سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۸:۰۷Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 10 آبان 1394 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1394 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1394 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1394 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1394 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1394 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1394 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1394 خبرگزاری شبستان 30 دی 1394 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 1 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 2 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 3 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 4 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 5 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 6 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 7 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 8 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 9 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 10 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 11 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 12 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 13 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 14 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 15 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 16 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 17 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 18 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 19 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 20 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 21 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 22 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 23 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 24 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 25 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 26 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 27 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 28 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 29 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1394 
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری شبستان: سومین سوگواره تعزیه خراسان شمالی با اجرای تعزیه حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) از شهرستان اسفراین آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۲۳:۰۹    
خبرگزاری شبستان: همایش وحدت حوزه و دانشگاه به همت پایگاه بسیج اقتصاد مقاومتی مؤسسه نهضت صرفه جویی در سرمایه های ملی و با سخنرانی چند تن از مسئولین کشوری برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری شبستان:فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: بصیرت جویی و ولایتمداری سبب گام نهادن در مسیر صحیح و ارزش های اسلامی و انقلابی است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۳    
خبرگزاری شبستان: تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) گفت: با توجه به نام گذاری امسال به عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت، ائمه جمعه باید در تحقق این مهم اهتمام ورزند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۳    
خبرگزاری شبستان: با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور غرفه راهنمای تور صوتی برای گردشگران داخلی و خارجی در مجموعه های فرهنگی حافظ و ارگ کریم خانی شیراز افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۹:۲۴    
خبرگزاری شبستان: دبیر کمیته مشورتی کانون های مساجد منطقه چهار کشور از برگزاری نشست این کمیته در یاسوج خبر داد و گفت: این نشست (12آبان) با حضور معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۹:۲۴    
خبرگزاری شبستان: دبیر کمیته مشورتی کانون های مساجد منطقه چهار کشور از برگزاری نشست کارشناسان مالی و اداری استان های عضو این کمیته در یاسوج خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۷:۰۹    
خبرگزاری شبستان: رئیس پردیس دانشگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز، از پذیرش 467 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در واحد پردیس بین الملل این دانشگاه در سال تحصیلی جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۵۸    
خبرگزاری شبستان: طرح اصلاحیه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران تصویب شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۵۸    
خبرگزاری شبستان:افسر ارشد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسراییل و ایران وارد جنگ تکنولوژی شده اند اما دولت اسراییل به تدریج در حال از دست دادن شایستگی های خود در قبال ایران است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۵۸    
خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، از اعلام نتایج برگزیدگان مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان در دزفول خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راه استان گیلان از بارش برف در محورهای کوهستانی استان گیلان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان: فرماندار هرسین، ابراز کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نماد آگاهی و بصیرت ملت است و مردم در این روز با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا نفرت خود را از استکبار اعلام خواهند کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان: مرحله شهرستانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با شرکت 50نفر در هفت رشته قرآنی در خمینی شهر برگزار شد و برگزیدگان جهت حضور به مرحله استانی معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان: در آستانه روز فرهنگ عمومی همایش تبیین جایگاه شورای فرهنگ عمومی در اصفهان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با بیان این که در هیچ شرایطی نباید به سادگی به دشمنان اعتماد کرد، افزود: با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هماهنگی بین سران قوا ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان: رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: فروش حریم رودخانه به معنای تخریب محیط زیست است و ما با این امر مخالفت جدی داریم و باید متوقف شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان با بیان اینکه همه ما ملزم هستیم تا به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بپردازیم گفت: تمام امکانات استان برای برگزاری باشکوه کنگره ملی بزرگداشت 8هزار شهید گیلان فراهم است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان:وزیر امور خارجه سوریه اعلام کرد که اهمیت بیانیه ای از سوی قدرت های جهانی پس از گفتگوهای وین برای پایان دادن به جنگ در سوریه را به رسمیت می شناسد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان: سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری پس از پایان دویست و یکمین جلسه شورا در خصوص تاکید شورا به اجرای مصوبه سال 89 در خصوص سرنوشت خانه شهریاران جوان و نیز اصلاح تعرفه جریمه قطع درختان ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بحث استکبارستیزی و مبارزه با آن جزء ضرورت ها، ملزومات انقلاب اسلامی و شعار اساسی ماست.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، گفت: در این دوره از مسابقات 100 نفر از برادران و 106 نفر از خواهران برگزیده مرحله شهرستانی در رشته های حفظ پنج جزء، 10 جزء ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری شبستان: استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل متحد در سوریه امروز با ولید المعلم برای اعلام جزئیات نشست وین به سوریه دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری شبستان: دبیرکل اتحادیه عرب در گفتگو با اسکای نیوز تاکید کرد: سرنوشت بشار اسد را ملت سوریه تعیین می کنند و بحران سوریه به گردن شخص بشار اسد نیست.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان غربی گفت: پدافند غیر عامل در واقع نوعی دفاع غیرنظامی است که با اجرای آن میزان خسارات مالی و تلفات انسانی به حداقل می رسد که مردم باید نسبت ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۸    
خبرگزاری شبستان: دبیر کل سازمان ملل و رییس سازمان صلیب سرخ جهانی از همه کشورهای جهان خواستند تا به مهاجران کمک کنند و استفاده از سلاح های سنگین در مناطق پر جمعیت جهان را مهارکنند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۹    
خبرگزاری شبستان: عضو شورای شهر تهران گفت: اجزای لایحه تعرفه های خدمات فرهنگی، آموزشی و تفریحی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرای محلات شهرداری تهران در سال 94 از هم پشتیبانی نمی کنند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۹    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه 1600 مسابقه قرآنی در کشور برگزار می شود ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۹    
خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی از اجرای بیش از 250 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۹    
خبرگزاری شبستان: سخنران مراسم بزرگداشت اولین شهید محراب در تبریز گفت: ما آمریکا را باور نکرده و نخواهیم کرد، نامه مقام معظم رهبری در این باره هم ثابت کرد ما به هیچ وجه به شیطان بزرگ اعتماد نداریم.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و اراشاد اسلامی گفت: به علت اهمیت موضوع همایش امام خمینی(ره) مقالات برتر را خریداری و چاپ می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری شبستان: استفان میستورا، نماینده سازمان ملل در امور سوریه امروز وارد دمشق شد تا وضعیت فرآیند صلح در سوریه را با مقامات این کشور مورد بررسی قرار دهد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری شبستان: ارتش سوریه با انجام عملیاتی توانست بر مناطقی از ریف حلب مسلط شودو منطقه تل دادین و شلاش در جنوب شرقی الحافر در جنوب حلب را آزاد کند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان سمنان از آمادگی این شهرستان برای استقبال کاروان تدبیر وامید به استان سمنان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری شبستان: نخستین اقدام در کشور برای تحول علوم توجه به نظام پایه ای مفاهیم است به دلیل آن که این مفاهیم تامین کننده نیازهای ساختاری دستگاه ها است و حول محورهای پایه ای ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۸    
خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به وقوع سیل در استان های ایلام و لرستان و وارد آمدن خسارات به مردم ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۸    
خبرگزاری شبستان: رییس حراست اداره کل آموزش و پرورش گیلان، با بیان اینکه تلاش ما نهادینه کردن پدافند غیرعامل در فرهنگ عمومی مردم است، گفت: پدافند غیرعامل پیشگیری، مصون سازی و بالا بردن ضریب امنیت است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری شبستان: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: 13 آبان به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان نماد استکبارستیزی این ملت همواره لرزه بر اندام دشمنان می اندازد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری شبستان: رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تهران در برابر سیل بی دفاع است، گفت: باید هر چه زودتر پروژه هایی که در زمینه مقابله با بلایای طبیعی از جمله سیل در دست اقدام است را به ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با بیان آنکه 8 آیین عاشورایی در تهران ثبت ملی ثبت شده است، گفت: استان تهران از آیین های قدیمی و پرشوری در ایام ماه محرم برخوردار است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۲۷    
خبرگزاری شبستان: سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به بیمه معتادان گفت: درمان اعتیاد از طریق پوشش های بیمه ای در 16 استان کشور در مراکز درمانی دولتی در حال اجراست و انتظار داریم توسعه یابد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۸    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در لرستان، شهید فهمیده را الگویی کامل برای دانش آموان خواند و گفت: نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در بین دانش آموزان مهم ترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۸    
خبرگزاری شبستان: ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه های نظامی سعودی در نجران، جیزان و عسیر را بمباران کردند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری شبستان: واگذاری، شناسایی و ساماندهی طرح خانه مسافرهای گیلان به زودی فراخوان عمومی خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بروجرد، با اشاره به جمع بندی مذاکرات هسته ای، افزود: راهیپمایی ملت ایران در 13 آبان، نمایش استکبار ستیزی این ملت است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری شبستان: با مشارکت دو میلیون نفری بینندگان در مسابقه آشپزی دستپخت، این برنامه رکورد جدیدی را در بین برنامه های تلویزیونی به ثبت رساند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری شبستان: به گزارش منابع فلسطینی، شهرک نشینان صهیونیستی امروز بار دیگر به مسجد الاقصی یورش بردند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با بیان اینکه درعمل بسیاری از نهاد ها مجری برنامه های فرهنگی هستند، افزود: تقویت فرهنگی نیازمند مشارکت جدی همه دستگاه است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از اعلام فراخوان دومین سوگواره کشوری علمدار کربلا بین کانون های مساجد و مراکز و مؤسسات قرآنی و فرهنگی استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۷    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه با ورود توده هوای سرد در گیلان راهداری و شهرسازی در آمادگی کامل قرار دارد گفت: با تلاش راهداران وضعیت جاده های گیلان حاد نیست.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۷    
خبرگزاری شبستان:یکی از مقامات حزب دموکراتیک کردستان اعلام کرد که گروه تروریستی داعش گروهی از نوجوانان 12 تا 16 سال را که تلاش می کردند از پادگان آموزش نظامی در شهر موصل داعش فرار کنند ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۷    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور با حضور معاونین وزارت در بندرعباس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۷    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل پدافند غیر عامل گیلان با بیان اینکه پدافند غیر عامل امنیت جانی را در جامعه را افزایش خواهد داد گفت: نقاط حساس گیلان جهت اجرای پدافند غیر عامل شناسایی و شناسنامه دار خواهند شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۴۹    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) گلستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 389 فرزند مددجوی تحت حمایت این نهاد از تسهیلات نظام وظیفه بهره مند شدند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۴۹    
