جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 8 شهریور 1396 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 31 فروردین 1396 ستاره نیوز 31 اردیبهشت 1396 ستاره نیوز 31 خرداد 1396 ستاره نیوز 31 تیر 1396 ستاره نیوز 1 مرداد 1396 ستاره نیوز 30 مهر 1396 ستاره نیوز 30 آبان 1396 ستاره نیوز 30 آذر 1396 ستاره نیوز 1 دی 1396 ستاره نیوز 30 بهمن 1396 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 1 شهریور 1396 ستاره نیوز 3 شهریور 1396 ستاره نیوز 4 شهریور 1396 ستاره نیوز 5 شهریور 1396 ستاره نیوز 6 شهریور 1396 ستاره نیوز 7 شهریور 1396 ستاره نیوز 8 شهریور 1396 ستاره نیوز 10 شهریور 1396 ستاره نیوز 11 شهریور 1396 ستاره نیوز 12 شهریور 1396 ستاره نیوز 13 شهریور 1396 ستاره نیوز 14 شهریور 1396 ستاره نیوز 15 شهریور 1396 ستاره نیوز 18 شهریور 1396 ستاره نیوز 19 شهریور 1396 ستاره نیوز 20 شهریور 1396 ستاره نیوز 21 شهریور 1396 ستاره نیوز 22 شهریور 1396 ستاره نیوز 24 شهریور 1396 ستاره نیوز 25 شهریور 1396 ستاره نیوز 26 شهریور 1396 ستاره نیوز 27 شهریور 1396 ستاره نیوز 28 شهریور 1396 ستاره نیوز 29 شهریور 1396 ستاره نیوز 31 شهریور 1396 
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۱۴    
رئیس دبیر خانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی سازمان بهزیستی کشور نسبت به پیاده کردن یک مسافر معلول از هواپیما اعتراض کرد و گفت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۸    
نشست رسانه ای جشن خانه سینما علاوه بر جشن سینمای ایران، قرار شد فرصتی باشد تا منوچهر شاهسواری مدیرعامل این تشکل صنفی به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۴    
پلی فنل ها نامی هستند که این روزها زیاد می شنوید. بیشتر ما فقط می دانیم غذایی که حاوی پلی فنل باشد خوب است و باید آن را خورد. اما واقعا پلی فنل ها به چه دردی می خورند؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۴    
لیدی گاگا چهره ی تبلیغاتی جدید ساعت های تودور شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۷    
روسیه یک خودروی عظیم ضد شورش ساخته که سپر آن قابلیت محافظت از 38 نیروی پلیس را دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۲    
در جریان درگیری مأموران اجرایی شهرداری سنندج با صاحب یک خانه غیرمجاز، این خانه شبانه به آتش کشیده شد و یک کارگر در میان شعله های سرکش سوخت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۹    
کیتی پری در ادامه ی تور کنسرت های آلبوم Witness این بار به نیوزیلند سفر خواهد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۱۷    
سمت درب صندوق عقب تخت تر از قبل است و با توجه به حجم زیاد سنسورها پیش بینی می شود ویتارای جدید از سامانه های کمک راننده زیادی سود ببرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۵۴    
محققان ژاپنی می گویند افرادی که خین خواب بیقرارند و دائما از این دنده به آن دنده می شوند، دو برابر دیگران در معرض احتمال ابتلا به حمله قلبی هستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۲    
دفتر بیست وهشتمین دوره نمایشگاه ملی صنایع دستی در حالی بسته شد که برخلاف سال های پیش، تعداد قابل توجهی از گردشگران و تاجران خارجی، هنرِ دست هنرمندان ایرانی را دیدند و خریدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۲    
رئیس انجمن نجوم آماتور ایران گفت: پس از بررسی ها مشخص شد صدای گوش خراشی که ادعا می شود در آستارا و چند منطقه دیگر شنیده شده است، مبنای علمی و نجومی ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۳    
تیلور سوییفت پس از نداشتن فعالیت در اینستاگرام برای مدتی طولانی و بعد هم پاک کردن همه ی عکس هایش، هفته ی گذشته باز هم با عکس های مربوط به آلبوم جدیدش به اینستاگرام باز گشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۷    
