دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۴May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 9 فروردین 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 2 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 3 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 4 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 5 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 6 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 7 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 8 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 9 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 10 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 11 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 12 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 13 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 14 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 15 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 16 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 17 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 18 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 19 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 20 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 21 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 22 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 23 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 24 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 25 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 26 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 27 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 28 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 29 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 30 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۵    
حجت الاسلام و المسلمین مدنی با بیان اینکه استان و شهر قم ظرفیت های پنهان زیادی دارد که متأسفانه تا کنون عرضه نشده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۹    
سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به ادعای وزیر خارجه فرانسه درباره ارسال سلاح از سوی ایران به یمن گفت: تسلیح متجاوز، فرافکنی و اتهام زنی به دیگران ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۳    
در نگاه علی (ع) و در عملکرد آن حضرت در تمام دوران حکومتش اصل بر صلح بود و از این رو از جانب امام همه گونه تلاش برای حفظ آن صورت گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۳    
مهدیان: چه وقت کسب نان حلال می شود مجاهدت؟ آیا هر کسب حلالی جهاد است؟ کسب حلال یک شاخص کاسب حبیب الله است. یک شاخص در اقتصاد اسلامی است. اما جهاداقتصادی فراتر از کسب نان حلال است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۰    
آیت الله جاودان گفت: تمام غصه انسان های خدا پرست این است که چه کاری انجام دهند که رضایت و خشنودی خدا در آن باشد اما برخی دیگر به جای خدا پرست بودن نفس پرست هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۵۷    
مهدی قره شیخلو گفت: هزار مسجد در سراسر کشور برنامه های قرآنی برای معتکفین در نظر گرفته اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۵۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با برشمردن 16 گامی که دولت باید در جهت حمایت از کالای ایرانی بردارد، افزود: وقتی منافع مدیران در گروی واردات کالای خارجی است حمایت از تولید ملی معنا ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۵۱    
رییس اداره اوقاف و امور خیریه غرب استان تهران، طرح آرامش بهاری را فرصتی مناسب برای تحکیم رابطه مردم با امامزادگان دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۵۱    
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که تحقق شعار راهبردی حمایت از کالای ایرانی نیازمند فعالیت های فرهنگی و رسانه ای گسترده است گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۸    
راهبرد مذاکره برای رفع تحریم یا برداشته شدن تحریم با مذاکره دارای تناقض ذاتی است. هرچند پس از 5 سال از اجرای این راهبرد خیلی روی این مسأله بحث و گفتگو نشده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۶    
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بیان داشت که مادران شهدا باید به فرزندان خود افتخار کنند زیرا آنان ذخیره آخرت هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۷    
جنبش حماس طی بیانیه ای مشارکت گسترده فلسطینیان در راهپیمایی بازگشت بزرگ را خواستار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۱    
رییس جمهور با اشاره به مناسبات خوب و روبه گسترش ایران با ترکمنستان و جمهوری آذربایجان، همکاری های فی مابین را در راستای توسعه دوستی ها و روابط برادرانه تهران با عشق آباد و باکو عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۳:۳۱    
مدیرمسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه هشت هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در این مکان مقدس ثبت نام کرده اند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۳:۲۵    
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از اجرای نمایش های متعدد قرآنی در ایام نوروز به مناسبت روز نمایش خبر داد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۳:۱۶    