خبرگزاری شبستان: رییس بسیج طلاب استان هرمزگان گفت: امام سجاد(علیه السلام) با روشنگری از تحریف حقایق نهضت عاشورایی سرور و سالارشهیدان اباعبدالله الحسین(علیه السلام) ممانعت کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری شبستان: اینکه دل مشغولی انسان، ولیّ خدا نباشد، مشکل ساز است. دنبال کار خودمان نباشیم زیرا تعلّقات دنیا ما را از ولیّ خدا دور می کند ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری شبستان: فرستاده سازمان ملل متحد در عراق به منظور بررسی مسایل مهم عراق امروز با آیت الله سید علی سیستانی دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری شبستان: مراسم چهلمین روز شهادت قاریان منا با حضور خادمان و قاریان بین المللی قرآن کریم و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل پدافند غیر عامل گیلان از افتتاح انجمن علمی نخبگان در این استان خبر داد و گفت: این انجمن به منظور جذب نخبگان و استفاده از نظرات آنان عصر امروز در دانشگاه گیلان تشکیل می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای خراسان شمالی اظهارداشت: وضع صادرات غیرنفتی ما در کل کشور مثبت بوده که با توجه به ظرفیت بالای استان در بخش کشاورزی باید زمینه کار ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری شبستان:همایش علمی پژوهشی کرامت انسانی از منظر امام رضا(علیه السلام) در چهار محور همزمان با دهه کرامت در زنجان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی بر مستندسازی اقدامات، فعالیت ها و برنامه های انجام شده از سوی کارشناسان و همچنین کانونهای فرهنگی هنری سطح استان تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری شبستان: مردم شهید پرور زاهدان امروز پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام را در آغوش گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری شبستان:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، از جمع آوری دو میلیارد تومان زکات طی سال جاری در استان همدان خبرداد گفت: از این میزان 770 میلیون تومان زکات فطریه است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۸    
خبرگزاری شبستان: طاهری با بیان این که 151 مقاله به دبیرخانه همایش سبک و فرهنگ زندگی اسلامی در زندگی معاصر ارسال شده است، گفت: در روز همایش، 12 مقاله، به عنوان مقالات برتر ارائه و تجلیل می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۸    
خبرگزاری شبستان: گزارش خبری شبستان از روزی که گذشت
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۸    
خبرگزاری شبستان: افشار از کاهش 34 درصدی قیمت تریاک در کشور خبر داد و گفت: افزایش قیمت شیشه، عمده فروشی هرویین و کاهش قیمت تریاک نشان می دهد افرادی که مبتلا به شیشه بودند با کاهش الگوی مصرف مواجه شدند ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری شبستان: حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه اهداف امریکا در منطقه 180 درجه با اهداف ایران متفاوت است، تاکید کردند: مذاکره با امریکا درباره مسائل منطقه معنا ندارد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری شبستان: ارتش عراق امروز عملیات نظامی جدیدی برای آزاد سازی شهر الرمادی آغاز کرده است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری شبستان:رئیس شورای مرکزی زکات کشور در همدان با تاکید بر اهمیت پرداخت زکات گفت: 60 درصد زکات برای فقرا و 40 درصد آن برای امور عمرانی مصرف شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری شبستان: دبیر سی امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور جزئیات سی امین جشنواره ملی قرآن دانشجویان را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد از ارسال بیش از 275 اثر فاخر از سراسر کشور به دبیرخانه نخستین سوگواره ملی شعر سجده های امام سجاد(ع) در یاسوج خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری شبستان: در پی ارائه شکوائیه تشکیلات خودگردان به دادگاه جنایی بین المللی، این دادگاه تحقیقات اولیه درباره جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را آغاز کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری شبستان: فرمانده کل سپاه انصارالرضا استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه به پیام شهدا به بازماندگان پایداری در راه اسلام، انقلاب و ولایت است ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: فرهنگ پرداخت زکات در جامعه باید نهادینه شود تا بتوانیم به نتیجه مطلوب در مصرف زکات برسیم.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری شبستان:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: امنیت غذایی مهمترین امربرای یک جامعه درهنگام بروز بحران و تهدید است که باید کارگروه فیزیکی مناسبی در این راستا تشکیل تا بتوانیم با برنامه ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری شبستان:شخصیت دانشگاهی اتاق فکر رضوی در زنجان گفت: در همایش فرهنگی و هنری رضوی، سیره امام رضا(علیه السلام) مورد تاکید است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری شبستان: استاندار همدان گفت: امسال 307 هزارتن گندم کشاورزان همدانی به دولت فروختند که 355 میلیارد تومان مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۸    
خبرگزاری شبستان: عضو گروه تفحص سیره شهدای حوزه علمیه قم گفت: مردم ما می فهمند که این آمریکا دست از ماهیت و اهدافش برنداشته است و در راهپیمایی 13 آبان شعار مرگ بر آمریکا قوی تر از گذشته خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۸    
خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان با بیان اینکه ساخت های مناسب جهت بهره برداری از بارش های مکرر در استان گیلان وجود ندارد، گفت: پیشرفت در بحث پدافند غیرعامل با استفاده از پیشنهادها ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۸    
خبرگزاری شبستان:عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور مستشاری ایران در سوریه گفت: رژیم صهیونیستی داعش را به عنوان فرزند نامشروع متولد کرده اند و ما با اقدامات مستشاری اجازه ندادیم این فرزند ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۸    
خبرگزاری شبستان: عمران و آبادی مساجد صرفا به ساخت و طراحی ساختمان مسجد نیست، یک مسجد صرفا زیبا را نمی توانیم آباد قلمداد کنیم، مسجدی آباد است که در آن معرفت دینی و ادبیات مسجدی وجود داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از اجرای طرح استانی نسل سبز در کانون های مساجد این استان ویژه خواهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶    
خبرگزاری شبستان: نمایشگاه سومین دوسالانه عکس بسیج با راه یابی 29 اثر برگزیده از عکاسان برتر بسیجی استان امروز (10 آبان) در شهرکرد افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶    
خبرگزاری شبستان: مسئولان کمیته های برگزاری سی امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از سوی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۸    
خبرگزاری شبستان: همایش سبک و فرهنگ زندگی اسلامی در زندگی معاصر به همت مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی و با سخنرانی آیت الله اعرافی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۸    
خبرگزاری شبستان: با حضور مسئولان و دانش آموزان بسیجی یادواره 280 شهید دانش آموز در قزوین برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۸    
خبرگزاری شبستان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همایش علمی پژوهشی کرامت انسانی از منظر امام رضا(علیه السلام) از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) در زنجان ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۸    
خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل دزج قروه از حرم بی بی هاجره خاتون سنندج تا حرم علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) را با شعار خدایا نیازمندان عالم را بی نیاز کن پیاده ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۸    
خبرگزاری شبستان:جنتی گفت: نخستین همایش بین المللی قرآن در سیره و اندیشه امام خمینی (ره) زمینه ساز تدبر بیشتر مردم در قرآن است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۸    
خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی پنجمین کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) از اعزام مبلغین ویژه گروه سنی کودک و نوجوان به مساجد و مدارس استان هرمزگان در راستای تبیین سیره سیدالساجدین و معرفی صحیفه ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۷    
خبرگزاری شبستان: وقتی مسئولان از تئاتر دینی حرف می زنند مقصودشان همان مستقیم گویی کلیشه شده ای است که مخاطب و هنرمند آن را بر نمی تابد. تئاتر کشور دینی ست اما مجال خلاقیت نیافته است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۷    
خبرگزاری شبستان:معاون فنی پندافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ارتقاء توسعه کشور نیازمند دانش روز است گفت ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۷    
خبرگزاری شبستان: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: میزان خسارت های واردشده بعد از وقوع سیل در ایلام در هفته آینده به دولت ارائه می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۷    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی در همایش بین المللی قرآن در سیره و اندیشه امام خمینی(ره) گفت: باید خود را برای جهش مادی و معنوی و پیشتازی ایران در میان جوامع اسلامی آماده کنیم.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۷    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه باید در توسعه پایدار فرهنگ پدافند غیر عامل نقش داشته باشیم، گفت: پدافند غیر عامل به دنبال تولید داخلی و تکنولوژی امن داخلی است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۷    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه پدافند غیر عامل باید در جامعه فرهنگ سازی و آموزش داده شود ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۷    
خبرگزاری شبستان: نتایج آزمون مرحله دوم از دهمین دوره طرح اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم در سامانه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۷    
خبرگزاری شبستان:متقیان گفت: مسئولی که درزمان بحران نتواند به کشور و جامعه خود خدمت کند باید پاسخگو باشد درغیراین صورت به کشورخود خیانت کرده است وما وظیفه داریم درحوزه دفاع از کشورو مدیریت ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۶    
خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در خراسان شمالی از کمک سه میلیارد ریالی مردم استان از ابتدای سال تا کنون برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد.