جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۹    
رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین بر لزوم تداوم تظاهرات درکرانه باختری برای درخواست جهت برداشته شدن تحریم های تشکیلات خودگردان فلسطین علیه این منطقه تاکید کرده و هدف از طرح موسوم به معامله قرن را از ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۰:۰۲    
رییس جمهور با بیان اینکه بیش از گذشته نیاز به تقویت فضای معنوی، وحدت، اعتماد و امید به آینده داریم، گفت: آنچه باید در کنار دولت قرار گیرد، توان قوای دیگر و به ویژه مردم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۳:۵۰    
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر کجا موقعیت شناسی و مخاطب شناسی مورد توجه قرار گرفته است اثر فوق العاده آن برای همه اثبات شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۳:۴۴    
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه تفکر رهبر معظم انقلاب مبتنی بر تفکر اسلامی است، گفت: به یقین استمرار حکومت اسلامی در سالهای پس از رحلت بنیانگذار انقلاب ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۰:۴۱    
حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این که پیشرفتی که در جهان غرب وجود دارد، توأم با حرام است، گفت: سردمداران غربی خون جوان های خود را مکیده و ثروت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۴    
خطیبان جمعه لبنان با تاکید بر لزوم تشکیل دولت جدید، تمسک به گزینه مقاومت را راهکار حل مشکلات برشمردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۲    
خانواده های دانشمندان شهید هسته ای با رهبر انقلاب دیدار و گفتگو کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۱۷    
هزاران فلسطینی با حضور در محل راهپیمایی های بازگشت در مرز نوار غزه و مسجدالاقصی در قدس، نماز عید فطر خود را به جا آوردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۱۷    
رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی عامل اصلی ایجاد اختلاف در منطقه و در میان کشورهای اسلامی است، گفتند: این رژیم به توفیق الهی و با همت ملتهای مسلمان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۱۴    
رییس جمهور ازبکستان با تبریک عید سعید فطر به مردم این کشور گفت: در این برهه از زمان آشنایی جامعه جهانی با ماهیت اصلی دین مقدس اسلام از جمله وظایف امروز مسلمانان می باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۱۱    
مرجع تقلید عراق با تاکید بر لزوم فراگیری دقیق علوم دینی از طلاب خواست تا از شتاب در صدور فتوا به شدت پرهیز کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۱۱    
نماینده بولیوی در سازمان ملل در سخنرانی پر شور در نشست مجمع عمومی این سازمان ضمن حمایت از فلسطین و محکوم کردن اشغالگری نیروهای اشغالگر اسرائیلی ، به شدت به مواضع آمریکا تاخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۶    
رئیس دفتر سیاسی حماس با تأکید بر ادامه راهپیمایی حمایت از غزه، خاطرنشان کرد که تصمیمات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قادر به تغییر هویت قدس نخواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۴    
امام جمعه همدان گفت: باید سعی کنیم تمام ماه های سال را همانند رمضان بدانیم و دوری کردن از انجام گناه و توجه بیشتر به معنویات و اهل بیت و قرآن بتوانیم آن طور که باید بندگی خداوند را انجام دهیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۸:۳۸    
امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه تقرب الهی برترین هدیه ماه رمضان است، گفت: باید تلاش کنیم اخلاق، رفتار و رویه ما در ماه رمضان به سایر ماه های سال هم تسری یابد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۴    
همزمان با فرارسیدن عید فطر، مسلمانان کشورهای مسلمان آسیای مرکزی همانند سایر هم کیشان خود در سراسر جهان، نماز عید فطر را برگزار کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۵    
عفو بین الملل با محکومیت اقدامات رژیم آل خلیفه خواستار آزادی بدون قید و شرط دبیرکل جمعیت الوفاق شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۷    
تولیت حرم مطهر امام حسین(ع) با انتقاد از برخی رفتارهای ناپسند در ابراز خرسندی ایام عید فطر بر لزوم درک حقیقت اعیاد اسلامی تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۹    
رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با تاکید بر وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه و اختلاف در امت اسلامی، مسأله فلسطین را در صدر مسائل جهان اسلام دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۱    
حجت الاسلام احمدی گفت: عید فطر و جشن و شادمانی در این روز به بهانه یک ماه روزه داری خالصانه و بازگشت انسان به فطرت پاک خدایی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۵    
امام جمعه قم گفت: مواجهه سرسختانه با دشمن و الفت و دوستی بین مؤمنان الگوی مسلمانان از منظر قرآن کریم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۹    
دبیر شورای زکات خراسان شمالی با اشاره به استقرار هزار صندوق برای دریافت زکات فطریه در استان، از مردم خواست تا از واریز زکات به صندوق های متفرقه اجتناب کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۱۷    
رییس اداره زکات خراسان شمالی با بیان اینکه پرداخت زکات فطریه بر همه افراد بالغ و عاقل و دارای درآمد و افراد تحت تکفل آنها واجب است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۱۴    
