یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۳:۵۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 18 آبان 1394 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 31 فروردین 1394 شفاف 30 اردیبهشت 1394 شفاف 31 خرداد 1394 شفاف 31 تیر 1394 شفاف 31 مرداد 1394 شفاف 31 شهریور 1394 شفاف 30 مهر 1394 شفاف 30 آذر 1394 شفاف 30 دی 1394 شفاف 29 بهمن 1394 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 1 آبان 1394 شفاف 2 آبان 1394 شفاف 3 آبان 1394 شفاف 4 آبان 1394 شفاف 5 آبان 1394 شفاف 6 آبان 1394 شفاف 7 آبان 1394 شفاف 8 آبان 1394 شفاف 9 آبان 1394 شفاف 10 آبان 1394 شفاف 11 آبان 1394 شفاف 12 آبان 1394 شفاف 13 آبان 1394 شفاف 14 آبان 1394 شفاف 15 آبان 1394 شفاف 16 آبان 1394 شفاف 17 آبان 1394 شفاف 18 آبان 1394 شفاف 19 آبان 1394 شفاف 20 آبان 1394 شفاف 21 آبان 1394 شفاف 22 آبان 1394 شفاف 23 آبان 1394 شفاف 24 آبان 1394 شفاف 25 آبان 1394 شفاف 26 آبان 1394 شفاف 27 آبان 1394 شفاف 28 آبان 1394 شفاف 29 آبان 1394 شفاف 30 آبان 1394 
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۳:۰۴    
تصاویر دیدنی و زیبا در گوشه کنار جهان را امروز می بینید.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۲:۳۲    
معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی با اشاره به ویژگی های کارت اعتباری گفت: این کارت با توجه به میزان بازپرداخت افراد قابلیت شارژ شدن دارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در بحبوحه رو به وخامت گذاشتن اوضاع امنیتی خاورمیانه، امنیت اسرائیل اولویت واشنگتن است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه اندونزی اعلام کرد که جاکارتا سرگرم تحقیق درباره گزارش های مربوط به پیوستن یک مقام سرشناس اندونزیایی به گروهک تروریستی "داعش" است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۱:۳۷    
یک خبرگزاری غربی به نقل از پژوهشگران امنیتی ادعا کرده است که مقام های اروپایی عملیاتی را برای مقابله با یک گروه هکری مرتبط با ایران، آغاز کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۱:۱۶    
بر اساس گزارش رادیو آر تی ال روسای جمهور فرانسه و ایران ضیافت ناهار با یکدیگر نخواهند داشت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۱:۱۳    
دراگان اسکوچیچ از فولاد به صورت توافقی جدا شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۱:۱۳    
امروز خبری منتشر شد که در بیمارستان بردسیر افرادی شناسایی شده اند که به بیماری آنفلوانزا H1N1 مبتلا هستند. این خبر باعث بوجود آمدن نگرانی هایی در شهر بردسیر شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۰:۵۲    
گوگل را همه در دنیای فناوری اطلاعات می شناسند اما به گزارش همشهری آنلاین این شرکت حالابا همکاری انجمن قلب آمریکا قصد آغاز پروژه ای 50 میلیون دلاری برای یافتن راهکارهای جدید مقابله با بیماری های قلبی ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۰:۴۳    
همت کنید برای تهیه جهیزیه این عروس یتیم
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۰:۳۸    
فرمانده انتظامی استان مازندران، از شناسایی و دستگیری اعضای باند مخوف آدم ربایی و زورگیری با یک میلیارد ریال اخاذی در یکی از شهرستان های استان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۰:۲۶    
رئیس فدراسیون والیبال گفت: توافق اولیه با سیچلو و لوزانو انجام شده است و مذاکرات با آناستازی هم امروز انجام می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۰:۱۷    
47 روز از نخستین روز مدرسه سپری شده بود که فرشاد 14 ساله پس از بازگشت از مدرسه خودش را به پنکه سقفی اتاقش دار زد و به زندگی خود پایان داد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۰:۱۱    
محمد موسوی از باشگاه سابق خود به فدراسیون والیبال شکایت کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۰:۱۱    
معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره خبر فروش نوزادان توسط مادران معتاد و کارتن خواب در تهران واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۰:۰۸    
