دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۳:۰۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 6 آبان 1394 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 31 فروردین 1394 شفاف 30 اردیبهشت 1394 شفاف 31 خرداد 1394 شفاف 31 تیر 1394 شفاف 31 مرداد 1394 شفاف 31 شهریور 1394 شفاف 30 مهر 1394 شفاف 30 آذر 1394 شفاف 30 دی 1394 شفاف 29 بهمن 1394 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 1 آبان 1394 شفاف 2 آبان 1394 شفاف 3 آبان 1394 شفاف 4 آبان 1394 شفاف 5 آبان 1394 شفاف 6 آبان 1394 شفاف 7 آبان 1394 شفاف 8 آبان 1394 شفاف 9 آبان 1394 شفاف 10 آبان 1394 شفاف 11 آبان 1394 شفاف 12 آبان 1394 شفاف 13 آبان 1394 شفاف 14 آبان 1394 شفاف 15 آبان 1394 شفاف 16 آبان 1394 شفاف 17 آبان 1394 شفاف 18 آبان 1394 شفاف 19 آبان 1394 شفاف 20 آبان 1394 شفاف 21 آبان 1394 شفاف 22 آبان 1394 شفاف 23 آبان 1394 شفاف 24 آبان 1394 شفاف 25 آبان 1394 شفاف 26 آبان 1394 شفاف 27 آبان 1394 شفاف 28 آبان 1394 شفاف 29 آبان 1394 شفاف 30 آبان 1394 
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۳:۳۹    
بااقدام به موقع ماموران انتظامی حیدرکلای بابل سارق سیم های برق با خودروی سرقتی خود دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۳:۰۲    
استاندار خراسان رضوی از واگذاری موسسه مالی و اعتباری منحله میزان به بانک صادرات ایران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۱    
وزیر امور خارجه آلمان گفت که پیش بینی نمی کند مذاکرات در وین به پیشرفتی در خصوص پایان دادن به جنگ در سوریه منجر شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۷    
در حملات ارتش سوریه به یکی از مراکز اصلی گروهک تروریستی جبهه النصره در شمال غرب این کشور، ضمن انهدام این مرکز 10 تروریست وابسته به این گروه نیز به هلاکت رسیدند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۱    
مرکز اطلاع رسانی ناجا توضیحاتی را در خصوص شلیک پلیس به سه تن از مجرمان فراری در عملیات تعقیب و گریز میان ماموران پلیس و مجرمان در تهران ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۱:۴۹    
صادق حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۱:۴۶    
حجت الإسلام پناهیان گفت: در روایات هست مؤمن تا دم ظهور مظلوم است. مظلومیت حزب الله این است که نه تنها قدردانی نمی شود، بلکه تمسخر و توهین می شود. الآن در کنار مظلومیت، قدرتی فراهم آمده ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۷    
درپی افزایش همکاری های ایران و روسیه با دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم در این کشور، صهیونیست ها با نگرانی تحولات سوریه و آینده این کشور را دنبال می کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۵    
روزنامه گاردین با اشاره به دعوت رسمی از ایران برای شرکت در گفت وگوهای صلح سوریه، نوشت : دعوت از ایران نشانگرعجزعربستان وتغییر در سیاست های آمریکا و متحدان غربی اش همچنین عزم جهانی درباره حل بحران ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۲    
معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: گزارشی درخصوص برگزاری اردوهای غیر مجاز به ما نرسیده اما اگر در این زمینه گزارشی دریافت کنیم به عوامل برگزاری تذکر خواهیم داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۰    
به گفته پزشک قانونی ، سارقان ظاهراً از محتوای جعبه اطلاعی نداشتند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۸    
خبرگزاری آسوشیتدپرس با اشاره به نشستی در وین درباره سوریه که روز جمعه برگزار می شود، نوشت: "بار دیگر نشستی در یک هتل لوکس، در یک شهر اروپایی ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۶    
یک سناتور روس اظهار کرد: وعده وزیر دفاع آمریکا برای تشدید حملات کمپین تحت رهبری آمریکا علیه مواضع داعش ثابت می کند که روسیه در حال کسب پیشرفت در جنگ با تروریسم است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۳    
پلیس آلمان یک تبعه ایرانی را با ادعای فعالیت اطلاعاتی وی، دستگیر کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۰:۴۱    
اولین مدال کاروان اسکیت ایران در رقابت های جهانی اسکیت فری استایل توسط پدرام رنجبر وکیلی صید شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۰:۳۸    
