداشت حسین علیه السلام در روز ولادت یا شهادت یا در ایام حماسه بزرگ زندگی او، برای ما تنها یادآوری یک گذشته باشکوه نیست، بلکه این مناسبت ها بیانگر جزئی از بنیان اساسی وجود یک امت است
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۴    
نوبخت گفت: برای تولید و اشتغال کشور در سال گذشته موفقیت نسبی داشتیم اما کافی نبوده که در سال 97 باید تکمیل شود و برنامه ویژه ای در این عرصه داریم.