مربی دروازه بانان تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعتقاد دارد که اولتیماتوم به سرمربی استقلال نباید رسانه ای می شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش 30 درصدی بوی نامطبوع مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی به تهران خواهیم بود و برای رفع 70 درصد بوی نامطبوع باقی مانده ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۸    
جنیفر لوپز و همراه همیشگی اش الکس رودریگز در شب مسابقه ی بزرگ.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۲    
درحالی که محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس از افزایش 45 درصدی اجاره مسکن و شرایط سخت اجاره نشینان و خالی بودن 2 و نیم میلیون واحد مسکونی در کشور خبر می دهد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۳    
نوشته های تکمیل نشده تری پرچت نویسنده مشهور و فقید انگلیسی بنا به وصیت خودش و به شیوه خاصی که خواسته بود، از بین رفتند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۳    
یک روزنامه اسپانیایی از رسوایی دو ستاره مطرح فوتبال پرده برداشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۴    
در ایامی که قیمت گوشت قرمز در بازار رو به افزایش است، رییس مرکز بهبود تولیدات دامی وزارت کشاورزی می گوید هیچ مشکلی از نظر تولید ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۸    
عضو هیات مدیره انجمن جامعه شناسان ایران گفت: بیشترین کودک آزاری ها در خانواده هایی که نه از نظر مالی بلکه از نظر فرهنگی ضعیف هستند،صورت می گیرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۳    
به مناسبت سالروز عروج ملکوتی شهدای هشتم شهریور و در پاسداشت نام و یاد شهید رجایی، دو خاطره ی خواندنی و عبرت آموز از حضرت آیت الله خامنه ای پیرامون حیات و شهادت آن شهید سعید را منتشر شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۱    
امروز خودرو پژو پارس سال یک میلیون تومان و پژو 207 حدود 700 تومان افزایش قیمت داشته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۳    
بازیگر فیلم جاذبه یک میلیون دلار به آسیب دیدگان توفان هاروی اهدا کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۴    
کشف جسد دختر 30 ساله در جاده نمین، کاراگاهان پلیس را در برابر معمای جنایی جدیدی قرار داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۲    
سخن از دو چهره ماندگار انقلاب اسلامی است؛ دو شخصیت کم نظیر که تا ابد بر تارک نظام مقدس ایران اسلامی خواهند درخشید و پیروی از راه و سیره شان، راهگشا خواهد بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۹    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در غیاب مهاجم خود تمریناتش را پیگیری می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۴    
دیدار فردای تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در ورزشگاه جام جهانی کره در حالی برگزار می شود که در گذشته ای نه چندان دور این ورزشگاه محل انباشت زباله ها بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۸    
تغییر اوزان کشتی و نحوه برگزاری مسابقات در جلسات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی به تصویب رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۵۹    
نشست خبری کی روش پیش از دیدار کره و ایران امروز برگزار شد و استقبال زیاد رسانه های کره ای باعث شد تا سرمربی ایران اینطور به موضوع اشاره کند: حضور تعداد زیاد خبرنگاران نشان می دهد بازی فردا مهم است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۵۶    
با یک نوشیدنی سرشار از کلروفیل می توانید به پاکسازی خون کمک کرده و از این طریق سیستم لنفاوی را نیز پاکسازی کنید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۵۰    
نماینده وزن 73- کیلوگرم جودو کشورمان با پیروزی مقابل نماینده پاکستان به دور بعد راه یافت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۴    
رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه از اظهارات فرزندم درباره ژن خوب سوءاستفاده شده است، گفت: در این رابطه به اندازه کافی افاضه شده است!
