جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۱    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: خودکفایی نیازمندان یکی از مهمترین سیاست های آستان قدس رضوی است که با تمام توان آن را دنبال می کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۱    
در موضوع خروج آمریکا از برجام به نظر می رسد ایران اسلامی و ملت بزرگ آن جدا از مواجهه با توطئه های مختلف، با یک عملیات روانی شدید از سوی دشمنان مواجه هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۳۲    
همه اقتصاددانان بر یک جمله اتفاق نظر دارند که، برای پیشرفت، بهبود شرایط و افزایش تاب آوری اقتصاد در مقابل عوامل خارجی باید صرفه ناشی از تولید نسبت به بقیه عوامل مانند توزیع یا واردات و حتی خدمات ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۱    
امیرعبداللهیان: قدس جولانگاه صهیونیست های تروریست کودک کش نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۵    
برنامه حمایتی ترامپ از صنایع داخلی آمریکا چیزی کمتر از یک اعلان جنگ اقتصادی با شرکای قدیمی این کشور نیست و باید دید که این جنگ بر مبنای چه زمینه و با چه ابعادی پیش می رود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۵    
کارشناسان حوزه دفاعی امنیتی معتقدند، هدف آمریکا و برخی کشورهای دیگر از طرح محدود کردن قدرت دفاعی ایران، خلع سلاح جمهوری اسلامی و زمینه سازی برای تحقق سناریوی عراق است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۵    
شاید عده ای بگویند اینکه همه تکنولوژی ها به محض آغاز فعالیت و ورود به زندگی مردم، آسیب هایی با خود به همراه می آورند طبیعی است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۹    
شرطی شدن اقتصاد ایران از زمانی کلید خورد که پرونده هسته ای از حوزه دیپلماسی و امنیت به سیاست داخلی کشیده شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۴    
کتاب در محضر عشق اثر سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم است که مجموعه آثار شعر آئینی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۱    
جنبش عصائب اهل الحق عراق در بیانیه ای، اقدام کنگره آمریکا در تصویب پیش نویس طرح تروریستی خواندن این جنبش را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۸    
برخی منابع آگاه گزارش دادند که در راستای اعمال فشار کشورهای عربی بر مقاومت فلسطین به منظور مهار اوضاع غزه، نشستی امنیتی قاهره با هدف ارائه پیشنهاد آتش بس طولانی مدت به حماس برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۸    
محتمل است با مرگ ملک سلمان و واگذاری قدرت به نوه ها، به دلیل اختلافات شدید بین نوه ها و دعواها و رقابت سدیری ها و شمّری ها بر سر تصاحب قدرت، شاهد جنگ قدرت و کودتا علیه محمد بن سلمان باشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۵۲    
حضرت آیت الله نوری همدانی در نامه ای به نماینده ولی فقیه در مازندران از میزبانی علما، روحانیان، مسؤولان به ویژه مردم استان در سفر اخیر این مرجع تقلید به این استان تقدیر و تشکر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۶    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هر روز مردم بی گناه فلسطین در راه آزادی قدس شریف از سوی نظامیان صهیونیستی به شهادت می رسند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۳۷    
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف نسبت به وجود توطئه ای برای فاصله انداختن بین مرجعیت دینی و جامعه هشدار داد و گفت: باید با توطئه هایی که در صدد ایجاد جدایی بین حوزه علمیه و جامعه هستند مقابله کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۱۶    
رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با اشاره به پیروزی های اخیر محور مقاومت خاطر نشان کرد که امت اسلامی از توانایی کامل برای مبارزه با اسرائیل برخوردا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۴۹    
جریان انقلابی الوفاء الاسلامی بحرین خاطر نشان کرد که محور مقاومت در برابر نقشه استکبار جهانی ایستاده و اجازه نخواهد داد که مسأله فلسطین به دست فراموشی سپرده شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به تهدیدات کنوانسیون CFT گفت: در این معاهده تمام روابط و ارتباطات کاری ایران به ویژه بعد از بازگشت تحریم ها با بانک ها و شرکت های دنیا کنترل می شود و میدان نفس کشیدن ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۴    
رشیدی به بیان طرح های انجام شده و در دست اقدام کمیته امداد قم به منظور محرومیت زدایی از نیازمندان سطح شهر پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۱    
رییس مؤسسه روایت سیره شهدا خطاب به مسؤولان گفت که اگر نوکری و خدمتگزاری مردم را بکنید مردم آقا قبولتان دارند اما اگر برای مردم ژست آقایی و پادشاهی بگیرید، مردم نوکر هم حسابتان نمی کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۸    
امام جمعه ایلام گفت: اقتدار موشکی و توانمندی نظامی از مولفه های امنیت ملی و بازدارندگی در مقابل تهدید های دشمن است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۵    
رییس مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: مردم نسبت به دنیا دو دسته هستند که عده ای دنیا را می فروشند و به سعادت می رسند اما عده ای خود را می فروشند و در معرض هلاکت قرار می گیرند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۳    