مراسم امضای تبادل تفاهم نامه همکاری های میان بانک های پارسیان و اقتصاد نوین با حضور دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۰:۳۲    
باتوجه به آمارهای پراکنده ای که در مورد میانگین مصرف نوشابه های گازدار و انرژی زا در ایران وجود دارد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۰:۱۵    
چند هفته پیش خبری در فضای مجازی مبنی بر کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در اینستاگرامش دست به دست شد که این موضوع باعث شد تا این بازیگر با هجمه کاربران برای صحت این خبر مواجه شود که هنگام مراجعه به صفحه او ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۰:۱۲    
نظامیان صهیونیست با شلیک 11 گلوله جنگی به رف یک جوان 23 ساله فلسطینی در جنوب کرانه باختری، وی را اعدام کردند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۰:۰۹    
سرمربی مستعفی تیم بسکتبال شهرداری تبریز به سمت خود بازگشت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۵۵    
دبیر شورای نگهبان گفت: همانطور که خون امام حسین (ع) و شهدای کربلا بنی امیه را از حکومت ساقط کرد ، خون شهدای منا هم ال سعود را به سقوط می کشاند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۹    
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: به دنبال سیل امروز استان ایلام یک مادر و فرزند مفقود شده بودند که پس از 3 ساعت تلاش امداد گران نجات یافتند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۶    
بازرسان اتحادیه آفریقا چند گور دسته جمعی به همراه شواهدی دال بر آدمخواری در سودان جنوبی کشف کردند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۳    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از مرگ راننده 60 ساله خودروی پراید در محور امام زاده هاشم به خاطر تجاوز به چپ و بی توجهی راننده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۰    
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان از بسته شدن مسیر سروآباد - پاوه در گردنه تته به خاطر ریزش کوه ناشی از بارش شدید باران در روز چهارشنبه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۴    
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سمند با عابر 81 ساله در محور قزوین - زنجان، باعث مرگ عابر پیاده شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۳    
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: با تلاش کارآگاهان آگاهی شهرستان تبریز باند حرفه ای 15 نفری سارقان 53 باب مغازه و اماکن شناسایی و بازداشت شدند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۰    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی بازیکنان محروم هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۷    
مدیرکل هواشناسی مازندران از احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و آب گرفتگی در شهرهای استان در روزهای آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۴    
روز عاشورا حضرت عباس(ع) دُل دُل و حضرت علی اکبر(ع) از مرتجز به عنوان مرکب استفاده کردند به همین علت در پاکستان اسب های مورد نظر از احترام زیادی بین مردم برخودار هستند و به اسم آنها اسب هایی پرورش ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۸    
اسفنانی گفت: تعداد اعضای جلسه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه برای رای گیری فیلترینگ تلگرام به حد نصاب نرسید‬.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۵    
بشار اسد در دمشق با یک هیئت پارلمانی فرانسوی دیدار و گفتگو کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۲    
یک پسر جوان 24 ساله قزوینی در حال حمل علم دچار ایست قلبی شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۷    
دادستان های ترکیه دو پسر نوجوان 12 و 13 ساله را پس از آنکه تصویر رجب طیب اردوغان را پاره کردند، به توهین به رئیس جمهوری این کشور متهم کردند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۱    
عکس هایی از سن 13 تا 17 سالگی فرح که مطبوعات در ششم آبان ماه سال 1338 منتشر کردند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۷    