هواپیمایی لوفت هانزا به علت اعتصاب خدمه اش حدود هزار پروازش را لغو کرد. گفته می شود در مجموع حدود 110 هزار مسافر بلاتکلیف شده اند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۹:۲۶    
آغاز ثبت نام وام 25 میلیونی خودرو در نمایندگیها
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۴۷    
وزیر ارتباطات از سرمایه گذاری های زیادی که برای فیلترینگ هوشمند صورت گرفته خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۳۵    
وزیر نیرو با بیان اینکه شبکه های آب کشور هوشمند می شوند، گفت: تغییر الگوی بارش باعث تبخیر آب شده و چیزی به ذخایر آبی افزوده نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۲۶    
در پی جلسه مشترک مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی، رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و رئیس کانون بانک های خصوصی نامه ای خطاب به رئیس کل بانک مرکزی منتشر کردند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از کاهش دمای هوای تهران طی روزهای آینده خبر داد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۱۴    
ذوب آهن اصفهان میزبان تیم سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۱۱    
مهراب قاسم خانی دل نوشته ای را منتشر کرده و در آن از روزگاری نوشته که همه ی مردم بدون هیچ پیشداوری همدیگر را دوست داشتند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۸    
نیروهای ارتش سوریه و حزب الله لبنان توانستند، با پاکسازی شهرک راهبردی شیخ الاحمد به 2 کیلومتری فرودگاه کویرس در استان حلب برسند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۸    
سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به افزایش آلاینده های جوی و آلودگی هوای شهر تهران گفت: به همین دلیل انجام فعالیت های ورزشی در سطح مدارس شهر تهران همچنان ممنوع است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۵    
نیروی "مبارزه با تروریسم" ترکیه ادعاکرد که 38 خارجی که قصد پیوستن به گروه تروریستی "داعش" در سوریه را داشتند، در استان "آدانا" در جنوب این کشور بازداشت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۵۰    
نماینده خبرگزاری سگودنیا روسیه با حضور در نمایشگاه مطبوعات از عدم حمایت بین المللی درخصوص خبرنگاران جنگ گلایه کرد و بهره مند شدن از حقوق شهروندان غیرنظامی را ازجمله حداقل انتظارات آن ها برشمرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۴    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: بسترهای لازم جهت بازجویی از متهمان به شیوه ویدئو کنفرانس نیز فراهم شده و در آینده نزدیک بدون نیاز به حضور فیزیکی متهمان در مراجع قضایی بازجویی انجام خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۱    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه روند دستگاه قضایی رعایت قانون و مصالح کشور است از مطبوعات و مسئولان خواست به قوه قضاییه کمک کنند نه اینکه در حق قوه قضاییه جفا کنند و نسبت های ناروا دهند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۳۵    
بازیکن سابق پرسپولیس مقابل دوربین محمد اسدنیا در تابوت شیشه ای رفت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۹    
پس از رشد خفیف شاخص کل در هفته های گذشته، حال به نظر می رسد که بازار انگیزه ای برای ریزش ندارد و در طرف دیگر ارزش نازل معاملات نشان می دهد که این بازار پولی هم برای خرید سهام و در نتیجه رشد دادن قیمت ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۹    
بهنام صفوی، خواننده ی پاپ با انتشار تصویری از مرتضی پاشایی فرا رسیدن سالگرد مرگ این خواننده ی جوان را تسلیت گفت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۴    
رییس جمهور، با دعوت رسمی مقامات بلند پایه ایتالیا، واتیکان و فرانسه به این کشورها سفر و در نشست سران مجمع عمومی یونسکو نیز سخنرانی می کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۱    
