سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۳:۳۵Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 15 آبان 1394 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1394 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1394 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1394 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1394 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1394 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1394 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1394 خبرگزاری شبستان 30 دی 1394 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 1 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 2 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 3 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 4 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 5 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 6 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 7 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 8 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 9 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 10 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 11 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 12 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 13 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 14 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 15 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 16 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 17 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 18 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 19 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 20 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 21 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 22 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 23 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 24 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 25 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 26 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 27 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 28 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 29 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1394 
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۲۰:۰۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه دزفول، با بیان اینکه در ادعیه صحیفه سجادیه نحوه ارتباط با خالق و بندگان و مؤمنان با یکدیگر بیان می شود، ملاک ارتباط بین مؤمنین را رحمت و محبت دانست.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۹:۲۳    
خبرگزاری شبستان: دبیرکل حزب الله تأکید کرد رژیم صهیونیستی نماد استکبار جهانی وخط مقدم قدرتهای استکباری و استعماری جهان برای هدف قرار دادن منطقه ما به شمار می آید.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۸:۵۳    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان حج و زیارت کشوردر سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد گفت: امیدواریم با تطبیق DNAپیکر سایر مفقودان ایرانی فاجعه منا پیدا شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری شبستان: دبیر کل جنبش انصار الله یمن تأکید کرد رژیم مسلمان نمای سعودی که متحد و یاور رژیم صهیونیستی است بزرگترین خیانت را در حق اسلام مرتکب می شود ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری شبستان: "نبیل العربی" ضمن تأکید بر ضرورت پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، خواستار تشکیل دولت مستقل فلسطین با مرکزیت "قدس شریف" شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی پنجمین کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) از ورود اولین میهمان خارجی کنگره از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس به استان هرمزگان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری شبستان: آب عصر امروز پس از 4ماه در زاینده رود اصفهان جاری شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری شبستان: مرحله استانی دهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در خرم آباد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسراییل دست از دشمنی خود با ملت ایران برنداشته و بر نمی دارند که نمونه های متعدد آن را ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری شبستان:با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی صمیمی با فعالان فرهنگی استان سمنان مسایل و مشکلات فرهنگی بررسی شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۶:۵۹    
خبرگزاری شبستان: رزمایش پدافند غیر عامل و دفاع از کوی و برزن با حضور دو گردان از گردان های بیت المقدس در بندر آستارا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۶:۵۹    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه کرمانشاه، ابراز کرد: طبق فرمایش مفام معظم رهبری هدف آمریکا از ورود به منطقه چیزی جز غارت و استعمار نیست.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) که یکشنبه 17 آبان برای پنجمین سال مستمر به میزبانی هرمزگان برگزار می شود به عنوان افتخاری ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۳    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه رشت با عهد شکن خواندن آمریکا، اظهار کرد: ملت ما خواستار لحاظ شدن شروط مورد نظر مقام معظم رهبری در اجرای برجام است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری شبستان:مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: روزانه بین 5 و 6 میلیون لیتر سوخت از کشور قاچاق می شود که بین 7 تا 8 میلیارد ریال چرخش مالی به دنبال دارد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه قزوین گفت: مرگ بر آمریکا، شعار اثر گذاری است و ناراحتی و عصبانیت آمریکا و نوکران داخلی آن در مقابل این شعار، حاکی از آن است که بر نقطه حساسی اشاره شده است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه بندر آستارا تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی مجلس را خلاف قانون دانست و اظهار کرد ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان فرهنگ را در عالی ترین رتبه ها و زیر ساخت تمام حرکت های بشری دانست.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تاکید کرد: ماهیت آمریکا قبل و بعد از برجام تغییر نکرده و آمریکا همان شیطان بزرگ است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه اسالم گفت: خانواده اصلی ترین مرکز تربیت فرزند و مهم ترین نهاد رشد و بالندگی اولاد است و تشکیل و تکوین شخصیت روحی و روانی کودک و نوجوان در حقیقت در خانواده شکل می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: غارت و سلطه بر ملت های مظلوم سیاست دولت آمریکا است و به بهانه تامین امنیت به کشورها حمله و اهداف خود را دنبال می کند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: استکبار جهانی به دنبال تغییر هویت ملت و انقلاب هستند و از این جهت هشدار مقام معظم رهبری راجع به نفوذ را باید جدی گرفت.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه شمال شهر اصفهان مضامین و رهنمون های سیاسی دعاهای امام سجاد(ع) را راهگشای خط مبارزاتی مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی دانست.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۳    
