سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۵    
در این کتاب سعی بر این بوده است که به شیوه ای تازه و جامع، در بررسی آیات قرآن، قوانین موضوعه ایران اعم از مدنی، جزائی، خانواده، مسؤولیت مدنی و مسؤولیت کیفری آن مدنظر قرار گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۱    
نمی توان با سبک زندگی مصرف زده و ولنگارانه، چه در میان مردم و چه در میان مدیران، بنیه اقتصادی قدرتمند و شکست ناپذیر داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۲    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا در دفتر رییس جمهور برگزار شد، فارغ از اینکه در این جلسه چه گفته شده ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۳    
نماینده خبرگان با تاکید بر اینکه همه مسؤولان باید از به طور کامل از رهبر انقلاب تبعیت کنند، گفت: مسؤولان در زمان پاسخگویی به مردم خودشان را دست و پا بسته می بینند و تصور می کنند که ایجاد رابطه با ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۴    
مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۰:۱۰    
ناکامی یک هفته ای سعودی و متحدانش برای اشغال یمن آن قدر سنگین است که چاره ای جز این برای آن ها نمی ماند تا با استفاده از دستگاه رسانه ای خود به نحوی این ناکامی را توجیه کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۰:۰۷    
تحریم های اقتصادی به شیوه امروزی پس از جنگ جهانی اول و ایجاد نظم نوین اقتصادی و سیاسی و پس از آن در دوران جنگ سرد آغاز شد و هدف از آن، غلبه اراده یک قدرت سیاسی بر کشور و ملتی دیگر بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۰:۰۴    
امروز آنچه مطرح است برای دشمنان ما، جنگ اقتصادی است. اتاق جنگ امریکا علیه ما عبارت است از وزارت خزانه داری امریکا که همان وزارت اقتصاد و دارایی شان است؛ آنجا اتاق جنگ با ما است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۹:۴۰    
دهقان گفت: قوه قضاییه موافقت خود را با اعاده اموال نامشروع مسؤولان اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۱۹    
هفته های اخیر گرانی کالاها و محصولات مختلف کاملاً مشهود است، اما برخلاف نص قانون اساسی به نظر می رسد دولت اعتقادی به کنترل بازار ندارد و بیشتر تمرکز خود را بر تعیین و کنترل حقوق و دستمزد قرار داده ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۱۶    
حجت الاسلام موسوی لارگانی گفت: اگر دولت به سمت ارز سه نرخی برود باعث رانت و سوء استفاده عده ای از چنین رانت هایی خواهد شد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۷    
همان طور که فرهنگ شهادت در جامعه نهادینه شده است و برای مثال در ایام محرم شاهد حضور اقشار مختلف مردم در دسته جات عزاداری هستیم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۱    
مدرسه سینمایی عمار با همکاری باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی، در فصل تابستان، دوره آموزشی طنز مطبوعاتی برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف با اشاره به اینکه بیش از 145 میلیارد ریال از درآمد موقوفات در سال 96 صرف اجرای نیات مدارس علوم دینی کشور شده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۵۵    
ترکیه تصمیم گرفته که در شرق فرات با آمریکا و در غرب فرات با ایران و روسیه همکاری کند. این عملکرد دولت ترکیه ادعای حمایت از تمامیت ارضی سوریه را زیر سؤال برده و منجر به نگرانی ایران و دولت سوریه شده ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۴۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امضاکنندگان نامه درخواست مذاکره بی قید و شرط با آمریکا را عقب مانده سیاسی و مایه ننگ خواند و گفت: آمریکا می داند که می تواند روی این سرسپردگان برای همصدایی با خود حساب کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۴۶    
در خصوص الحدیده نقش ایالات متحده آمریکا در مقایسه باگذشته پررنگ تر شده است. علت ورود آمریکا هم آن است که نیروهای سعودی و اماراتی قادر به تسلط بر بندر استراتژیک الحدیده نیستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۳۷    
نامه یکصد فعال سیاسی که اکنون دیگر باید همه آنها را اپوزیسیون محسوب کرد، یک پدیده عادی، تصادفی یا حاشیه ای نیست ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۲۹    
علمای استان الحدیده در ساحل غربی یمن خواستار جهاد در برابر تجاوز نظامی ائتلاف سعودی شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۲۶    
سندی که به رویت وبگاه افشاگر اینترسپت رسیده از برنامه ریزی هایی در وزارت خارجه آمریکا برای تضعیف زیربنای ایدئولوژیک جمهوری اسلامی ایران با هدف گذاری روی گروه های زنان و جوانان خبر می دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۲۳    
یک مقام آمریکایی گفت که حمله هوایی اخیر به منطقه البوکمال در مرز سوریه و عراق از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۴    
کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تامین کنندگان هزینه های مالی معامله قرن هستند که با اعطای کمک 2 میلیارد دلاری به این طرح موافقت کرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۲    
رییس جمهور تأکید کرد: مردم و مسؤولان در 40 سال گذشته و شرایطی بسیار سخت تر کنار هم ایستاده اند و امروز نیز هر چه متحدتر باشیم راحت تر از مشکلات عبور می کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی گفت: در بیستمین دوره کتاب سال حوزه، برترین آثار علمی مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی ایران انتخاب شده و از صاحبان آن تجلیل می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۳۹    
امام جمعه زاهدان با تأکید بر این که رهبر انقلاب مجربانه نظام اسلامی را مدیریت و هدایت می کنند، گفت: هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب سلامت و بقای نظام اسلامی را تضمین کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۱۲    
روز گذشته خبری برروی خروجی برخی منابع خبری داخلی و همچنین خبر اول بی بی سی قرار گرفت مبنی بر اینکه تعدادی از فعالان سیاسی اصلاح طلب با نوشتن نامه ای خطاب به مسوولان عالیرتبه نظام خواستار بازنگری در ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان فارس کوتاه آمدن در مقابل جریان استکبار را ضربه زدن به منافع ملی دانست و گفت: از تمامی دولتمردان می خواهیم که مواضع خود را در برجام به موضع عزتمندانه برای ملت تبدیل کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۰۳    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خواستار مشارکت مردم و خیرین در توسعه مدارس علمیه خواهران و برادران استان شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۱:۰۰    
کانون پرورش فکری کودکان و کتابخانه های عمومی خوزستان در راستای مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی به همکاری پرداختند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۵۷    
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان شرقی از برگزاری دوره های آموزشی مختلف ویژه خانواده های طلاب مدارس علمیه این استان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۵۴    
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان گزارشی از فعالیت های مرکز ارائه کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۵۱    
امام جمعه موقت تهران در مراسم بزرگداشت ارتحال حجت الاسلام سیدعلی اکبر ابوترابی، گفت: جامعه نباید آزادگان، جانبازان و این فداکاری ها را فراموش کند و همچنین نباید فریب دنیا را بخورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۴۸    
حجت الاسلام مسعودی نیا گفت: حوزه های علمیه در طول تاریخ با وجود مشکلات فراوان، توانسته اند عزت شیعه را حفظ کرده و در مقابله با تهاجم فکری و عقیدتی دشمنان اسلام؛ معارف قرآن و اهل بیت را حراست کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۰۲    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۲۰    
رییس مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت گفت: نخستین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی رویداد بزرگی است که در دَهم اسفند ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۵۹    
نماینده خبرگان با تأکید بر این که ایران با پیوستن به کنوانسیون FATF باید دشمنان خود را یاری کند، گفت: بی تردید ارائه و اطلاعات مالی ایران به کشور های عضو FATF با امنیت ملی کشور مغایرت دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۳۸    
نشست همفکری و تبادل نظر برای تولید برنامه های کتاب محور در شبکه چهار سیما پیش از ظهر امروز سه شنبه (29 خرداد) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۳۵    
مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال بر هم زدن انسجام اجتماعی و وحدت ملی هستند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۲۹    
این نشست روز دوشنبه 4تیر از ساعت 17تا 19 به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک4، سرای اهل قلم برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۲۳    
امام جمعه قائمشهر با بیان این که مسؤولان مدام می گویند افزایش قیمت ها واقعی نیست و منشأ روانی دارد، گفت: همه مردم گرانی را احساس می کنند و منشأ روانی وجود ندارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۷    
آیت الله طه محمدی گفت: سخت ترین جهاد، جهاد با نفس است چرا که تا ما نتوانیم خودمان را بشناسیم نمی توانیم در جامعه اثرگذار باشیم و نه تنها رویشی نخواهیم داشته بلکه ریزش نیز می کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۲    