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۸    
در پی تهدید وجود بمب، سفارت کانادا در برلین تخلیه شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۶    
مهران مدیری در بخشی از سخنان خود در برنامه ستاره سینما درباره زندگی شخصی خود و فرزندانش سخن گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۰    
یک کاربر توییتر در آمریکا با انتشار یک تصویر مربوط به 2 سال پیش از اوباما و خانواده اش، برخی کاربران را به اشتباه انداخت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۲۴    
رییس جمهور گفت: شهیدان رجایی و باهنر مردانی بودند که راه ایثار و فداکاری را از ابتدای زندگی خود انتخاب کرده بودند و ان شاء الله ما هم بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۲    
شورای فنی کشتی آزاد با اعلام نارضایتی از نتایج ملی پوشان ایران در رقابت های جهانی فرانسه،از تعیین تکلیف کادر فنی تیم ملی پس از رقابت های داخل سالن آسیا خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۰۹    
محمدجواد آذری جهرمی، جوانترین وزیر کابینه است. با این حال سابقه چند ساله او در شرکت ارتباطات زیرساخت و پشت معاونت وزیر در دولت قبل باعث شد تا با تجربه لازم بر صندلی صدارت تکیه بزند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۰۰    
در اثر سقوط کابین، گردن و قسمتی از صورت قربانی له شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۴    
تازه ترین تک آهنگ گروه موسیقی رستاک با تمرکز روی موسیقی نواحی سیستان و بلوچستان به خوانندگی محمدرضا هدایتی در فضای مجازی منتشر شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۸    
دارنده مدال های برنز المپیک و طلای جهان با بیان این که برد و باخت در هر رشته ورزشی وجود دارد گفت: مطمئنا با بررسی و اقدامات درست فدراسیون کشتی بار دیگر کشتی آزاد ایران مانند سابق اوج می گیرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۲    
به نظر می رسد این مدل مفهومی راه زیادی تا تولید ندارد. اما جای شگفتی نیز نیست که تولید آن حداقل تا سال 2019 به طول انجامد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۶    
کارگردان نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم با اشاره به اینکه این نمایش درباره یک خانواده عجیب ایرانی است درباره حضور هنرمندان مختلف در این اثر نمایشی سخن گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۳    
در حالی که امشب 30 آگوست جشنواره فیلم ونیز هفتاد و چهارمین دوره خود را با پهن کردن فرش قرمز آغاز می کند، نمایش شماری از فیلم های مطرح و نشست های شاخص را پیش رو دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۷    
شاطران مردان تند پایی بوده اند که پیشاپیش اسب شاهان و دیگر رجال بزرگ می دویده اند و با یک چوب دستی بلند راه را برای عبور آنان از میان مردم باز می کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۴    
لژیونر ایرانی لیگ بلژیک تاکید کرد که جدایی از استقلال و پیوستن به شارلوا تصمیم درستی بوده است. او آرزو کرد در جام جهانی روسیه عضو تیم ملی ایران باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۱۳    
در پی انتصاب امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش ، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه صبح امروز( 8 شهریور) با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با وی دیدار و گفتگو کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۱۳    
محققان دانشگاه صنعتی کالیفرنیا (کلتک) به تازگی موفق شده اند دو سیاره فراخورشیدی را شناسایی کنند که با توجه به ویژگی های شان به آنها "مشتری های گرم" گفته می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۴    
منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما در نشستی درباره برنامه های این نهاد صنفی توضیح داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۸    
دبیر شورای نگهبان یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: آنها به واسطه اخلاص و عملکرد انقلابی خود، خاطره ای خوب در ذهن مردم ایران باقی گذاشتند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۲    
عامل جنایت ترمینال جنوب اعتراف کرد به علت دیر حرکت کردن اتوبوس دست به این جنایت برای انتقام گیری زده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۲    
جمشید مشایخی از حامد بهداد تشکر کرد و بردن جایزه انجمن منتقدان را به او تبریک گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۳    
هر چند در آغاز عملیات پروازهای حج تمتع 1396، اعلام شده بود هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما تمام سهم مربوط به پروازهای حج امسال را که باید از سوی شرکت های ایرانی انجام شود برعهده می گیرد اما آمارهای ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۸    
