دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۶:۱۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 20 آبان 1394 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 31 فروردین 1394 شفاف 30 اردیبهشت 1394 شفاف 31 خرداد 1394 شفاف 31 تیر 1394 شفاف 31 مرداد 1394 شفاف 31 شهریور 1394 شفاف 30 مهر 1394 شفاف 30 آذر 1394 شفاف 30 دی 1394 شفاف 29 بهمن 1394 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 1 آبان 1394 شفاف 2 آبان 1394 شفاف 3 آبان 1394 شفاف 4 آبان 1394 شفاف 5 آبان 1394 شفاف 6 آبان 1394 شفاف 7 آبان 1394 شفاف 8 آبان 1394 شفاف 9 آبان 1394 شفاف 10 آبان 1394 شفاف 11 آبان 1394 شفاف 12 آبان 1394 شفاف 13 آبان 1394 شفاف 14 آبان 1394 شفاف 15 آبان 1394 شفاف 16 آبان 1394 شفاف 17 آبان 1394 شفاف 18 آبان 1394 شفاف 19 آبان 1394 شفاف 20 آبان 1394 شفاف 21 آبان 1394 شفاف 22 آبان 1394 شفاف 23 آبان 1394 شفاف 24 آبان 1394 شفاف 25 آبان 1394 شفاف 26 آبان 1394 شفاف 27 آبان 1394 شفاف 28 آبان 1394 شفاف 29 آبان 1394 شفاف 30 آبان 1394 
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۰    
اختلالات فراوان و البته مقطعی اینترنت برخی مشترکان در هفته جاری موجب شد تا مقام ارشد وزارت ارتباطات هرگونه اختلالی در شبکه انتقال و ارتباطات کشور را رد کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۲    
منابع خبری از وقوع انفجاری مهیب در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق در پی حمله هوایی جنگنده های اسرائیلی خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۸    
معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد عربستان درباره پیگیری فاجعه منا حاضر به همکاری نیست. دکتر الهام امین زاده همچنین گفت پیش نویس سوم منشور حقوق شهروندی در حال تدوین است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۸    
در بیشتر کشورهای جهان فناوری به بخش جدا نشدنی کشاورزی تبدیل شده است. به گزارش یورونیوز،در این میان هر روز نقش پهپادها در این صنعت پر رنگ تر می شود؛پهپادهایی برای کنترل مزارع یا حتی آنالیز خاک.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۲    
اظهارات متهم فساد نفتی در جریان دادگاه با واکنش مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران مواجه شد؛ علی اکبر ماهرخ زاد می گوید حق شکایت را برای خود محفوظ می دانیم.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۹    
مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس با راه اندازی کمپین با من شوخی کنید از مردم دعوت کرده تا به این کمپین بپیوندند
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۴    
پارلمان اروپا اعلام کرد که 6 هزار اروپایی درکنار داعش و دیگر گروههای تروریستی در خاورمیانه می جنگند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۴    
رئیس انجمن سرطان شناسی ایران بر لزوم بکارگیری روش های پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به بیماری سرطان در کشور تاکید کرد و گفت: طبق آمار وزارت بهداشت تا سال 93 ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۴    
روسیه از فعالیت گروه تروریستی الشباب در سومالی ابراز نگرانی کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۱    
جانشین رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: کمک های ارسالی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین از سوی مردم حدود 150میلیارد تومان است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۲    
بنابر اطلاعات رسیده از برخی منابع رسمی نزدیک به دولت، وزارت ارتباطات از تلگرام خواسته بود سروری در ایران ایجاد کند که این موضوع از سوی مدیران تلگرام رد و به خواست دولت برای دسترسی به اطلاعات کاربران ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۷    
با تشدید حملات وحشیانه ائتلاف عربی به سرکردگی رژیم سعودی به یمن صدها تن از مردم این کشور روزانه به منظور مهاجرت به دیگر کشورها مقابل ادارات گذرنامه صفوف طولانی تشکیل می دهند تا با اخذ پاسپورت از کشور ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۵    
پیاده روی اربعین با آغاز حرکت جمعی از زائران عراقی از شهر "بصره" و ورود نخستین گروه از زائران ایرانی از مرز شلمچه به عراق، رسما آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۵    