بحران هوای تهران که موضوعی جدید در آبان سال 1348 به شمار می رفته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۱۳    
صف کامیون های متقاضی ورود به کشور ایران در مرز بازرگان گوربلاغ ترکیه در دو ردیف 20 کیلومتری موجب معطلی و اعتراض کامیون داران شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۱۰    
کلیسای ارتدکس روسیه با تاکید بر ممنوعیت مصرف هرگونه مواد غذایی که سلامت انسان را تهدید می کند، از مردم به ویژه پیروان این کلیسا خواست از مصرف این گونه تولیدات به ویژه چیپس و نوشابه های انرژی زا پرهیز ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۴    
سه دستگاه اتوبوس آمبولانس تولید ایران آماده واگذاری به آستان مقدس حرمین شریفین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۷:۵۵    
تمرین پرسپولیس با حضور برانکو برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۷:۵۲    
رسانه های صهیونیستی از کشف جسد یک پیرزن، لابه لای کالاهای وارد شده از روسیه در فرودگاه بین المللی بن گوریون در سرزمین فلسطین خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۷:۴۶    
دبیر کمپین پیشگیری از سرطان سینه با اعلام آغاز معاینه رایگان این بیماری گفت: سالانه بیش از 10 هزار بیمار مبتلا به سرطان سینه در کشور شناسایی می شود و حدود 3 هزار زن بر اثر این بیماری فوت می کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۷:۳۱    
طرح جدید پرداخت وام 25میلیون تومانی خودرو محملی برای کسب درآمد عده ای شده که با ارسال پیامک و وعده دروغین ارائه جزئیات نحوه پرداخت این وام از مردم پول طلب می کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۷:۲۵    
فدراسیون بین المللی فوتبال با حضور هفت نامزد در انتخابات فیفا موافقت کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۶    
خبرگزاری آناتولی گزارش داد که یک فروند هواپیمای مسافربری در غرب مگادیشو پایتخت و بزرگترین شهر کشور آفریقایی سومالی به علت بدی آب و هوا سقوط کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۶    
پلیس ترکیه روز چهارشنبه به دفتر یک شبکه تلویزیونی در استانبول حمله کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه تنها یک هزار آرایشگاه زنانه در سطح استان دارای مجوز هستند گفت ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیته تعیین مصادیق مجرمانه تلگرام تعداد اعضا به حد نصاب نرسید و فعلا تلگرام فیلتر نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۷:۰۷    
گروه داعش، یک شهروند سوری را به اتهام کمک به زنی برای سفر به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه، با قرار دادن در قفس آهنی و چرخاندن وی در خیابان ها، او را انگشت نما کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۷:۰۱    
ولایتی گفت: ابن هیثم در همه امور رایج آن زمان از جمله در ریاضیات، کلام، منطق، اخلاق، ادب، موسیقی، طب و فقه عالم بود و بسیاری از افراد، مسائل فقهی را از وی می آموختند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۸    
وزیر نفت در واکنش به ادعای برخی که می گویند ایران توان افزایش تولید 500 هزار بشکه ای نفت را در پساتحریم ندارد، گفت: پس از برداشته شدن تحریم، تولید نفت ایران بیش از آن چیزی که اعلام شد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۵    
جان مک کین، سناتور جمهوری خواه بار دیگر از رهبری دولت اوباما انتقاد کرد و گفت: سیاست اوباما در بازیابی وضعیت افغانستان و حفاظت از آن در مقابل تروریست ها شکست خورده است و این موجب شده که دولت ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۲    
زمانی بازار مشهد مملو از سوغات ناب بود، سوغاتی که رنگ و بوی خراسانی داشت و هیچ تردیدی در اصالتش نبود اما اینک بیگانگان بویژه چینی ها بازار سوغات مشهد را از آن خود کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۹    
بررسی طرح سوال از وزیر امور خارجه کشورمان در برنامه خانه ملت و همچنین پرداختن برنامه ثریا به قرآن و عاشورا دو خبر امروز هستند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۶    
شواهد جدید حاصل از تحقیقات دادستانی ترکیه نشان می دهد که گروه تروریستی داعش مسئول انفجارهای خونین آنکارا است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۰    