در این مطلب لیستی از 10 شهر که دیوار حفاظتی در اطراف خود دارند را آماده کرده ایم تا شما بتوانید راحت تر درباره مقصد بعدی سفرتان تصمیم گیری کنید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۲    
آنچه در این نوشته می آید گزیده هدفمند از کتاب منتشر نشده من تحت عنوان درآمدی بر جامعه شناسی دروغگویی است. ترجیح بر این است که این کتاب بعد از انجام برخی تحقیقات تجربی تکمیل و منتشر شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۶    
قند خون بالا یا هایپرگلیسمی، زمانی اتفاق می افتد که گلوکز زیادی در جریان خون وجود داشته باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال به چین رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۳    
عکس یادگاری رضا صادقی با یک طرفدار خانم, باعث بوجود آمدن حاشیه هایی برای وی شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۴    
قطار شرکت مسافری راه آهن شرقی بنیاد در مسیر مشهد-تهران دچار اتش سوزی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۸    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: از فردا 37 جایگاه عرضه دام در سطح شهر تهران دایر خواهند بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۹    
دختر نخست وزیر برکنار شده پاکستان در کمپینی که برای حمایت از مادرش برگزار شده بود، گفت، رای دهندگان پاکستانی باید انتقام نخست وزیر برکنار شده پاکستان را با انتخاب همسرش در انتخابات میان دوره ای ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره نمایش های آیینی سنتی پیامی صادر کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۰    
کی یونگ گوون می گوید که تیمش باید تحت هر شرایطی مقابل ایران پیروز شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۱    
جنگ با پدربزرگ جدیدترین فیلم رابرت دنیرو که قرار بود امسال اکران شود، سال بعد روی پرده ها می رود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۵    
سرمربی تیم ملی کره جنوبی مدعی شد که کره ای ها می خواهند مقابل ایران قدرت شان را نشان دهند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۹    
معاون حج و عمره مرکز پزشکی هلال احمر، آخرین آمار بیماران بستری در بیمارستان های هلال احمر ایران در عربستان را 49 نفر اعلام کرد و گفت: 11 زائر بیمار هم در بیمارستان های سعودی بستری هستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۳    
رئیس فدراسیون فوتبال برای همراهی تیم ملی راهی کره جنوبی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۴    
آسیب دیدگان سیل و طوفان هاروی در تگزاس، پس از تخلیه منازلشان از سالن کنوانسیون جرج براون به عنوان پناهگاه و محل اسکان استفاده می کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۸    
حسین علیزاده تاکید کرد که تا وقتی مسئولان نسبت به حوزه موسیقی شناخت نداشته باشند، از دست کسی کاری برنمی آید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۲    
سرمربی تیم ملی ایران گفت: بازی سخت و دشواری برابر کره جنوبی خواهیم داشت اما وظیفه داریم که حریف را شکست دهیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۹    
معاون صنایع دستی کشور گفت: نمایشگاه مستقلی برای خانه ایرانی برگزار می کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۳    
جنگ لفظی اخیر بین جیمز کامرون و کارگردان زن شگفت انگیز پدیده عجیبی در دنیای سینما نیست و پیش از این نیز شاهد چنین نزاع هایی حتی بین کارگردانان بزرگ تاریخ سینما بوده ایم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۷    
نجمه جودکی و همسرش
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد یک دستگاه کامیون کمپرسی با دیوار یک منزل مسکونی خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۵    
در حالی که نزدیک به یک ماه است فیلمبرداری فیلم هایلات به کارگردانی اصغر نعیمی آغاز شده است، امروز روابط عمومی هایلایت با انتشار اولین تصویر از بازی جمشید هاشم پور در این فیلم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۲    
تمام ستارگان نمی درخشند. ستارگان ورزشی و هنری گاهی چنان پر نور به نظر می رسند که چشمان مردم عادی را کور می کنند و باعث می شوند واقعیت هایی از زندگی آنها پنهان بماند که گاهی به حال اجتماع مضر است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۷    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گزارش این کمیسیون در خصوص آتش سوزی و فروریزش ساختمان پلاسکو را در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس قرائت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۴    