در این اثر تلاش شده است، دیپلماسی مبتنی بر اندیشه امام خمینی، در جایگاه اندیشمند سیاسی بزرگ معاصر در عرصه بین الملل تبیین شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۵۹    
مراسم چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی 30 و 31 خرداد ماه در تهران و قم برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۴۴    
کارگاه آموزشی مهارت های تبلیغ ویژه کار با کودک و نوجوان با حضور طلاب و روحانیان مبلغ خواهر و برادر در حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۴۱    
مهرعلیزاده با اشاره به نتیجه بخش نبودن برجام، بر ضرورت اتکا به توان داخلی تأکید کرد و گفت: در دولت های نهم و دهم تحریم های بسیاری علیه کشور اعمال شد اما فرصت های خوبی کسب کردیم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۲    
این کتاب ترجمه المجتمع الراقی؛ اسسه و سماته و عوامله و ضمیمه روش تفسیری آیت الله عیسی قاسم (ترجمه المنهج التفسیری ) است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۶    
بیرون کردن خستگی 9 ماه تلاش علمی در گرم ترین فصل سال حال و هوایی جالب دارد اما در این رهگذر آیا باید ایستایی در امر آموزش کشور با وجود این همه تعطیلی در ایام سال، را باز در تابستان تجربه کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۳    
نشست مدیران جامعه الزهرا(س) و مرکز خدمات حوزه های علمیه با هدف افزایش همکاری های دو مجموعه، در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۲    
امام جمعه همدان گفت: کمک به فقرا و ایتام و یاری رساندن به هم نوع خود اجر بالایی دارد ولی چه بهتر است که برای انجام این قبیل کارها بخشنامه ای عمل نکنیم و برای رضای خدا وارد میدان شویم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: متاسفانه جوانان آن گونه که باید مورد حمایت قرار نمی گیرند، گواه این ادعا مراجعات متعدد نخبگان آذربایجان شرقی به بیت امام جمعه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۵۰    
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوزه و روحانیت می توانند بهترین، مطمئن ترین و امین ترین مرجع فکری، عقیدتی و فرهنگی برای دستگاه تعلیم و تربیت باشند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۸    
انتشار "خاطرات سردار سلیمانی از آخرین روزهای جنگ"،نخستین دائرة المعارف اسلامی برای کودکان و جدیدترین اثر طاهره ایبد با عنوان عجیب و عجیب های ته دریا از مهم 2ترین اخبار بازار نشر هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۳    
حجت الاسلام لطفی نیاسر با تشریح ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز قم برای چهل سالگی انقلاب اسلامی از تهیه و تولید چند مستند از جمله مستند مشاهیر انقلاب و مستند کارنامه موفقیت های نظام خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۰    
مدیر انتشارات یازهرا(س) از آماده سازی کتاب رعد در آسمان بی ابر با محوریت خاطرات پاسدارانی که در دهه 60 در جنگ های شهری با منافقین مبارزه می کردند، برای چاپ خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۲    
نسخه الکترونیکی کتاب پژوهشی تطبیقی در روایات تفسیری فریقین در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۴    
مدیر گروه مطالعات غیرنظامی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از اقدام برای تألیف مجموعه جدیدی با عنوان نقش قدرت های بزرگ در طولانی تر شدن هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۱    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۹    
جنایت آل خلیفه و بیش از همه پادشاه بحرین و وزیر کشور او در سرکوب انقلابیون این کشور تا آنجا پیش رفته است که برای سرکوب مردمی که در انقلابی مسالمت آمیز خواستار عزت و آزادی هستند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۳    
ثبت نام دوره های آموزشی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ویژه برادران و خواهران طلبه و بستگان درجه یک آنان برای فصل تابستان آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۰    
سرپرست جدید دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی وابسته به جامعه الزهرا سلام الله علیها از سوی مدیر این موسسه علمی آموزشی منصوب شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۴    
مدیر حوزه های علمیه در پیامی در گذشت حجت الاسلام و المسلمین جعفر توسلی تبریزی از اساتید حوزه را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۳    
جعفری با بیان اینکه نویسندگان نامه برای مذاکره مستقیم با آمریکا فاقد تفکر انقلابی و اسلامی هستند، گفت: سازش و صلح با آمریکا بزرگ ترین زیان و مصداق بارز مرگ انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۸    
