جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۰:۰۱    
اینکه گفته میشود”فساد، فساد می آورد“ یکی از درست ترین عبارات موجود در ادبیات فساد است. چرا که میزان وجود فساد و مقدار فضایی که به فساد آلوده شده است یکی از مناسب ترین زمینه های گسترش آن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۷    
حافظ بین المللی قرآن کریم گفت: قرآن در آیات ابتدایی سوره ملک، فلسفه مرگ را سنجش و ارزیابی اعمال انسان معرفی کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۷    
پس از آنکه رییس جمهوری آمریکا اوپک را به دست داشتن در افزایش قیمت نفت متهم کرد، ایران بلافاصله به این موضع ترامپ پاسخ داد و تلویحا رییس جمهوری آمریکا را عامل نوسان قیمت نفت دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۴    
سی و یکمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی تاریخ فلسفه به همت بنیاد حکمت اسلامی صدرا، منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۴    
یکی از مجتهدین و مفسرین حوزوی گفت: یکی از واجبات شرعیه ما که برخی به آن توجه ندارند، ایمان به کل پیامبران و انبیاء است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۱    
عید سعید فطر بر اساس روایات معصومین(ع) یکی از چهار عید مهم مسلمانان است که مشهور به روز جوایز است. شاید این سؤال برای مؤمنین روزه دار ایجاد شود که جوائز معنوی این عید شریف چیست؟
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: نباید اتحادیه اروپا و باقی کشورهای برجام انتظار داشته باشند ایران در عین اینکه در تحریم است، برجام را هم بپذیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۸    
بعد از دیدار رییس جمهور آمریکا با رهبر کره شمالی، ترامپ تا حدی سرمست بود که به عکاسها می گفت از او و کیم جونگ اون بهترین عکسها را بگیرند چرا که این عکسها قرار است در تاریخ ثبت شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۵    
آخرین فرحت افطار، فطر است و بازگشت به فطرت. ای نگار نورآگینان! از عطش به عطا رسیدیم، از صیام به صله و از شکیبایی به شکر ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۳:۵۹    
رییس جمهوربا پاسداشت حضور حماسی و باشکوه مردم همیشه در صحنه ایران در روز جهانی قدس در دفاع از آرمان های بر حق ملت مظلوم فلسطین و حفظ همبستگی امت اسلامی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۷    
برپایی ایستگاه های پاسخگویی به سوالات شرعی ویژه عید فطر در حرم رضوی، برپایی جشن عید فطر ویژه کودکان و خردسالان در حرم رضوی و آمادگی کامل پایگاه های اورژانس حرم مطهر رضوی در عید فطر از مهمترین عناوین ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۷    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی رضوی به تشریح فعالیت های این مجموعه فرهنگی مذهبی در طول ماه مبارک رمضان پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۶:۰۷    
دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جمعه 25 خرداد اول شوال و عید فطر است
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۳:۰۵    
رییس جمهوری در پیام های جداگانه ای عید سعید فطر؛ عید پاداش نیکوکاران و سرافرازی در آزمون بندگی در راه حق تعالی را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۳۸    
عضو شورای فتاوای اهل سنت خراسان شمالی با بیان اینکه علمای اهل سنت استان در اعلام عید فطر پیرو حکم رهبری هستند، گفت: برگزاری همزمان عید فطر شیعه و سنی در ایران تجلی اتحاد اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۳۵    
مدیر مدرسه علمیه اهل سنت خادمیه خراسان شمالی با بیان اینکه همانند سالیان گذشته برای اعلام عید فطر تابع ولایت فقیه هستیم، گفت: شیعه و سنی هیچ اختلافی درزمینهٔ ثبوت رؤیت هلال ماه ندارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۳۲    
عالم اهل سنت خراسان شمالی گفت: علمای اهل سنت استان در اعلام رؤیت ماه شوال و عید فطر تابع بی چون و چرای نظر و حکم رهبر معظم انقلاب هستند و بر این اساس نماز عید فطر اهل سنت استان اقامه می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۲۶    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به فعال بودن 16 مدرسه علمیه و تدریس تا سطح چهار در حوزه علمیه خراسان شمالی، از رسانه ها خواست تا اهتمام بیشتری نسبت به پوشش اخبار حوزوی استان داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۲۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: امسال افزون بر هفت هزار مترمربع عملیات عمرانی مرمت و بازسازی و نوسازی در امامزاده های استان اجرا می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۱۷    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مومن در برابر حکم الهی تسلیم است، گفت: تسلیم شدن در برابر خداوند موجب سعادت انسان می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۱۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تبعیت از حکم حاکم شرعی اختلافات را در مورد استهلال ماه شوال از بین خواهد برد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۰۵    
