جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۱May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 6 مهر 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 2 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 3 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 4 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 5 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 6 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 7 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 8 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 9 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 10 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 11 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 12 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 13 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 14 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 15 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 16 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 17 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 18 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 19 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 20 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 21 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 22 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 23 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 24 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 25 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 26 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 27 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 28 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 29 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۱    
سردار خرم گفت: بیش از پنجاه میلیون اسناد جنگ اعم از ویدیو، خاطرات و اسناد وجود دارد و محل رجوع باید این منابع باشد، که دقت گوینده و تطبیق خاطرات خودش را نشان دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۰۱    
جمالی پور گفت: تقویت مراکز اقامتی مانند مراکز بوم گردی و به نوعی هتل آپارتمان ها به عنوان یک ظرفیت بسیار مهم در دستور کار قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۸:۱۹    
مراسم تقدیر از مقاومت مردم یمن در مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۹    
بیست و نهمین نشست کارگروه قرآنی و فرهنگی عتبات ایران اسلامی، به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۷    
وزارت حج عربستان امروز اپلیکیشنی را برای ثبت نام و انجام مناسک حج عمره راه اندازی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۷    
نجف زاده گفت: نقطه خلا در حفظ دستاوردهای فرهنگی، حفظ فیزیک این مکان های مقدس است ولی متاسفانه در حفظ این آثار به اندازه کافی در شهرخوی و شهر تاریخ و تمدن نپرداخته ایم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۵    
مدیر کالای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: با وجود تحریم های ظالمانه هیچ عملیاتی در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت با وجود تحریم های ظالمانه متوقف نمی شود و در صورت ضرورت از کالاهای جانشین استفاده می ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۴    
یک شاعر برجسته اماراتی روز یکشنبه گفت که به دلیل مخالفت با تصمیم کشورش برای عادی سازی روابط با اسرائیل از سفر به خارج از کشور منع شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۲    
به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده هنرمند ایثارگر زنده یاد جعفر کاظمی تجلیل شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۸:۱۲    
حجت الاسلام شهسواری گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری بیش از 9 میلیارد و 739 میلیون تومان زکات در استان قزوین جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 132 درصد رشد داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۰    
دلشادی از افتتاح غرفه مجازی روشنای خاطره ها با بیش از یک هزار عنوان کتاب دفاع مقدس با حمایت حوزه هنری خوزستان در اهواز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۰    
استاد دانشگاه مفید با اشاره به خطبه 97 نهج البلاغه و تنوع قرائات دینی در کوفه، بیان کرد: امام(ع) همه توان خود را به کار گرفتند تا خط اسلام ناب و علوی دنبال شود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۰    
آئین نامه بخش ترتیل پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت های مجلسی از سوی دبیرخانه این جشنواره ابلاغ شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۰    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران در برنامه نمودار رادیو ایران، گفت : طرح هایی مثل وام ودیعه مسکن، ناموفق، در بستر زمان به فراموشی سپرده می شوند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۰    
معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام شیوع ویروس کرونا از 839 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حمایت مالی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۰    
دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام امشب با حضور در برنامه مصیر شبکه چهار سیما، افکار و اندیشه های آیت الله سید محمود طالقانی را بررسی می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۰    
پیرو ابلاغیه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص اقدامات بازرسی، نظارت و کنترل قیمت ها در بازار، جلسه برنامه ریزی با محوریت تبادل نظر و بررسی چالش ها و دغدغه های نظارت، کنترل ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۰    