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که تکیه بر استکبار اقتصاد ما را شکوفا نخواهد کرد، گفت: اگر چشممان به دست آمریکا و اروپا باشد، دیگر نباید از خدا انتظار کمک داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۰۵    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: فرصت پاک شدن در ماه مبارک رمضان ظرفیت مناسبی برای حل مشکلات اجتماعی و اخلاقی موجود است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۷    
اگر فرناز و فرنازها هرگاه کمترین بوی خطری نسبت به عفتشان به مشامشان برسد، محتاطانه عمل کنند، دیگر کمتر شاهد حوادث تلخی خواهیم بود که مردانی کفتارصفت می خواهند برای آنها رقم بزنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۴    
امام جمعه تبریز دیدار رهبر کره شمالی و رییس جمهور آمریکا را اقدامی بیهوده دانست و گفت: آمریکا در طول سالیان متوالی نشان داده که هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و پایبند به تعهدات خود نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای تبلور فطرت در وجود آدمی است، گفت: نتیجه یک ماه عبادت و ذکر خداوند و روزه داری بازگشت به فطرت و خداگرایی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۹    
عید فطر از اعیاد بزرگ مسلمانان و فرصتی برای صله رحم و نشاندن لبخند شادی بر کودکان است اما گرانی اجناس، عدم نظارت و بی توجهی به دغدغه های مردمی سبب شده است تا از شور و نشاط آن در شهر کاسته شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۳    
با حضور زائران و مجاوران در بارگاه منور امام رضا(ع)، نماز معنوی و پرشکوه عید سعید فطر اقامه شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۲    
رییس ستاد اقامه نماز با تأکید بر این که ایمان شرط قبولی عمل است، گفت: از موانع مقبولیت طاعات و عبادات اصرار بر گناه کردن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۹    
همزمان با شب عید سعید فطر حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) غرق شادی و سرور بود و نوای نقاره خانه حضرت فرا رسیدن این فرخنده را بشارت داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۶    
امام جمعه ارومیه با اشاره به اذعان دولت بر افزایش غیرواقعی کالاهای اساسی وارداتی در کشور، گفت: دولت باید از این روند جلوگیری کرده و با افراد خاطی برخورد جدی کند تا بیش از این شاهد افزایش قیمتها و ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۳    
آیت الله موسوی جزایری گفت: دولت اعلام می کند که تولید داخلی نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده است، حال آنکه ما شاهد گرانی هستیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه باید نمازهای جماعت و جمعه همیشه پر بار و پر شور برگزار شود، گفت: به یقین وحدت و همدلی که لازمه پیشرفت است با حضور در نماز جمعه و جماعت محقق خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۴    
امام جمعه بیرجند گفت: اگر معصیت و تکبر وجود داشته باشد آن روز عید نیست و تا وقتی مظلومان عالم از زیر سلطه ستمگران خارج نشوند آن عید واقعی نیست ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۱    
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه انسان باید در برابر تهدید دشمن ثبات قدم باشد، گفت: خداوند مؤمنان را در برابر تهدیدها یاری می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۵    
آیت الله طبرسی با تأکید براین که دشمن بداند ملت ایران زنده و پویا در مسیر آرمان های انقلاب در حرکت است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۴    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی معتقد است، حرکت جوامع مختلف بر اساس ارزش ها و اعتقادات خاص آنها برنامه ریزی می شود و در جامعه ایران هم اعتقاد به ارزش های شیعی و بحث مهدویت به مرور زمان سبب تکامل آنان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۹    
رسانه ها و اصحاب علم و فرهنگ با ایجاد راهبرد و خطوطی روشن برای مردم می توانند مسیر و راهنمای روشنی جهت حرکت آنها برای حرکت به سمت استقلال اقتصادی و فرهنگی ترسیم کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۰    
حجت الاسلام ترکاشوند به بیان چگونگی تأثیر تربیت خانواده ها بر رفتار فرزندان پرداخت و مسائلی چون حمایت از کالای ملی را نتیجه خودباوری جامعه دانست که تحت تأثیر تربیت والدین شکل می گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۱    
رهبر انقلاب با تأکید بر وحدت جامعه در برابر دشمن گفتند: تبلیغات دشمن که جنگ روانی برای تضعیف روحیه ملت است نباید در رسانه ها و فضای کشور وجود داشته باشد؛ نباید در داخل دروغ و حرف خلاف دشمن تکرار شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۸:۱۰    
حضرت آیت الله سبحانی گفت: انبیا، اولیا و مردان بزرگ خدا از طریق سلوک و اطاعت از اوامر حق تعالی به علم غیب دست یافته و می توانند از آینده خبر دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۷:۵۸    
حضرت آیت الله مکارم با تأکید بر این که انسان باید اندوخته های خود را تا ماه رمضان آینده حفظ کند، گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۷:۰۴    
رییس مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: بهترین راهی که می توانیم برای تربیت خود انتخاب کنیم و از تکامل بهره مند شویم انس با قرآن، فهم معارف قرآنی و استفاده از فرمایشات اهل بیت(ع) و سیره عملی آن ها است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۶:۴۹    
انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم نسبت به تصویبfatfدر مجلس شورای اسلامی هشدار داد.