حجت الاسلام آزموده گفت: برای رسیدن به تحول مطلوب در حوزه علمیه، نیازمند برنامه جامع علمی و نقشه راه تحولی هستیم که غایت کار مشخص و لوازم مورد نیاز برای حرکت تحولی معلوم شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در تفسیر آیه 10 سوره لقمان گفت: همان گونه که کوه ها برای آرامش زمین خلق شده اند، امامان نیز سلسله جبال دین و مایه آرامش و هدایت جامعه دینی هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۵۹    
رییس ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه گفت: نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اقامه می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۵۳    
حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه بر اساس روایات اسلامی هر روزی که در آن گناهی انجام نشود عید است، گفت: عید سعید فطر درواقع جشن و شادمانی برای یک ماه غلبه فطرت خدایی و الهی بر طبیعت انسانی ما است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۵۳    
استاد حوزه علمیه درباره اهل ایمان، گفت: تسلیم شدن در برابر اوامر الهی عین تقوا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۴۷    
عضو جامعه مدرسین با تأکید بر ضرورت تقویت روحیه موعظه پذیری در جامعه گفت: کسانی که تجارب گذشتگان را زیر پا می گذارند و از آن ها درس نمی گیرند بی شک ذلیل خواهند شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۴۷    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته نماز عید سعید فطر در 22 نقطه شهری این استان برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۴۱    
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد فردا 25 خرداد ماه 1397 روز اول شوال المکرم و عید سعید فطر است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۰:۰۲    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۹:۲۹    
بشار اسد رییس جمهور سوریه اعلام کرد که امروزه اگر با همکاری، هماهنگی یا مذاکره با ایرانی ها، احساس کنیم که به وجود پایگاههای نظامی ایران نیاز داریم در این زمینه تردیدی به خود راه نخواهیم داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۹:۲۳    
مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه ای ضد صهیونیستی را با 120 رای موافق تصویب کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۹:۲۳    
عضو دفتر سیاسی جنبش مردمی انصارالله یمن تاکید کرد که ائتلاف سعودی هیچگونه پیشروی در الحدیده نداشته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۹:۲۰    
نیروی دریایی یمن طی بیانیه ای با اشاره به نابودی ناو اماراتی اعلام کرد که نابودی ناو دشمن برای نخستین بار نبوده و آخرین بار هم نخواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۹:۱۷    
نویسنده شناخته شده روزنامه نیویورک تایمز نوشته آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپ به کشوری خودخواه و منزوی تبدیل شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۹:۱۷    
جنبش جهاد اسلامی حمله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به تظاهرات کنندگان در رام الله در حمایت از مردم غزه را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۷    
عضو جمعیت الوفاق با اشاره به اقدام حاکمان بحرین و عربستان در عادی سازی روابط با اسرائیل این اقدام را خیانت آشکار به اسلام توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۱    
امام جمعه چالوس با بیان این که امروز یکی از مهم ترین وظایف روحانیت و مبلغان دینی باید دفاع از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی باشد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۳۳    
حجت الاسلام اصفهانیان گفت: مهمترین دلیل اختلاف در اعلام اول ماه، اختلاف مبنا در رویت با چشم مسلح و غیر مسلح است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۲۷    
هرچند خدمات بانوان خانه دار و تربیت فرزند آنان در حسابداری ملی محاسبه نمی شود، اما با ترک این پست توسط بانوان محترم، هزینه هایی که بر دوش خانواده ها و جامعه از این بابت قرار می گیرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۲۷    
