سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۱:۳۸Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 20 آبان 1394 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1394 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1394 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1394 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1394 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1394 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1394 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1394 خبرگزاری شبستان 30 دی 1394 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 1 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 2 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 3 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 4 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 5 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 6 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 7 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 8 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 9 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 10 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 11 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 12 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 13 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 14 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 15 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 16 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 17 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 18 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 19 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 20 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 21 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 22 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 23 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 24 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 25 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 26 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 27 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 28 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 29 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1394 
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۶    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه در گذشته مسجد محور شهرسازی اسلامی ایرانی بود و بازار و تجارت در کنار مسجد معنا پیدا می کرد ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۷    
خبرگزاری شبستان: دبیرکل حزب الله در سخنانی به مناسب "روز شهید" در بیروت، اگر می خواستیم به امکانات، تسلیحات و تجهیزات دست یابیم، دیگر مقاومت و آزادی وجود نداشت ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اینکه کاهش سود تسهیلات بانکی، کاهش هزینه های حمل از جمله تسهیلات پایدار تجارت است ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۳    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: استاد احمد عزیزی مبتکر نوعی صور خیال ارزشمند است که متأثر از شاعران سبک هندی بوده است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۳    
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: : اشعار شعرای ما توأم با اخلاق، عرفان و معنویت و استدلال و برهان است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۳    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی، موضوع اصلی فرهنگی کشور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: تبیین سیره شهدا، پشتوانه قوی فرهنگی، معنوی و اجتماعی کشور است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۳    
خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان با اشاره به اینکه خود را ملزم به حمایت از تولیدکننده داخلی می دانیم، گفت: آینده موفق در بخش صنعت، تولید و توسعه متعلق به فرزندان گیلان است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۳    
خبرگزاری شبستان: کارگاه آموزشی طرح شباب با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی کاربران شباب پایگاه های مقاومت بسیج در سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۴    
خبرگزاری شبستان: دهمین جشنواره قرآنی اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد مدهامتان با حضور بیش از 200 شرکت کننده آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۴    
خبرگزاری شبستان: سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره 1 اصفهان، از برگزار ی گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد و رؤسای مراکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر سراسر کشور در این دانشگاه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۴    
خبرگزاری شبستان: آیین افتتاحیه کنگره ملی پاسداشت مقام ادبی احمد عزیزی شاعر انقلابی و توانمند کرمانشاهی امروز(20 آبان) با حضور شخصیت های برجسته علمی، فرهنگی و ادبی در تالار انتظار برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری شبستان: معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که بخشی از نهضت عاشورا در صحرای کربلا رقم خورد ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری شبستان: اولین کارگاه آموزشی برنامه نویسی تحصیلی ویژه طلاب با هدف از برگزاری این دوره را آشنا شدن طلاب با مهارت های تحصیلی، راه های تقویت حافظه و استفاده بهینه از فرصت در مطالعه برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری شبستان: هادی سیاسی سپاه ناحیه اصفهان گفت: هدف جنگ روانی دشمن تغییر باورها، متزلزل کردن ایمان و وارونه جلوه دادن اسلام است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، گفت: استان اصفهان در چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن بیشترین شرکت کننده را دارد و این در حالی است که البرز و خزاسان رضوی با بیش از چهار ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری شبستان: استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بخش فرهنگ و هنر استان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۳    
خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه های برتر در زمینه ترویج فرهنگ نماز در اجلاس استانی نماز سال آینده تجلیل می شوند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۳    
خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه، ابراز کرد: راویان دوران دفاع مقدس در مدت زمان اسکان دانش آموزان در مناطق عملیاتی خاطرات آن دوران را برای آنها بازگو می کنند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۳    
خبرگزاری شبستان: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه، ابراز کرد: از تمام ظرفیت ها، امکانات و تجهیزات اورژانس کرمانشاه برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی استفاده خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۲    
خبرگزاری شبستان: ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان تئاتر پس از اجرای نمایش تکه های سنگین سرب در ماه گذشته، قصد دارد نمایش تازه ای را با بازی بهنام تشکر و فریدون محرابی روی صحنه بیاورد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری شبستان: استاندار هرمزگان، برگزاری انتخابات آبرومند، سالم و پرشور را از موفقیت های مهم یک دولت برشمرد وگفت: مجریان انتخابات نیز زمینه را برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۳    
خبرگزاری شبستان: جانشین حج و زیارت استان ایلام، از صدور ویزای کشور عراق از روز شنبه 23 آبان سال جاری در مرکز این خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۳    
خبرگزاری شبستان: استاندار کردستان عنوان کرد: 440 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان تاپایان سال مالی امسال تخصیص داده می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۳    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل دفتر بانوان و خانواده وزارت کشورگفت: نیازمند تبعیض مثبت در راستای فعالیت بانوان در جامعه هستیم تا فاصله تاریخی میان مردان و زنان در جامعه ما کاهش یابد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۱    
خبرگزاری شبستان: مدیر عامل موسسه فرهنگی عصر پیام ایلام، گفت: نقد کتاب به ارتقای سطح تولیدات کتاب در زمینه های کمی و کیفی کمک کرده و موجب شکوفایی در محتوای کتاب می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری شبستان: تبیین عملکرد شیعیان کوفه در برخورد با قیام مسلم و پاسخ گویی به شبهات در نشستی علمی بررسی می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری شبستان: رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه همه امور کشور مسقیم و یا غیر مستقیم با حضور، رای و نظر مردم شکل می گیرد و اداره می شود، گفت: ایران اسلامی از کشورهای مردم سالار واقعی در دنیاست.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری شبستان: احسان حلمی با تاکید بر پاسخگویی به شبهات دینی جوانان گفت: رسانه ها تبدیل ایدئولوژی به خواسته جوانان را باید به درستی انجام دهد و در این بخش نیاز سرمایه گذاری بسیار دارد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۳    
خبرگزاری شبستان:موج جدیدی از احساسات ضد آمریکایی در ایران فعال شده است. در حالی که به نظر می رسد توافق هسته ای و رفع تحریم ها بتواند فضاهای خالی میان تهران و واشنگتن را تا حدودی پر کند .
