سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۰:۵۳May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 20 مهر 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 2 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 3 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 4 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 5 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 6 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 7 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 8 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 9 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 10 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 11 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 12 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 13 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 14 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 15 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 16 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 17 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 18 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 19 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 20 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 21 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 22 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 23 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 24 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 25 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 26 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 27 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 28 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 29 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۷    
جلالی از کمک بیش از 33 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان و محرومین در استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۷    
بانک کشاورزی از سال 1396 تا کنون جمعا 1685 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از تولید در زیربخش های مختلف پرداخت کرده و در احداث و راه اندازی بزرگترین واحدهای تولیدی بخش کشاورزی مشارکت داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۷    
صفری گفت: برنامه ریزی شده تا پایان امسال سه هزار و 950 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند به شرط تأمین منابع از محل تسهیلات بانکی و اشتغال پایدارسازی ایجاد شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۷    
خمسه گفت: طی سال زراعی گذشته، بیش از 2 میلیون و 800 هزار تن انواع محصولات زراعی در اراضی کشاورزی استان قزوین تولید شده است .
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۰:۳۹    
خلیل اللهی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد دو هزار و 865 نفر در دوره های آموزشی این مجموعه با موضوع پیشگیری از وقوع جرم شرکت کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۱۷    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از انتشار فراخوان طراحی پوستر چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۵    
رئیس سازمان صمت استان ایلام گفت: از ابتدای امسال 13 واحد تولیدی تعطیل در استان به چرخه فعالیت بازگشته اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۵    
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام از تمدید مهلت ثبت نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا پنجم آبان ماه خبر داد و گفت: سهم استان ایلام در این طرح یک هزار و 700 نفر است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۳    
شب حافظ همزمان با روز بزرگداشت این شاعر پُرآوازه با حضور جمعی از مشتاقان به شعر و زبان فارسی به صورت مجازی در دو گروه بین المللی هندیران به طور همزمان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۳    
حجت الاسلام میرزایی گفت: آنچه که مقام معظم رهبری از این ستاد مطالبه دارند این است که فریضتین امر به معروف و نهی از منکر را با کمک آحاد مردم در جامعه ترویج کنیم و بواسطه احیای این فریضتین مشکلات اساسی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۳    
نظریه های هجرت در فرهنگ اسلامی در شب ششم سوره فصل محمد رسول الله(ص) بازخوانی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۳    
آیت الله علما، گفت: وحدت دارای اهمیت بسیاری است و نقش بی بدیلی نیز در انسجام جوامع دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۱    
طاهری گفت: 22 هزار و 246 معلول جسمی و حرکتی در این استان شناسایی شده و تحت پوشش قرار دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۱    
رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۳    
شماره 335 و 336 ماهنامه پیام زن ویژه شهریور و مهر 99 با پرونده ویژه تعلیم و تربیت دانش آموزان در فضای مجازی چاپ و روانه بازار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۳    
کتاب روانشناسی تحول اخلاقی به همت پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۳    
نسخه عربی نرم افزار پرسش های کرونا به همت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی در قالب اندروید تهیه و عرضه شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۳    
رئیس اداره تولیدات رسانه ای معاونت فضای، مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: بیش از 5 هزار دقیقه برنامه تولید شده توسط طلاب از رسانه های ملی پخش شده است و گروه های تبلیغی و طلاب فعال در حوزه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۱    
رحمتیان از برداشت سه هزار و 800 تن پسته در این شهرستان خبر داد و گفت: تولید آین محصول نسبت به پارسال 25 درصد افزایش دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۱    
