شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به استقبال مردم به ویژه طلاب و روحانیان از نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای علوم قرآنی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۲    
رییس دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این دفتر از کارکرد محوری به سمت مسأله محوری حرکت کرده، افزود: وقتی صحبت از تحکیم نظام خانواده می شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۲    
رژیم آل خلیفه اخیرا مطالبی را در کُتُب درسی دانش آموزان بحرینی درج کرده است که جملگی در بردارنده مطالبی کذب و تحریف شده در خصوص مخالفان و معارضان بحرینی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۲    
وزیر خارجه فرانسه اخیرا گفته است : هر چند که تصمیم ایران برای فراهم کردن مقدمات غنی سازی نقض برجام نیست ولی پاریس از چنین تصمیمی استقبال نمی کند و آن را نزدیک شدن به خط قرمز می داند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۳:۰۸    
نماینده ولی فقیه در خوزستان میزان زکات فطریه برای هر نفر را در استان اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۳    
علت عدم تشکیل حکومت شیعه در چهارده قرن گذشته این بود که، شیعه دو صفت را همزمان برای برپایی حکومت لازم می دانست که در اهل سنت وجود نداشت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۲    
چنگ زدن دولت به طناب بیگانه برای حل مشکلات اقتصادی نه اینکه منجر به گشایشی در عرصه اقتصادی کشور نخواهد شد بلکه کشور را با شرایط دشوار تری مواجه خواهد ساخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۹    
در این شرایط که دیگر حاکمیت ها کمر به دشمنی با حکومت دینی بسته اند، حتی نحوه انتقاد از حکومت دینی آنقدر حساس می شود که بدون داشتن میزان و معیار ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۶    
این یکی از آن اتفاق های نادر و کم سابقه است که نشست های دو گروه مهم اقتصادی و سیاسی به نام های گروه 7 و سازمان شانگ های به صورت همزمان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۶    
توزیع ناعادلانه ثروت در جوامع در گذر زمان آثار و پدیده های منفی اقتصادی و اجتماعی را برای کشورها پدید می آورد که کنترل این آثار برای کشورها بسیار هزینه بر خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین مشابهات امیرالمؤمنین علی(ع) و امام خمینی(ره) به جبهه دشمنان مقابل این دو شامل ناکثین ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۰    
امام خمینی(ره) فرموده بودند: روحانیون نباید حزب درست کنند چون در وقت اختلاف بین این حزب و دیگران چه کسی میانه را بگیرد و اختلاف را برطرف کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۱    
قیمت سکه ساعتی قبل به بالاترین نرخ خود تا امروز رسید و رکورد 2 میلیون 300 هزار تومان را هم زد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۹    
ضرغامی: پدیده ی روز قدس امسال شهیده رزان النجار است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۹    
محسن رضایی: مردم ثابت کردند که انقلاب و ارزش های آن را از آن خود می دانند و ناکارامدی عده ای از مسؤولان را به پای انقلاب نمی نویسند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۳    
نکته اینجاست که این خصومت، به سنگ محکی برای راستی آزمایی و تطابق کشورها با مسأله اول جهان اسلام تبدیل شده است، چراکه مسلمانان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۳    
رضا سراج: موقعیت ژئوپلتیکی از عوامل مهم و موثر بر امنیت اسراییل است. فقدان عمق استراتژیک، منشاء تهدید واقعی برای بقاء این رژیم جعلی محسوب می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره سراسری عکس رضوی تا 15 تیر تمدید شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۰    
طبق نظرسنجی باروت خیس نتانیاهو، ترامپ و هیلی شخصیت هایی هستند که در سال گذشته بیشترین اقدامات ضد انسانی و مواضع ضداسلامی را از خود نشان داده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۷:۲۲    
رییس جمهور، روابط تهران – مینسک را رو به توسعه و پیشرفت خواند و تاکید کرد که باید از همه ظرفیت ها و فرصت های فراوان موجود در دو کشور برای تعمیق مناسبات مشترک در همه زمینه ها استفاده کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تشریح مهمترین آسیب های پیش روی امروز انقلاب اسلامی و راه های مقابله با آنها ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۲:۵۱    
