سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۹:۴۰May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 6 بهمن 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 2 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 3 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 4 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 5 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 6 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 7 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 8 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 9 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 10 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 11 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 12 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 13 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 14 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 15 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 16 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 17 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 18 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 19 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 20 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 21 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 22 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 23 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 24 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 25 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 26 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 27 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 28 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 29 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۱:۲۹    
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام در راستای حمایت از تولید کالای داخلی در سال گذشته ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۱    
مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور، تعدادی از نویسندگان مرکز نشر هاجر را مورد تشویق قرار داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۱    
رضایی گفت : 380 واحد گاوداری صنعتی به ظرفیت نزدیک به 22 هزار راس دام مولد در استان فعالیت می کنند که این تعداد گاوداری شیری وظیفه تولید 15 الی 20 درصد از شیر استان را بر عهده دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۱    
حجت لاسلام سرلک، گفت: مردم ما شایسته خدمت هستند و مسئولان برای رفع مشکلات مردم و خدمت به آنان باید برنامه ریزی داشته باشند و از ظرفیت های استان بهره مند شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۸:۲۷    
حق گویان گفت: برای تأمین تبلت دانش آموزان نیازمند، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان وام نیکوکاری به خیران اختصاص یافته تا سه تا 30 میلیون تومان وام دریافت کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۳    
حجت الاسلام صالحی، گفت: طرح های اقتصادی اوقاف به منظور رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری، مورد بررسی قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل تهذیبی تربیتی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از برگزاری دوره آموزشی اعتقادی طرح ولایت ویژه طلاب خواهر سراسر کشور خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۹    
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مسیر اقتدار و توسعه از سوادآموزی و علم اندوزی می گذرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۹    
جهانبخش گفت: بودجه پیشنهادی سال 1400 شهرداری بندرعباس با رقم هزار و 760 میلیارد تومان تقدیم شورای شهر بندرعباس شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۹    
حیدری بر لزوم اجرای دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در دستگاه های دولتی تاکید کرد و گفت: متاسفانه این دستورالعمل ها در بسیاری از مناطق شهرستان خرمشهر به ویژه در دستگاه های دولتی اجرا نمی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۹    
زارع پور گفت: 85 درصد دانش آموزان مدارس کم جمعیت کهگیلویه و بویر احمد در کلاس حاضر می شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۹    
فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر لزوم رفتار پدرانه و پسندیده با کارکنان وظیفه، گفت: به منظور ارتقاء امنیت مرزهای کشور و در راستای هوشمند سازی مرزها ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۹    
آبیار بر لزوم توجه جدی به اقتصاد هنر تاکید کرد و گفت: امروزه ضمن توجه به حفظ خلاقیت و آموزش، باید به اقتصاد هنر نیز توجه جدی و زیادی شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۷    
سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور رفع مشکلات ناشی از مدیریت پسماند در استان های شمالی کشور، پیشنهاد اصلاح آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند را به هیات دولت ارائه نموده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۷    
شریفی از برگزاری 153 فعالیت فرهنگی هنری در قالب 42 عنوان برنامه همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۷    
فراخوان مسابقه مجازی کتابخوانی گنج ماندگار به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۷    
شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: روغن خوراکی مورد نیاز کشور در شبکه توزیع خانوار بدون محدودیت عرضه می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۷    
خادمی، گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور تخصیص 100 درصدی طرح های جهش تولید استان و تکمیل این طرح ها را صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت: دورکاری کارکنان ادارات در مناطق آبی با توجه به کاهش شیوع کرونا در استان لغو شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۷    
ملامه زینت، همسر شیخ زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه بعد از یک هفته مبتلا شدن به کرونا دیروز به بیمارستان منتقل شد و قرار است امروز دادگاهشان برگزار شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۷    
نهمین نشست تخصصی کاربردی سازی مطالعات قرآنی با حضور حجت الاسلام حمید محمدی در موضوع نقش مدیریت پژوهش در حوزه کاربردی سازی مطالعات قرآنی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۷    
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تا امروز هیچ تفاهم نامه ای برای حج 1400 با طرف عربستانی امضا نشده است، گفت: وزارت حج عربستان هنوز هیچ اطلاعیه و خبری در این زمینه نداده است .
