دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۲:۴۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 25 آبان 1394 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 31 فروردین 1394 شفاف 30 اردیبهشت 1394 شفاف 31 خرداد 1394 شفاف 31 تیر 1394 شفاف 31 مرداد 1394 شفاف 31 شهریور 1394 شفاف 30 مهر 1394 شفاف 30 آذر 1394 شفاف 30 دی 1394 شفاف 29 بهمن 1394 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 1 آبان 1394 شفاف 2 آبان 1394 شفاف 3 آبان 1394 شفاف 4 آبان 1394 شفاف 5 آبان 1394 شفاف 6 آبان 1394 شفاف 7 آبان 1394 شفاف 8 آبان 1394 شفاف 9 آبان 1394 شفاف 10 آبان 1394 شفاف 11 آبان 1394 شفاف 12 آبان 1394 شفاف 13 آبان 1394 شفاف 14 آبان 1394 شفاف 15 آبان 1394 شفاف 16 آبان 1394 شفاف 17 آبان 1394 شفاف 18 آبان 1394 شفاف 19 آبان 1394 شفاف 20 آبان 1394 شفاف 21 آبان 1394 شفاف 22 آبان 1394 شفاف 23 آبان 1394 شفاف 24 آبان 1394 شفاف 25 آبان 1394 شفاف 26 آبان 1394 شفاف 27 آبان 1394 شفاف 28 آبان 1394 شفاف 29 آبان 1394 شفاف 30 آبان 1394 
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۲:۳۰    
نیمه افراشته شدن پرچم سفارت فرانسه در تهران
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۱:۵۴    
مسئولان دانشگاه هاروارد پس از دریافت یک پیغام تأییدنشده مبنی بر حمله تروریستی به دانشگاه، 4 ساختمان این مجموعه آموزشی از تعطیل کرده و همه افراد حاضر در آن را تخلیه کردند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۱:۴۳    
یک مقام آگاه در سفارت ایران در عراق کشته شدن یک زائر ایرانی و زخمی شدن چند تن دیگر در ناصریه عراق را تایید کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۱:۴۳    
منابع محلی عراق از اعدام 30 نفر از غیرنظامیان عراقی در مرکز استان نینوا به اتهام همکاری با دولت این کشور خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۱:۳۷    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.5 ریشتر راز در استان خراسان شمالی را لرزاند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۱:۳۷    
تفاوت فاحش واکنش های سیاسی و رسانه ای در غرب نسبت به حملات تروریستی لبنان، یک روز قبل از حملات پاریس، سؤال بی پاسخی است که این روزها در اذهان عمومی ایجاد شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۱:۳۴    
رژیم صهیونیستی مدعی شد، محموله شیمیایی را کشف و توقیف کرده که در ساخت موشک کاربرد دارد و قرار بود، به نوار غزه ارسال شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهور فرانسه امروز با چرخش 180 درجه ای مواضع گذشته خود اذعان کرد که داعش بزرگ ترین دشمن کشورش به شمار می آید نه بشار اسد .