اگر فرض کنیم تنها ابزار آمریکا برای تحقق هدفی که در پی آن است تحریم های اقتصادی است، اروپا به عنوان طرفی که در هدف گذاری های راهبردی خود با آمریکا اشتراک نظر دارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۵    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ظالمان از عذاب خداوند در امان نخواهند ماند، گفت: نهایت تحریم ها وفشارهای دشمنان نابودی خودشان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۲    
استاد سطح عالی حوزه علمیه گفت: افزون بر نقش آفرینی روحانیت در صیانت از دین و فعالیت در منبر و تبلیغ، روحانیان و علما در طول تاریخ در سایر شئون جامعه ازجمله دفاع در برابر دشمن متجاوز هم نقش آفرین و ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۹:۳۱    
رییس شورای عالی حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: به دنبال راه اندازی مدرسه علمیه ای مستقل ویژه طلاب دانشجو در شهر تبریز هستیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۹:۳۱    
حالا واقعاً دوران بزن و دررو سپری شده است. این، بلوغ خط برخورد شجاعانه و فعال با دشمنان در مسیر استقلال ملت های منطقه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۹:۲۵    
تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره سراسری عکس رضوی، قدردانی استاندار و نماینده ولی فقیه از حضور حماسی مردم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۹    
استاد حوزه علمیه قم جلوه گری و نمایش ثروت را آفت جامعه امروز عنوان کرد و گفت: متأسفانه ثروتمندان جامعه بدون توجه به زندگی فقرا و کسانی که حتی توان پرداخت هزینه های ضروری زندگی خود را ندارند ثروتشان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۳    
رییس جمهور، افغانستان امن و باثبات را لازمه امنیت و توسعه منطقه دانست و با تاکید بر اینکه تهران همواره حامی صلح و ثبات در افغانستان است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۰    
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، رویکرد مساله محوری و نتایج اجرای طرح قطب های فکری فرهنگی در این دفتر را تبیین کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۴    
اولین دوره نیمه حضوری تربیت مربی نقد سلفیه با تأکید بر نقد وهابیت از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام الله علیه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۴    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه ، روابط دو کشور را در همه عرصه ها رو به گسترش خواندند و با تاکید بر ضرورت و اهمیت بیش از پیش همکاریهای دوجانبه و منطقه ای تهران – مسکو ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۸    
اسراییل، موجودیت خود را بر زمین ملت دیگری ساخته است. شرط اول تشکیل یک جامعه و حکومت، زمین است. جامعه و حکومتی که حتی زمین آن اشغالی و از آن مردم دیگری است، چگونه می تواند به بقای خود امیدوار باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین خرسند مردم دلیر کازرون را حامیان اصیل انقلاب توصیف کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس علی رقم تلاش و دسیسه های دشمن باشکوه ترین راهپیمایی روز قدس در تاریخ کازرون شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۲    
مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که فکر، حرکت و عمل همه مسؤولان در کشور باید انقلابی باشد، گفت: تنها شعار دادن دردی را دوا نمی کند بلکه باید در عمل نیز انقلابی بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۱۰    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی خواستار اهتمام طلاب علوم دینی در زمینه فراگیری تفسیر آیات قرآن شد و گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند معارف الهی قرآن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۱۰    
انتشارات شهیدکاظمی کتاب ولایت فقیه را در 5 جلد به قلم محمود زارعی منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۴    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از جمع آوری بیش از 100 میلیارد ریال زکات در استان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۱    
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ پرداخت زکات در جامعه تأکید کرد و گفت: روحانیان در این زمینه نقش آفرین هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۱    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۸    
