شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۵۲    
اگر ظرفیت هایی که بر روی مذاکره و توافق سیاسی با طرف های خارجی متمرکز شده به سمت استفاده از ظرفیت های داخلی و بهره گیری از منابع خارجی غیر از امریکا و اروپا هدایت شود امکان فرار از فشارهای تحریمی و ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۴۷    
متاسفانه دولتمردان و رسانه های زنجیره ای اصرار دارند که تجربه پرهزینه برجام نادیده گرفته شده و خسارت محض توافق هسته ای به دیگر مولفه های قدرت کشورمان نیز تعمیم یابد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۷    
ترامپ باز آن دست حرف و عمل پیش بینی نشده خود را به نمایش گذاشته و معلوم کرده که قصد واقعی برای لغو دیدار با کیم جونگ اون را نداشته اما باید توجه داشت که احیای نشست 12 ژوئن بیشتر از شوق و اشتیاق ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۱    
زالو های اقتصادی و زامبی های فرهنگی پیکر صنعت ما را نحیف کرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۶    
جذب سرمایه گذار ی خارجی هدفی بود که حسن روحانی از بدو روی کار آمدن این موضوع را دنبال کرد و حتی در زمان معرفی کابینه دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی به صراحت عنوان داشت که توانایی جذب سرمایه گذاری ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۷    
انتشارات شهید کاظمی کتاب آخرین نخست وزیر را در کمتر از 7 ماه به چاپ سوم رساند. این کتاب درباره زندگی و زمانه میرحسین موسوی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۷    
رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ضمن اعلام کشف 10 وانت کتاب قاچاق و پلمب 2 مغازه در تهران، گفت:کتاب های غیرقانونی در تمام نقاط کشور وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۴    
همزمان با ماه مبارک رمضان، کتابخانه مسجد الرضا (ع) با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، اقدام به نمایش جدیدترین منابع خود کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۷    
سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم گفت، خروج ایران از برجام، آمریکا را به شرایطی بی سابقه دچار می کند، چون ایرانی ها نه تسلیم می شوند و نه زیر فشار تحریم باقی می مانند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۵۸    
حجت الاسلام سیدضالح هاشمی، به عنوان مشاور عالی شهردار تبریز در حوزه های مذهبی و امور روحانیت منصوب شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۸    
رییس جمهور برون گرایی اقتصاد ملی را از الزامات و سیاست های اصلی نظام دانست و گفت: اگر کنار هم باشیم، هر تحریمی را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۶    
حجت الاسلام شهیدی پور با اشاره به تلاش منتظران برای فرج صاحب الزمان(عج)، گفت: امام زمان (عج) به شیعیان و منتظران خود سفارش کرده اند که برای فرج من بسیار دعا کنید، این یعنی دعا برای فرج ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۰    
ظهور فساد مستلزم وجود شرایط خاصی است که از جمله آن می توان به دو بحث تمایل و فرصت اشاره کرد که بستر تحقق دلایل و عوامل گوناگون در باب فساد هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۴    
فارغ از مردود شدن تروئیکای اروپایی در آزمون صیانت از برجام که از سال 2015 میلادی تاکنون شاهد آن بوده ایم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۴    
اینکه چرا دشمنان اقتصاد را هدف گرفته اند، دلایلی همچون پالس های وادادگی از داخل، شیفتگی برخی به غرب و .. ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۴    
عضو هیأت علمی دانشگاه تهران بیان داشت: مادامی که ما یک فلسفه داریم و می خواهیم آن را اصل قرار دهیم و هر کس که با آن مخالفت کند، او را متهم به ضدیت با فلسفه کنیم، رشد نخواهیم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۱    
ضروری است والدین بسترهای لازم برای روخوانی قرآن را برای فرزندان خویش فراهم سازند تا آن ها نیز از برکات معنوی قرآن در افزایش ایمانیات خویش و جلب ارزاق معنوی برای اهل خانه بهره ببرند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۰:۰۴    