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۱:۰۷    
هافبک اسپانیایی چلسی می گوید نتایج چلسی خواب را از سر او برده و باعث ناراحتی شدید او شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۱:۰۵    
وزیر اطلاعات، تروریست های داعش را دست پرورده آمریکا و صهیونیسم دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران با هوشمندی و با اشراف اطلاعاتی جلوی هر گونه حرکت آنها را گرفته است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۵۳    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، با اشاره به بررسی شیوه جدید قراردادهای نفتی در این کمیسیون، گفت: به دلیل اختلاف نظر نمایندگان و دستگاه های نظارتی با وزارت نفت ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۵۰    
سخنگوی کاخ کرملین از احتمال دیدار نخست وزیر ژاپن از منطقه ای در روسیه پیش از سفر ولادیمیر پوتین به توکیو خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۵۰    
سردار شریف شایعه سازی برخی رسانه های صهیونیستی در انتشار خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۴۱    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که جنگنده های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا، 116 کامیون نفت وابسته به گروه تروریسیتی داعش را در شرق سوریه هدف قرار داده و منهدم کردند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۳۸    
دبیرکل اتحادیه عرب با بیان اینکه اختلافات درباره ماندن یا نماندن بشار اسد در قدرت در نشست وین2 بدون حل و فصل باقی ماند،گفت: کرسی سوریه در اتحادیه عرب تا زمان عمل کردن این کشور به تعهداتش خالی می ماند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: به منظور حفاظت از حیات وحش جریمه شکار پلنگ ایرانی 20 برابر شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۳    
ستاد مشترک عملیات الانبار در بیانیه ای از کشته شدن 70 تروریست داعش از جمله قاضی این گروه تروریستی تکفیری در این استان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۱    
مرکز آمار ایران نتایج تغییرات قیمت برخی محصولات کشاورزی و دامی را اعلام و از کاهش دستمزد 3 گروه کارگر شاغل در این بخش خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۱    
هر تیمی از لیگ برتر انگلیس که خواهان به خدمت گرفتن مسی است باید حقوقی نجومی به وی بپردازد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۱    
رئیس فدراسیون والیبال گفت: دلایل اصلی انتخاب لوزانو به عنوان سرمربی توانمندی های فنی، روانشناس بودن، داشتن مدیریت قوی و همچنین انضباط و وقت گذاشتن وی برای ایران است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۱۸    
پایگاه خبری "المجد الامنی" وابسته به جنبش حماس، از بازداشت یکی از خطرناک ترین مزدوران رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۱۵    
صفحه رسمی محمد باقرقالیباف در اینستاگرام با انتشار عکسی از وی در کنار سفیر روسیه...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۹:۳۱    
در حالی در 6 ماه نخست امسال 647 نفر در تهران به علت سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند که مرداد ماه با 141 مورد تلفات بیشترین کشته ها را به خود اختصاص داده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۹:۱۶    
قائم مقام وزیر نیرو از رسیدن قیمت تمام شده هر مترمکعب آب به 1500 تومان خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود 340 تا 370 تومان بابت مصرف هر مترمکعب از مصرف کننده شهری گرفته می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۹:۰۱    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش چشمگیر قیمت صیفی جات در بازار خبر داد و گفت: عرضه میوه های قاچاق پنهانی و به وفور انجام می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۸:۵۵    
رئیس سازمان جاسوسی آمریکا می گوید که ناآرامیهای 3 سال اخیر در نقاط مختلف جهان از زمان جنگ سرد بی سابقه است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۸:۵۲    
سعید جعفری، بازیگر سرشناس سینمای هند در 86 سالگی در لندن در گذشت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۸:۴۶    
وکیل جمعی از کارگران در پرونده مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی گفت: متاسفانه مرتضوی به جای بیان دفاعیات خود با شعرخوانی و دکلمه خوانی وقت دادگاه را گرفت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۸:۳۴    
رئیس جمهوری روسیه گفت که گروههای تروریستی از سوی 40 کشور جهان از جمله کشورهای عضو گروه 20 حمایت مالی می شوند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۶    
یک مقام ارشد دومای روسیه در نامه ای به رییس سازمان امنیت فدرال این کشور خواستار فیلتر شدن سامانه روسی پیام رسان تلگرام به علت استفاده گروه تروریستی داعش از آن برای تبلیغ با هدف عضوگیری از شهروندان ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۸:۰۴    
متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک متر مربع زیربنای مسکونی نسبت به فصل قبل 5.5 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 11.7 درصد، افزایش داشته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۸    
داعش در طول سال های متمادی تبدیل به یک طرز فکر و نگرش شده است که حتی شهروندان غربی نیز می توانند آن را بپذیرند، تکثیر کنند و در راه اهدافش قربانی بگیرند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۸    
دو تیم فوتبال امید ایران و امید استرالیا، در دبی به مصاف هم رفتند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۵    
وزیر اطلاعات بر لزوم شناسایی عناصر نفوذ در پوشش فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و هنری تاکید کرد و گفت:هر نوع حضور اتباع بیگانه به منزله نفوذ نیست.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۴۹    
روسای 10 مرکز و واحد دانشگاهی که از جانب وزیر علوم و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد شده بودند، موفق به کسب رای اعتماد شدند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۲۲    
سران باشگاه یوونتوس برای جذب بازیکن برزیلی چلسی دست به کار شدند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۹    
سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت: ما منتظر ایمیل نهایی لوزانو و آناستازی هستیم و هر کدام اعلام کنند زودتر به ایران می آیند سرمربی تیم ملی می شوند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۶    
واشنگتن پست در تفسیری نوشت: داعش در حال مهیا ساختن شرایط برای راه اندازی یک 'جنگ آخرالزمانی' است؛ اروپا هشیار باشد به درون دامی که 'داعش' برایش افکنده است نیفتد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۳    
ناوشکن یواس اس استتم آمریکا امروز دوشنبه در بندر شانگهای چین پهلو گرفت؛ این اقدام در حالی انجام شده که اخیرا شاهد تنش ها بین واشنگتن و پکن بر سر دریای چین جنوبی بوده ایم.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۸    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با وجود گذشت یک سال از درگذشت بابک قربانی داغ او هنوز برایم تازه است و نمی توانم آن را فراموش کنم.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۸    
سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در حاشیه نشست جی 20 در شهر آنتالیا ترکیه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار و گفتگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۵    
تروریست های تکفیری داعش 25 عضو خود را به دلیل خودداری آنها از مبارزه با ارتش و نیروهای مردمی عراق، در شهر حویجه واقع در کرکوک اعدام کردند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۵    
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از روز شنبه و در بازی با استقلال خوزستان دوباره پیراهن قرمز به تن خواهند کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۶    
وزیر اقتصاد درباره نوسانات بازار ارز گفت: این نوسان ها فصلی است و بر اساس تحلیل بانک مرکزی به خاطر نزدیک شدن به ژانویه ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۶    
25 میلیون تومان وام برای خرید خودرو بدون ضامن با چک یا سفته به آسانی پرداخت شد اما 3 میلیون تومان وام ازدواج به شرط داشتن ضامن از میان کارمندان رسمی دولت پرداخت می شود و جوانان هنوز در این ابهامند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۳    
ارتش سوریه ضمن تسلط بر مناطق جدید درحومه لاذقیه، در جبهه های درعا و حلب نیز پیشروی هایی داشت و تعدادی از سرکرده های گروههای تروریستی را به هلاکت رساند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۳    
معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: از ابتدای سال جاری تا 15 آبان ماه تولید بنزین کشور ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۰    
طرح پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو در حالی پایان یافته که مشخص نیست دو شرکت ایران خودرو و سایپا خودروهای فروخته شده را چه زمانی تحویل خریداران خواهند داد و علاوه بر آن تکلیف خودروهای ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۲۷    
انتشار هشدار درباره بمب گذاری در مرکز بروکسل پایان ندارد و کشف یک بمب در محله مولن بیک این شهر، بازی دو تیم اسپانیا و بلژیک را تهدید به یک فاجعه انسانی دیگر کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۲۴    
روند سیاسی در سوریه آغاز شده است. در نشست وین دستورکاری مبنی بر تشکیل دولت انتقالی طی شش ماه پس از آتش بس و برگزاری انتخابات ظرف 18 ماه تدوین شد
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از بازداشت مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان ایرانشهر توسط سازمان اطلاعات سپاه استان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۸    