یک مقام بلندپایه وزارت دادگستری آمریکا اظهار کرد، در صورتی که مشخص شود هکر های چینی توافق میان دو کشور در خصوص عدم جاسوسی سایبری اقتصادی علیه صنایع آمریکایی را نقض کرده اند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۴    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که شکستن محاصره فرودگاه کویرس در شرق حلب توسط ارتش سوریه این پیام را برای آمریکا و همپیمانان آن دارد که بحران سوریه باید از راه سیاسی نه از را سیاست برتری ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۸    
داورانی از کره جنوبی دیدار برگشت ایران و ترکمنستان از سری رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را قضاوت خواهند کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۵    
کارلا جکنینتو یکی از قربانیان قاچاق انسان در مکزیک است، او به سی ان ان از داستان خودش می گوید. این دختر می گوید در نوجوانی به او روزی 30 بار تجاوز کرده اند. این درحالی است که الان فقط 23 سال سن دارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۲    
مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید، از اعطای وام تا سقف یکصد میلیون تومان به کارآفرینان خرد و نوپا خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۳    
سال گذشته وقتی تولید نفت شیل در آمریکا به طور چشمگیری افزایش یافت و به بالاترین سطح خود در سه دهه اخیر رسید، اوپک به خواست عربستان سعودی و متحدانش ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۴    
سحر قریشی عکسی را در صفحه ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته که او را پشت صحنه ی یکی از فیلم ها در کنار رضا عطاران و سایر همکارانش نشان می دهد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۸    
فریدون بلغاری افزود: کیفیت بسیاری از کالاهای داخلی بویژه صنایع غذایی از مشابه وارداتی بالاتر و برای مصرف قابل اعتمادتر است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۸    
شب گذشته یکی از شهروندان تهرانی ساکن محدوده شمال تهران، طی تماسی با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام داشت که منزلش مورد دستبرد 2 سارق قرار گرفته است و از ماموران درخواست کرد که به این موضوع رسیدگی کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۰    
برنامه تلویزیونی ثریا امشب با موضوع بازی های رایانه ای روی آنتن می رود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۷    
منابعی در پلیس و دادگستری فرانسه اعلام کردند، مقام های این کشور فردی را که با داعش ارتباط داشته و برای انجام حمله ای علیه پرسنل نظامی این کشور در یکی از بنادر مهم فرانسه طرح ریزی کرده بود را بازداشت ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۸    
رئیس مجلس نمایندگان عراق در این مکالمه تلفنی از رئیس مجلس شورای اسلامی برای حمایت از عراق جهت میزبانی این کنفرانس تشکر کرد و افزود ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۹    
عضو شورای استان الانبار گفت که گروه تروریستی داعش، مردم رمادی را تهدید کرد در صورتی که پرچم های سفید به دست گیرند و از شهر خارج شوند و به نیروهای امنیتی بپیوندند، اعدام خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۹    
رژیم آل سعود در حوزه نفوذ سنتی خود در منطقه هنوز موفق نشده است، مانع توسعه نفوذ تهران شود. آیا ریاض می تواند نقطه قوت تهران در حیات خلوت آمریکا را به نقطه ضعف تبدیل کند؟
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۶    
طبق اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، زمان چند دیدار از رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر تغییر کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۳    
هدفون جدیدی تولید شده که پس از 60 ثانیه شکل گوش کاربرانش را به خود می گیرد تا موسیقی گوش دادن در دراز مدت اذیت کننده نباشد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۸    
ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی حین بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در گفتگو با خبرنگار مهر ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۵    
مدیرکل دفتر میوه های سردسیری معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بر اساس میزان تولید، پیش بینی می شود امسال حدود 140 هزار تن کشمش از کشور صادر شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۲    
محمود علیزاد ه طباطبایی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت وگویی اظهار کرد: مهدی هاشمی در تماسی که با خانواده اش داشت اصرار داشت که مسائلی را به رییس قوه قضاییه منتقل کنیم از جمله اینکه هر فردی ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۶    