اعلام فراخوان جشنواره استانی "راه و چاه" در تبریز، جشنواره فیلم کوتاه روستایی و عشایر کلیبر، راه اندازی پویش حمایت از کالای ایرانی در تبریز و آیین آواز با موضوع مناجات خوانی از مهم ترین اخبار کوتاه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۸    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: آزمایش و امتحان های خداوند متعال برای رفع ابهام نیست، بلکه آرمایش الهی برای شکوفایی استعدادهای معنوی و معرفتی و پرورش روحیه حقانیت انسان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۵    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه نماز در اعمال و رفتار انسان باید متجلی شود، گفت: نمازگزار واقعی هرگز در مواجهه با بحران ها و سختی ها از کوره در نمی رود و سعی بر زدودن رذائل اخلاقی درونی خود می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۲    
حجت الاسلام رجالی گفت: گاهی رفتار انسان از روی وقار است اما این وقار به معنای آرامش درونی و سکینه قلبی نیست؛ اگر انسان به سکینه واقعی و قلبی رسید، وقار نیز برای او به وجود می آید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین روحانی اتحاد درونی و روحیه انقلابی را زمینه ساز حرکت و پیشرفت دانست و گفت: مسؤولان با به کارگیری نیروهای مومن، پرتلاش و انقلابی با شناخت ظرفیت های مغفول مانده در کشور کشور ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۴۶    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: کسی که در ماه مبارک رمضان مراقبت کافی از گوش، زبان، چشم، دست و پای خود ندارد، نمی تواند خود را روزه دار بداند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۲۹    
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به فعالیت دو تابعیتی ها در نهادها گفت: در برخی از وزارتخانه ها یا بانک مرکزی این افراد استخدام رسمی نبوده ولی مشاور هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۰۱    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۸    
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نظام فکری استاد شهید مرتضی مطهری به میزبانی مشهد مقدس خبر داد و گفت: طلاب سطح یک استان به این دوره اعزام می شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۴۹    
نشست جایگاه قرآن و عترت در چشم انداز علمی آستان قدس رضوی و رونمایی از هشت عنوان کتاب جدید آستان قدس با موضوع امام رضا (ع) در نمایشگاه قرآن کریم برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۷    
مدیر حوزه علمیه لرستان راه اندازی مراکز تخصصی را نیاز حوزه علمیه استان دانست و گفت: برای موفقیت در این زمینه نیازمند حمایت خیران مدرسه ساز هستیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۱۳    
عضو جامعه مدرسین با انتقاد از این که برخی منبری ها مسأله شفاعت را ساده انگاری می کنند، گفت: این که گفته شود انسان می تواند هر گناهی اعم از حق الناس و حق الله را انجام دهد و سپس مورد شفاعت اهل بیت(ع) ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۱۰    
استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم با بیان داستان ساحران و حضرت موسی (ع) گفت: ادب در مقابل پروردگار موجب عاقبت به خیری بندگان می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۱۰    
مراسم رونمایی از کتاب ماهیت و الزامات فقه پیشرفت با حضور آیت الله کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۸    
حضرت آیت الله مظاهری با اشاره به این که دروغ و فریب مسلمانان گناه بسیار بزرگی است، گفت: اگر می خواهید ورشکست نشوید و بازارتان رونق و گرمی داشته باشد، گران فروش نباشید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۵    
پژوهشگر حوزوی گفت: انتظار فعال مثبت به معنای زمینه سازی برای حرکت به سوی تمدن سازی از طریق انباشت تجربه زیست اجتماعی و تلاش در جهت تشکیل امت اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۵    
رییس بنیاد فارس المومنین با بیان اینکه طعنه زدن از آفات زبان و از موانع رسیدن به حسنات است، گفت: انسان با طعنه زدن از رحمت خداوند دور شده و مورد لعن حضرت حق قرار می گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۲    
آیت الله سیدان با تأکید بر این که عبادت با نیت غیر الهی پوچ است، گفت: قلب مقربان درگاه الهی با دیدن مظاهر مادی مشغول نمی شود و آن ها همواره به یاد خدا هستند و اگر شخصی صاحب ثروتی شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۳۶    
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که استفاده از شیوه های نوین تدریس به معنای به فراموشی سپردن سنت های ارزشمند علمی در حوزه نیست ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۱۸    
قبسِ قصه ، یادداشت ها و برداشت هایی درباره دراماتیزه شدن قصه های قرآن است که انتشارات عهدمانا آن را منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۹    