پلیس فتا تحقیقات برای شناسایی و بازداشت عامل انتشار عکس های شخصی پسر جوانی همراه دختران را در شبکه تلگرام آغاز کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۴    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: استان مازنداران کمترین بیسوادی و سیستان و بلوچستان بیشترین تعداد بیسواد را در کشور دارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۸    
نماینده افغانستان از اسکار بهترین فیلم های غیرانگلیسی زبان کنار گذاشته شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: باگشایش بازارهای امریکا و اروپا قیمت جهانی طلا تحت تاثیر حوادث تروریستی فرانسه با ده دلار افرایش نسبت به روز قبل هر اونس به 1094 دلار رسید.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح وضعیت بارشی کشور در روزهای آینده، از بارش شدید در 8 استان کشور در روز سه شنبه خبر داد و استان های پربارش روز چهارشنبه را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۶    
سند باز طراحی راکتور اراک امروز (دوشنبه) امضا می شود.بر اساس این سند که باید به امضای 1+5 رسیده باشد تعهدات این کشورها در خصوص بازطراحی رآکتور اراک مشخص خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۳    
گزارش مرکز آمار نشان می دهد که گیلاس با متوسط قیمت 4800 تومان در کشور و با رشدی حدود 24 درصدی نسبت به تابستان گذشته گران ترین میوه تابستان امسال بوده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل باشگاه راه آهن امروز ( دوشنبه ) از سمت خود استعفا کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۱    
همزمان با شناسایی هویت عاملان قتل پیرزن و نوه اش در شمال تهران، تحقیقات برای بازداشت آنها وارد مرحله تازه ای شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۵    
مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با مسئولان زمین ورزشگاه آرارات هستند تا در صورتی که توافقات حاصل شود تمرینات سرخپوشان به این زمین منتقل گردد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۲    
لیبی مجموعا در دوران جنگ به ایران 30 فروند موشک اسکاد تحویل داده بود ولی از شلیک 9 فروند آخر این موشک ها به سوی عراق، باعث شدکه تیم موشکی حسن طهرانی مقدم خود پای به میدان بگذارند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۲    
امانوئل پتی، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، از اتفاقات جمعه شب در پاریس اعلام انزجار کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۹    
مراسم تولد فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس روز چهارشنبه در ورزشگاه درفشی فر برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۹    
اگر عمر زندگی مشترک تان کمتر از 5 سال است و فکر می کنید زندگی مشترک تان با شکست مواجه شده است چون شما و همسرتان قوانین مشخصی را دنبال نمی کنید یا استانداردهای مشخصی برای زندگی تان ندارید ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۹    
وضعیت جسمانی دروازه بان دهه هفتاد ملوانی ها، از امروز وخیم تر شد و فوتبالدوستان این شهر را در ننگرانی فرو برد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۳    
دنیل خواهر بیست ساله ی خود را ربود تا به اهداف شیطانی اش برسد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۳    
علی اوجی با انتشار سلفی از خود در کنار بازیگران در حاشیه...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۱    
برادر ناتنی خواهرش را بعد از ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و جسد تکه تکه او را در فریرز جاسازی کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۸    
مردی که همسرش را با چاقو به قتل رساند برای رهایی زودتر از فضای زندان به جرم خود اعتراف کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۵    
رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه سقف پرداخت وام خرید کالا متفاوت و برای بعضی افراد تا سقف شش میلیون تومان است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۳    
دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد گفت: ژیگول بازی با ماشین های 500 میلیون تومانی هدف ما در منطقه آزاد اروند نیست ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۳    
رسانه های فرانسوی امروز (دوشنبه) از فردی نام بردند که ادعا می شود مغز متفکر طراح حملات هفت گانه پاریس است که 132 کشته و 350 زخمی بر جای گذاشت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از ورود بلیت های کاغذی جدید با قابلیت صرفه جویی در منابع مالی به چرخه متروی تهران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۸    
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از عفو سربازان غایب و فراری دارای بیش از هشت سال غیبت و بیش تر از آن با موافقت مقام معظم رهبر انقلاب خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۶    
فرمانده انتظامی سلماس از بازداشت دندانپزشک قلابی در این شهرستان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۱    