معاون وزیر راه با اشاره به اینکه ساخت مسکن اجتماعی شروع شده است، گفت: شرکت های خارجی برای حضور در پروژه های مسکن و شهرسازی اعلام آمادگی کردند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۰    
شیخ نمر روحانی برجسته شیعه عربستانی که به خاطر حمایت از حقوق مشروع و پایمال شده شیعیان با حکم اعدام مقامات سعودی مواجه شده است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۳۷    
منابع عربی از پیشروی ارتش و نیروهای مردمی عراق در مناطق البوفراج و الیتامی واقع در شهر الرمادی در استان الانبار خبر می دهند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۳۴    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه در ابتدای فصل پرسپولیس خوب یارگیری نکرد گفت: هزینه جوانگرایی را پرسپولیس می دهد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۳۱    
معاون وزیر امورخارجه آمریکا نقش ایران در حل بحران سوریه را بسیار مهم و حیاتی ارزیابی کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۸    
معاون سازمان حج و زیارت با اعلام تشخیص هویت 11 زائر ایرانی جان باخته در فاجعه منا گفت: این زائران در جمع 399 زائری بودند که قبلا به کشور منتقل شده اند و فعلا پیکر دیگری به ایران وارد نشده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۵    
رئیس سازمان سیا ادعا کرد روس ها برای حل منازعه سوریه در نهایت از کنار گذاشتن رئیس جمهور سوریه حمایت خواهند کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۰    
ایران، آمریکا و هند از جمله کشورهایی هستند که با قربانیان زمین لرزه ابراز همدردی کرده و گفته اند آماده کمک رسانی به آسیب دیدگان هستند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۴    
معاون سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی دلایل تعطیلی واحدهای صنعتی را تشریح کرد و گفت: در سال های گذشته شاهد رکود تورمی کشور و بازار کساد بودیم و اکنون رکود از عرضه به سمت تقاضا آمده و در ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۵    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برف پاییزی در 24 ساعت گذشته ارتفاعات شهر تهران را سفید پوش کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قیمت های مسکن به نرخ های سال 89 رسیده است گفت: پیش بینی می کنیم در شش ماه دوم سال بازار مسکن افت و خیز خاصی نداشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۲    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: به دنبال سیل و آبگرفتگی در 3 استان و 6 شهرستان کشور از روز گذشته تاکنون به 31 نفر امدادرسانی شده و متاسفانه 2 تن همچنان مفقود هستند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۷    
هافبک عراقی استقلال در دربی 81 در ترکیب استقلال جایی ندارد اما کادرفنی این تیم برای نیمه دوم او را در یک پست جدید بازی خواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۴    
دغدغه های ربیعی درباره تجمیع بیمه ها در کنار سایر دل مشغولی های وی درباره اشتغال و رفاه مردم ظاهراً موجب بروز استرس و نوسان فشار خون ربیعی در جلسه امروز هئیت دولت شد که پس از انجام مراحل درمانی سلامت ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۴    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهدشت لرستان از شکار یک راس گراز (خوک وحشی) توسط شکارچیان متخلف خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۱    
فرمانده انتظامی سراوان گفت: کودک 10 ساله ای که سه روز پیش توسط دو آدم ربا در این شهرستان ربوده شده بود در عملیات شب گذشته پلیس آزاد شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۵    
محسن ترکی برای ششمین بار دربی تهران را سوت می زند. یک داور تحصیلکرده که در مشهد معلم ورزش است و یک آدم منضبط و خشک که با کسی شوخی ندارد. حتی ستاره های استقلال و پرسپولیس.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۲    
رضا رشید پور در گفت و گویی با همشهری جوان به سوالات حاشیه ای مختلفی جواب داده که متن گفت و گو را در زیر می خوانیم
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۳    
تحقیقات نشان می دهد مصرف مکرر آنتی بیوتیک با افزایش وزن در کودکان مرتبط بوده و بر وزن آنها در زندگی آینده شان نیز تاثیر می گذارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۷    
