شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۱    
این کتاب را که عنوان کامل آن رقص برزیل با شیطان: جام جهانی، المپیک و مبارزه برای دموکراسی است علی عرب زاده، ترجمه و نشر اسم منتشرکرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۳    
کارگروه تخصصی برای ساماندهی و پشتیبانی برنامه های آموزشی و تربیتی در شعب و کانون های مهد قرآن سراسر کشور تشکیل می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۴۶    
نشریه خط حزب الله در هفته ی اول تیرماه 97 نشریه خط حزب الله به شماره صدوسی وهشتم خود رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۲    
محمدجواد ظریف در پاسخ به وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار یک لینک، گفت: کمی درس تاریخ برای آنها که ثابت شده نمی خواهند از گذشته بیاموزند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۶    
امیرعبدالهیان: توهین بی شرمانه ترامپ به مردم ایران بی بصیرتی، خودباختگی و ساده لوحی سیاسی او را نشان می دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۵    
صالحی، پژوهشگر تاریخ حوزه عثمانی در نشست روحانیت و جنگ جهانی اول گفت: در پژوهش های جدی درحوزه جنگ جهانی اول کمبود داریم و جامعه تاریخی به موضوع جنگ جهانی اول بی توجه بوده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۱۳    
حجت الاسلام موسوی با اشاره به جدیدترین اقدامات جهت ساخت منازل معیشت محور در روستاهای کرمانشاه، از برگزاری بزرگ ترین مسابقه کتابخوانی کشور در طول تاریخ 40 سال انقلاب اسلامی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۱    
هر ساله همزمان با سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع(ع) بسیاری از شیعیان در سراسر جهان به تعزیت می پردازند. دشمنان با تصور اینکه تخریب اماکن مقدس می تواند مانع گسترش نور ائمه(ع) در عالم شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۰    
دور از ذهن است که بر کرسی هیأت مدیره چند شرکت، روحانی پرتلاشی ببینیم که دغدغه اش صادرات است. مگر می شود یک روحانی تولیدکننده و صنعتگر باشد؟ حاج سید صادق سبزواری اما یک روحانی تاجر، صنعتگر ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۷    
برخی از روابط پشت پرده حکّام مرتجع عرب با رژیم صهیونیستی به عنوان عادی سازی روابط یاد می کنند و برخی دیگر معتقدند که این روابط، چیزی فراتر از عادی سازی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۱    
طبیعی است که با افزایش 100 میلیارد دلار هزینة پنتاگون، زمینه برای گسترش بحران های منطقه ای به وجود خواهد آمد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۸    
امروز راه مصطفی در عراق و سوریه و یمن و بحرین جاری است و آرمان های او نقل هر محفلی است که دنبال راه آزادی و آزادگی می گردد. مصطفی یک آرمانی بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۸    
ایالات متحده بعد از روی کار آمدن ترامپ، رویکرد ویژه ای در برخورد با توافق ها و سازمان های بین المللی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۳    
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۳:۵۰    
وزارت اوقاف سوریه اعلام کرد عربستان برای هفتمین سال پیاپی سوری ها را از ادای فریضه حج محروم کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۲:۳۲    
رییس جامعه مدرسین نقش صدا وسیما درشرایط کنونی را بسیار اثرگذار دانست و گفت: باید دراین شرایط که همه چیز به روز و ساعت تغییر می کند خودتان را با رعایت مقررات شرعی با شرایط مکانی و زمانی تطبیق دهید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۲:۰۸    
رییس سازمان صداوسیما به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد این سازمان در ادامه دیدارهای خود با علما با آ یت الله امینی دیدار و گفت وگو کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۲:۰۲    
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به دشمنی های اخیر آمریکا و هم پیمانان آن تأکید کرد: اگر همه در کنار هم، وحدت و انسجام داشته باشیم دشمن هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۴    
فرمانده ارشد سپاه پاسداران گفت: وقتی از رزمندگان دفاع مقدس دلیل توجه زیادشان به قران را جویا می شدم در پاسخ این نکته را تاکید می کردند که همه وجود ما و همه پیروزی های ما معجزه قرآن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۱    
سردار سپهر گفت: دشمن به دنبال تغییر و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است و تنها را مقابله با این حیله عمل به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی در برابر استکبار است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: وحدت و تعامل حوزویان و دانشگاهیان نباید منحصر در روز خاصی از سال شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۸    
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر موسوی حسینی استاد اخلاق که مردم او را با برنامه تلویزیونی اخلاق در خانواده می شناختند، عصر امروز در بیمارستان مهر دار فانی را وداع گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۵    
حجت الاسلام حسینی مقدم گفت: بایستی طرحی برای ارتقای سطح کیفیت نماز، مساجد و ائمه جماعات تدوین و اجرا شود تا کار به صورت منسجم پیشرفت داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۶    
مظفر با بیان این که در گروه های تخصصی باید به شیوه های صحیح و جذاب دعوت به نماز پرداخته شود، گفت: در جامعه اصلی ترین موضوع در بخش اقامه نماز، شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۴    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۲    
دادگاه عالی جنایی بحرین در اقدامی بی سابقه حکم به بیگناهی دبیرکل جمعیت الوفاق در پرونده جاسوسی برای قطر را صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۷    