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۱    
خبرگزاری شبستان:با رفع تحریم ها جمهوری اسلامی ایران به بازار نفت جهانی باز گشته است. گزارش ها نشان می دهد ایران در تلاش است تا جای خای خود را طی سالهای گذشته که توسط سعودی ها پر شده بود بازیابی کند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۲    
خبرگزاری شبستان: رئیس شورای عالی بسیج مهندسین کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه کشاورزان ما توانمند هستند ولی سیاست های کشاورزی ما کارآمد نیست ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۲    
خبرگزاری شبستان: هگل و روان شناسی: انقلابی در مفهوم، در نشستی علمی بررسی می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۲    
خبرگزاری شبستان:سردار منصوریان گفت: از آنجایی که نیروی هوایی مؤثرترین عاملِ واکنش سریع در کلیه مباحث پدافند عامل و غیرعامل محسوب می شود، باید در برنامه ریزی های نیروهای مسلح، جزو اولویت ها قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری شبستان: رییس مرکز امور مساجد در مسجد جامع شهرک کاووسیه، در مسجد جامع شهرک کاووسیه حضور یافت و با امام جماعت و مامومین حاضر در مسجد دیدار و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری شبستان: گزارش خبری شبستان از روزی که گذشت
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری شبستان: شهرک نشینان صهیونیستی امروز چهارشنبه به مسجدالاقصی حمله کرده و مقابل قبه الصخره عکس یادگاری گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری شبستان: تزئین مسجد و رسیدگی به فضای داخلی آن در طول ادوار مختلف در ایران متفاوت بوده است اما در هر دوره حداکثر توان خود را به کار می بستند تا بتوانند یک مسجد را به بهترین وجه ممکن تزئین کنند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری شبستان: عربستان با ارائه پیش نویس قطعنامه ای به کمیته حقوق بشر سازمان ملل قصد دارد تا ایران و روسیه را برای حمایت از سوریه تحت فشار قرار دهد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بیرجند بر فرهنگ سازی مهارت آموزی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید خانوادهها به آموزش های مراکز فنی و حرفه ای توجه بیشتری کنند و جوانان را به این سمت سوق دهند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری شبستان: سید حسن نصرالله امروز در مراسم روز شهید درباره مسایل داخلی و منطقه سخنرانی می کند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: رییس اداره بهزیستی بندر آستارا گفت: طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان در بندر آستارا در پایگاه های سنجش بینایی و مهد کودک ها در حال انجام است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان گفت: ضعف آموزش در حوزه رسانه ای استان مشهود است و با بضاعتی که داشتیم حدود 160 ساعت دوره آموزشی برگزار کردیم.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: دشمن امروز وحدت و جمعیت جوامع اسلامی را هدف خود قرارداده و از هر روشی برای کاهش جمعیت و نابودی جماعت و اتحاد مسلمانان استفاده می کند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: بازرس خانه مطبوعات گلستان گفت: اطلاعات و مشاوره ای نادرست به مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان داده می شود که موجب بوجود آمدن این حواشی شده است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: معاون اقتصادی و توسعه اشتغال استانداری گلستان گفت: مشکلی که در نگاه ترکمنستان وجود دارد به دنبال ایجاد یک فضای بهبود یافته نیست و با توجه به مشکلات موجود باید موضوعات در سطح ملی ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان خبرداد: در راستای برگزاری داوری منطقه ای نشان ملی آثار صنایع دستی شمال کشور، 17 اثر صنایع دستی گلستان، نشان ملی دریافت کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: دومین همایش ملی قرآن کریم، زبان و ادبیات عربی با محوریت بلاغت و نقد ادبی از امروز (20آبان ) به مدت 2 روز در تالار فروردین دانشگاه کردستان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان با میزبانی استان گلستان اسفند ماه سال جاری در عشق آباد ترکمنستان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۲    
خبرگزاری شبستان: استاندار ایلام، گفت: ایلام بستری مناسب برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری شبستان: نشست آشنایی با تلویزیون المنار لبنان و فضای رسانه ای و خبرنگاری بحران در سوریه و لبنان با حضور حسن حیدر خبرنگار تلویزیون المنار در بخش میز تخصصی بخش بین الملل بیست و یکمین نمایشگاه ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری شبستان: دوره عمومی آموزش آسان روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم ویژه بانوان ماسالی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه جشنواره بزرگ جوانان مساجد کشور گفت: از میان 300 گروه سرود ثبت نامی در جشنواره آوا ها و نغمه ها بیش از 140 گروه مورد تایید و موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی این ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از چهاردهمین آزمون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۹    