فرمانده انتظامی هامون در شمال سیستان و بلوچستان گفت: 60 راس گوسفند و یک هزار و 200 کیلوگرم گندم و جو براثر اتش سوزی آغل و انبار در یکی از روستاهای این شهرستان طعمه حریق شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۴    
سرقت مسلحانه صبح امروز در خیابان طلاب مشهد و از یک طلافروشی جان صاحب مغازه را گرفت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۵    
در جلسه هیأت دولت به ریاست روحانی آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور تصویب شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۱    
خبر ممنوع الکاری چندین هنرمند موسیقی هفته گذشته به طور غیر رسمی اعلام شد که این خبر با واکنش های ضد و نقیض مسئولین وزارت ارشاد همراه بود ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۵    
با آغاز موسم دربی، فصل ورق زدن داستان های قدیمی از راه می رسد. دربی 81 این فرصت را به ما می دهد تا نگاهی به گذشته داشته باشیم.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تا سال 68 بیش از 68 درصد جمعیت کشور به بیماری گواتر مبتلا بودند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۲    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: غذای سالم علاوه بر پیشگیری از بروز بیماری ها در درمان بسیاری از بیماری ها و کاهش دوران نقاهت تأثیر دارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۹    
کاربران فضای مجازی به اقدام عجیب بازیگر ایرانی واکنش نشان داده و وی را زیر تیغ نقد خود بردند
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۹    
یک متخصص جراحی و لاپاروسکوپی گفت: بیشتر کیست های ساده بدون خطر هستند و نیاز به جراحی ندارند، مگر اینکه کیست کلیه در حال رشد، علائمی ایجاد کرده باشد یا پزشک به بدخیمی یا عفونی بودن آن مشکوک شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه برخی از نمایندگان با رئیس مجلس با موضوع بررسی ابعاد اجرای برجام خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۸    
ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است وین رونی برای اینکه بتواند مدت بیشتری برای منچستریونایتد بازی کند، باید به خط میانی منتقل شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از مصرف بالای نمک به عنوان یکی از عوامل موثر در ابتلا به بیماری های قلبی -عروقی یاد کرد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۲    
انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) پیش بینی کرد که در دوران پساتحریم بیش از 30 میلیون مسافر جدید به پروازهای داخلی و خارجی ایران افزوده می شوند و صنعت هواپیمایی این کشور رشد چشمگیری را تجربه ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۲    
یک زن در کره جنوبی به دلیل خشونت جنسی علیه همسرش و آزار وی متهم شناخته شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۳    
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: به شخصه دوست دارم که استقلال برنده دربی باشد و بتواند پیروزی را از آن خود کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۴    
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روز جمعه همه باید به ترکی کمک کنند تا قضاوت خوبی داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۶    
امیر کویت از کابینه و پارلمان خواست در واکنش به کاهش قیمت نفت هزینه های عمومی این کشور را کاهش دهند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۸    
دادستان کل کشور از بررسی فیلترینگ نرم افزار پیام رسام تلگرام در کمیته بررسی مصادیق مجرمانه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۲    
حمید رسایی مدیر مسوول هفته نامه 9 دی در واکنش به رفتار وزارت ارشاد خبر داد: 9 دی امسال...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۸    
علی انصاریان با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۵    
قیومی از دستگیری عوامل فروش و توزیع عمده اسپری اشک آور و شوکر در نظرآباد خبر داد و گفت: بعد از گزارش های مردمی مبنی بر خرید و فروش اقلام ممنوعه در نظرآباد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۹    
لیلا بلوکات