مجموعه کتاب های آبشار معرفت با مضامین حدیثی به همت سازمان چاپ و نشر دارالحدیث و به سفارش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران چاپ و منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۹    
استاد سطح عالی حوزه علمیه گفت: خداوند در قرآن کریم گناه برخی سخنان را در نزد خود بسیار عظیم می داند در حالی که انسان ها گاهی آنان را چیزی به حساب نمی آورند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۶    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین نماز جمعه را محور الفت اسلامی دانست، گفت: نماز جمعه نباید رنگ رفتارهای جناحی بگیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد گفت: اگر فقط ثروتمندان جامعه که 5 درصد مردم هستند، خمس اموال خود را پرداخت کنند، دیگر فقیری در جامعه وجود نخواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۰    
انتشار کتاب های یاد بگیریم کنار هم زندگی خوبی داشته باشیم ، به نام یونس ، "کنت فی الرقه" (در رقه بودم) و درکارگه خیال؛ بررسی جایگاه خیال در آثار استاد محمود فرشچیان از مهم ترین اخبار بازار نشر هستند
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۱    
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان با دقت تحرکات دشمن را رصد می کنند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۱    
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که توفیق توبه نظر لطف خداوند به مؤمنان است، گفت: اگر نظر لطف الهی نباشد گناهکار هرگز موفق به توبه نمی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۸    
نماینده ولی فقیه در کاشان بی تفاوتی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر را مشکل امروز جامعه خواند و گفت: توجه به این فریضه الهی به ویژه تذکر لسانی در ادارات ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۵    
عضو هیأت علمی جامعه المصطفی حذف انذار از مبانی دینی را اساس حرکت به سوی انحراف دانست و گفت: من تعجب می کنم که برخی که انذار را از مبانی دین نمی دانند چگونه قرآن می خوانند و چگونه آیات انذار قرآن را ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۵    
یکی از نکات جالب درباره انسان بخیل این است که از ترس کم شدن یا تمام شدن مالش از خرج کردن خودداری می کند؛ اما عملا مانند فقرا زندگی می کند و دلش خوش است که وضع مالی خوبی دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۸    
آیت الله ناصری گفت: اگر مردی درآمد خوبی داشت و نسبت به گذشته از نظر مادی و مالی شرایط بهتری پیدا کرد باید به رزق خانواده خود توسعه دهد و بیش از گذشته برای آنها شرایط مطلوب زندگی و آسایش و لوازمات ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۵    
حجت الاسلام حبیب الهیان درباره کتاب خود گفت: از آنجا که همه ماجرا این رمان در فضای جامعه آمریکا اتفاق می افتد، مطالب فرا دینی و فرا ملیتی هستند و رنگ و بوی دینی ندارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۰۴    
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود مساجد را بهترین مکان برای تولید تفکرات دینی عنوان کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان در این ایام می توان زمینه حضور حداکثری جوانان در مساجد را فراهم ساخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۰۱    
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از برگزاری کارگاه های پژوهشی ویژه اساتید استان خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی اساتید پژوهش برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۸    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تفکر در فنای دنیا و بقای آخرت سبب زاهد شدن انسان و منقطع شدنش از دنیا می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۴    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با قدردانی از خدمت رسانی آستان قدس رضوی به محرومان خراسان شمالی، گفت: باید افق نگاه مسؤولان آستان قدس رضوی، ارائه خدمات بنیادین در حوزه توانمندسازی محرومان باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به رییس جمهور گفت: بعد از این همه وقایع و فرصت سوزی و معطل کردن مردم، رها کردن منطقه و بی توجهی به اقتصاد مقاومتی، چرا امروز مردم باید هزینه چنین بی تدبیری ها را بدهند؟
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۷    