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای فهرست 14 مورد استعلام سیستمی که در فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی از طریق سامانه جامع تجارت اضافه شده است را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۰    
حبیبی گفت: شرایط کنونی این استان در خصوص بیماری کرونا بحرانی است و در حال حاضر تخت خالی برای بستری کردن بیماران کرونایی نداریم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۰    
بنا بر امر حاکمیتی و راهبردهای کلان سند تحول بنیادین از سوی وزارت آموزش وپرورش، دستورالعمل طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان، به ادارات کل استان ها ابلاغ شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۸    
متقاضیان بورسیه دارای حکم بورس و مدرک دکتری که در سه فراخوان اخیر بورسیه های بلاتکلیف شرکت نکرده اند، از 5 مهرماه 1399 به مدت یک ماه ثبت نام به عمل می آید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۸    
همزمان با هفته ایمنی و آتش نشانی، رشته تحصیلی آتش نشانی در هنرستان کاردانش دخترانه ریحانه شهر مشهد افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۸    
فراخوان عضویت در انجمن علمی بین المللی اربعین با هدف تقویت و گسترش شبکه ارتباطی و اجتماعی دانشوران مسلمان و موحد منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۸    
رییس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه از تنظیم پیش نویس قرارداد این صندوق با صندوق توسعه ملی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۸    
آیین رونمایی از مجموعه نفیس 5 جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۸    
رییس اداره پیشگیری و ارتقای سلامت بازار سرمایه سازمان بورس گفت: نهاد ناظر با جدیت تخلفات مربوط به سهام عدالت را تا حصول نتیجه پیگیری می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۸    
مدیرکل امور عشایری استان ایلام با بیان اینکه حدود 9 هزار و 736 خانوار عشایری در این استان وجود دارد، گفت: روزانه 810 متر مکعب آب برای عشایر این استان تامین و در بین آنان توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۸    
براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کلاردشت سفر به این شهرستان ممنوع شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۸    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از بهره مندی بیش از 6 هزار و 400 نفر از آموزش های همگانی هلال احمر ایلام خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۸    
وزارت کشور در پیشنهادی، آیین نامه نحوه تأمین، نگهداری و هماهنگی تجهیزات و ماشین آلات در مدیریت بحران را جهت طی مراحل بررسی و تصویب، به کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست دولت ارایه کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۸    
رییس اداره هنرهای تصویری معاونت فضای مجازی، هنر رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از تولید سه مستند به مناسبت ماه محرم به همت این اداره خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۸    
برنامه به رنگ خدا در رادیو معارف پیامدهای کوچک شمردن خطاها و اشتباه ها را از منظر امام سجاد(ع) بیان می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۸    
مسابقه زنان عاشورایی به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) تا 30 مهرماه به صورت مجازی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۸    
امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان با هدف امضای تفاهم نامه ساخت اعتاب مقدسه به سوریه سفر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۸    
هیات وزیران نصاب معاملات آیین نامه مالی و معاملاتی سازمان های مناطق آزاد تجاری - صنعتی را تعیین کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جریان نشر و اهل قلم سهم خود را در قبال دفاع مقدس ادا کرده است، گفت: دفاع مقدس پدیده ای تمام شدنی نیست و همچون پرونده ای در جریان است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۸    
رجبی از ورود دادستانی شهرستان تاکستان به حادثه انفجار در پمپ بنزین این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۸    
حجت الاسلام صادقی نیارکی، از رهایی 7 محکوم به قصاص در زنجان با گذشت اولیای دم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۸:۵۶    
لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در جلسه روز یکشنبه هیأت وزیران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری تصویب شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۸:۳۶    
آیت الله شاهچراغی باتأکید بررعایت پروتکل های بهداشتی گفت: در مراسم اربعین، مردم مناجات را از رادیو و تلویزیون دنبال کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۶    
وزیر خارجه کشورمان به صورت تلفنی با وزیران امور خارجه آذربایجان و ارمنستان رایزنی و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۸:۱۶    
خجسته پور گفت: امسال بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین دراستان سمنان برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۸:۱۶    
رییس مجلس شورای اسلامی موافقت مجلس با بررسی سریعتر طرح ⁧‫تامین کالاهای اساسی را‬⁩ نشان دهندۀ عزم مجلس برای رفع نیازهای ضروری مردم دانست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۷:۵۶    