به گزارش گاردین، تعدادی از دانشمندان و دانشگاهیان پیشروی انگلیسی اعلام کردند که خروج این کشور از اتحادیه اروپا می تواند نتایج فاجعه باری برای دانشگاه ها و پژوهش های علمی این کشور داشته باشند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۳    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد وابستگی جهان به نفت کم هزینه خاورمیانه ممکن است به سطح دهه 1970 برگردد. با کاهش سرمایه گذاری در صنعت نفت، شرکت های بزرگ نفتی در حال افزایش احتمال این وابستگی هستند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۱    
آن طور که برنامه های ایران برای پساتحریم نشان می دهد، ایران در نظر دارد در دو بازه زمانی، یک میلیون بشکه تولید ضربتی را در دستور کار قرار دهد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز از یک حرکت رونالدو تقلید کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۲    
ونزوئلا و اکوادور در اجلاس کشورهای عرب-آمریکای جنوبی، پیشنهاد خود را برای تثبیت قیمت نفت در حدود 80 دلار برای هر بشکه مطرح می کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۳    
گروه تولید سریال عالیجناب در سومین ماه تولید خود روزهای پرکاری را در کاخ سعدآباد در هوای بارانی تهران پشت سر میگذارند
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۰    
ناوشکن یو اس اس دونالد کوک پس از انجام مانور مشترک دریایی با ترکیه، قرار است برای فعالیت های خود را در آب های نزدیک ترکیه به مدت چند هفته در این منطقه ادامه دهد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۴    
رسانه ها و نقش تاثیرگذار آنها در حکومت ها، مورد توجه همه حکومت ها، احزاب و جریانات سیاسی بوده و هست. در دهه های اخیر نقش رسانه ها از عرصه اطلاع رسانی به عرصه تاثیرگذاری بر حکومت ها و سیاست های کلان ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۸    
معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد که ایران هنوز برای شرکت در نشست وین درباره سوریه تصمیم نگرفته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۹    
علی اصغر مونسان با تاکید بر اینکه باید بتوان وقوع پدیده های طبیعی را مدیریت کرد افزود : سرعت توفان امروز 110 کیلومتر بر ساعت بوده که عدد بالایی است و خوشبختانه بر خلاف تصور ما سازه ها و ساختمان های ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۹    
وی افزود: پس از بررسی انجام شده تصمیم گرفتیم که با این بازیکن ادامه همکاری نداشته باشیم، ضمن اینکه ما پولی نداریم که به این بازیکن بدهیم و به همین دلیل دنبال فسخ قراردادش هستیم.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۳    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام از تراز تجاری 328 میلیون دلاری بخش دامپروری در نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: امسال میزان صادرات مرغ، تخم مرغ و لبنیات افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۰    
یک نشریه آمریکایی دستیابی ایران به سامانه دفاعی اس -300 را کابوس رژیم صهیونیستی دانست.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۸    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه میزان حضور نیروهای سپاه در سوریه تغییر خاصی نکرده است، گفت: عملیات آزادسازی تا به نتیجه رسیدن ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۳    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در پی آن هستیم مشاوره و آموزش پیش از ازدواج استاندارد را الزامی کنیم و در این رابطه بیمه نامه ازدواج را سازماندهی و اجرا خواهیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رؤسای دانشگاهها، مراکز و مؤسسات آموزش عالی ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۹    
امنیت یکی از مهمترین دغدغه های کاربرهاست مخصوصا در مورد گوشی های تلفن همراه اندرویدی، برای ارتقا امنیت دستگاه اندرویدیتان ما به شما با برنامه آنتی ویروس Security 360 را پیشنهاد می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۹    
امروز بارش باران سبب آب گرفتگی و وقوع سیلاب در معابر شهری تبریز شد و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۰    
امکان جستجو و مسیریابی آفلاین در سرویس نقشه ی گوگل، Google Maps، یکی از بزرگ ترین ویژگی هایی بود که این شرکت آن را در کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۷    
سال 2016 به طور حتم به همراه سورپرایزهای گوناگونی خواهد بود.از سخت افزارهای گوناگون گرفته تا تکنولوژی هایی که کمپانی ها قول آنها را داده اند،در راه هستند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۴    
برای اینکه حرفی از اپل آیفون 7 زده شود، خیلی زود است، اما برای صحبت از تخیلات بشر و کانسپت های این هندست همیشه دیر است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۱    