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۷    
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اعلام تدوین پروتکل بهداشتی ویژه سفر به عتبات عالیات، گفت: در صورت تأیید این پروتکل سفر زیارتی به عراق با کاروان های سازمان حج و زیارت انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۵    
استاندار تهران با اشاره به شیب ملایم افزایش مبتلایان کرونایی در استان تهران بر لزوم پرهیز از عادی انگاری به عنوان مهم ترین رویکرد در مقابله با کرونا تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۵    
بانک قرض الحسنه مهر ایران 1000 میلیارد ریال از منابع خود را برای پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد تخصیص داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۵    
کارگاه های تمرین محکم و متشابه با محوریت سوره نبأ و تمرین گزاره نویسی با محوریت سوره غاشیه از سوی مدرسه اولوالالباب دانشگاه تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۵    
مسابقه بزرگ حال خوش خواندن در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی و ویژه کودکان و نوجوانان با مشارکت خانواده ها در فضای مجازی با شناخت برگزیدگان، در کانون پرورش فکری استان زنجان اجرا و به کار خود پایان داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۵    
قاسمی گفت: خط مشاوره تلفنی برای سوالات توسط وزارت بهداشت در دفتر سلامت مادران باردار تحت عنوان سامانه 4030 راه اندازی شده که پاسخگوی سوالات مخاطبان در هر ساعتی از شبانه روز است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۵    
نیروهای امنیتی نیجریه به تظاهرات کنندگان مخالف محاکمه رهبر جنبش اسلامی نیجریه حمله و آنها را سرکوب کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۳    
جمعی از مخالفان جنگ یمن، شامگاه دوشنبه با برگزاری تظاهراتی در برابر سفارت سعودی در واشنگتن خواستار توقف فوری این جنگ ظالمانه شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از تجلیل بانوان هنرمند، نویسنده و روزنامه نگار مروج انقلاب به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۳    
حزب الله عراق با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی توقف جنگ علیه یمن، از مقاومت شجاعانه ملت یمن در برابر تجاوز آمریکایی-صهیونیستی سعودی تمجید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۳    
منابع عراقی اعلام کردند که تدابیر امنیتی در کربلا به منظور مقابله با هر گونه حادثه ای، افزایش یافته و ایست و بازرسی های موقت در تمامی خیابان های اصلی این استان برقرار شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۳    
رییس کل بانک مرکزی و دادستان کل کشور بر ضرورت رفع مشکلات تولیدکنندگان واقعی و مقابله با سوءاستفاده کنندگان از منابع بانکی با تعامل بانک مرکزی و قوه قضاییه تاکید کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۲۳    
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد که صدها تن در فلسطین اشغالی پس از دریافت دوز دوم واکسن کرونا به این ویروس مبتلا شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۲۳    
منابع لبنانی شامگاه دوشنبه از نقض حریم هوایی این کشور از سوی یک فروند جنگنده اف 35 ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۳    
نقدی با اشاره به اینکه گفتمان جهانی انقلاب اسلامی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل به یک گفتمان جهانی شده و این به برکت خون شهدا است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۳    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن بر حق مردم این کشور برای مقابله با آمریکا و ائتلاف جنایتکارش تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۷:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به پیگیری موضوع اتباع ایرانی مفقود شده در مرز ترکیه، گفت: پیکر پنج نفر از کولبران، پیدا شده و به ایران منتقل می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۷:۳۳    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق مجلس، پلکان های مالیاتی 20، 25, 30 و 35 درصدی را در نظر گرفت تا به نحوی تعدیل کننده بی عدالتی نظام توزیع درآمدی باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۵۵    
پویش ملی من مادرم، بچه های ایران فرزند من با رویکرد مشارکت بانوان در امر خیر مدرسه سازی آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۵۵    
رضا کیانی مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و هنری به صورت نمادین در سامانه بچه های مسجد به عضویت افتخاری کانون های مساجد خوزستان درآمد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۵۵    
پور علی از تایید و اجرای 20 طرح درآمد زا در روستاهای شهرستان رشت خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۵    
حجت الاسلام قلندری با بیان اینکه بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، جایگاه ایران در دنیا و منطقه غیرقابل انکار است، گفت: در خاورمیانه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۱۵    
کیانی با اشاره به نقش مؤثر مساجد در سیاست های کلان جامعه و توسعه گفت: باید جریانی پویا، توفنده و متناسب با مقتضیات زمان در دل مساجد شکل بگیرد و به مساجد به عنوان مرکز ثقل تبادل اندیشه و فعالیت های ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۵    
صمیمی دوست با تاکید بر اینکه حمایت از بخش خصوصی به شعار جهش تولید، جامه عمل می پوشاند، گفت: در راستای شعار سال ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۵۵    
پورمند گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 20 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و آموزشی ویژه بانوان در شهرستان آستارا اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۵۵    
رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان از پذیرش دانشجو در رشته گردشگری از سال آینده در این دانشگاه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۳    
معممی گفت: امامزادگان بستری هستند که بتوانیم خدمات فرهنگی و اجتماعی به مردم ارائه کنیم و لذا بقاع متبرکه مهد قرآن و عترت به شمار می روند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۳    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در راستای احیای آثار گردشگری و ابنیه های تاریخی از ظرفیت های مُعین اقتصادی در استان کرمان به خوبی استفاده شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۱۳    
حجت الاسلام سلیمانی فردگفت: توسعه مراکز افق به عنوان مراکز فرهنگی و قرآنی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه به اشاعه فرهنگ وقف کمک می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۳    
اسفنانی بیان کرد: مبنا برای ما آن قیمتی است که سازمان حمایت یا ستاد تنظیم بازار اعلام می کند و مازاد بر آن گران فروشی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۳    
پیر موذن اظهار کرد: خواسته بخش خصوصی از دولت و مجلس حذف ارز 4200 تومانی در بودجه 1400 است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۳    
حجت الاسلام همت پور مساجد را پیش قراول فعالیت های مختلف در کشور دانست و گفت: یکی از فعالیت های اصلی کانون های مساجد توجه به مقوله هنر همچون تئاتر و سرودهای انقلابی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۳    
متولی زاده گفت: هم اکنون 80 درصد از گاز و 50 درصد از برق تولیدی کشور در بخش خانگی مصرف می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۳    
مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد به عنوان نماینده ایران در بانک جهانی انتخاب شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۳    
وزیر نیروی ایران و وزیر اقتصاد ارمنستان در خصوص توسعه همکاری های اقتصادی با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۳    
سفیر کشورمان در کرواسی در توییتی از شهرهای زلزله زده سیساک و پترینیا بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۳    
حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید برلزوم استفاده از فضای روباز موقوفات و مساجد همانند مسجد جامع ساری برای اجرای تعزیه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۳    
رئیس سازمان زندان ها ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان، از آزادی بیش از 15 هزار زندانی در نتیجه اجرای طرح پایش زندانیان تا امروز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۳    
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای برگزاری انتخابات1400 گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در فضاهای باز اتخاذ شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۳    
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: مدیریت کلان استان کرمان تلاش کرد تا خانه حاج آقا علی رفسنجان که بزرگترین خانه خشتی جهان است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۱    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهایش در باکو با شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان دیدار و گفت و گو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۱    
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به شناسایی یک باند اخذ رای تضمینی با عنوان فرشته نجات در کرمانشاه از دستگیری یک وکیل و برخی کارکنان دادگستری در جریان این پرونده خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۵۱    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار شفاف سازی و پاسخگویی به شبهات ایجاد شده در مورد سیاست های اتخاذ شده در بورس و تاثیر اقدامات مدیران بورس در تشدید ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۵۱    
دهمین دور گفت وگوهای مشورتی دوجانبه ایران و برزیل امروز (6 بهمن 1399) به ریاست سید عباس عراقچی و کنت نوبرگا معاونین وزرای امور خارجه دو کشور بi صورت مجازی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۵۱    
سفیرایران در روسیه با رئیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا دیدار و رایزنی کرد .