رئیس اتاق اصناف تهران معتقد است: نوسان ارز باعث افزایش قیمت ها شده و فروشنده چون گران می خرد ناچار است گران بفروشد قیمت درج شده بر کالاها مبنای نظارت و تصمیم گیری بازرسان ماست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۷:۲۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره طرح کالابرگ الکترونیک گفت: با نوسانات قیمت که در کشور شاهد هستیم، مجلس به فکر جبران فاصله طبقاتی بین مردم در این بسته معیشتی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۰:۴۲    
اصولی گفت:شورای پنجم از ابتدای فعالیت خود تقویت مفاهیم و عناصر هویت بخش پیوسته مدنظر داشته و از هر ابزار و فرصتی برای تقویت و تثبیت این مهم بهره گرفته است تا برای آیندگان مستندسازی شود و باقی بماند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۰:۴۲    
عاکف گفت: باید در عمل پیرو راه شهدا باشیم به گونه ای که شهید برونسی در عملیات کربلای 4وقتی راه برای پیروزی در یک منطقه کاملا گره خورده بود با توسل به ذکر صلوات پیروزی را در محور خود به ارمغان آورد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۰    
مراسم گرامیداشت حماسه مردم شهیدپرور شهرستان اندیمشک در 6 مهرماه سال 1359 ، عصر امروز (یکشنبه 6 مهر) با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان در جسر نادری برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۰    
سرهنگ دولت پور گفت: اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام جانانه نقش آفرینی کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۲:۰۸    
رسولی از توزیع 10 هزار لوازم التحریر ایرانی اسلامی در قالب طرح مشق احسان بین دانش آموزان نیازمند استان گلستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۲:۰۸    
فتایی با بیان اینکه نسل اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس اثرگذار بوده است، گفت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت های اصحاب رسانه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۸    
فعله گری از اجرای شدن بیش از 11 هزار کیومتر لوله گذاری شبکه گاز در کردستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۸    
مرادی،گفت: نوبت دهی تعویض پلاک در سنندج از هشت مهر الکترونیکی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۸    
ثمینی گفت: مادامی که روحیه جهادی و تفکر بسیجی در بطن جامعه نهادینه شود و به نسل های بعد منتقل شود، هیچ دشمنی بر این مردم غلبه نخواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۱:۳۸    
مراسم یادبود شهدای کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا (س) و تقدیر از دو جانباز سرافراز میهن اسلامی به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۱:۲۸    
ثمینی با اشاره به اینکه دنیای استکبار برای حمایت از رژیم بعث عراق اطلاع رسانی به جهانیان را سانسور کرده بود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۱:۲۸    
رشادت های شاعر جانباز شیروانی، همزمان با هفتمین روز از ایام دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۱:۱۸    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: امروز همزمان با کشور، 25 کلاس درس در 12 مدرسه بنیاد برکت در این استان افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۱:۰۸    
کانون فرهنگی و هنری رأفت شوقان در شهرستان جاجرم بسته های همدلی لوازم التحریر را بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، از خسارت 40 میلیارد تومانی کرونا به حوزه گردشگری استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۸    
بهاری منش از اجرای زنده گروه سرود آوای آسمان کانون فرهنگی هنری سید احمد خمینی در برنامه تلویزیونی پلاک عاشقی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۸    
امیدی از کسب رتبه دوم طراحی دوخت ماسک در جشنواره حجاب و عفاف خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۸    
صادقی از نقد کتاب راهی برای رفتن خاطرات بانوی پرستار ایثارگر دوران دفاع مقدس در دلیجان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۸    
جلیلوند گفت: شهدا و ایثارگران نماد عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۸    
کریمی گفت: تحقق توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در گرو انجام فعالیت های هدفمند است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۸    
امینی از راه اندازی پویش مردمی احوال پرسی از سالمندان از طریق تماس تلفنی و مجازی درطول هفته ملی سالمندان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۸    
علیمحمدی از ورود نخستین محموله واکسن آنفلوآنزا به استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۸    
سیدمحمدی گفت: پل صدساله بازار جمعه در معرض جدی تخریب قرار دارد، که دراین صورت، هزینه بازسازی 30 میلیارد تومانی را تحمیل می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۲۶    
فاضلی گفت: نشست های اعتقادی در بیش از یک هزار کانون فرهنگی هنری مساجد استان گیلان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۶    
دهقانی گفت: در سه سال اخیر در ساماندهی و بازآفرینی فضاهای شهری برای رونق گردشگری شهر شیراز، اقدامات مطلوبی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز به انجام رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۶    
کوشکی جهرمی گفت: همسران و مادران رزمندگان در دوران دفاع مقدس نقش کلیدی داشتند و صبوری بانوان در شرایط اقتصادی امروز نیز موجب مقاوم شدن جامعه در برابر فشارها است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۶    
موسوی گفت: شورای اسلامی شهر شیراز برای توسعه گردشگری شیراز تمامی ظرفیت ها و توان خود در سالهای اخیر را به کار گرفته است تا شیراز را به جایگاه واقعی خود در حوزه گردشگری نزدیک کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۶    
پور اسماعیلی گفت: آیین افتتاح طرح کرامت (جواد الائمه) در محله نیمه شعبان انزلی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۶    