وقتی صحبت از دروغ و دروغگویی می شود، به سختی می توان از روی کلمات رمزگشایی کرد! چیزی که فرد دروغگو می گوید معمولا کنترل شده و تمرین شده است مخصوصا اگر فرد تبحر خاصی در این کار داشته باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۸    
همه رزمندگانی که برای دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام عازم سوریه می شوند به طور قطع به زیارت حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) خواهند رفت، عکسی از شهید خلیلی را در هنگام زیارت این بانوی بزرگوار ببینید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۹    
یک باشگاه فرانسوی خواهان هافبک - مهاجم ایرانی استرسوند سوئد شده است، اما دو باشگاه برای قطعی شدن این انتقال اختلاف مالی دارند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۳    
درحالی دولتی ها همچنان توپ خانه های خالی را به زمین انبوه سازان می اندازند که قیمت واحدهای مسکونی در مناطق شمالی تهران در سال های اخیر با شیب تُندی افزایش یافته به طوریکه میانگین قیمت هر مترمربع ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۷    
چنگیز حبیبیان خواننده مطرح دهه هفتاد موسیقی پاپ که در این سال ها کم کار بود در حال برنامه ریزی برای انتشار آلبوم و قطعاتی در فضای مجازی و همچنین برگزاری کنسرت است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۱    
بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان و همسر سابق پیمان قاسمخانی برای بار دوم ازدواج کرد و امیرخسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما است و مراسم ازدواج این هنرپیشه کشورمان روز چهارم شهریورماه برگزار ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۸    
عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: از این به بعد عبدولی هم باید مثل سایر کشتی گیران باید در مسابقات انتخابی شرکت کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۲    
مریم کاظمی دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد که تعداد نمایش هایی که به بخش بین الملل جشنواره دعوت می شوند بستگی به کیفیت آثار دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۹    
پسر دوم روناک یونسی , محسن میری ، همسر روناک یونسی با انتشار عکس هایی در اینستاگرام خبر از پدر شدن دوباره خودش داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۶    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران دلایل افزایش قیمت طلا و سکه را تشریح و عنوان کرد که قیمت طلا طی چند روز گذشته رکورد پنج سال گذشته را زده و هر گرم طلای 18 عیار به بیش از 120 هزار تومان رسیده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۰    
پل گرینگرس کارگردان فیلم های اکشن بورن و کاپیتان فیلیپس با جایزه انستیتو فیلم بریتانیا (BFI) در جشنواره فیلم لندن تجلیل می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۷    
در حالی که هیئت مدیره استقلال تنها دو بازی به منصوریان فرصت داده وزیر ورزش و جوانان از ادامه حضور این مربی در این تیم خبر داده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۱    
نارنجی پوش شهر پیش قلعه ، شبیه بقیه نارنجی پوش های کشورمان نیست. او تنها زنی است که جارو به دست خیابان ها را تمیز می کند؛ زنی مهربان، صمیمی و سخت کوش که با وجود همه مشکلات ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۸    
این تریلی حامل 5 دستگاه خودروی صفر کیلومتر تویوتا لندکروز بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۶    
شرکت سامسونگ که یکی از شرکت های پیشتاز در صنعت ساخت گوشی های هوشمند است، محصول جدیدی را روانه بازار کرده که می تواند نشانه ای بر پایان عمر لپ تاپ ها باشد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۷    
رئیس کل بانک مرکزی ایران با بیان اینکه در یک مقطعی نگران بودیم که مؤسسات غیرمجاز سرمایه های مردم را در خطر می اندازند، افزود: بابت اتفاقی که افتاد متأسف هستیم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۹    
صعود ایران به جام جهانی 2018 روسیه با سرمربیگری بی نقص کارلوس کی روش حاصل تلاش ستاره هایی بود که سردمداران آنها در اروپا مشغول بازی هستند؛ نفراتی چون رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه، سردار آزمون ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۶    
فخرفروشی عجیب زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در صفحه اینستاگرامش واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۰    
گفته می شود اعضای بدن یک زن که به دلیل مسمومیت شیمیایی در بخش اورژانس بیمارستان جانش را از دست داده بود، توسط یک سگ خورده شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۳۷    
سایت اسپانیول از حضور بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در کمپ خود گزارش تهیه کرد.
  • ۱