مدیر امور خدمه حرم مطهر رضوی گفت: در روز عید سعید فطر 10 هزار خادم به صورت کشیک و فوق العاده آماده خدمت به نمازگزاران و زائران خواهند بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۲۴    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مراسم اعتکاف از برکات انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۱۸    
شک نباید کرد که انقلاب اسلامی ایران از تمامی انقلاب ها جدا است: هم در پیدایش و هم در کیفیت مبارزه و هم در انگیزه ی انقلاب و قیام و تردید نیست که این یک تحفه الهی و هدیه غیبی بوده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۱۵    
ویژه برنامه وداع با ماه رمضان با حضور هزاران زائر و مجاور در آخرین شب ماه ضیافت الله در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۰    
کودکانی شب با شکمی گرسنه سر بر بالین می نهند در حالی که با فاصله نه چندان زیادی از آنها در همان شهر افرادی زندگی می کنند که در برج های چندین میلیاردی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۷    
عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه با بیان این که مهم ترین رسالت مؤمن بعد از ماه مبارک رمضان، حفظ برکات این ماه برای خویش است، گفت: محاسبه دقیق اعمال هدیه رمضان برای مؤمنین امت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۱    
حجت الاسلام و المسلمین مؤمنی با اشاره به روایتی از امیرالمؤمنین گفت: طبق فرموده حضرت علت عدم استجابت دعای انسان، خیانت قلب او به هشت امر است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۱    
شرکت های خصوصی و پاساژ ها و فروشگاه ها این روزها با استفاده از بستر فضای مجازی تبدیل به مبدل هایی شده اند که بانوی با وقار و متین مسلمان را به ابزاری برای افزایش سود کارفرما تبدیل کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۸    
معاون آموزش حوزه علمیه ریحانه الرسول (س) ارومیه گفت: نبود منابع فقهی شیعه و کتب تفسیری از ضعف های نمایشگاه علوم قرآنی ارومیه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۵    
عید فطر نخستین روز ماه شوال و زمانی است که ماه رمضان به پایان می رسد. این عید از مهم ترین جشن ها و اعیاد مسلمانان به شمار می آید و روزه گرفتن در این روز حرام است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۲    
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان های استان خبر داد و گفت: نماز عید فطر به امامت ائمه جمعه هر شهرستان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۶    
مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان از استقرار گروه های ستاد استهلال در استان برای رؤیت ماه شوال خبر داد و گفت: دو گروه در شهر خرم آباد و بروجرد فعالیت دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۳    
مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از نصب یادمان شهدای گمنام در جوار مزار شهید گمنام در این مدرسه خبر داد و گفت: این اقدام با مشارکت خیرین صورت گرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۰    
امام جمعه موقت ساری با بیان این که تزریق ناامیدی به جامعه بزرگترین خیانت به انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: امروز کشور برای رشد و تعالی نیازمند تقویت امید است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۱    
کتاب مجموعه یادداشت ها و دست نوشته های شهید مهران بلورچی برای بهره مندی هرچه بیشتر نمازگزاران از ماه مبارک رمضان در نماز جمعه های کشور معرفی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۴۸    
آیت الله ری شهری در کتاب مراقبات ماه رمضان به بررسی عنوان های فضایل ماه خدا، آمادگی برای میهمانی خدا، آداب میهمانی خدا، شب قدر و آداب بیرون آمدن از میهمانی خدا پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۴۲    
در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات 537 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۳۶    
مدیر مدرسه علمیه کوثر از فراخوان ثبت نام در مدرسه علمیه کوثر در مقطع گرایشی ویژه طلاب مدارس علمیه جامعه الزهرا(س)خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۲۱    
کتاب مکتب در فرایند نواندیشی ، تحقیقی درباره نواندیشی دکتر محسن کدیور در حوزه شیعه شناسی است و نویسنده دراین اثر، نوگرایی کدیور را در سه قلمروی امامت، فقاهت و مکاتب بازخوانی انتقادی می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۸    
مدیر روابط عمومی جمکران با اشاره به اهمیت هم اندیشی مراکز دینی و حوزوی گفت: این گونه برنامه ها باید از جلسات صرف وارد فاز اجرایی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۸    