همزمان با اوج گرفتن خشونت در اراضی فلسطینی، رژیم صهیونیستی قصد دارد شهری جدید برای تشکیلات خودگردان بسازد تا با ایجاد اشتغال برای فلسطینی ها از اعتراضات آنها بکاهد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۸    
سردار ذوالفقاری با بیان این که حرکت کاروان های زائران از مبداء شهرها صورت می گیرد تصریح کرد: در 15 نقطه از کشور با همکاری استانداران مراکزی جهت ارائه خدمات صدور ویزا ایجاد می شود
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۲    
محسن روحانی گفت: بخشی از زیرساخت سامانه هوشمند سوخت کارتی است که برای هر خودرو ساخته شده است؛ با تک نرخی شدن بنزین استفاده از کارت سوخت نیز کم رنگ شده است و برای مردم فرقی نمی کند که از کارت سوخت ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۰    
در صورتی که نقدینگی اضافه شده طی سازوکارهای مشخصی به تولید منجر نشود، چه از طریق پایه پولی و چه از طریق ضریب فزاینده باشد منجر به تورم خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۴    
بانک مرکزی، آئین نامه اجرای تبصره 29 قانون بودجه امسال مصوبه هیات وزیران را برای اجرا به بانک ها ابلاغ کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۴    
وزیر راه و شهرسازی از آماده سازی جاده ایلام به مهران و بهسازی و آماده سازی پایانه مهران برای ایام اربعین حسینی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۴    
مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان گفت: نامه ما به شورای المپیک آسیا صرفا برای گرفتن برنامه مجمع عمومی جهت هماهنگی حضور وزیر بوده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۵۹    
سید مهدی میرشاه ولد در این باره افزود: این فیلم برخلاف آنچه برخی می پندارند، ایرانی نیست؛ این در حالیست که هر نوع خشونت علیه کودکان ممنوع و عملی غیرانسانی است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۵۶    
برانکو ایوانکوویچ درباره جوی که این روزها در فوتبال ایران در حمایت از پرسپولیس به وجود آمده تا حدی که حتی تیم های رقیب این تیم هم عقیده دارند اشتباهات داوری علیه پرسپولیس زیاد شده است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۵۶    
وزارت کشور مصر گزارش داد که یکی از سرکرده های داعش در صحرای سینا کشته شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۵۳    
به هر بیمار با توجه به بیماری وی و مفاصل مبتلا باید توصیه های مفید در این ارتباط داده شود. باید توجه داشت که در بیماران روماتیسمی، ورزش درمانی باید از اصول زیر پیروی کند:
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۴۵    
سرمربی صبای قم هر گونه موضع گیری از طرف او درباره برنامه تلویزیونی فتیله را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۴۵    
تنها شما نیستید که به آرتروز مبتلا می باشید. در هر حال باید زندگی کردن با آرتروز را یاد بگیرید. در ابتدای بیماری ممکن است تحرک شما کم شده و مجبور به تغییر در بعضی از کارهایتان بشوید.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۴۰    
نتایج تحقیقات دانشمندان نشان داده است که مصرف زیاد سیب زمینی توسط زنان باردار خطر ابتلا به دیابت نوع اول را در فرزندان افزایش می دهد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۴    
با اینکه حاملگی طبیعی با رضایت و خشنودی مادر همراه است اما گاهی ممکن است از یکسری ناراحتی هایی که برای وی در دوران بارداری ایجاد می شود شکایت داشته باشد. ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۴    
مدیرعامل بانک ملی گفت: توافق شد از اول آذرماه نرخ های مصوب شورای پول و اعتبار در همه بانک ها به طور جدی و بدون هیچگونه بهانه ای رعایت شود تا با رصد بازار پول مقدمه حرکت به سمت نرخ های متناسب با تورم ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۱    
مراقبت در دوره های مختلف بارداری اهمیت و رده بندی های خاصی دارد که در زمان خود باید به آنها توجه و رسیدگی کرد تا در نهایت به سلامت مادر و جنین رسید
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۲    
مادران شیرده باید از مصرف انواع شیرینی ها پرهیز کنند و در این دوران می توانند به میزان کافی از ....