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۱    
مردانی گفت: گردشگری روستایی از ظرفیت های گردشگری مرودشت است که در کنار مجموعه جهانی تخت جمشید باید با توانمندسازی جوامع محلی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۱    
حجت الاسلام جلالی گفت: با راه اندازی کارگروه علمی-مشورتی شورای فرهنگ عمومی کازرون، نشست های شورای فرهنگ عمومی شهرستان کازرون از سوی این کارگروه به شورای فرهنگ عمومی بیان خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۱    
فروغان گفت: تفاوت قیمت ارز بازار آزاد و نیمایی به تولید و صادرکنندگان ما صدمات زیادی زده است اما همچنان با تمام مشکلات فعالان اقتصادی بخش خصوصی در جبهه اقتصادی کشور در حال تلاش هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۱    
دهقانی گفت: رونق دهی به بافت فرسوده شهر موجب توسعه تبادلات فرهنگی و اجتماعی می شود که مورد توجه ویژه شورای اسلامی شهر شیراز قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۱    
آیت الله دژکام گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا تلاش دشمنان برای نشان دادن عدم انجام اقدامات تاثیرگذار توسط انقلاب اسلامی در عرصه ملی و جهانی به در بسته بخورد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و وزیر راه و ارتباطات این کشور با تاکید بر ارائه تسهیلات بیشتر به تجار دو کشور ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۱    
هیات وزیران به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت را تصویب کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۱    
وزیران امور خارجه ایران و روسیه فردا در مسکو دیدار و گفت وگو می کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۱    
حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: مسئولان باید تسهیلات لازم برای ازدواج جوانان را فراهم کنند و جوانان را به سمت ازدواج و تشکیل خانواده تشویق کنند و خانواده ها نیز در زمینه ازدواج جوانان سخت گیری ها را کنار ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۱    
حجت الاسلام قربانی درخصوص واگذاری زمین جهت ایجاد جایگاه تعزیه خوانی در استان، گفت: مبحثی در حوزه موقوفات به عنوان واگذاری نداریم؛ در حوزه اجاره می توانیم با برگزاری مناقصه کار را دنبال کنیم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۱    
معاون اول رئیس جمهور معتقد است مهمترین پیام طرح الگوی کشت، بهره وری از منابع کمیاب آب و خاک است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۱    
وزیر امور خارجه در تشریح رایزنی هایش با مقامات جمهوری آذربایجان گفت: ملاقات با آقای الهام علی اف بسیار مهم و مفید بود و درباره ابتکار منطقه ای و روش های همکاری در حوزه های مختلف تبادل نظر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۱    
سرویس : چند رسانه ای - اینفوگرافی زمان : شناسه خبر : 1019502 پوستر سالروز وفات حضرت امّ البنین (سلام الله علیها) را در اندازه اصلی اینجا ببینید. پایان پیام/ 607 ضمیمه : کلید ‫واژه ها: ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۱    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه محیط زیست سالم جزو حقوق اجتماعی و از اصول اساسی حقوق شهروندی است، گفت: حفظ محیط زیست نه یک امر ترجیحی بلکه امری قطعی و از واجبات است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۱    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ضمن ارزیابی روند آموزش دانشجویان از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۱    
نماینده ویژه وزیر امور خارجه در امور افغانستان بر ضرورت کاهش خشونت ها و تشریک مساعی کشورهای دوست افغانستان برای استقرار صلح پایدار از طریق راه های دیپلماتیک تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۱    
آگاهان به امور سیاسی در جریان هستند که دست نیازی که اخیراً ربع پهلوی به سوی جو بایدن دراز کرده است، موضوع جدیدی نیست و سابقه و پیشینه ای به اندازه ی تشکیل و تداوم سلطنت پهلوی در ایران دارد!