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به این که دوستی و رفاقت با کفار به هیچ وجه جایز نیست، تأکید کرد: ارتباط با کفار آن هم در امور سیاسی و اقتصادی تنها وقتی جایز است که آنها در جنگ مستقیم با مسلمانان نباشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: وجود روحیه اشرافی گری و تجمل گرایی در میان مدیران و مسؤولان کشور می تواند اقتصاد کشور را در معرض خطرناک ترین آسیب ها قرار دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۲    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: دوازدهمین همایش استانی کتابت وحی همانند سال های گذشته در ایام شب های قدر برگزار می شود که بزرگان خوشنویسی و کتابت استان مازندران در آن شرکت دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۹    
نماینده بوشهر گفت: دولت آمریکا مذاکره و راه حل دپیلماسی را بی اعتبار کرد و نشان داد به مفاد قراردادی که خود هم یک طرف آن بود پایبند نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۹    
مسؤولان و مردم شهرستان های مختلف آذربایجان غربی با برگزاری مراسم ترحیم حجت الاسلام والمسلمین حسنی، امام جمعه سابق ارومیه یاد آن مبارزه فقید را گرامی می دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۳    
جلسه غیرعلنی پارلمان جهت بررسی مشکلات اقتصادی موجود دقایقی قبل آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۳    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همگرایی خوبی بین مرکز پژوهش ها، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد شکل گرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی از ماموریت مشترک پارلمان و دولت برای اصلاح ساختار بانک مرکزی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۷    
مفتی مصر با اشاره به رابطه میان پیروزی های مسلمانان و ماه مبارک رمضان، غلبه بر خواهش های نفسانی را رمز درک حقیقت روزه دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مشکل جامعه ما کمبود بودجه نیست بلکه مشکل اساسی کشور تقوا است، گفت: اگر انسان با تقوا باشد گره کور در زندگی اش ایجاد نمی شود گره های سیاسی، اقتصادی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
استاد درس خارج حوزه علمیه قم ارتکاب به گناه را زمینه عدم قبولی روزه دانست و گفت: حق الناس از مسائلی است که مؤمنان باید توجه ویژه ای به حدود آن داشته و از جزئی ترین مصادیق آن چشم پوشی نکنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۵    
حجت الاسلام احمدی بر مخاطب شناسی همچنین شناخت فرهنگ ها و آداب مختلف از سوی مبلغان تأکید کرد و برنامه ریزی در این زمینه را ضروری دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۸    
آیت الله طه محمدی گفت: افرادی که بی وارث و یا بد وارث هستند را باید در این ماه پر از خیر و برکت همیشه یاد کنیم و آن ها را شریک در ثواب مراسم های مذهبی کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۱    
حجت الاسلام صراف گفت: یکی از جلوه هایی که در صحیفه سجادیه پررنگ است، بحث کمالِ ایمان است. اگر بالاترین درجه کمالِ ایمان، روزیِ کسی شود سبب می شود ایمان او پایدار باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۱    
حجت الاسلام کلاته با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمنان انقلاب برای ایجاد یأس و ناامیدی در مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۹    
دبیر جامعه روحانیت کاشان وحدت را رمز پیروزی مسلمانان دانست و گفت: امروز بیش از 90 درصد جنگ هایی که در سراسر جهان فعال است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۹    
افزایش تعداد مبلغان طرح امین، برگزاری سومین دوره آموزش های مهارتی فرهنگی ویژه اوقات فراغت تابستان، برگزاری نشست علمی پژوهشی وسواس، شناخت و درمان آن از منظر فقه و روانشناسی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۶    
استاد حوزه علمیه گفت: هدف از خلقت، رسیدن به اسرار عالم و قرب الی الله است؛ هر چه سیر در اسما و صفات الهی بیشتر باشد انسان سعه وجودی بیشتری پیدا می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۰    
استاد حوزه علمیه همدان گفت: در سخت ترین شرایط حاکم برای پیامبر اسلام و دردناک ترین اوضاع، حضرت خدیجه همیشه در کنار حضرت محمد حضور داشتند و با ازخود گذشتگی یاور ایشان بودند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۱۴    
امام جمعه موقت کاشان منشأ تمام خیرات را توحید و منشأ تمام انحرافات را شرک دانست و گفت: گاهی از خدا تبعیت کردن و گاهی هم از شیطان و هوای نفس و طاغوت و آمریکا تبعیت کردن شرک خفی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۱۴    