گویا این خودروی ترکیه ای متعلق به یکی از پیله وران ترکیه ای می باشد که بطور روزانه برای خرید به ایران رفت و آمد می کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۱    
گوشی اندرویدی ساخت ال جی با نام Tracfone LG Prepaid Lucky LG16 در یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ با نام والمارت برای فروش قرار داده شده که تنها 9.82 دلار قیمت دارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۸    
یک مامور نیروی انتظامی در حمله مسلحانه در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۲    
نظارت بر عملکرد اصناف چالش جدی است که گویا عده ای تعمدا تمایل دارند تا این مسأله درمان نشود و گرنه نظارت بر عملکرد نانوایی ها و تخلفات آنها مقوله بی ارزش و کوچکی نیست که نتوان آن را حد قابل قبولی ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۹    
خوش شانسی را می توان به موارد متعددی اتلاق کرد اما اینکه انسان دو بار در محل هایی باشد که در آن حوادث مرگبار با آمار قربانیان نسبتا بالا رخ داده و از این حوادث جان سالم به در برده قطعا وی را تبدیل به ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۲۴    
مصطفی فقیهی به عنوان مشاور رسانه ای آیت الله هاشمی در دفتر هیات امنای دانشگاه ازاد اسلامی منصوب شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۸    
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از عفو سربازان غایب و فراری دارای بیش از هشت سال غیبت و بیش تر از آن با موافقت مقام معظم رهبری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۵    
عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در مورد شکایت این سازمان از او توضیحاتی داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: داعش در صورت حمله به ایران، در خارج از مرزهای کشور نابود می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۵    
پلیس فرانسه در ادامه عملیات ضدترور خود علیه مهاجمان و مظنونان احتمالی دخیل در حملات اخیر به پاریس، توانست یک دستگاه موشک انداز را در شهر لیون کشف کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۹    
مواد غذایی که برای صاف کردن شکم به شما توصیه می کنیم را همراه با رژیم های غذایی کم کالری مصرف کنید.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۶    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: ظرف شش ماه آینده 10 هزار پروفایل ژنتیکی از مجرمان خطرناک و سابقه داری که سازمان زندان ها معرفی می کند، تهیه و در بانک خون ذخیره می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۵    
بابک زنجانی گفت: وکیل شرکت نفت در شکایت خود عنوان کرد که بابک زنجانی تعدادی نامه به وزارت نفت ارسال کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۹    
این هنرمند آمریکایی صاحب پرفروش ترین و محبوب ترین آلبوم های جاز است. پادشاه آبی که در 1959 روانه بازار شد، یکی از به یادماندنی ترین کارهای دیویس است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۴    
یک کارشناس اقتصادی در برنامه "گفت وگوی اقتصادی" رادیو گفت وگو گفت: اگر نگاه اجمالی به وضعیت کل اقتصاد بیاندازیم ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۴    
در پی حملات جنگنده های فرانسوی به مواضع داعش در شهر "رقه" سوریه، گروه تروریستی داعش با انتشار ویدیویی جدید بار دیگر فرانسه را به حملات تروریستی تهدید و اعلام کرد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۹    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب، خاک و صنایع گفت: در دولت گذشته بالغ بر 300 هزار حلقه چاه غیرمجاز احداث شد و از سوی دیگر نیز بدون نظارت ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۷    
براساس جدیدترین مطالعات آب پرتغال می تواند نقش مهمی در فراهم آوردن مواد مغذی برای مغز شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۴    
مدیران عامل سابق باشگاه استقلال و پرسپولیس قصد دارند در یک نشست خبری پاسخگوی اتهاماتی باشند که این روزها به سوی آنها روانه شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۱    
یک جراح گوش، گلو و بینی با تاکید بر اینکه قبل از انجام جراحی زیبایی بینی، ارزیابی فرایند تنفسی و عملکردی بینی اهمیت زیادی دارد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۱    
سرمربی تراکتورسازی که این روزها برای حضور قدرتمند تیمش در رقابت های لیگ و جام حذفی دغدغه های زیادی دارد در این گفتگو از آخرین شرایط تراکتوری ها می گوید.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۸    
لیلااوتادی در اینستاگرام خود نوشت....
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۴۵    
سعید خرسندی؛ در مهرماه نود و سه، یک خودروی تیبا خریدم که از همان اول مشکل داشت و پای مرا به نمایندگی مرکزی باز کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۹    
پوریا پورسرخ در اینستاگرام خود...