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به تکیه محور مقاومت به جمهوی اسلامی ایران به عنوان قدرتی بزرگ تاکید کرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۸    
جهاد اسلامی طی بیانیه ای، برگزاری گسترده راهپیمایی روز قدس امسال در سایه تحولات کنونی علیه فلسطین را پیروزی در نبرد بیداری خواند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۸    
یک مقام اسبق آمریکایی با تشریح جوانب حمله رژیم صهیونیستی به یک ناو آمریکایی در سال 1967، آن را شاهدی بر اداره واشنگتن از سوی رژیم صهیونیستی دانسته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۵    
بررسی تحولات عربستان به صورت هفتگی می تواند در ترسیم فضایی برای درک بهتر سیاست های آل سعود مفید باشد. از این رو سعی می شود تحولات عربستان در دو حوزه داخلی و خارجی به صورت هفتگی رصد و تحلیل شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۵    
کنفرانس بین المللی با موضوع قدس در پایتخت قرقیزستان با حضور کارشناسان آسیای مرکزی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۲    
مراسم روز جهانی قدس با حضور ایرانیان مقیم اسلوونی در محل سفارت ایران در لوبلیانا برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۲    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اوج بی انصافی است، گفت: امروز خطی در داخل کشور با حمایت از رژیم گذشته در جهت تطهیر سازی آنها تلاش می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۰    
بی ثبات کردن قلمرو ژئوپلیتیک کشورهای پساشوروی در منطقه آسیای مرکزی، از برنامه های واشنگتن در زمان جنگ سرد بوده به همین دلیل پنتاگون حضور نظامی خود را در افغانستان حفظ کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۰    
یکی از مقامات سازمان ملل متحد هشدار داد که حمله ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به بندر حدیده یمن موجب کشته شدن دست کم 250 هزار نفر می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه اگر کسی توانست به گونه ای خودسازی داشته باشد که در خفا و پنهان نیز گناه نکند او روزه دار حقیقی است، گفت: عید فطر بازگشت به فطرت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۷    
منابع رسانه ای از عملیات نظامی نیروهای حشد شعبی علیه تروریست های تکفیری داعش در مرزهای سوریه خبر می دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۷    
رهبر جریان صدر عراق، طی بیانیه ای از طرح خود برای آغاز خلع سلاح سراسری در عراق خبر داد و به وزارت کشور پیشنهاد داد که پس از عید فطر، روند خلع سلاح را از شهرک صدر آغاز کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۱    
عضو جامعه مدرسین زیاده خواهی را آفت همه مشاغل معرفی کرد و گفت: هیچ صنفی حتی روحانیت هم از این خطر در امان نیستند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۱    
یک منبع دیپلمات از پیامهای محرمانه مقامات اردن به رهبران کشورهای عربی و هشدار نسبت به تأثیر منفی وخیم شدن اوضاع در اردن بر امنیت این کشورها خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۱    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز چهارشنبه هفته جاری نشست اضطراری را به منظور بررسی حوادث غزه برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۲۵    
رییس قوه قضاییه در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۲۳    
انتشارات اطلاعات کتاب نهضت های اسلامی و انقلاب اسلامی ایران را در 212 صفحه، قطع وزیری و شمارگان 1000 نسخه منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۲۰    
رییس جمهور با ابراز خرسندی از روابط رو به گسترش ایران و پاکستان به عنوان دو کشور دوست و برادر، تاکید کرد که تهران از توسعه همه جانبه روابط با اسلام آباد استقبال می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۱۴    
یک مقام آگاه اعلام کرد: حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی به هیچ وجه درخواستی مبنی بر عفو یا آزادی سعید مرتضوی نداشته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۱۱    
کبگانیان گفت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین احمدی از سابقون شورای عالی انقلاب فرهنگی بودند و ایشان برای تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی نیز زحمات فراوانی کشیدند و تقریباً محوریت این ستاد را نیز برعهده داشتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۱۱    