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۹    
صاحبان کی اف سی آمریکا قصد دارند اقدامات قانونی علیه فروشگاه کی اف سی حلال که در ایران افتتاح شد، انجام دهند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۰۷    
به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، در یک پادگان آموزشی پلیس اردن در شرق امان تیر اندازی رخ داده که دست کم به کشته شدن 2 آمریکایی و زخمی شدن چند تن دیگر انجامیده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۰۷    
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تلویزیون اسرائیل ضمن اشاره به این مطلب، افزود: امارات تنها کشور عربی است که با ارسال پیامی مرگ ناون را تسلیت گفت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۶    
بعد از گذشت 2 سال از قتل پدر، آخرین فرزند هم با گذشت از قصاص قاتل پدرش که دوست صمیمی او نیز بود، طلب دیه کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۳    
ارتش نیجریه اعلام کرد، در نتیجه انتشار فهرستی از تحت پیگردترین مظنونین بوکوحرام، اولین بازداشت اعضای این گروه صورت گرفت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۰    
نتایج حاصل از یک بررسی نشان می دهد که اندازه گیری فشارخون صبحگاهی برای پیش بینی احتمال سکته مغزی شاخص دقیق تری است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۶    
اگر جریمه به تنهایی باعث بستن کمربند از سوی سرنشینان جلو شده باشد این امر باید در مورد سرنشینان عقب خودرو نیز صادق باشد که تاکنون این مهم تحقق نیافته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۳    
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم سینمایی بازگشت لوک خوش شناس در پایتخت خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۰    
بانک جهانی هشدار داد که تغییرات آب و هوایی باعث می شود تا سال 2030 حدود 100 میلیون نفر دیگر گرفتار فقر شدید شوند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۷    
عربستان به رغم تحمل فشار مالی ناشی از کاهش قیمت نفت به سیاست خود مبنی بر عرضه کافی نفت به بازار برای حفظ سهم بازار جهانی ادامه خواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۱    
خانم هایی هم که باردار یا شیرده هستند، باید اینگونه رژیم ها را با نظر پزشک خود ادامه دهند تا مشکلی برای خود و فرزندشان به وجود نیاید.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۱    
مالیسا جونز که 21 سال دارد و چاق ترین دختر انگلیس با وزن 203 کیلوگرم بود، پس از عمل برداشت چربی در سال 2008 میلادی هم اکنون به شدت به بی اشتهایی مبتلا شده است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۸    
خبرگزاری میزان - به دست کردن حلقه ازدواج یکی از قدیمی ترین و جهانی ترین رسوم است. این رسم مربوط به زمان های خیلی قدیم است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۵    
قائم مقام وزیرصنعت با بیان اینکه بانک مرکزی بیش از 4سال برای خرید دین، تنزیل نمی کند، اظهار داشت: اگر خودروساز اعتبار مشتری راکافی بداند، می تواند بازپرداخت وام 20میلیونی را تا 7سال افزایش دهد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۲    
تامین منابع این سه طرح به طور ترکیبی از طریق منابع بانک مرکزی و بانک های دیگر دنبال خواهد شد و برای ارائه این تسهیلات از نظر مبلغ ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۹    
رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران با تشریح مهمترین نشانه پارگی دیسک کمر، در مورد آسیب های زانویی برای رانندگان گفت ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۳    
یک مقام امنیتی در واکنش به اخبار پخش شده در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که هیچ تجمعی در شهر ارومیه برگزار نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۳    
تیم نوجوانان نیجریه توانست از عنوان قهرمانی خود در جام جهانی دفاع کند و جام قهرمانی را اینبار در شیلی بالای سر ببرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۰    
حسین فرکی هرگونه مذاکره برای قبول هدایت تیمی در لیگ برتر را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۰    
سردردهای گروه اطفال را به خصوص اگر تکرار شونده باشد باید جدی گرفت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۰    
یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در دفاع از حریم حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات اسلامی در روز 17 آبان ماه به دست تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۷    
علی انصاریان با انتشار عکسی در اینستاگرام خود...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۷    
براساس این طرح هر میزان که اقساط بازپرداخت شود به همان اندازه به اعتبار کارت اضافه می شود؛ بنابراین این کارت یک بار مصرف نیست.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۷    
مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام رشته های تحصیلی دوره کاردانی نظام جدید 94 از فردا خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۴    
تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی پیگیری شد که توپ های خاصی برای ملی پوشان در نظر گرفته شده بود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۸    
منبع: اینستاگرام آنا نعمتی
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۵    
معاون معاهدات مرزی و امور بین الملل فرماندهی مرزبانی ناجا، تاکید کرد: مقامات عراقی در موضوع داشتن ویزا برای سفر به این کشور در ایام اربعین حسینی، جدی هستند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۵    
بر اساس این گزارش در پایان معاملات بورس اوراق بهادار شاخص کل با 36 واحد رشد به 63 هزار 35 واحد رسید.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۲    
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و بازداشت اعضای یک باند آدم ربایی و زورگیری در استان خبر داد که حداقل یک میلیارد ریال از شهروندان اخاذی کرده بودند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۶    
لیبروی سابق تیم ملی والیبال گفت: داورزنی نظر شخصی اش را گفته که من از تیم ملی خداحافظی نکرده ام، اما من تصمیم ندارم برگردم.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۳    
وی افزود: وام ازدواج کنونی باید افزایش پیدا کند تا جوانان برای انجام امر ازدواج ترغیب شوند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۴    
خواص پسته صد گرم مغز پستع مواد زیر موجود است: مواد نشاسته ای 15 گرم آب 5/2 گرم پروتئین 20 گرم مواد چرب 54 گرم کلسیم 130 میلی گرم فسفر 500 میلی گرم آهن 7/5 میلی گرم ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۲    
مجتبی خسروتاج در حاشیه بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری در نشست خبری تبیین طرح خرید کالای ایرانی اظهار کرد: قرار شده تحویل خودرو ظرف مدت یک هفته پس از انعقاد قرار داد انجام شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۴    
شهردار تهران در مورد آخرین وضعیت متروی اسلامشهر و حسابرسی از شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۴    
جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان از کشف تریاک جاسازی شده در کپسول گاز وانت نیسان در این استان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۱    
در حاشیه ششمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی که صبح امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۳    
عیسی هاشمی فرزند معصومه ابتکار
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۰    
ایران خودرو شرایط فروش محصولات این شرکت با استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی را اعلام کرد. طبق این اعلام، مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات حداکثر چهار سال خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۰    
بابک زنجانی در ششمین جلسه دادگاهش گفت: اینکه آقای نوبخت(سخنگوی دولت) اعلام کرده این شماره حساب ها قابلیت وصول دارد، نشان می دهد یا از موضع اطلاع ندارد یا به دنبال چیز دیگری است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۵    
بازیکن جوان فوتبال کشورمان پس از کش و قوس فراوان بار دیگر مد نظر کارلوس کی روش قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۵    
امروز قسمت چهارم مجموعه نمایش خانگی شهرزاد در اختیار مخاطبان قرار گرفته است ولی باز هم صدای محسن چاووشی در آن شنیده نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۲    
المیرا شریفی مقدم در اینستاگرام خود نوشت....
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۹    
پلیس بوستون 2 برادر را به جرم ضرب و شتم وحشیانه یک مرد مکزیکی بی خانمان تا حد مرگ دستگیر کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۸    
افراد سودجو با راه اندازی کارگاه های غیر مجاز در اطراف تهران به تولید مواد اولیه لوازم آرایشی در فضاهای نامناسب و آلوده اقدام می کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۸    
یک هنرمند بی رحم برای ساخت یک تابلو از 200 هزار مورچه استفاده کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۵    
دستگاه های امنیتی مصر اعلام کردند که به دنبال عملیات امنیتی 42 تروریست از اخوان المسلمین را بازداشت کردند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۴    
ملی پوش فو تبا ل ساحلی می گوید کسب رتبه سوم مسابقات فوتبال ساحلی 2015 امارات در حد انتظار خودشان هم نبود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۸    
ناباروری در ده تا پانزده درصد از زوج ها دیده می شود. علل ناباروری می تواند مربوط به زن یا مرد یا هر دو باشد. حدود 40% از مشکلات ناباروری مربوط به مردان، 40% مربوط به زنان و حدود10% مربوط به هر دو است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۹    
ورزش کردن یکی از بهترین و مهمترین گزینه ها برای آمادگی بارداری است و کسانی که ورزش می کنند ...