شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 1 اسفند 1393 - shafaf.ir

شفاف 30 دی 1393 شفاف 30 بهمن 1393 شفاف 1 اسفند 1393 شفاف 2 اسفند 1393 شفاف 3 اسفند 1393 شفاف 4 اسفند 1393 شفاف 5 اسفند 1393 شفاف 6 اسفند 1393 شفاف 7 اسفند 1393 شفاف 10 اسفند 1393 شفاف 11 اسفند 1393 شفاف 12 اسفند 1393 شفاف 13 اسفند 1393 شفاف 14 اسفند 1393 شفاف 15 اسفند 1393 شفاف 16 اسفند 1393 شفاف 17 اسفند 1393 شفاف 18 اسفند 1393 شفاف 19 اسفند 1393 شفاف 20 اسفند 1393 شفاف 21 اسفند 1393 شفاف 22 اسفند 1393 شفاف 23 اسفند 1393 شفاف 24 اسفند 1393 شفاف 25 اسفند 1393 شفاف 26 اسفند 1393 شفاف 27 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1393 شفاف 29 اسفند 1393 
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۸    
محمود احمدی نژاد در بازگشت از تبریز به تهران با اعضای تیم استقلال همسفر شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۳    
نخست وزیر عراق تاکید کرد آمادگی های نیروهای عراق برای آزادسازی دیگر مناطق از اشغال گروه تروریستی داعش ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۰    
در حالی که مقامهای بلندپایه کشور نسبت به خطرات کاهش جمعیت هشدار می دهند و دولت از برنامه های خود برای افزایش نرخ زاد و ولد در کشور سخن می گوید، یک مقام وزارت بهداشت ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۷    
علی جنتی با اشاره به اینکه برخی گروه ها با دولت تدبیر و امید مشکل دارند و تلاش می کنند از احساسات مذهبی مردم سواستفاده کنند، عنوان کرد وزارت ارشاد در همه مراحل قانون و شرع را رعایت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۷    
گروهی از نماینده دموکرات لیبرال مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای خطاب به رییس جمهوریخواه مجلس، دعوت از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن و سخنرانی در نشست کنگره را یک اهرم سیاسی علیه باراک ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۷    
آیت الله سیستانی مرجع شیعیان عراق امروز کشتار قبطی های مصر در لیبی از سوی گروه تروریستی داعش را محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۸    
منابع انگلیسی روز جمعه گزارش دادند بر اساس افشاگری جدید' ادوارد اسنودن'، سازمان های امنیتی و اطلاعاتی انگلیس و آمریکا با رمز گشایی کدهای امنیتی سیم کارت های تلفن همراه یکی از شرکت های سازنده بزرگ ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۶    
شبکه خبری سی ان ان مدعی شد که انصارالله برای تشکیل دولتی جدید و مذاکره با مخالفان، به توافق رسیده اند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 در راستای جنجال سازی، اعلام کرد: از جزییات توافق پیشنهاد شده به ایران باخبرم.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۸    
امام جمعه مشهد گفت: قوه قضاییه در سال خدمت جهادی در برخورد با چهره های مفسد اقتصادی، قاطعیت نظام را به رخ همگان کشید.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
آیت الله صافی گلپایگانی گفت: تعظیم شعائر دینی به معنای واقعی کلمه از اهداف اولیه صدا و سیما است که باید در همه برنامه ها ملاحظه شود.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۷    
دور نخست مذاکرات هسته ای ایران و آمریکا به ریاست عباس عراقچی و وندی شرمن در ژنو پایان یافت.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۳    
در حالی از ظهر امروز گرد و غبار شدید اکثر شهرستانی شمالی کرمان را فراگرفته که شرق استان شاهد بروز طوفان شن است و هر لحظه بر شدت این طوفان افزوده می شود.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۰    
یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به ناتوانی ارتش رژیم اشغالگر قدس در تعامل با متغیرات کنونی منطقه، بشار اسد را بزرگترین برنده این تحولات خواند و تصریح کرد که استراتژی جدید ایران فرسایش اسرائیل در چندین ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۸    
نماینده مردم آشوریان و کلدانی در مجلس با اشاره به دیدار اخیر پنج نفر از نمایندگان اقلیت مذهبی مجلس با مقام معظم رهبری از درخواست دیدار جمعی جامعه اقلیت مذهبی با ایشان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۱    
وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با خبرنگار عصرایران آخرین وضعیت پرونده هسته ای را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۲    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو از فرونشست دشت های تهران، ساوجبلاغ، قزوین، مشهد و کاشان خبر داد و گفت: 317 دشت به لحاظ ذخایر آبی، ممنوعه شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۶    
قطع مکرر برق به دلیل ذرات چسبنده گرد و غبار روی شبکه برق این شهرستان از شب گذشته تا کنون امان مردم را بریده و زندگی و آسایش آنها را سلب و مختل کرده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۶    
فرشته طائرپور درباره ی جلسه تهیه کنندگان سینما با وزیر ارشاد،توضیحاتی ارایه کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۳    
پس از بی پاسخ گذاشتن سوال خبرنگاری توسط قلعه نویی که روز قبل از بازی به او قول داده بود که بعد از پایان بازی به سوالاتش پاسخ می دهد، خبرنگاران تبریزی نشست او را ترک کردند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۵    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امیدواریم بر اساس قول هایی که وزارت حج و خارجه عربستان و وزارت خارجه کشورمان داشتند، مشکل کاهش 50 درصدی صدور روادید تا یکشنبه حل شود.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۵    
مقامات روسیه اعلام کردند، نسل جدید رادارهای ضد موشکی Nebo-M را در پاسخ به تهدیدات سیستم های دفاع موشکی ناتو در شرق اروپا مستقر کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۰    
کاخ 1000 اتاقه اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در شهر آنکارا که پیش از این عظمت و هزینه های ساخت آن محور گزارش بسیاری از رسانه های جهان قرار گرفت و گفته می شود چندین برابر کاخ سفید آمریکا و کاخ کرملین ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۳    
بیماری مهلک کرونا یا سندرم تنفسی خاورمیانه در بهمن ماه پنج تن دیگر را در عربستان به کام مرگ کشاند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۳    
فاش شدن 10 شرط 'عبدالله اوج آلان'، رهبر زندانی 'پ. ک .ک ' برای ادامه مذاکرات صلح ، دولت ترکیه را با چالش دشواری در آستانه انتخابات عمومی روبرو کرده است .
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۴    
پس از کش و قوس های فراوان، انتخابات خانه سینما در شرایطی 10 روز دیگر برگزار خواهد شد که مدیران، رئیس و دیگر اعضای هیات مدیره کنونی خانه سینما قصد ندارد برای انتخابات بعدی کاندیدا شوند و بنابراین ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۱    
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: جایگاه بانوان در امور سیاسی و مدیریتی مغفول مانده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۷    
انفجار یک بمب در منطقه اقتصادی 'مائونگ' از استان 'ناراتیوات' در جنوب تایلند باعث سرایت آتش به بیش از 20 خانه و زخمی شدن دستکم 13 نفر شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۴    
زاون قوکاسیان منتقد و نویسنده کتاب های سینمایی دارفانی را وداع گفت.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۴    
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجازه واردات خوردو به اعضای تیم ملی والیبال، تاکید کرد که هیچ کس نمی تواند خوردویی با ظرفیت بالای 2500 سی سی وارد کند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۳    
مشاور نخست وزیر فلسطین در امور منافع ملی اخبار منتشر شده مبنی بر ملاقات سری میان خالد مشعل و قاسم سلیمانی در ترکیه را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
نائب رییس فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری گفت: در همه جای ایران میهمان نوازی عالی بود ولی مردم مشهد میهمان نوازی فوق العاده و باور نکردنی از من داشتند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری قاتل فراری ظرف کمتر از 24 ساعت خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
حزب الله لبنان در مورد شایعه پراکنی یک روزنامه رسمی سعودی از خود واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۷    
احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه گزارش های دوره ای خود به مردم، متن ذیل را به رسانه ها ارسال کرده است:
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
آژانس انرژی اتمی اعلام کرد: ایران از 20 ژانویه 2014 تاکنون غنی سازی بالای 5 درصد انجام نداده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۹    