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به این که کفار و مشرکان همواره به دنبال سد کردن مسیر رشد اسلام هستند، گفت: اسلام در آینده نزدیک سراسر جهان را فرا می گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۰۵    
رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام احمد احمدی را تسلیت گفتند و تأکید کردند: عمر با برکت این دانش آموخته فاضل حوزه و دانشگاه یکسره در خدمت علم و تحقیق و تربیت جوانان جویای علم بوده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۶    
دستورکار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از تاریخ 20 تا 23 خردادماه اعلام شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۳    
برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآن کانون جلسات قرآن، اجرای تعزیه شهید محراب در شهرستان بهبهان، توجه به مناطق کم تر توسعه یافته در فعالیت های پژوهشی کتابخانه های عمومی و برگزاری همایش رستگاری در ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۶    
همزمان با روز قدس و با دستور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی سالن همایش های بیمارستان فوق تخصصی رضوی به نام رزان اشرف النجار ؛ پرستار و امدادگر جوان فلسطینی که جمعه گذشته در غزه به شهادت رسید، مزین شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۰    
این کتاب مشتمل بر 20 مقاله در تبیین ابعاد FATF، اهداف امریکا از هدایت ایران به سوی آن، نقد اظهارات مسئولین دولت در حمایت از FATF، تبعات حقوقی و امنیتی پذیرش این قرارداد برای کشور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سند 2030 در حال حاضر در برخی از مکان ها در حال اجرا است و مسؤولان آموزش و پرورش باید به فکر باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۴    
اسکار بهترین نیت هم می رسد به کسانی که با حضور خیرخواهانه شان بر سفرهای میهمانی افطار از فحوای دل در پی درک لِوِل اخر احوالات گرسنگان جهان، خاصه صحرای اتیوپی هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۸    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: همان گونه که ستارگان برای روشنایی و راه یابی خلق شده اند، امامان ما هم ستارگان منوری برای هدایت بشر از ظلمات به نور و یافتن راه صحیح هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۸    
کتاب واکاوی بنیان های ایدئولوژیک سند 2030 یک مقدمه و 6 بخش دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۸    
فولادگر گفت: اروپا در حالی خواستار باقی ماندن ایران در برجام است که حتی نمی تواند شرکت های اروپایی را وادار به ماندن و همکاری تجاری و صنعتی با ایران کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۵    
حجت الاسلام آزموده گفت: مقابله با خطرات تهدیدکننده دین در سطوح میانی و خرد جامعه، درگرو هجرت علما و روحانیان از قم و مشهد به بلاد و مناطق مختلف کشور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۲    
حجت الاسلام سالاری مکی گفت: امروز تمام هجمه ها علیه دین بوده و دشمن با ابزارها و روش های مختلف در پی دور کردن مردم از دین است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۹    
عضو هیات علمی جامعه المصطفی بابیان این که آزار مؤمن به هر نحوی مانند تهمت گناه بسیار سنگینی است، گفت: بدگمانی زمینه و اساس تهمت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۹    
مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه، صد و هشتاد و یکمین شماره ماهنامه فکه را با شش بخش یادداشت ها، چشم انداز، روایت راوی، یادمان، موج بیداری، مدافعان حریم و فکه+ روانه بازار نشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۳    
صد و سومین شماره فصلنامه علمی-پژوهشی کلام اسلامی به صاحب امتیازی حضرت آیت الله سبحانی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۰    
استاد عرفان و اخلاق با اشاره به ضرورت رعایت حقوق همسایه و توصیه ائمه معصومین(ع) به رعایت حقوق همسایه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۴    
مباحث کتاب، درآمدی بر معرفت نمادهای اجتماعی است و به منظور تأمین برخی مبادی لازم برای شناخت و بررسی احکام و خصوصیات نمادهایی اثرگذار در زندگی اجتماعی انسان گرد آمده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۸    
استاد حوزه علمیه منشأ بسیاری از مشکلات و گره های اجتماعی و فردی را عدم توجه به اصل اخوت دانست و گفت: برادری و اخوت عاری از کینه توزی و نفرت بوده و سرشار از محبت و عشق به یکدیگر است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۵    