به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس نخستین همایش نقش عشایر در دوران دفاع مقدس با عنوان رشادت های عشایر با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج آبادان و خرمشهر و به همت معاونت فرهنگی سازمان منطقه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۶    
هیات وزیران تصویبنامه موضوع میزان تخفیف واگذاری سهام متعلق به دولت در قالب صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) را اصلاح کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۶    
نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس عصر امروز (یکشنبه 6 مهر)با حضور استاندار خوزستان در مجتمع فرهنگی فجر اهواز افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۶    
خستو با اشاره به اینکه بسیاری از طرح های راهبردی فرهنگی مصوب شده مسکوت می ماند ولی برخی پروژه ها بدون مطالعه با اعتبار بالایی ضرب الاجل پیدا می کند گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۶    
سلیم نژاد با اشاره به اینکه باید دیوار اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری ترمیم شود گفت: توجه نماینده ولی فقیه در البرز نسبت به پروژه میدان جمهوری کرج قابل تقدیر است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۶    
به مناسبت هفته دفاع مقدس 10 واحد مسکن محرومین امروز(6مهر) در رشت افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۶    
سالاری از توسعه زیر ساخت های درمانی گیلان خبر داد و گفت: دهه فجر امسال 10 پروژه بهداشت و درمان در گیلان به بهره برداری می رسد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به تاکید نمایندگان بر شفافیت در منابع ارزی موجود از تشکیل کمیته اجرایی در کمیسیون بهداشت برای تعیین اولویت های تخصیص ارز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۶    
وزیر کشور فرارسیدن روز آتش نشانی و ایمنی را به همه آتش نشانان سراسر کشور تبریک گفت و افزود: واحدهای آتش نشانی به طور مستمر در حال توانمندسازی و برنامه ریزی برای به کارگیری راهکارهای تخصصی و افزایش ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی خواستار پایان فوری خصومت ها میان آذربایجان و ارمنستان بر سر مسئله قره باغ شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۶    
سرهنگ علی سورانی به عنوان جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۶    
نماینده مردم آبادان در مجلس ، از بازگرداندن 1500 واکسن آنفولانزا به وزارت بهداشت به عنوان اقدامی درخور از سوی بهداری مجلس شورای اسلامی یاد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۶    
شریعتی با بیان اینکه ایستادگی و پایداری عشایر خوزستان دشمن بعثی را زمین گیر و متوقف کرد گفت: عشایر ایران و خصوصا جنوب کشور در طول تاریخ 2 خط مبارزه داشتند که یکی خط مبارزه با استبداد و دیگری خط ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از ارجاع طرح نظام رتبه بندی معلمان به کمیته آموزش و پرورش این کمیسیون با نظر اعضای حاضر در نشست امروز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۶    
فرمانده سپاه رفسنجان به تشریح محرک های صدام در جنگ علیه ایران اشاره کرد و به تبیین برخی موارد جهت جلوگیری از تحریف دفاع مقدّس پرداخت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جلسه امروز مقرر شد، طرح تامین مسکن به دلیل اهمیت و ضرورت در یک کمیسیون مشترکی از اعضای سایر کمیسیون های تخصصی مانند بودجه، اقتصادی، عمران و .. ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۶    
ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال 1399 کانون های وکلای دادگستری ایران از امروز آغاز شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۶    
زارع در دیدار با روحانیت شهرستان گلوگاه بر لزوم ترویج فرهنگ دینی تاکید کرد و گفت: بیداری فرهنگی، موجب تقویت ارکان نظام می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون طرح جهش تولید و تأمین مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۶    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه کمیته جمعیت و خانواده این کمیسیون به دنبال پیش بینی مشوق های بلندمدت برای حمایت از زوجین و فرزندان است، گفت: با پیش بینی مشوق های بلند مدت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۶    
سردار تنگسیری حل مشکلات اقتصادی مردم را از اساسی ترین وظیفه مسئولان نظام دانست و گفت: مسئولان به خصوص دولتمردان باید با درایت و برنامه ریزی مدون به دنبال چاره جویی جهت رفع نیازهای مردم باشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از تصویب کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس در توییتی به مناسبت روز جهانی گردشگری نوشت: بزرگداشت گردشگری و سفر که ریشه ای عمیق در فرهنگ و ادبیات و تمدن ایرانیان دارد، اشاره کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۶    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: با حضور رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برنامه های وی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۶    
حجت الاسلام میراحمدی گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه فرهنگی و متولی فرهنگ و هنر، در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد و برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید جانانه درمیدان باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهور گفت: انتخاب رزم حسینی برای تصدی وزارت صمت، پس از بررسی ها و مشورت های گسترده صورت گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۶    
همزمان با 22 استان کشور، 25 مدرسه با 116 کلاس درس با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری به صورت ویدئوکنفرانس در استان خوزستان به بهره برداری رسید.