بر اثر خروج قطار حامل مسافر و کالا در ماپوتو پایتخت موزامبیک، 17 نفر کشته شدند
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۹    
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره)، گفت: اصلاحات به معنی ادامه خط انقلاب اسلامی است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۶    
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه سارق زورگیر که اقدام به قاپیدن جواهرات شهروندان کرده بودند، خبر داد
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۳    
جوان ترین پدر ایران این روز ها نگران تامین هزینه های بیماری قلبی نوزادش است با این حال به دلیل سن کمش هیچ کس به وی کار نمی دهد و هر روز دست خالی از میدان کار روز مزدی به خانه بار می گردد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۳    
امروز در اکثر استان ها بارش باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف خواهیم داشت که این بارندگی ها در بعدازظهر در کلیه مناطق شدت بیشتری خواهد یافت ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۷    
ا افزایش قیمت آب، 5 فرآورده نفتی و تثبیت قیمت CNG اجرای چراغ خاموش فاز سوم هدفمندی یارانه ها در حالی کلید خورده که از هم اکنون می توان فروردین 94 را "ماه گرانی قیمت ها" نام گذاری کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۴    
فائزه هاشمی گفت: جوی که برخی اصول گراها بر سر حکم مهدی هاشمی راه انداخته اند نشان می دهد که دستشان خالی است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۸    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: انتخابی که بر مبنای اشتباه صورت گیرد یک فاجعه عظیم خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۵    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران از توقف واردات گازوئیل خبر داد و گفت: ایران بزودی این فرآورده نفتی را صادر خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۲    
حجت الاسلام زارع زاده گفت: عده ای در وزارت صنعت به دنبال خام فروشی هستند.کارشکنی افرادی خاص نهایی شدن پروژه های فولادی وزارت صنعت را به تاخیر انداخت
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۹    
قائم مقام باشگاه پرسپولیس از حمید درخشان به عنوان گزینه اول هدایت تیم فوتبال این باشگاه یاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هنر یکی از ناب ترین راه های انتقال پیام اسلام است و حمایت نظام از پروژه محمد(ص) یکی از بهترین اقدامات نظام است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
ورزش در عراق به موازات کمبودهای امنیتی، با کاستی های مالی نیز مواجه شده است
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
در بازنگری طرح جامع مسکن آمده است که خانوارهای کم درآمد برای دستیابی به مسکن متعارف باید 94 سال پس انداز کنند
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنج شنبه گفت رسیدن به یک توافق خوب با ایران، برای واشنگتن اهمیت دارد، چراکه چنین توافقی امنیت آمریکا و اسرائیل را افزایش می دهد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۶    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با گسترش فولاد اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
بعد از دستورالعمل وزیر صنعت، مبنی بر سپردن کار واردات خودرو به 30 نمایندگی رسمی واردات خودرو، از شنبه فردا، این واردکنندگان ملزم به رعایت ضوابط قیمت گذاری اعلامی از سوی این وزارتخانه هستند
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۹    
ویسنده و مورخ مشهور آمریکایی از داعش به عنوان " ارتش مخفی آمریکا" یاد کرد و گفت : ابوبکر البغدادی (رهبر گروه تروریستی داعش) دوست صمیمی جان مک کین، سناتور تندروی جمهوری خواه، است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۹    
طی سالهای اخیر محیط های چت ، محلی برای جولان مجرمان اینترنتی شده و این تبهکاران با هویت جعلی و در پوشش دوستی های اینترنتی قربانیان خود را فریب داده و اهداف مجرمانه شان را پیش می برند
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۶    
برخورد دو قطار در سوییس، چندین زخمی برجا گذاشت. براساس گزارش ها، این برخورد در سی کیلومتری شمال شهر زوریخ به وقوع پیوست. ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۶    
مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی گفته است اگر احساس تکلیف کنم برای ریاست خبرگان نامزد خواهم شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که دولت بحرین از گروه های مسلح مخالف جمهوری اسلامی حمایت می کند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۰    
صحن غیرعلنی مجلس ترکیه دیروز برای دومین بار طی هفته اخیر شاهد درگیری نمایندگان شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۰    
یکی از معضلاتی که امروزه بسیاری از مسولان و دولتمردان را به فکر انداخته و جامعه شناسان و روان شناسان هم در زمینه حرفه ای خود آن را بررسی و پژوهش می کند ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
در حالی به ایام نوروز نزدیک می شویم که استان ایلام با طبیعت بی نظیرش به عنوان ارزان ترین استان کشور برای مسافرتهای نوروزی از هم اکنون آماده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
لیست مواد غذایی غیرمجاز که عرضه آنها در بوفه مدارس ممنوع است، اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۵    
از زمانی که پای پیامک های تبلیغاتی به انواع مختلف سیم کارت ها در هر اپراتوری باز شده چندین سال می گذرد و با گذشت زمان تعداد ناراضیان از دریافت چنین پیامک هایی بیشتر می شود.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۲    
در پی بارش برف، سرانجام پیست اسکی خوی بازگشایی شد. این در حالی است که دیزین در پی همین بارش به دلیل حفظ ایمنی اسکی بازان تعطیل شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۹    
اگرچه همزمان با آغاز اسفندماه، همه نگاه ها به بازار محصولات کشاورزی در آستانه نوروز 94 دوخته شده است اما در این میان، قیمت مرغ در این روزها همچنان در بازار رکوردشکنی می کند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۶    
آقای خاص با امضا قراردادی جدید به همکاری اش با استمفوردبریجی ها تا 4 سال دیگر ادامه خواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۱    
مستند آکادمی جنایت امشب بعد از اخبار سراسر 21 از شبکه یک سیما پخش می شود.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۵    
دکتر محمود احمدی نژاد طی نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری از سوی خود و خانواده شان، از پیام تسلیت ایشان به مناسبت درگذشت والده شان تشکر و سپاسگزاری به عمل آورد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
رئیس جمهور سودان با اشاره به نقش مخرب آمریکا و اسرائیل در حمایت از گروه های تروریستی،بر لزوم مبارزه با تفکرات افراط گرایانه تأکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
در تابستان امسال (1393)، ایرانی ها بیش از 102 میلیارد تومان صرف سفر خارجی کردند
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
چندی پیش طرح ایجاد "اتاق های امن تزریق" مطرح شد تا تحت عنوان مکان بهداشتی تزریق معتادان شناخته شود که اما و اگرهایی فراوانی پیرامون ایجادش در محلات پرخطر مطرح و همین امر باعث شد این طرح تا امروز ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: ما اصلاح طلبان باید از یک طرف به سمت احزاب فراگیر حرکت کنیم و از سوی دیگر باید توجه کنیم که تشکیل شورایی تحت عنوان اصلاح طلبان به معنای تعطیلی فعالیت احزاب نباشد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
امام جمعه موچش از توابع شهرستان کامیاران از لباس کُردی به عنوان بهترین نوع حجاب نام برد و گفت: اگر لباس کُردی را در مناطق کُردنشین ترویج دهیم مساله حجاب درست می شود و دیگر با معضل بی حجابی رو برو ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
آخرین سهمیه سوخت سال 93 شب گذشته در کارت سوخت خودروها با تغییراتی واریز شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
یک سایت اماراتی از مبلغ قرارداد احتمالی برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
نرگس محمدی و رضا رویگری دو نفر از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون پس از حضور در حرم امام رضا (ع) عکس هایی را از لحظات معنوی زیارتشان منتشر کردند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶    
جنازه دوستم را سر به نیست کردم تا یک گرم مواد بگیرم ... شب ها با مرگ می خوابیدم ... کفاره جنازه ها را می دزدیدم ... اینها خاطرات تکان دهنده یک کارتن خواب است!