مجمع عمومی سازمان ملل از برگزاری نشستی برای بررسی تحولات اخیر غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ 23 خرداد، خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۲    
مدیر مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) خرمشهر از برگزاری دوره دو هفته ای فشرده علمی برای طلاب مدرسه در مشهد مقدس خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۲    
سفیر ایران در ترکیه گفت: بیش از هر زمانی ضروری است کشورهای اسلامی و ملت های آزاده جهان در کنار یکدیگر برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین تلاش کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۳    
مؤسسه انتشارات زمزم هدایت کتاب "داعش؛ از محمد بن عبدالوهاب نجدی تا ابوبکر بغدادی در سودای خلافت اسلامی" را منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۳    
رمان فریب، داستان خودنوشت زنی است که در اثر مشکلات زندگی اش گرفتار تشکیلات بهاییت شده و خانواده خود را نیز گرفتار می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۴:۵۸    
شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی، ضمن آروزی علو درجات برای مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین احمدی از خدمات علمی و فرهنگی آن مرحوم قدردانی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۴:۵۲    
استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر این که احکام شریعت مقدس اسلام فقیر را به گونه ای تعریف کرده اند که عرف امروز چنین تعریفی را به عنوان فقیر نمی شناسد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۵    
کرسی آزاد اندیشی طلاب خواهر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر، صبح امروز با موضوع اطاعت از همسر، محبوبیت یا محدودیت به میزبانی این مدرسه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۲    
مدیر مدرسه علمیه فاطمیون به پذیرش 15 طلبه در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و این پذیرش را منوط به تعداد دواطلبان دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: گمشده امروز دنیا اخلاق و اصول و قوانین اخلاقی است؛ این در حالی است که دین و شریعت ما آنچه از سجایای اخلاقی برای انسان و زندگی و سلوک انسان وجود دارد را بیان کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین احمدی دار فانی را وداع گفت. پیکر آن مرحوم فردا در تهران تشییع و در شهر مقدس قم به خاک سپرده می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۳    
مفسر قرآن کریم مهمترین وظیفه دنیوی انسان را عبادت حق و خدمت به خلق بیان کرد و گفت: عامل اصلی فساد و بی دینی غفلت از امام زمان(عج) است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۴    
دبیر جامعه روحانیت کاشان از حکمت به عنوان شکر خدا نام برد و گفت: نتیجه حکمت شکر خدا است و چکیده همه کارهای انسان حکیم شکر خدا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۸    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اهل بیت(ع) مفسران قرآن کریم هستند، گفت: اگر در زمینه آیات متشابه انسان به مفسران واقعی قرآن مراجعه نکند زمینه انحراف و لغزش او بسیار خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۵    
استاد حوزه علمیه گفت: دنیا برای فرد مومن، سالک و خداجو اصلا وجود ندارد و شخص سالک باید در این راه نقش و نگار خود را کنار بگذارد و آینه نور و محبت الهی باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۲    
استاد حوزه علمیه گفت: قرآن، مظهر مهربانی و رحمت خداوند است؛ اگر بدانیم خدا چه محبتی با نزول قرآن به ما روا داشته است آنگاه لذت، خوراک، شهوت، انس، قدرت، سرگرمی، نفس، حیات و همه چیز ما قرآن می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۹    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه محب تا خود را شبیه به محبوب نکند به محضر او مشرف نمی شود، گفت: تحصیل ورع، تقوا و اخلاق الهی انسان را به محضر امام زمان(عج) نائل می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۶    
حجت الاسلام کلاه کج گفت: خوش کلامی و خوش رفتاری و تشکر از زحمات همسران تأثیر به سزایی در طراوت زندگی دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۳    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان یکی از عواملی که خوی حیوانی گری انسان را از بین می برد تلاوت قرآن کریم دانست و گفت: این کار سبب انس با خداوند شده و انسان را ترقی می بخشد.
  • ۱