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: انسان باید با تفکر بسیار در آیات و روایات و نشانه های عالم هستی از قوه عقل خود در جهت به سعادت رسیدن استفاده کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۱۰    
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: آرامش هر چیزی درگرو وصل به اصل است؛ ثروت ممکن است آسایش بیاورد اما آرامش نمی آورد اصل ما خداست تا به خدا وصل نشویم آرامش پیدا نمی کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۴    
استاد حوزه علمیه گفت: بانک های ما آلوده به آه و ناله مردمی است که اموالشان به واسطه گرفتن وام مصادره شده است کجای فقه آمده که به ازای هر 30 میلیون وام فرد وام گرفته 80 میلیون باید پس بدهد آیا از این ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۱    
استاد حوزه علمیه قم کتاب گناه شناسی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی را یکی از آثار مناسب برای مطالعه در حوزه کتاب دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۵۸    
دارالافتای مصر در استفتائی اعلام کرد که مضمضه آب و استحمام در ماه مبارک رمضان جایز بوده و روزه را باطل نمی کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۶    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۹    
حضرت ایت الله بشیر نجفی اهمیت ارتباط طلاب با جامعه اسلامی تاکید کرد، و گفت: باید توطئه هایی که در صدد ایجاد جدایی بین حوزه علمیه و جامعه هستند مقابله کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۲    
اگر می خواهیم باز هم فتح و ظفرهای جدید ببینیم، بایست سنت های الهی را فهم و عمل کنیم تا حلاوت ایام، کام ما و همه مستضعفان عالم را شیرین نموده و چشمان مان را به تحقق وعده های قطعی خدا روشن نماید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۲    
نتایج انتخابات عراق برای آمریکایی ها غافلگیر کننده بود به همین دلیل، بعد از این انتخابات شروع به تلاش هایی در راستای کم کردن اختلافات با طرف های پیروز در انتخابات کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۷:۲۰    
رییس مؤسسه امام خمینی(ره)با بیان این که نمی توان به بخشی از دین مؤمن و به بخش دیگر آن کافر بود، لازمه ایمان را تسلیم در برابر همه احکام الهی دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۳:۵۱    
حضرت آیت الله سبحانی گفت: ملتی که دارای علم و دانش باشد، در مسیر ترقی و تکامل گام برمی دارد اما ملتی که از خواندن و نوشتن علوم عقب بماند همیشه دنباله رو دیگران خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۳:۳۹    
حضرت آ یت الله مکارم گفت: فرزندان نباید پدر و مادر را از خانه بیرون کنند و به خانه سالمندان بفرستند چون قرآن می فرماید که انسان نباید سبب آزار والدین در سنین پیری شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۱:۴۳    
امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که ابقای اسلام بسیار مهم تر از ایجاد اسلام است، گفت: حضرت خدیجه(س) حلقه واسطه بین پیامبر(ص) و حضرت زهرا(س) هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۳۹    
استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر این که اسوگی اساس امیدبخشی برای به پایان رساندن یک برنامه موفق است، گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۳۶    
علمای لبنانی همزمان با سالگرد آزادسازی لبنان تصریح کردند که مقاومت اسلامی در بهترین شرایط خود به سر می برد و آماده مواجهه با هر چالشی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۲۱    
استاد سطح عالی حوزه علمیه گفت: نشر اکاذیب و تهمت در فضای مجازی سبب مشارکت در گناه فردی است که آنان را مطرح ساخته و به وجود آورده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۱۵    
حجت الاسلام کشاورز علم، فهم و تسلیم را سه مرحله برای هدایت دانست و گفت: لجاجت از موانع بزرگ هدایت است و بسیاری از انسان ها در طول تاریخ علیرغم کسب علم و فهم، از این مرحله به موفقیت عبور نکرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۱۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم، چراکه این فرهنگ به هیچ وجه قابل تسخیر نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۹    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه همه اسلام مدیون حضرت خدیجه(س) است، گفت: خداوند به واسطه حضرت خدیجه(س) پیامبراکرم(ص) را در بحرانی ترین شرایط تحریم و تبلیغ یاری کرد.