مدیر ارتباطات مرکز اسلامی نور با بیان این که متونی که در مرکز نور فرآوری می شوند قابلیت دارند که در بخش های مختلف پژوهشی مورد استفاده قرار گیرند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۵    
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به این که منافقان در زمان پیامبر همیشه از شایعه سازی برای ضربه زدن به دین استفاده می کنند، گفت: امروز نیز شایعه پراکنی مهمترین ابزار دشمنان برای ضربه زدن به نظام است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۰    
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه حفظ نقشه راه انقلاب اسلامی بر محور اندیشه های امام راحل است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۱    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به تبریز با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۲    
انتشارات شهید کاظمی چاپ نهم کتاب "یادت باشد؛ چاپ سیزدهم کتاب "توقف ممنوع" و چاپ چهارم کتاب های "توقف ممنوع2"، و "نامزد خوشگل من" را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۲    
شهرت و محبوبیت سرمایه مهمی است که اگر در کنار فضایل اخلاقی جوانمردی قرار بگیرد می تواند مایه رشد و تعالی جامعه شود؛ چنان که در نمونه های موفقی مانند شادروان "تختی" سراغ داریم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۷    
نسخه الکترونیکی کتاب خانواده قرآنی(ویژگی ها و وظایف اعضای آن) به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۴    
همزمان با ماه مبارک رمضان، همایش ضیافت نور با هدف تکریم روحانیان پیشکسوت و خانواده روحانیان مرحوم استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۴    
صد و سی و هفتمین شماره از نشریه خط حزب الله در آستانه عید فطر همراه با توصیه هایی از رهبر انقلاب خطاب به مسؤولان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۱    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: رساله الحقوق امام سجاد با رویکردی اقناعی، به عنوان منشور اخلاقی و تربیتی شناخته می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۱    
حجت الاسلام قاسمی پیگیری ماجرای حمله به طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر را خواستار شد و خاطرنشان کرد: اگر جوانان حزب اللهی حضورشان را در صحنه کم کنند اراذل و اوباش فرصت خودنمایی پیدا می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۲    
استاد عرفان و اخلاق گفت: انسان باید همیشه به دنبال رزق حلال باشد، بعضی افراد با عوض کردن اسم رشوه و هدیه نامیدن آن کسب روزی حرام از طریق دریافت رشوه می کنند و خدا می داند در روز قیامت چه سرنوشت سختی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۴۹    
مراسم محفل انس با قرآن و قرائت دعای وداع با ماه مبارک رمضان درسالن اجتماعات تیپ83 امام جعفر صادق علیه السلام برگزارشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۴۳    
سعیداوی ائتلاف جریان های الفتح و سائرون را برای تشکیل دولت جدید عراق گام مهمی ارزیابی کرد و گفت: اولویت دولت جدید عراق نخست امنیت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی گفت: پایان ماه مبارک رمضان؛ آغازی برای بندگی خالصانه، توجه به مکارم اخلاقی و دوری از رذایل است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی نسبت به تبعات اقتصادی و امنیتی پذیرش و اجرای FATF در کشور هشدار داد و این قرارداد را وسیله ای برای محدود کردن انقلاب دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۱    
نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان این که مراکز و نهادهای حوزوی باید جریان سازی برای انقلاب را در رأس کار خود قرار دهند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۸    
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که امکان ندارد روزی جنگ جبهه حق و انقلاب و اسلامی با جبهه استکبار تمام شود، گفت: انتظار دوستی از دشمنان نظام ساده انگاری است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۲    
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی با تأکید بر توجه مراکز حوزوی به مطالبات رهبر انقلاب به ویژه مسأله حوزه انقلابی گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۳    
مدیرعامل خبرگزار رسا بر ضرورت استمرار جلسات هم اندیشی بین مراکز حوزوی تأکید کرد و ادامه این جلسات را برای تقویت فعالیت های حوزوی مؤثر دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۷    