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بر همکاری حوزه با دستگاه قضا تاکید کرد و گفت: تعامل و همکاری علما و روحانیان با دستگاه قضا می تواند در پیشگیری از وقوع جرم اثرگذار باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۰    
معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی از راه اندازی گروه های امر به معروف در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: اعضای این گروه ها پس از دریافت آموزش های لازم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۵    
مسؤول معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم در خراسان شمالی گفت: موضع گیری های نادرست و دوپهلوی برخی از مسؤولان ارشد اجرایی کشور در مورد مسائل فرهنگی، سبب تضعیف آمران به معروف و ناهیان از منکر می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در تفسیر آیه 10 سوره لقمان، گفت: همان گونه که کوه ها پناهگاه انسان ها هستند، ما هم در سختی ها به امامان متوسل می شویم و پناه می بریم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۱    
مسؤول واحد خواهران حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: در ایام تابستان 30 نفر از طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) بجنورد در شهربازی و سایر اماکن عمومی مرکز استان فعالیت های مختلف فرهنگی را اجرا می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۰    
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان شمالی گفت: اینکه فرد روحانی با لباس به جایی برود خود به نوعی امر به معروف و نهی از منکر است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۷    
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از وجود 169 خانه عالم در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: افزون بر این 207 خانه عالم نیز در مازندران نیمه کاره است که باید تکمیل شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۲    
وقتی واژه ی جریان به کار می رود، منظور فعالیت و رویدادی است که از نظر مخاطب، فراگیر، به حسب محتوا جامع، از حیث زمان، مداوم و از نظر مکان، گسترده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۷    
رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با تاکید بر لزوم اتحاد، اسلام و مسیحیت را دو بال حفظ ثبات و امنیت داخلی دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۴    
احمد بن بلا، قهرمان جهاد آزادی بخش مردم الجزایر و فرمانده نیروهای مسلح ضد استعمار از شخصیت های بزرگ تاریخ معاصر است که پس از 80 سال مبارزه و جهاد و تبعید و زندان درگذشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۳    
مسؤول اداره آموزش حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به راه اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مدارس علمیه استان با همکاری ستاد امر به معروف خراسان شمالی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۸    
مؤسسه امام خمینی(ره) ماهنامه علمی - ترویجی علوم انسانی معرفت، ویژه فلسفه را منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۵    
کتاب دانشنامه قرآنی معارف عقلی به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۲    
تحریم های ثانویه آمریکا، شرکت های کشورهای دیگری را در بر می گیرد که اصالتا آمریکایی نیستند، اما قوانین تحریمی آمریکا آن ها را برای ورود و تجارت با بازار ایران دچار انسداد می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۲    
عبدالله گنجی: مدیرآمریکا بر جهان به سبک کدخدایی پیش نمی رود و این شروع یک روند در جهان چند قطبی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۲    
حجت الاسلام سالاری مکی گفت: باید طلاب و روحانیان و آمران به معروف و ناهیان از منکر تلاش کنند در جامعه اسلامی عشق به ولایت و تبعیت از ولایت در اولویت معروف ها قرار گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۲    
مؤسسه امام خمینی(ره)، هیجدهمین شماره فصلنامه معرفت سیاسی را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۹    
نسخه الکترونیکی جلد اول کتاب تاریخ اجتماعی فکری شیعه اثناعشری در هند به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۶    
مؤسسه امام خمینی(ره) دویست و چهل و دومین شماره ماهنامه علوم انسانی معرفت، ویژه دین شناسی را منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۴    
تاریخ به ما می گوید که روسای جمهورآمریکا همواره می خواسته اند ایران را در شعب ابی طالب محصور کنند و به لطف خدا و همراهی مردم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۱    
خامه یار با اشاره به برنامه های ستاد اقامه نماز قم، گفت: در برنامه ها و سال های اخیر کارهای بزرگی در زمینه نماز انجام شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۸    
حسینی کاشانی با بیان این که استان قم در نخستین جشنواره سرود رضوی در مجموع جشنواره بین المللی امام رضا(ع)میزبان است، گفت: مجموع سرودهای اعلام شده در موضوعات امام موسی کاظم، امام رضا ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۵    
حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که یکی از اهداف مهم دشمن ایجاد انحراف در مسیر انقلاب است و با کمرنگ کردن تفکر و نگاه انقلابی این هدف را دنبال می کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۵    
کنار هم نشستیم و با هم عکس گرفتیم. بعد بلند شد، تشکر کرد و گفت: خسته نباشید، فقط یک سؤال داشتم گفتم: بفرمایید حاج آقا. گفت: چرا کمپوت ها را این طور باز می کنین؟
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۹    