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۱    
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ساخت سریال های ارزشی درخصوص شهدا و به تصویر کشیدن زندگی آنها، در واقع مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۱    
میرزایی با اشاره به نرخ بالای اشتغال غیررسمی و مهاجر فرستی در استان خراسان جنوبی، گفت: سهم استان از اشتغال پایدار روستایی نیاز است افزایش یابد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۱    
عظیمی با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب و واگذاری زمین برای تعزیه دغدغه اصلی تعزیه خوانان مازندران است، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۱    
آیت الله نورمفیدی گفت: با بهره گیری از جشنواره اقوام ایران زمین باید شرایطی برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی های گلستان فراهم شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۱    
رییس سازمان سینمایی گفت: وقتی پدیده ای بر جهان غالب می شود، می توان دو راه را در پیش گرفت؛ یکی اینکه همه چیز را تعطیل کنیم و دیگر اینکه زیست کرونایی را هم تجربه کنیم و همپای آن کارها را پیش ببریم که ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۱    
مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به ایجاد مراکز مثبت زندگی به عنوان خدمت نوین این سازمان در سراسر کشور، گفت: ایجاد این مراکز روند خدمات رسانی به مددجویان زیر پوشش را سرعت می بخشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۱    
معصومی گرجی گفت: مازندران با توجه به دارا بودن هنرمندان خوشنام در حوزه تعزیه خوانی، متاسفانه فضایی برای ساماندهی تعزیه خوانان در اختیار ندارد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۱    
عابدی گفت: 93 طرح جدید با 2200 میلیارد تومان اعتبار در سامانه کارا ثبت شده که با اجرای آنها گامی بلند به سمت اشتغال پایدار در استان برخواهیم داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۱    
آیین آغاز رسمی طرح ملی یزد پایتخت صحیفه سجادیه ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون قرآن و عترت، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و استاندار یزد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای با تجلیل از برجستگی های علمی و فنی شهید فخری زاده و حضور سخت کوشانه آن دانشمند عالی مقام در میدان علم و عمل، گفتند: علوّ مقامی که خداوند با شهادت به آن بزرگوار عطاء کرد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۱    
ملاقات عمومی رییس کل دادگستری استان لرستان با مردم در راستای بررسی و پیگیری مشکلات مردم برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۵۱    
مجید خوبی زاده گفت: یکهزار و 200 بسته گوشت قرمز اهدایی موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا در بین خانوارهای نیازمند مناطق محروم هفت شهرستان جنوبی کرمان توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۵۱    
کشمیری گفت: پوستر فراخوان پویش سقف عاشقی رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۹    
اشرفی خواستار تخصیص اعتبار به پروژه های نیمه تمام اشتغال پایدار در خراسان جنوبی شد و گفت: پروژه های ورزشی حوزه کارگری و پروژه های شستا در شهرستان های مختلف باید تعیین تکلیف شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۹    
یوسفی منش حجم انواع کالاهای صادراتی از گمرکات مازندران را بالغ بر555 هزار و 790 تن اعلام کرد و گفت: ارزش کالاهای صادرشده طی 10ماه بیش از 147 میلیون و 551 هزار دلار بوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۰۹    
صالحی گفت: آثاری داریم که با وجود انسان در ارتباط است اما ممکن است روح او را در بر نگیرد، اما صحیفه زبان بشری است که باعث ارتباط انسان با خداوند می شود ...