سخنران آستان مقدس حضرت معصومه(س) درک حقیقت صبر را برترین دستاورد مؤمن در ایام ماه مبارک رمضان توصیف کرد و گفت: صبر زمینه درک حقیقت تقوا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۴۶    
مسؤول ستاد اقامه نماز اهواز گفت: نماز عید سعید فطر در اهواز به امامت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اقامه می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۳    
از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اماکن برگزاری نماز با شکوه عید سعید فطر در حرم مطهر و منور امام رضا(ع) اعلام شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۴    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی میزان فطریه در استان را اعلام کرد و از مردم خواست با توجه به نظارت بر عملکرد شورای زکات، زکات فطریه را به ماموران این نهاد بپردازند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و جمعی از مسؤولان استانی از نمایشگاه کتب و نرم افزارهای علوم قرآنی در ارومیه بازدید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۸    
رییس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه معاد نشانگر هدفمند بودن خلقت است، گفت: وجود معاد نشانه ای برعادل بودن خداوند است چرا که همه جزاهای اعمال نیک و بد در این دنیا قابل تحقق نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۹    
قدرت بازدارنده ای که امروز جمهوری اسلامی ایران به آن دست یافته است چون مبتنی بر ابتکار و خلاقیت جوانان مؤمن و دلسوز کشور بوده، سرمایه ای ارزشمند است که دشمن به شدت از آن واهمه دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۹    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اگر رابطه ما با قرآن کریم، رابطه قلبی، ذهنی، ایمانی و اعتقادی شود توانسته ایم حرمت و احترام آن را به خوبی حفظ کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۶    
امام جمعه موقت کاشان از اجرای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک هنر نام برد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند توان و نیروی معنوی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۳    
استاد سطح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه تبعیت از نفس مهمترین دلیل گرفتاری و مشکلات انسان است، گفت: همه انسان ها وظیفه دارند به نفس نه گفته و آن را به تقوا ریاضت دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۰    
نماینده سابق مجلس گفت: تلاطم بازار امروز نشانه مدیریت خسارت بار اقتصادی کشور و از طرفی ناتوانی از پیش بینی و حل مسأله است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۴    
استاد حوزه علمیه گفت: کسانی که مسؤول شدند نباید خودشان را از مردم بالاتر ببینند و از خدمت به مردم غافل شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۱    
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن عید فطر، از اعلام میزان فطریه هر نفر از سوی حجت الاسلام والمسلمین نکونام در این استان خبر داد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۱    
حجت الاسلام سعیدیان گفت: حضرت زهرا(س) می فرمایند یکی از عوامل حبط اعمال این است که نتیجه عبادات مومن به جای خضوع و خشوع به درگاه خداوند، کبر می شود و از خداوند طلبکار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بعد از ماه مبارک رمضان مراکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی در همه شهرستان های این استان افتتاح و آغاز به کار می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۸    
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی گفت: سال گذشته درمجموع 400 روحانی و طلبه این استان به اردوهای جهادی مناطق محروم خراسان شمالی اعزام شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۸    
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان این که ماه رمضان مظهر مهربانی خداوند است، گفت: کسی که دلش از پایان رمضان می گیرد یا از اینکه نمی تواند روزه بگیرد ناراحت می شود او مهربانی خداوند را حس کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۶    
دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: هدف از آیات الهی این است که وعده های خدا را برای بهشت و جهنم جدی بگیریم و برای رسیدن به بهشت و دور شدن از جهنم مراقب اعمال خود باشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۰    
استاد سطح عالی حوزه علمیه گفت: جهل و گرفتاری مردم در دام مکاتب عرفانی جعلی سلاح قدرت ها برای شکوفا نشدن فکر و غارت ثروت های آنان است، در حالی که حتی قیام امام حسین(ع) برای خارج کردن مردم از جهل بود.
  • ۱