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم درگذشت علیرضا فتحی پور را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۱    
سلمانی با اشاره به آمار مجموع بیماران کرونایی در استان یزد گفت: متاسفانه تاکنون بیش از 9 هزار نفر در استان یزد به کرونا مبتلا شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان از آغاز تزریق واکسن آنفولانزای فصلی ویژه جانبازان شیمیایی و بالای 50 درصد در هرمزگان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۱    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی برخی پیشنهادات کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای مهار بی ثباتی در بازار کالا و خدمات و دارایی ها ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در استفاده از اسامی، زبان فارسی باید مورد توجه باشد، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۱    
کتاب منتخب شهادت نامه امام حسین(ع)، تالیف آیت الله محمدی ری شهری، به زبان انگلیسی در کالج اسلامی لندن، رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۹    
حبیبی گفت: بالای 70 درصد از فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا افراد مسن هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۹    
پیکر شهد مدافع حرم زکریا شیری پس از پنج سال دوری از وطن، در سوریه شناسایی شد و به میهن اسلامی بازگشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۹    
جمالی پور با اشاره به احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی در قزوین گفت: احداث این طرح بزرگ گردشگری درمانی باید با جدیت از سوی دستگاه ها پیگیری شود و نباید بیش از این معطل باقی بماند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۰۹    
حجت الاسلام بیدارم با تاکید براینکه شهرداری باید حق و حقوق موقوفات را پرداخت کند تا بتوان نیات واقفان را اجرا کرد گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۰۹    
حجت الاسلام بلک با تاکید بر لزوم به روز رسانی نیت واقفان گفت: وقف 20 هزار خانه و 4 هزار واحد تجاری در اصفهان نشان از نگاه ژرف اندیشیانه و جامعه شناسانه واقفان درگذشته دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۰۹    
معاون اول رییس جمهوری خطاب به رییس کل بانک مرکزی و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد: عموم مردم را در جریان چگونگی هزینه کرد مبلغ یک میلیارد یورو مقاله با کرونا قرار دهید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۰۹    
مراسم سوگواری و عزاداری اربعین حسینی(ع) با حضور ایرانیان مقیم و عاشقان اهل بیت(ع) در مسجد فاطمه الزهرا(س) عشق آباد برگزار و زیارت اربعین قرائت شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۷:۵۹    
محمدی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی مراسم های هفته وحدت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۷:۴۹    
دبیر انجمن قطعه سازان خودرو گفت: از 1200 واحد قطعه ساز شناسنامه دار کشور، حدود 400 واحد قطعه ساز در حالت نیمه تعطیل یا تعطیل به سر می برند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۷:۴۹    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: ظرفیت 125 میلیارد دلاری صادرات به 15 کشور همسایه، به این معنی است که ظرفیت و یا سابقه صادرات کالا های مورد نیاز کشور های همسایه را داشته ایم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۷:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: ضرورت واگذاری پایانه های مرزی به این وزارتخانه در جهت تسهیل گری در امور تبادلات مرزی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۵    
فاضلی با تاکید بر اینکه نباید با هنرمندان سیاسی برخورد کرد گفت: شاعر کسی است که عرصه زبان را آزادانه می شکند پس اجازه ندهید عاملی جلوی طبع روان شما را بگیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۵    
صفری با بیان اینکه حفاظت و حراست از محیط زیست وظیفه همگانی است، گفت: احساس مسئولیت، گامی در راستای کاهش تاثیرات مخرب زیست محیطی است و باید در این راستا تلاش شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۵    
توحیدی مقدم گفت: فرهنگ سازی پاکسازی ساحل، در راستای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی است که باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۲۳    
گونه حماسی در سرشت اندیشه ایرانی نهفته است و این دوگانگی در قالب اهورایی و اهریمنی نمود می کند و این دوگانگی در اشعار حافظ نیز دیده می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۳    
ناصری گفت: آینده سلامت روانی و اجتماعی کشور نگران کننده است و متولیان عرصه سلامت روان برای در نظر گرفتن پوشش بیمه ای برای حوزه سلامت روان باید اقدامات لازم را به انجام برسانند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۰۳    
فرماندار رفسنجان از مردم مجدانه خواست از دورهمی ها و مهمانی های خانوادگی پرهیز کنند و گفت: متأسفانه شاهد ابتلای همه افراد یک خانواده 5 نفره به این بیماری بوده ایم و این موضوع تبعات اجتماعی بدی به ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۲:۰۳    
میرغضنفری گفت: 218 میلیارد و 600 میلیون ریال به آسیب دیدگان و متقاضیان دریافت تسهیلات در این شهرستان پرداخت شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۳    
حجت الاسلام آمره برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته پایانی ماه صفر را تشریح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۳    
فعالان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در نشست با معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رئیس جمهور بر لزوم حمایت بیشتر دولت تأکید کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۳    
علیخانی با اشاره به حمایت های دولت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در ایام کرونا گفت: اعضای صندوق هنر از یارانه معیشتی بهره مند می شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۱    