خبرگزاری شبستان: آیت الله حائری شیرازی گفت: اگر بخواهید نهال دوستی بنشانید، بیایید اربعین را به عنوان پرچم کشتی تمدن عالم اسلام نشان دهید.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۹    
خبرگزاری شبستان: رئیس کمیته فلسطینی تحقیق در خصوص مرگ یاسر عرفات ، در تازه ترین گزارش خود رژیم صهیونیستی را مسئول قتل این رهبر فلسطینی در بیمارستانی در پاریس معرفی کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۹    
خبرگزاری شبستان: حضزت آیت الله خامنه ای با تاکید بر لزوم نقش آفرینی دانشگاهها در ایجاد تمدن نوین اسلامی تصریح کردند: باید به جوانان مؤمن و انقلابی در دانشگاهها میدان بدهید.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری شبستان:امیر برخور گفت: نیروی الهی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در هر زمانی که مصلحت اقتضا کند، با اقتدار کامل، آمادگی دفاع از میهن اسلامی، قرآن و مردم را دارد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری شبستان: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: جلسه ستاد تسهیلات سفر سیستان و بلوچستان با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری شبستان:ایران می تواند منتظر کمک های آمریکا و قدرت های بزرگ جهانی برای کمک به ساخت و نوسازی صنایع هسته ای اش باشد ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت: در هفت ماهه امسال یک میلیون و 550 هزار نفر ساعت در مراکز فنی و حرفه ای آموزش دیدند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری شبستان: مدیر جامعه الزهرا (سلام الله علیها) گفت: مهمترین صفتی که یک طلبه و روحانی باید داشته باشد، مناعت طبع و قناعت نفس است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان از حضور نویسنده های مطرح کشوری در نمایشگاه کتاب گیلان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: با تجهیز بیمارستان 130 تختخوابی آستارا در طی هفته های آینده این بیمارستان در دهه فجر امسال به بهره برداری کامل می رسد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی از سفر سه سفیر اتریش، نروژ و پاکستان به استان در روزهای آینده خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری شبستان:حجت الاسلام موذنی از ثبت دو دفتر با همکاری سازمان اسناد ملی کشور برای شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی گفت: 170 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری شبستان: رقابت مرحله استانی دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان عصر امروز (20 آبان)، با حضور بیش از 100 تن از قاریان، حافظان و مؤذنان فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد در خراسان شمالی آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری شبستان: قطعا رسانه ها نقش سازنده و مهمی در ترویج علم میان افراد جامعه دارند از آن جهت که می توانند با استفاده از ظرفیت های خود، به معرفی دانشمندان و اهل علم و آثار آنها بپردازند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری شبستان:مصحف بریل جهت استفاده روشندلان بر اساس شیوه ی نگارش و علامت گذاری مرکز طبع و نشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی خانه مطبوعات گلستان گفت: طی فعالیت خانه مطبوعات مبلغ 10 میلیون تومان به این تشکل کمک شده که آن هم تا سال 91 بوده و پس از آن اداره کل فرهنگ و ارشاد اعتباری به خانه مطبوعات ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری شبستان: وزیر خارجه روسیه گفت: مبارزه با تروریسم از الویت های اصلی کشورش است و درخواست ها برای کنار گذاشتن نظام سوریه به جای تهیه لیست گروههای تروریستی و مخالف ، نشست وین را به شکست می کشاند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان گفت: باید برندهای استان گلستان که شرایط استان نسبت به صادرات را دارند احصا کنیم.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۱    
خبرگزاری شبستان:رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان زنجان با اشاره به اینکه خانواده ها فرزندان خود را به مطالعه تشویق کنند، گفت: کتاب بهترین میراث برای بشر است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۱    
خبرگزاری شبستان: دبیرکمیته علمی دومین همایش ملی قرآن کریم و زبان و ادبیات عربی از ارسال 210مقاله به دبیرخانه این همایش در دانشگاه کردستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۱    
خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع استانی استان خوزستان، از برنامه ریزی برای گسترش دولت الکترونیک در استان و دسترسی آسان مردم به خدمات دولتی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۱    
خبرگزاری شبستان: شهری خاموش میعادگاهی برای ساکنانی آرام که با گریه ها و شیون ها خوکرده اند و با سعه صدر پذیرای همگان می شوند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۱    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام اشرفی اصفهانی با اشاره به برنامه های دشمن برای جذب جوانان به مسجد گفت: برنامه های مساجد باید برطرف کننده نیاز روز جوان باشد تا جاذبه داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۱    