خبرگزاری شبستان: استاد حوزه و دانشگاه گفت: امام سجاد(علیه السلام) در لابلای دعاهای خود که امروز به نام صحیفه سجادیه معروف است، مطالب صحیح و ناب اعتقادی را بیان می فرمودند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۳    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه سیاست خارجی ملت ایران براساس قانون اساسی است، افزود:مردم ایران با فریاد مرگ با آمریکا بار دیگر سیاست خود را در برابر سیاست آمریکا را اعلام کردند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت بیرجند بر اقامه معروف در جامعه تاکید کرد و گفت: حکومت مستبد و جنایات کار امریکا بزرگترین منکر در زمان حاضر است که مسیر انقلاب ایران اسلامی با آن متفاوت است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه (15 آبان) اجرای برجام برمبنای نامه 9 ماده ای مقام معظم رهبری را زمینه ساز وحدت جامعه خواند و بر لزوم آن تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۲    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مسجد و کانون های مسجد در معرفی رساله حقوق امام سجاد (علیه السلام) ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۲    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت زاهدان گفت: راهبردهای 9 گانه رهبری نه تنها چراغ هدایت دولت در دیپلماسی خارجی بوده بلکه برای بستن راه نفوذ استکبار جهانی موثر است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۲    
خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت با اشاره به اینکه نسخه درمان کامل بیماری های روانی در صحیفه سجادیه آمده است، گفت: صحیفه سجادیه حتی در عالم تشیع مهجور است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۳    
خبرگزاری شبستان: مرحله شهرستانی دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان امروز جمعه 15 آبان در راز و جرگلان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۳    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخی مباحث سیاست داخلی و خارجی مطرح در کشور گفت : توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در پیشبرد کشور واجب است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۳    
امام جمعه قم به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ایشان در این نامه که اهمیت بسیار زیادی نیز داشت نکات مهمی را بیان کردند که باید به عنوان منشور از آن یاد شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۳    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز نیاز به انوار طیبه ائمه اطهار (علیهم السلام) بیشتر حس می شود، گفت: اگر داعش و منافقین این نور را دریافت کرده بودند ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه شیراز گفت: انبیا و ائمه اطهار (علیهم السلام) همواره سعی داشتند بشر را از گرفتار شدن به ورطه نابودی و به باطل رفتن نجات دهند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۲    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنان رهبری در خصوص روابط دیپلماسی ایران با کشورهای غربی پس از برجام، گفت: در سیاست خارجی با منطق، روابط دیپلماسی را ادامه می دهیم.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۳:۴۱    
خبرگزاری شبستان: تمامی مطبوعات آمریکایی و اروپایی با استناد به آراء روانشناسان و جامعه شناسان تأکید دارند؛ کپی برداری از صحنه های خشونت آمیز ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۳:۴۱    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: شعارهای کوبنده ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، تقویت جایگاه ولایت فقیه و حفظ وحدت را از اصول مجالس روضه و مرثیه سرایی دانست.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا مسابقات قرآن در حوزه دانشجویی را به سمت تخصصی شدن سوق داد گفت ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری شبستان: علّت تأخیر دولت امامت، اتمام حجّت تاریخی و عملی است. باید بشر به تجربه دریابد که راه عدالت، جز از طریق اهل بیت(ع) نمی گذرد و برقراری عدالت ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۱    
خبرگزاری شبستان: سردار صارم طهماسبی، از یادگاران دوران 8 سال دفاع مقدس و از همرزمان شهید چمران در لبنان، دعوت حق را لبیک گفت.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۱    
خبرگزاری شبستان: مدیر مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه در بین ائمه اطهار(علیهم السلام)، تنها امام سجاد(علیع السلام) به اسارت رفت ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: وابستگی و عدم خودکفایی در تولید نیازها، زیبنده جامعه اسلامی نیست.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۹    
خبرگزاری شبستان: مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان استان اصفهان صبح امروز(15 آبان) آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری شبستان: مجری طرح اتوبوس ایدز ، از همراهی وزارت بهداشت و شهرداری تهران در امر افزایش آگاهی عمومی جامعه از بیماری ایدز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۸    
خبرگزاری شبستان: ابو عمر الشیشانی از فرماندهان ارشد گروه تکفیری داعش در حمله جنگنده های عراقی در جزیره سامرا استان صلاح الدین به هلاکت رسید.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۸    
خبرگزاری شبستان: قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، گفت: استفاده از تمام ظرفیت های لازم و تربیون های آزاد برای جلوگیری از وقوع جرم در جامعه ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۹    
خبرگزاری شبستان:مرحله استانی مسابقات هم اکنون در سطح خانواده کارکنان، پرسنل کادر و وظیفه نیروی انتظامی استان کرمانشاه در حال برگزاری است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۹    
خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز مطالعات اجتماعی و جرم شناسی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، از چاپ کتاب مدیریت راهبردی پیشگیری از وقوع جرم خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۷    
خبرگزاری شبستان: پنجمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با پخش پیام تصویری مرجع عالیقدر آیت الله العظمی جوادی آملی و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی یکشنبه 17 آبان در بندرعباس برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۸    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه تنها راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن احیای قرآن و فرهنگ اهل بیت علیهم السلام در جامعه است ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۷    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تأکید بر اینکه عامل اصلی جنایات و توطئه ها در خاورمیانه آمریکا است ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۰۷:۲۶    
خبرگزاری شبستان: مدیر مرکز تخصصی نماز، بهترین راه برای مقابله با هجمه های فرهنگی را احیا و ترویج فرهنگ سجادیه دانست و گفت: وضعیت کنونی جامعه در زمینه عفاف و حجاب به این دلیل است که بعد از جنگ ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تبعیت مردم از رهبری را عامل مهم موفقیت انقلاب اسلامی دانست و گفت: برجام یک امتحان الهی است که با تبعیت از رهبری سربلند خواهیم شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت با بیان اینکه امام زین العابدین (علیه السلام) در واقع یکی از امامان قدرناشناخته ما هستند ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری شبستان: سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به برگزاری همایش پیام سعادت با محوریت امام سجاد (علیه السلام) در پنج شهر استان ...