هیات وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، آیین نامه اجرایی مربوط به رتبه بندی تولیدکنندگان کالاها، عرضه کنندگان خدمات و پیمانکاران طراحی – ساخت را تصویب کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۱    
اعضای شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان تاکید کردند: محدودیت های کرونایی اعمال شده در شهرهای کشور باعث کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۱    
رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: تسهیلات صادراتی برای تولیدکنندگانی که جهش تولید دارند، اختصاص می یابد و این سازمان همکاری های لازم را با صادرکنندگان به عمل می آورد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۱    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی در وین، با انتشار رشته توییت هایی، به مصاحبه روز گذشته مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با یک روزنامه اتریشی واکنش نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۱    
کشمیری گفت: به منظور تقلیل آسیب های اجتماعی باید رویدادهای فرهنگی و هنری زیادتری در سطح استان انجام شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بورس یک فرصت بزرگ برای جذب نقدینگی و جهت دهی آن به سمت پروژه های ملی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگشت پیکرهای ⁧‫چند تن از شهدای خان طومان‬⁩، گفت: فداکاری و از خودگذشتگی بلباسی ها بود که نگذاشت آب در دل بچه های این آب و خاک تکان بخورد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۱    
فخری با تإکید براینکه مدیران دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارهای ملی باهدف جبران خسارت های ناشی از وقوع بلایای طبیعی احتمالی اقدام کنند گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۱    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری اردوی یک روزه جهادی در منطقه احمد آباد بجنورد به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۱    
فلاحی به وقوع حادثه رانش زمین در منطقه حسین آباد کالپوش اشاره کردو گفت: 23 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به افراد حادثه دیده پرداخت شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۱    
یحیایی از افزایش 20 درصدی میزان گزارش ها و شکایات مردمی از اصناف استان سمنان در شش ماه ابتدای سال جاری خبرداد و گفت:708مورد تخلف صنفی در این مدت شناسایی شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۱    
حجت الاسلام میرزایی امربه معروف و نهی از منکر را از وظایف ذاتی رسانه ها دانست و گفت: از اصحاب رسانه در حوزه مطالبه گری صحیح و امربه معروف و نهی از منکر دفاع و حمایت خواهیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۱    
مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد پنج تن آل عباء بجنورد با توضیح برنامه های اجرا شده این کانون در اربعین حسینی، از برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی و همت جهادی با رویکرد مبارزه با بیماری کووید 19 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۵۱    
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوئیس گفت: کارایی کانال مالی ایران و سوییس تاکنون در حد انتظار نبوده، اما امید است در ماه های آینده به ویژه که تحریم های جدیدی علیه بانک های ایرانی وضع شده ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۵۱    
مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت: سرمای دو شب گذشته به برخی از اراضی کشاورزی این شهرستان خسارت وارد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۵۱    
اسکندرپور گفت: با اجرای فضای شهری بابا کوهی شیراز، 75 درصد از فضای شهری این منطقه به پیاده راه اختصاص داده خواهد شد و تنها در 25 درصد آن امکان تردد خودرو وجود خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۱    
موسوی گفت: شورای اسلامی شهر شیراز پس از بررسی جوانب و تبعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و شهرسازی، نظر کارشناسی خود را در مورد الحاق سه روستا به شهر شیراز اعلام خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با اشاره به آغاز دهه وقف از 24 مهرماه مصادف با 27 صفر، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال سعی شده تا عمده برنامه ها بصورت مجازی برگزار شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۱    
اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد:وزارت امور اقتصادی و دارایی 11 مورد از برنامه کشورمان برای اصلاح رتبه در گزارش 2021 سهولت انجام کسب وکار بانک جهانی جمع آوری کرده که 8 مورد به تائید اتاق های سه گانه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۱    
ناصریان گفت: 74 درصد استانداران و 78 درصد فرمانداران از مجموعه نیروی های باسابقه و کارآزموده وزارت کشور هستند و قبل از دولت تدبیر و امید بیش از 40 درصد پست های وزارت کشور در اختیار ماموران از سایر ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۱    
یک تاجر با اشاره به وجود 27 استان پسته خیز در کشور و اینکه صادرات محصول پسته دچار مشکلات است برانتخاب افرادی در بدنه دولت تأکید دارد که تجربه کافی دربخش خصوصی داشته باشند تا بتوانند با رفع مشکلات و ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۱    
سقف خرید بانک ها و صرافی ها در بازار متشکل ارزی به 500 هزار دلار افزایش می یابد و بانک مرکزی روزانه 50 میلیون دلار در بازار مزبور به صورت اسکناس عرضه خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان گفت: ظرفیت های عظیمی در میان فرهیختگان، فعالان فرهنگی، هنری و ورزشی در ایران وجود دارد و علاقه مند به تقویت و توسعه همکاری های فرهنگی، هنری و ورزشی ایران و عمان هستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۹    