شهید تمام زاده به عنوان امدادگر با نام جهادی 'ابوهادی' در سوریه حضور داشت و این شهید که اصالتا اهل مشهد مقدس و دارای دو فرزند است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۸    
وکیل شرکت HK گفت: زنجانی و شرکایش، جرائم جدید با روش های نو ابداع کردند که تاکنون وجود نداشته باشد و می توانند به نام خود ثبت کنند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۵    
به گفته رییس جایگاه داران سوخت با توجه به تک نرخی شدن قیمت بنزین و مساله ساز شدن این کارت ها برای جایگاه داران دولت تصمیم گرفت تا این کارت ها را از رده خارج کند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۳    
دادستان عمومی و انقلاب ساری حکم آزادی قوی فریاد کش را بعد از 15 سال از قفس یک شهروند ساروی صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ضمن تأکید بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران به اجرای تعهدات پذیرفته شده در برجام، پایبند نبودن طرف مقابل را به اجرای تعهدات خود، تنها عامل توقف اقدامات ایران عنوان کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۴    
کارشناس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهر گفت: مرگ خاموش یک خانواده اهری براثر خفگی با گاز منو اکسید کربن تجربه تلخ زمستان زودرس در شهرستان بود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۴    
وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه تاکنون صد صفحه از دفاعیات موکلش قرائت شده گفت: هنوز صد صفحه دیگر از دفاع 200 صفحه موکلم باقی مانده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۶    
مدیرعامل بانک تجارت همچنین درباره این که کاهش ذخیره قانونی بانک ها می تواند منجر به تورم شود، اظهار کرد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۷    
با اضافه شدن 3 بازیکن به اردوی تیم امید از روز گذشته تمرینات این تیم شکل جدی تری را به خود گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۱    
عصر ایران - "اوراچان" یک گربه ژاپنی است که 17 سال سن دارد و به یک ستاره اینترنتی تبدیل شده است و 24000 طرفدار در توییتر و سایر شبکه های اجتماعی دارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۹    
در یک نظرسنجی دلیل تمایل مردم برای خرید ماشین با وام 25 میلیونی مشخص شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۶    
روسیه پیشنهاد جدیدی را پایان دادن به جنگ داخلی سوریه ارائه داده که در آن به نقش بشار اسد اشاره ای نشده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۳    
وکیل شرکت نفتی HK با بیان این که بابک زنجانی 5 شناسنامه با هویت مختلف دارد، گفت: این متهم 24 فقره سند صورتحساب بانکی سوئیفت و امثال آن را جعل کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۰    
سرمربی تیم ملی در آستانه دیدار تیمش برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی در نشست خبری حاضر شد و به تشریح شرایط تیمش در این دیدار پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۷    
غرق شدن قایق مهاجران در دریای اژه، جان 14 نفر از جمله هفت کودک را گرفت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۷    
تمرین امروز فولادی ها طبق برنامه قبلی داده شده از سوی اسکوچیچ تعطیل بوده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۴    
سسک فابرگاس، هافبک چلسی معتقد است که مورینیو مثل بازیکنان تیمش، از نتایج اخیر چلسی عصبانی است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۱    
علیرضا حقیقی گلر شماره یک تیم ملی در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد کاری به حاشیه های فوتبال ایران ندارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۸    
نگاه کردن به آدم های لاغری که بدون هیچ زحمت خاصی همیشه وزنی متناسب دارند، برای بسیاری از ما به حسرت یا حتی غبطه همیشگی تبدیل شده است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۸    
رضا قوچان نژاد اولین تمرینش با تیم ملی را امروز انجام داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۵    
مسئولان تیم صنعت نفت آبادان با فیروز کریمی برای سپردن سمت سرمربیگری وارد مذاکرده شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۵    
فرمانده انتظامی دلفان از کشف محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۵    
کازویوشی میورا، مسن ترین فوتبالیست جهان، قراردادش را برای 1 سال دیگر با باشگاه یوکوهاما تمدید کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۲    
منابع قطری اعلام کردند اولین نظامی کشور در یمن کشته شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۹    