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
هادی ذوالفقاری وصیت کرده بود که در قبرستان وادی السلام نجف در تاریخ پر از فراز و نشیب این قبرستان تاریخی مسلمانان آرام گیرد ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
جلسات اخذ آخرین دفاعیات مهدی هاشمی 25 بهمن در دادگاه انقلاب پایان یافت اما یکی از وکلای مدافع وی درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: هنوز دادگاه ختم رسیدگی را اعلام نکرده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
موسسه امنیتی AVG از شناسایی بدافزار تازه ای خبر داده که ظاهرا گوشی های اندرویدی را خاموش می کند و در ادامه به سرقت اطلاعات ذخیره شده در آنها می پردازد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
بیش از 20 نفر از لیبرال دموکرات های حاضر در کنگره آمریکا خواستار به تعویق افتادن سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران در کپیتال هیل شدند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۸    
قائم مقام وزیر صنعت، با تشریح سناریوهای دولت برای واردات در سال 94، گفت: اولویت بندی واردات کشور با مکانیزم سود و تعرفه در دستور کار دولت قرار گرفته و ممکن است واردات برخی کالاها ممنوع شود.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۸    
ستاره آرژانتینی بارسلونا اعتراف کرد که از نظر قدرت بدنی دیگر توانایی های پیشین خود را ندارد و اکنون بیش از ابتدای دوران بازیگری اش نیاز به استراحت دارد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۳    
بیماران روانی که به دلیل بیماری مرتکب قتل می شوند، امسال هم جنایت های تلخی را رقم زدند؛ جنایت هایی که قربانیان آنها اغلب زنان و از اعضای خانواده شان بودند ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
آیت الله مکارم شیرازی با ابراز رضایت از روند مذاکرات هسته ای، گفت: مسأله مذاکرات تا به حال به صورت آبرومند پیش رفته و دعا می کنیم این مذاکرات به صورت آبرومند ادامه یابد ...
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
رئیس رسانه ملی پس از سفر به شهر مقدس قم و زیارت حرم حضرت معصومه(س) به دیدار مراجع عظام رفت.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حال بررسی و تصویب نهایی سیاست های کلی نظام در زمینه حفاظت از محیط زیست هستیم تا در ماه های نخست سال آینده ابلاغ شود.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این موضوع که مگر می شود یک باشگاه در طول یک فصل 3-4 مدیرعامل داشته باشد، گفت: پرسپولیس بچه سرراهی شده و هرکس برای کمک کردن می آید، بعد از 20 روز پیشمان شده و می رود.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۶    
عارف گفت: ما برای حضور در انتخابات مجلس برنامه جدی داریم.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۷    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیامی به هفتمین کنگره حزب اراده ملت تاکید کرد: تشکیل جبهه از احزاب همسو شیوه ای پسندیده در کشور شده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۷    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت که محمدرضا رحیمی در در بند محکومان مالی نگهداری می شود و از امکانات خاصی هم برخوردار نیست.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۹    
تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به منظور انجام رایزنی های دوجانبه با هیأت آمریکایی بامداد امروز (جمعه) راهی ژنو شد.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۹    
دلاور نجفی معاون اسبق محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست در دولت نهم در نامه ای سرگشاده خطاب به ابتکار درباره موضوع گرد و غبار خوزستان مطالبی را نوشت.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۰    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: مشکلی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند 94 نداریم.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۷    
براساس محاسبات دبیرخانه اوپک که عصر دیروز (پنجشنبه) اعلام شد، قیمت سبد نفت این سازمان، متشکل از نفت خام 12 کشور، چهارشنبه گذشته با 0.2 درصد افزایش نسبت به روز پیش، به 56.83 دلار رسید.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۶    
آخرین وضعیت قیمت اوراق تسهیلات مسکن نشان می دهد که قیمت این اوراق که در هفته اول بهمن ماه در محدوده 80 هزار تومان معامله می شد، اکنون با افزایش قابل توجه به 86 هزار تومان رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۶    
مناقشه انحصاری شدن واردات خودرو وارد فاز جدیدی شده است. جایی که دو نهاد مختلف همزمان می خواهند این محصولات را قیمت گذاری کنند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۱    
با گذشت 3 سال از تصویب قانون ممنوعیت واردات طلای خارجی به کشور با گشتی در بازار با اوضاع دیگری مواجه می شویم و شاهد جولان طلای ایتالیایی، سوییسی و ترک در بازار هستیم.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
نیروهای مردمی 19 روستا را در حومه استان رقه در شمال سوریه تصرف کردند.
شفاف   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۶    
علی ربیعی، وزیر کار در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار رسیدگی فوری هیئت وزیران به مصوبه شورای عالی کار درباره افزایش حق مسکن کارگران از 20 هزارتومان به 40 هزارتومان از ابتدای سال 94 شد.
  • ۱