رمان اکباتان نوشته محسن نیساری اثری است که در محیط دانشجویی روایت می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۶    
مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی نام نویسی از علاقه مندان به حضور در طرح تابستانی طلاب مدارس علمیه استان را آغاز کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۳    
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تأکید بر این که تجمل گرایی در سنت حسنه ازدواج از نگاه اسلام مذموم است، گفت: ازدواج ساده، آگاهانه و به هنگام مورد تأکید مبانی دین است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۰    
اندیشمندان و فرهیختگان صاحب اثر حوزه های علمیه تا تاریخ 20 تیرماه 1397 مهلت دارند این آثار را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۶    
جلسه کمیسیون سیاسی _ اجتماعی مجلس خبرگان رهبری با حضور رییس رسانه ملی در قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۲    
پیام تقدیر امام جمعه تبریز از تیم ملی فوتبال، هفتمین دوره طرح قرآنی فرهنگی تفسیر سوره نور و گردهمایی فرهنگیان بسیجی در مراغه از مهم ترین اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۹    
مسخره اش رو در آورده! بابا من با چه زبونی بگم خوشم نمیاد اینطوری قلاده دور گردنم بندازی و تو خیابون ها دور دور کنی؟ اصلا مگه جای من توی خیابونه؟
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۹    
حجت الاسلام والمسلمین همتیان با بیان اینکه با اشاره به اینکه مهمترین آرزوی انسان، سربازی امام عصر عجل الله تعالی فرجه است، به تبیین رسالت هایی که سربازان امام زمان(عج) به عهده دارند، پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۳    
حجت الاسلام نظری با تأکید بر بهره مندی از شیوه های نوین، خلاقانه و کارآمد در تبلیغ معارف اسلامی، گفت: روش های سنتی برای تبلیغ دین کافی نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۴    
جامعه ای که افراد آن مایحتاج خود را به صورت عمده و کارتنی تهیه می کنند، بیشتر در معرض عدم تعادل بازار و گرانی و آسیب های ناشی از آن است و گاه ممکن است در یک دور باطل گرفتار شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۹    
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از مدیران اقتصادی در تراز نظام اسلامی نیستند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۶    
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تأکید بر اینکه حاکم کردن نگاه فقاهت در بین جامعه به تدریج اثرات خوبی را به همراه خواهد داشت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۶    
آیت الله اعرافی گفت: تا سال 1414 هر هزار نفر و هر روستای بالای 500 نفر باید یک مسجد داشته باشد که نتیجه آن ساخت 90 هزار مسجد شاخص و فعال، نه مسجد اسمی، در کشور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۳    
حجت الاسلام خوش نظر با بیان جزییات تبلیغ در عرصه جامعه گفت: در طرح تبلیغ میدانی و اجتماعی در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر اجتماعی و علنی در جامعه برنامه ریزی تبلیغ میدانی صورت می گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۰    
پیام رهبر معظم انقلاب به کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در روسیه ابلاغ شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۲    
حجت الاسلام زارع با اشاره به گسترش روز افزون فضای مجازی بر ضرورت آشنایی دقیق طلاب با این فضا تأکید کرد و گفت: طلاب می توانند از ظرفیت بالای فضای مجازی در جهت تبیین و ترویج مفاهیم دینی بهره گیرند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۳    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۸    
رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی معاهدات بین المللی را ترفندی برای رسیدن به اهداف کشورهای استکباری دانست و گفت: اگر بناست تحریم ها باقی بماند دلیلی برای پذیرش محدودیت های جدید باقی نمی ماند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۰    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی معتقد است که دولت دوازدهم پس از 5 سال هنوز به دنبال گشایش از طریق خارج و برجام است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۹    
رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به کمبود نیروی انسانی این دستگاه در بخش قضایی و اداری، گفت: اکنون دادگستری خراسان شمالی در بخش قضایی با 59 درصد و در بخش اداری با 37 درصد چارت مصوب به مردم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۹    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مدارا با مردم از مبانی اخلاقی دین مبین اسلام است؛ ازاین رو باید رویکرد همه دستگاه های حکومتی و حاکمیتی به ویژه دستگاه قضا مردم داری باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۰    
عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) طرح ولایت را یکی از با برکت ترین فعالیت های آیت الله مصباح دانست و گفت: بنیادین بودن، مستحکم بودن ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۵    
نشست هم اندیشی فعالان مسجدی مشهد الرضا با مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در جهت تعامل و ارتقا بخشی تولیدات رسانه ای استان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۶    
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهید چمران به استقامت مردم در برابر تحریم های ظالمانه اعتقاد داشت، گفت: خودکفایی در عرصه نظامی هدف و اندیشه شهید چمران بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۳    
وزیر دفاع گفت: دشمن با همه جنایت خود علیه ملت ایران ادای دایه مهربان تر از مادر را درمی آورد اما کشورمان با حمایت و ایستادگی مردم از این جنگ اقتصادی نیز با پیروزی عبور می کند.