محمدرضایی گفت: در مدرسه، دانشگاه، کوچه، بازار و محیط های اقتصادی و تولیدی دشمن در حال جنگ با ما است، سنگرهای ما امروز کارخانه های کسب وکار است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تشکیل 520 ناوگروه بسیجی و افزایش اقتدار در مرزهای آبی کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۹    
رییس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: بیش از یک سوم پرونده های قضایی برای رسیدگی و صدور رای به پزشکی قانونی ارجاع می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۹    
وزیر اقتصاد اعلام کرد: کشور برای تحقق جهش تولید، حداقل 700 تا 1000 هزار میلیارد تومان در سال نیاز به سرمایه گذاری دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۹    
بانک مرکزی به منظور مدیریت بازار ارز تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۴۹    
رییس قوه قضاییه گفت: همه کسانی که با قوه قضاییه مرتبط هستند باید بدانند همکاران این مجموعه سالم و پاک، هیچ گونه ناسلامتی و فساد را برنمی تابند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۹    
خوش خبر گفت: با توجه افزایش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در استان، محدودیت های کرونایی دوباره اعمال می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۹    
آریان پور گفت: متأسفانه نسبت به ظرفیت ها و پتانسیل های بی شمار گلستان در محورهای مختلف اعم از کشاورزی و دامپروری، تجارت، گردشگری و صنعت غفلت شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۹    
حجت الاسلام میرزایی گفت: محدود و محصور بودن امربه معروف و نهی از منکر به عفاف و حجاب یکی از آسیب های جدی است این کار به معنای زندانی کردن امربه معروف و نهی از منکر است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۹    
حق شناس از افزایش اعتبار بخش تحقیقات کشاورزی استان گلستان در اعتبارات بودجه سال آینده خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۹    
رضایی گفت: برگزاری نمایشگاه، نواختن زنگ پژوهش، تجلیل از پژوهشگران برتر و جشنواره دانش آموزی از جمله برنامه های هفته پژوهش است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از فوت 6 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 73 مبتلای جدید به ویروس کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۱۹    
حیدرنیا از راه اندازی دستگاه دیالیز در بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۱۹    
خورشیدی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون آستارایی ها 250 بار تلفن اورژانس اجتماعی را به صدا در آوردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۱۹    
عابدی گفت: در سال 99 بالغ بر 31 میلیارد تومان اعتبار برای پژوهش در استان گلستان از منابع استانی و ملی در نظر گرفته شده است .
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۹    
لیلی بزم آور گفت: قصد داریم به مناسبت شهادت این امام همام مسابقه مجازی سبک زندگی رضوی ویژه گروه سنی نوجوان را برگزار کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۹    
مهاجر به ضرورت حمایت از بخش تحقیقاتی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان استفاده کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۹    
نجفی نژاد گفت: به منظور توسعه بخش کشاورزی استان گلستان نیاز است که کارگروه ویژه ای ایجاد شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۹    
قزلسفلو گفت: 850 هزار هکتار از اراضی مرتعی در استان گلستان وجود دارد که نزدیک به 300 هزار هکتار آن در خطر بیابان شدن است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۹    
موسوی از شناسایی پیکر شهید فرامرز بهروان از بسیجیان شهید دزفول پس از 36 سال به کشور خبر داد و گفت: این شهید والامقام سال 63 در عملیات بدر در محل شرق دجله مفقودالاثر شده بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۹    
پیکر شهید مدافع حرم مهدی نظری که در حلب سوریه به شهادت رسیده بود، پس از گذشت چهار سال به میهن اسلامی مان بازگشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۷    
یونس میجانی گفت: یکی از برنامه های کانون در راستای آشنایی اعضا با نهج البلاغه و ترویج فرهنگ مطالعه اجرای طرح مجازی بازخوانی نامه های نهج البلاغه است که این طرح هم زمان با اربعین حسینی آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۷    
حجت الاسلام اکبری گفت:همه ما باید بی قانونی و عدم رعایت قانون را منکر بدانیم، قانون را محترم بشماریم، تنها شعار ندهیم که از محبان سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) هستیم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۷    
فاضلی با بیان اینکه ایثار اجتماعی و ایثار اقتصادی نیاز امروز کشور است گفت: در شرایط کنونی که با مشکلات بسیار مواجه هستیم باید ایثار سرلوحه همه امور قرار گیرد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۷    
فرجی گفت: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان توانست بحث علوفه ای شده سویا را با اجرای 11 پروژه تحقیقاتی پس از 35 سال برطرف کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۷    
نمایشگاه نقاشی انفرادی هنر من در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا برپا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۷    
سپاه کربلا مازندران با صدور اطلاعیه ای از شناسایی و تایید هویت پیکر چهار تن از شهدای مدافع حرم منطقه خان طومان سوریه در عملیات تفحص خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۲۷    
حجت الاسلام محمدی لائینی اصلاح ساختارهای فسادزا را ضروری دانست و گفت: سازمان ها و دستگاه های اداری در کشور درزمینهٔ بسترهای فسادزا باید حساس باشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۷    
منوچهری، از اجرای 40 طرح بهداشتی درمانی در کشور یاد کرد و گفت: این طرح ها تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۷    
بهره گیری سعید آقاخانی از بازیگران توانایی چون سعید آذرنگ موفقیت چشمگیری را برای فصل اول و دوم سریال نون خ به ارمغان آورد؛ تجربه ای که آقاخانی قصد دارد این بار با حضور اکبر عبدی تکرار کند.