مرجع تقلید عراق با تاکید بر وحدت ملی، بهبود شرایط عمومی مردم پس از تشکیل دولت جدید را از اولویت مهم مسؤولان دولتی برشمرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۰    
نماینده ولی فقیه در لرستان امام خمینی(ره) را پیام آور عزت مسلمانان و ملت ایران دانست و گفت: استکبارستیزی تبلور عزتمندی امام راحل بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۴    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: مردم و حکومت حقوق متقابلی نسبت به یکدیگر دارند که نتیجه آن تحقق عدالت در جامعه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۸    
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به جنایتهای آمریکا در حق مسلمانان، گفت: به یقین راهپیمایی روز قدس امسال پررنگ تر از هر سال برگزار خواهد شد و مردم جواب دندان شکنی به آمریکا و اسرائیل جنایتکار ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۲    
مفتی مصر با انتقاد از بدعت نامیدن ترویج مذاهب تاکید کرد که مبنای حجیت نظرات فقیه کاشفیّت آن از حکم شارع مقدس است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: شایسته است در ماه رمضان به کسانی که به دلیل بدهی به زندان افتاده اند کمک کرده تا آنان نیز بتوانند در این ماه در کنار خانواده خود باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۹    
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه امام امت فقیهی جامع الشرایط و منادی اسلام ناب محمدی بود، گفت: ملت درس فداکاری و جان فشانی برای وطن و اسلام را از امام خمینی(ره) فراگرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: توهم برخی بر این است که اگر غرب حاکم شود، اوضاع به کام آنها خواهد شد، اما تاریخ ثابت کرده است که هرکس نسبت به غرب خوش خدمتی کرد، عاقبت به نکبت و بدبختی دچار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۰    
امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه امام راحل را نشناختیم و باید ایشان را بهتر بشناسیم، گفت: امام خمینی(ره) را باید در بعد فلسفی معرفی کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اعتراض و تجمعات کامیون داران، گفت: سؤال اینجاست که چرا به خواسته صنفی اقشار مختلف مردم به موقع رسیدگی نمی شود تا با این قبیل مسائل روبه رو نشویم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۴    
امام جمعه قم با اشاره به جنگ تمام عیار دشمنان علیه انقلاب گفت: تلاش دشمنان این است که مذاکرات را فرسایشی کنند و قدم به قدم جلو بیایند یعنی می خواهند از طریق مذاکرات عناصر قدرت ایران را نابود کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۱    
آیت الله طباطبایی نژاد بر لزوم حمایت از تولید داخلی در عمل و برای رفع مشکلات اقتصادی تأکید کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان لیالی قدر را فرصتی برای تقوا، کسب معرفت و خودسازی خواند و گفت: در شب قدر سرنوشت یک سال انسان ها تعیین می شود و باید عظمت این شب ها درک شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۹    
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان از اعزام مبلغان طرح هجرت و امین به پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۶    
خطیب نماز جمعه تهران وحدت امروز امت اسلام را دستاورد قیام پانزده خرداد امام راحل دانست که مسیر مقاومت و ایستادگی دنیای اسلام را در برابر جبهه کفر هموار کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۶    
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری مراسم ویژه لیالی قدر در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور 160 مبلغ بومی و غیر بومی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۰    
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان به ضرورت ارتقا و هدایت فعالیت پژوهشی به سمت نیازهای جامعه تأکید کرد و گفت: کارگاه های پژوهشی با هدف ارتقای فعالیت پژوهشی طلاب برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۴    
امام جمعه صیدای لبنان با اشاره به اقدامات آمریکا خاطر نشان کرد که مسأله اصلی آمریکا با ایران حکومت اسلامی است نه صنعت موشکی و یا هسته ای.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۴    
امام جمعه برج البراجنه بیروت با تاکید بر لزوم پرهیز از اختلافات سیاسی از مسؤولان درخواست کرد که با وحدت و همدلی خود لبنان را از مشکلات مالی و سیاسی نجات دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۳    
رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حضور پرشور ملت های مسلمان به ویژه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس را بزرگ ترین ضربه روحی به رژیم صهیونیستی دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۴    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: ما همه اعمال مادی و معنوی را انجام می دهیم که به یک زندگی خوب برسیم و مقصود از زندگی خوب بر اساس آیات قرآن کریم انجام عمل صالح، ایمان، باور و اعتقاد صحیح است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۱    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه اعتقادات و باورهای دینی در جامعه به شدت با خطر مواجه است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۱    
برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) در حرم رضوی، معرفی طرح نذر بهشتی در نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد و برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان و فعالان بین المللی از جمله مهمترین عناوین اخبار کوتاه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۸    
نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان گفت: امام علی(ع)، خود کلمه حق است و مناسبات ولایت ایشان قسط، عدل، نور و حکمت است و مناسبات شیطان، جور و تاریکی است و همه فسادها از مناسبات ولایت شیطان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۵    
آیت الله سیدان گفت: معصیت به معنای غلبه بر خداوند نیست، بلکه خداوند انسان را مختار آفریده و به او مهلت داده است تا نیکوکار و بدکار مشخص شوند و معصیت در واقع نوعی سوء استفاده از این اختیار و مهلت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۵    
حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که آیین جاودان نیازمند معجزه جاودان است، گفت: معجزه رسول خدا(ص) جاودان و دائمی است و با گذشت زمان علاوه بر آن که کهنه نمی شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۲    
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه روابط را براساس اخلاق اسلامی تنظیم کنیم، گفت: نگاه حقیرانه به فقیر مساوی با از دست رفتن همه دین است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۹    
رییس ستاد اقامه نماز با اشاره به این که نشانه دوستی با خدا و اهل بیت(ع) این است که به دستورات آنها عمل کنیم، گفت: ولایت بدون عمل معنا ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: اشتباه است اگر گفته شود امام حسین(ع) شجاع بود و امام حسن(ع) شجاع نبود چرا که همه ائمه اطهار(ع) در تمام صفات با هم مساوی هستند و همه شجاع و عالم هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۳    
امام جمعه همدان گفت: امام حسن(ع) با دست خالی در سایه عقلانیت و سیاست گذاری های عظیم جلوی تهاجم بی رحمانه دشمن را گرفتند و آنها را ناکام کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۷    
دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: انسانها اگر احساس بی نیازی کنند طغیان می کنند و این درحالی است که همیشه و در همه حال باید احساس نیاز به خدا داشت و از خدا کمک خواست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۷    
حضرت آیت الله جوادی آملی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای دعا به درگاه الهی دانست و گفت: حیف است که انسان تمام حاجتها را در محور ماده و مادیات خلاصه کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۴    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به این که صفای قلب یک مؤمن برای مؤمنان ظرفیت محبوب الهی است، گفت: صفای دل بدون قائل شدن ارزش و احترام برای کرامات انسانی ارزش و اهمیتی نخواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۰    
امام جمعه موقت کاشان گفت: حقوق فرزند بر پدر و مادر ارشاد و تربیت است و در روایت می فرماید، حقوق فرزند بر پدر و مادر تربیت فرزند است و در آیه بعدی خداوند اشاره به حقوق پدر و مادر بر فرزند اشاره دارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۰    
حضرت آ یت الله مکارم گفت: جوانان را باید پرورش دهیم تا در کنار آموزش ها پیشرفت کنند والا مشکلات با دانشگاهی که رنگ غربی داشته باشد حل نمی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۷    
آیت الله طبرسی با اشاره این که یکی از مهم ترین مشکلات جامعه جهانی بی عدالتی و زیرپای گذاشتن حق و حقیقت است، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها کشور مدافع حق و حقیقت در دنیای پر آشوب است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۴    
مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری، تضعیف انقلابی گری در حوزه را یک خطر بزرگ توصیف کرد و گفت: دشمن تلاش می کند با برخی از جریان های انحرافی مسیر انقلابی گری در حوزه را تغییر دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۵    
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به سیره اجتماعی امام حسن (ع) اکرام فقرا و انفاق را مهم ترین بعد سیره اجتماعی ایشان عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۱:۳۹    
حجت الاسلام سالاری مکی با اشاره به فعالیت سیستماتیک و همه جانبه دشمنان علیه دین، گفت: در مقابل حراست از دین هم باید به صورت برنامه ریزی شده و سیستمی باشد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۱:۳۶    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: 3 هزار و 500 طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۱:۳۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: مردم از مسؤولان انتظار دارند به دور از بازی های سیاسی و جناحی، به فکر حل مشکلات باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۱:۳۳    
حجت الاسلام رجالی گفت: یکی از راه های رسیدن به آرامش مطمئن، بخشش و تغافل است؛ کسی که نسبت به خانواده خود بخشش و تغافل دارد، بیشتر مورد توجه خداست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۱:۳۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) گفت: پیش بینی می کنیم در شهرستان ری از بخش های قلعه نو، فشافویه و کهریزک بیش از 10هزار زائر برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام اعزام شوند.