معاون مالی و اداری حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تنظیم تفاهم نامه توزیع، پیگیری و دریافت اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای حوزه های علمیه این استان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۸    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سوال از رییس جمهور در پنج محور اصلی مشکلات مردم در دستورکار نمایندگان ملت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۲    
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری گفت: باید برنامه ریزی برای اوقات فراغت طلاب در نتیجه به کسب مهارت های مورد نیاز آنها در ابعاد و زمینه های مختلف بیانجامد که تحقق این امر نیازمند ذوق ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۲    
نایب رییس مجلس از دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب پس از جلسه علنی صبح فردا خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۹    
خیلی از ما طلبه ها عادت کرده ایم به اینکه فقط به متن حدیث و فوقش معصومی که روایت از او نقل شده توجه کنیم. دیگر هیچ توجهی به سلسلة سند نداریم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۶    
حجت الاسلام فومنی پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا را در راستای سیاست های دشمن دانست و گفت: امضای چنین نامه ای توسط افراد انگشت شماری از داخل کشور نشان از بی خردی، نادانی و بی سوادی آنان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۳    
سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه پیروزی یمن نزدیک است، گفت: شکست مفتضحانه ائتلاف بزرگ آمریکایی ها، اروپائیان و کشورهای مرتجع عربی در بندر الحدیده گواه بر این مداعا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۷    
حجت الاسلام کریم زاد گفت: حوزه و دانشگاه نیز با حمایت از پژوهش های مرتبط با سواد مصرف کالاهای فرهنگی نقش مهمی در این عرصه می توانند داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابراهیم با بیان این که بزرگترین دغدغه حجت الاسلام والمسلمین احمدی انتقال معلومات خود به شاگردان و دانش جویان و رشد و تعالی آنها تا بالاترین مرتبه ممکن بود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۲۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تلاش دشمن به سمت بی تفاوتی، شبهه اندازی و سکوت است تا به تدریج برنامه شوم خود را در جامعه پیاده کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۱۱    
رییس اداره ارتباطات و همکاری های بین المللی آستان قدس رضوی از راه اندازی کارگروه های تخصصی به همت مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی و با بهره گیری از تخصص و ظرفیت خادمان بین الملل رضوی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۰۸    
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر تبیین گفتمان امامت و ولایت در دهه کرامت، گفت: ترویج سیره و سنت رضوی، خروجی برنامه های این دهه باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۰۵    
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه ورع فاصله گرفتن از خطوط قرمز شرعی است، گفت: افضل اعمال فاصله گرفتن از معاصی است که این مهم در ماه مبارک رمضان تقویت می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۵۰    
نماینده مجلس با بیان این که سیاست های اقتصادی دولت راه گشا نیست، گفت: عدم امنیت در حوزه اقتصادی، مردم خصوصا قشر ضعیف را دچار مشکل کرده است و راه علاج و درمان این وضعیت تکیه بر بیگانگان نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۱    
بهارستان نشینان با کلیات طرح یک فوریتی حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور مخالفت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۳۸    
نماینده مردم محلات از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درخواست کرد به دولت تذکر دهند تا سامانه ثبت حقوق مقامات را طراحی کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۴۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت با در اولویت قرار گرفتن بررسی لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت مخالفت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۲۵    
مسؤول برنامه های حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، اخبار و شایعات منتشر شده درباره درگذشت این استاد درس خارج حوزه علمیه قم را تکذیب کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۹    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۹    
حجت الاسلام درخشان پور با اشاره به تأثیر تغذیه طبیعی و حلال در روح و روان انسان به بیان مهمترین راه های ایجاد نشاط و شادبی در جسم و روان انسان پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۰:۵۱    
مجلس بزرگداشت هفتمین روز ارتحال حجت الاسلام والمسلمین احمدی، امشب با حضور علما، شخصیت های برجسته حوزوی و دانشگاهی و دیگر اقشار مردمی در مسجد اعظم قم برگزار شد.