آیت الله نوری همدانی، مساله نفوذ را یک مساله جدی و مهم قلمداد کرد و با تاکید بر این که باید با بصیرت و هوشیاری جلوی نفوذ دشمنان را بگیریم هرگونه غفلت از این مسئله حساس را برای کشور و نظام خسارت بار ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۳    
همچنین با استفاده از یکی از امکانات تلگرام تغییر کانال از عمومی به خصوصی امکان پذیر است. در ارتباطات خصوصی در تلگرام مطالبی که رد و بدل می شود قابل دسترسی نیست.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۵    
دکتر رضایی با انتشار عکسی با لباس بختیاری، در یادداشتی اینستاگرامی نسبت به توهین هایی که به اقوام می شود واکنش نشان داد، او در یادداشت خود نوشت:
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۲    
محمد محسنی افزود: وزش بادهای شدید لحظه ای و ایجاد پدیده موج مرده، امروز شرایط را برای تردد همه شناورهای مسافری نامساعد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۱    
بعد از آلمان، نروژ نیز اعلام کرد پناهجویان افغان را پذیرش نکرده و آنها را اخراج می کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۱    
مروری برکارهای خوب فیتیله ای ها
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۸    
مروری برکارهای خوب فیتیله ای ها
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۳    
رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به جلسه شب گذشته (سه شنبه) شورای پول و اعتبار، اعلام کرد: کاهش دو درصدی نرخ سود بانکی حتما اجرایی می شود و قرار شده برخی نکات مبهم از سوی بانک مرکزی بررسی شود و در ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۴    
همان طور که پیش بینی می کردم بالاخره اعتیاد به مواد مخدر صنعتی او را دچار فلاکتی کرد که مجبور شد با آن همه غرور و خودبزرگ بینی دست به سرقت بزند و در نهایت هم به طرز وحشتناکی جان خود را از دست داد و ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۱    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه میزان حضور نیروهای سپاه در سوریه تغییر خاصی نکرده است، گفت: عملیات آزادسازی تا به نتیجه رسیدن ادامه پیدا می کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۹    
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 جمعه از محور کندوان از کرج به طرف مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۱    
یک کودک دیگر خودکشی کرد. نوبت این بار به فرشادِ 14 ساله رسید که با طنابی متصل به پنکه سقفی اتاق خودش را به دار آویخت. کسی نمی داند این کودک مدرسه ای چرا این کار را کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۲    
پیشکسوت تیم ملی ایران می گوید با وجود غیبت چندین بازیکن شاگردان کی روش کار سختی برابر ترکمنستان ندارند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۶    
مراسم معرفی بهترین های آسیا در فوتبال و فوتسال قرار است اواخر نوامبر در دهلی برگزار شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۳    
قاچاقچی که با جاساز کردن 3 کیلو تریاک داخل قوطی "سس گوجه" قصد انتقال این مواد را به "اصفهان" داشت توسط ماموران پلیس شهرستان "اردکان" استان یزد بازداشت شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۳    
رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به جلسه شب گذشته شورای پول و اعتبار، اعلام کرد: کاهش دو درصدی نرخ سود بانکی حتما اجرایی می شود و قرار شده برخی نکات مبهم از سوی بانک مرکزی بررسی شود و در جلسه بعدی ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۳    
خواب صابر ابر
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۵    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی دکتر رضایی با انتشار عکسی معنی دار با لباس بختیاری، در یادداشتی اینستاگرامی نسبت به توهین هایی که به اقوام می شود واکنش نشان داد، او در یادداشت خود نوشت: ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۲    
آمار گمرک حاکی از کاهش 68 درصدی واردات تعداد خودرو سواری در هفت ماهه نخست سال جاری است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۴    
سید محمد صادق خرازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 'فروم جهانی سیاست خارجی برلین بود، در نشست بعد از ظهر سخنرانی داشتم ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۸    
مهراب قاسم خانی در اینستاگرام خود با انتشار عکس کودکی هایش...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۵    
تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۹    
منبع:اینستاگرام الناز حبیبی