خبرگزاری شبستان: معاون علمی، پژوهشی آستان مقدس شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه کتابخانه این آستان مقدس در فضایی بیش از چهار هزار مترمربع قرار گرفته است ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری شبستان: دبیر شورای ترافیک و همایش ترومای ایران در گیلان با بیان اینکه گیلان میزبان همایش ملی ترومای ایران است گفت: طرح تروما به صورت پایلوت در گیلان اجرا خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری شبستان:دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب شمارگان کتاب به بیش از 100 هزار رسیده بود ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: تمام تلاش ما بر این است که تعداد کتابخانه ها در سطح استان افزایش یابد چراکه بسیاری از نقاط جمعیتی استان فاقد کتابخانه هستند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه مشهد امروز 20 آبان در گردهمایی مسوولین ستادهای نماز جمعه استان گفت:امروزه آن خاکریزی که در انقلاب از دین دفاع می کند نماز جمعه است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج مهندسین کشاورزی کشور با تاکید بر اینکه مربیان و مسئولان هسته های فلاحین مهمترین تاثیرگذاری را در ارتقای سطح محصولات دارند ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری شبستان: معاون عمرانی استانداری خوزستان، از آمادگی کامل استان خوزستان برای اربعین حسینی و خدمات دهی به زائران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری شبستان: دبیر هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی از برگزاری مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در تبریز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری شبستان: معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: ریشه مباحث فرهنگی اگر بحث های اعتقادی نباشد ما را به جایی نمی رساند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری شبستان: رئیس خانه مطبوعات گلستان گفت: هیچگاه خانه مطبوعات را محلی برای انجام رفتارهای سیاسی قرار ندادیم و تلاش کردیم از این فضا دور شویم.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۱    
خبرگزاری شبستان:رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: ما از قرآن جدا شده ایم که به گدایی افتاده ایم مانند مادری که شیر ندارد و هر چیزی را با شیر خشک مخلوط می کند و به فرزند می دهد اما غافل است که هیچ چیزی ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۱    
خبرگزاری شبستان:آیت الله نوری همدانی گفت: آنهایی که به دنبال بمب هسته ای هستند، با مردم نیستند، اما امروز مردم ایران با نظام و مقام معظم رهبری (مدظله) هستند و تا زمانی که مردم با نظام جمهوری اسلامی و ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس اداره ی کتابخانه های عمومی بیرجند به کتابخانه ی استاد سعیدی بیرجند اشاره کرد و گفت: این کتابخانه از فعال ترین کتابخانه های استان است اما ساختمان این کتابخانه وضعیت خوبی ندارد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۹    
خبرگزاری شبستان: نخستین مسجد با کمک های مردمی در ویندینگ نیوزیلند خریداری شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۹    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی از افتتاح 3 کتابخانه در استان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۹    
خبرگزاری شبستان: رییس ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب سمنان از پایان کار این نمایشگاه تا ساعت 21 امشب خبرداد و گفت: دوستداران کتاب و کتابخوانی تنها امشب فرصت بازدید و خرید از نمایشگاه کتاب دارند .
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۹    
خبرگزاری شبستان: مجتمع آموزشی میر سید علی همدانی صبح امروز (20 آبان)در منطقه 600 دستگاه همدان افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۹    
خبرگزاری شبستان: محفل شعر سید الساجدین علیه السلام ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در زاهدان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۹    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت احیاء جایگاه و کرامت الهی زن گفت ...
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۹    
خبرگزاری شبستان: میثاق نامه مسجد در زاهدان رونمایی و توزیع آن در بین مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۹    
خبرگزاری شبستان: هزاران نفر از مردم افغانستان در پی کشتار 7 تن از شهروندان شیعه این کشور بدست داعش، تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۹    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت زاهدان گفت: شعر آئینه احساس و عاطفه شاعر است.
شبستان   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری شبستان: سفر تاجیکستان در ایران در سفر به همدان گفت: برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی موجب جاودانگی و تقویت پیوند کشورهای ایران و تاجیکستان می شود.