شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 24 اسفند 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۱    
سید ناصر حسینی پور: خدایی این انقلاب برای هر که خوب نبود، برای شما بدک نبود؛ تا شما ها چهره شوید و بلندگوی اپوزسیون!
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۱    
علی علیزاده: بی بی سی درست می گوید؛ سفیدپوستان بریتانیایی، مظلومانه ترور می شوند و ما خاورمیانه ای ها و ما مسلمانان تلف می شویم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۰    
در سفر رییس جمهور ایران به عراق، یک علامت عمده وجود داشت و آن آغاز مرحله تثبیت منطقه و چند وجهی شدن روابط بین دولت های منطقه بود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۲    
نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی درگذشت روحانی وارسته حجت الاسلام ابراهیمی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۷:۳۰    
امامان جمعه سراسر کشور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سفر رییس جمهور به عراق، آن را نشانه عزت ایران اسلامی دانستند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۰:۴۶    
رییس جمهور با محکوم کردن حمله تروریستی به نمازگزاران مسلمان در نیوزیلند، تأکید کرد: این جنایت وحشیانه نشانه لزوم مقابله همه جانبه با تروریسم و اسلام هراسی رایج در غرب است
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۰    
معاونت پلیس پایتخت گفت: مالکان انبار هایی که محل خود را به نگهداری و تولید مواد محترقه تبدیل کنند با پلمب و ابطال دائمی جواز مواجه خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۵    
استاد حوزه علمیه گفت: از وظائف طلاب و حوزه های علمیه مسؤولیت پذیری در تبیین آرمان های انقلاب ناظر به بیانیه گام دوم است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۲    
دومین نشست اندیشه ورزی با موضوع بیانیه رهبری و گام دوم انقلاب با حضور طلاب، دانشجویان، اساتید و فعالان فرهنگی و اجتماعی و نمایندگان خبرگزاری ها در کاشان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در تبیین بیانیه رهبر معظم انقلاب باید از نگاه سطحی پرهیز کنیم و آن را به خوبی برای مردم خود به ویژه جوانان تشریح کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۶    
رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه به خانواده شهدا سرکشی می کنند که باید این منش الگو مدیران و به ویژه ائمه جمعه در کشور باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۶    
استاد حوزه علمیه گفت: انقلاب فرصت خوبی را در اختیار اصحاب هنر و رسانه قرار داد که باید در راستای اهداف انقلابی حرکت کنند و از آن ابزار استفاده کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: آیت الله طه محمدی با بزرگواری و محبت از حضور یک امام جمعه و نماینده رهبری جدید استقبال کردند و این کار جای تقدیر دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۰    
یکی از مسائلی که در حوزه مباحث عمومی مهدویت مطرح است، این است که آیا امام عصر همسر و فرزند دارند یا نه؟
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۰    
آیت الله طه محمدی گفت: بعد از نماز هفته گذشته مردم مهربان همدان بی اندازه بنده را مورد لطف قرار دادند که من تا همیشه شرمنده محبت آنها خواهم بود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۰    
مسؤول نهاد نماز جمعه قم با بیان این که بالغ بر 160 نماز جمعه بعد از بازسازی مصلای قدس برگزار شده است، فعالیت ها و خدمات فرهنگی اجتماعی این نهاد در سال 97 را تشریح کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۰    
مسؤول ستاد مرکزی اعتکاف کشور از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کشورهای جهان و استقبال بی نظیر مردم به ویژه جوانان از حضور در اعتکاف امسال خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۰    
امام جمعه ملایر گفت: حکم رهبر معظم انقلاب را بر چشمان خود خواهیم گذاشت و در کنار نماینده جدید ولی فقیه در استان با تمام توان خواهیم بود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکلات اقتصادی به خاطر قدرت دشمن نیست، بلکه به خاطر سوء تدبیر مسؤولان است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۲    
شاهرخی گفت: آیت الله طه محمدی در بین تمام سلایق مختلف سیاسی زمینه ساز وحدت بی نظیری بودند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۲    
استاد حوزه علمیه قم با بیان این که بندگی خدا صرفا منوط به انجام واجبات نیست، گفت: ترک محرمات و انجام واجبات اولین قدم بندگی خداوند است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۶    