ثبت نام مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا تحت اشراف حضرت آیت الله صافی گلپایگانی آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۷    
حجت الاسلام رمضان پور با اشاره به این که مبارزه با قاچاق عزم جدی را از سوی دولت می طلبد، گفت: جلوگیری از قاچاق کمک بزرگی در اجرا شدن اقتصاد مقاومتی می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۰:۵۸    
حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که اعتکاف بهترین فرصت برای بندگی کردن خدا است، گفت: ایام اعتکاف بهترین فرصت برای تبلیغ روحانیان است که مردم را با دین اسلام آشنا کنند و احکام خدا را به آن ها ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۰:۵۵    
امام جمعه امیدیه حمایت از کالای ایرانی را آتش به اختیار دیگری از سوی رهبری در مسائل اقتصادی دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۱۰    
استاد حوزه علمیه نجف اشرف بیان داشت که عقاید و رهبری دینی رمز اساسی حفظ وطن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۷    
مدیران حوزه های علمیه نجف اشرف و لبنان با حضور در دفتر حضرت آیت الله سیستانی آخرین وضعیت مدارس علمیه را بررسی کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۷    
عضو ارشد حزب الله لبنان خاطرنشان کرد که آمریکا و عربستان در عرصه سیاسی از جبهه مقاومت شکست خواهند خورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۵    
آیت الله علما با اشاره به اینکه تحقق هدایت های حکیمانه رهبری بهترین راه خروج از مشکلات کشور است، گفت: باید با مدیریت صحیح از ثروتهای عظیمی که در کشور وجود دارد در جهت برطرف کردن مشکلات بهره برد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۵    
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مسؤولیت ها امانتی برای خدمت به مردم هستند و عمر کوتاهی دارند، گفت: نباید به این مسؤولیت ها دل بست چون دل بستن به پست و مقام ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۹    
ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان صهیونیست خواست روز جمعه همزمان با برگزاری تظاهرات فلسطینیان، برای مقابله با ورود احتمالی ساکنان غزه به فلسطین اشغالی سلاح به دست گیرند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۶    
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تاکنون در 231 مسجد استان در اعتکاف امسال ثبت نام انجام شده و تلاش می شود تا برنامه های فرهنگی در ایام اعتکاف اجرا شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان نباید برای پوشاندن نقاط ضعف خود به آمارسازی روی بیاورند، گفت: آمارها در حوزه های مختلف به ویژه اشتغال و تورم باید واقعی باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۰    
رییس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس گفت: نخستین وقف سال 97 به نام واقف خیراندیش خانواده شهید حسین دلخواه به ثبت رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۱    
رییس جمهور روز پنجشنبه و پس از امضای 21 سند توسعه همکاری ها، به سفر رسمی سه روزه خود به دو کشور همسایه ترکمنستان و آذربایجان پایان داد و به تهران بازگشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون آموزش مجلس شعار امسال را در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر اقتصاد مقاومتی اجرایی می شد امروز با تورم، رکود و فشارهای اقتصادی و معضل بیکاری در کشور مواجه نبودیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۱    
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی رکن اساسی پیشرفت وضع اقتصادی است، گفت: دولت باید با جلوگیری از قاچاق و واردات از کالای ایرانی حمایت کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۵۱    
رییس جمهور عشق به مولا علی (ع) و گرامیداشت نوروز را نماد صمیمیت دو ملت ایران و آذربایجان دانست و با بیان اینکه بهار شکوفایی روابط دو کشور آغاز شده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۶    
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان اینکه مردم عنصر اصلی در حمایت از کالای ایرانی به شمار می روند، گفت: حمایت از کالای ایرانی در اصل تولید ثروت برای مردم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۷    
سیاستمدار آلمانی در واکنش به موضع ضداسلامی اخیر وزیر کشور جدید آلمان گفت: این کشور به عنوان بخشی از اروپای غربی از زمان قرون وسطی بسیار زیاد به اسلام مدیون است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۱    
افتتاح مسجدی مهم برای مسلمانان اهل سنت در هامبورگ متأثر از معماری کلیسایی از سال ها پیش در بین جامعه مسلمانان این شهر مطرح بوده و پروژه عمرانی مسجد به درازا کشیده شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۱    
یک نظامی بلند پایه رژیم صهیونیستی گفت: اگر انصار الله در جنگ پیروز شوند رژیم صهیونیستی باید به اروپا برود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۵    
کارخانه تولید مشترک خودروایران و جمهوری آذربایجان(خزر) در منطقه نفت چالا با ظرفیت سالانه 10 هزار دستگاه برای تولید پنج مدل خودروی سواری و خط آهن آستارا-آستارا روز پنجشنبه در مراسمی در همایش اقتصادی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۰    
سومین طرح عیدانه کتاب که در آغاز از 22 اسفند تا 12 فروردین ماه برنامه ریزی شده بود، به صلاحدید مجریان طرح تا 15 فروردین ماه تمدید شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۲:۴۲    
انتشار معارف دینی، جهت گیری دقیق، روشن و صحیح، روایتگری زیبایی ها و نگاه مکتب وار و مدرسه گونه چهار مؤلفه برای هنر انقلاب اسلامی به شمار می رود.