امام جمعه دامغان گفت: امروز شکوفایی فرهنگ و گفتمان جهان شمول شیعه با به کاربری درس های سیره عملی و اخلاقی علی (ع) مقدور می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۰    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: قوه قضائیه باید مرجع برای مردم بوده و حفظ کرامت ارباب رجوع، پاسخگویی، ساده زیستی و اجرای احکام از وظایف این قوه باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۰    
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با حضور در گلزار شهدای همدان ضمن تجدید بیعت با آرمان های شهدا به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۱    
جلیلی با تأکید بر هوشیاری در برابر تحلیل های غلظ گفت: تحلیل فلج کننده بدتر از تحریم فلج کننده است و وقتی می توانیم در مسیر صحیح حرکت کنیم که تحلیل درست داشته باشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۰    
آیت الله شاهچراغی گفت: کسبه و بازاریان با قناعت به بهره کمتر و متمکنین با دستگیری از نیازمندان، شادی آفرین برای مردم در آستانه سال نو باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
نیوزلند امروز شاهد یکی از خونین ترین حوادث تروریستی بود، در حمله توریستی به دو مسجد در شهر کرایستچرچ، ده ها نمازگزار جان خود را از دست داده و مجروح شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
امام جمعه موقت اهواز گفت: اینکه ما یکدیگر را متهم به همراهی با دشمن کنیم، اجازه نمی دهد نظرات مختلف آزادانه مطرح شود.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و وجود اختلاس ها اشاره کرد و گفت: راه نجات کشور ایجاد امید و برخورد با اختلاس گران است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۵    
امام جمعه نجف اشرف دیدار رییس جمهور ایران با حضرت آیت الله سیستانی را مهم ارزیابی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۲    
نخست وزیر نیوزیلند اعلام کرد: حمله به دو مسجد در نیوزیلند به کشته شدن 49 نفر و زخمی شدن بیش از 40 تن دیگر انجامیده است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۲    
نماینده حضرت آیت الله سیستانی خواستار کنار گذاشتن اختلافات شد و اظهار داشت که سیاستمداران باید از خواب غفلت بیدار شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به وضعیت اقتصادی در کشور، گفت: مسؤولان با برنامه ریزی و نگاه به داخل سعی کنند، مشکلات اقتصادی را در کشور حل کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۶    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سیستم لیبرالی به دنبال برده داری است و تفکر لیبرالی نیز یک تفکر مادی و پولی است که در این تفکر لیبرالی حق و ناحق مشخص نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۰    
حجت الاسلام صالحی گفت: مبلغان دینی و روحانیان در منابر و خطابه های این روز های خود بیشتر در خصوص انصاف و رعایت حال یکدیگر در آستانه عید نوروز سخن بگویند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۷    
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با مهم ارزیابی کردن مسائل اخلاقی در حوزه گفت: همه فعالیت های حوزه بر مبنای اخلاق و تربیت شکل گرفته و رشد کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۱    
امام جمعه قم با تأکید بر تقویت ارتباط کشور با همسایگان گفت: نمی توانیم نگاه خود را اروپا و غرب معطوف کرده و از همسایگان غفلت کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۱    
توزیع تدریجی میوه های تنظیم بازاری شب عید از امروز در سطح کشور آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۶    
مراسم گرامیداشت شهید محمد علی نقوی بینانگذار سازمان دانشجویان امامیه (آی اس او) روز گذشته در مشهد مقدس برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
هزاران تن از زنان یمنی در اعتراض به حملات وحشیانه ائتلاف سعودی به شهر حجه و قتل و کشتار غیر نظامیان، تظاهرات کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۱    
با اینکه رژیم صهیونیستی طی هفته های اخیر حدود30 هزار مترمربع از زمین های زراعتی را از بین برده است، ولی فلسطینیان گرینه مقاومت را در برابر این مسأله اتخاذ کرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۵    
نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس صبح امروز بار دیگر به بخش های مختلف های کرانه باختری حمله کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: نمی توان ادعا کرد بت پرستی تنها برای دوران جاهلیت است، برای عصر حاضر نیز می تواند مصداق داشته باشد و به جای خدا به کدخدا متوسل شویم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۳:۲۷    
وزیر صمت با بیان اینکه در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، گفت: با تکیه بر توان داخلی در عرصه های مختلف مانند معدن می توانیم کشور را بدون اتکا به نفت اداره کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۰:۱۲    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی به تبیین 12 حق فرزند بر والدین مطابق روایات پرداخت و برخی اسم گذاری های را غیر متعارف خواند.