دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 27 آبان 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 آبان 1396 شفاف 2 آبان 1396 شفاف 3 آبان 1396 شفاف 4 آبان 1396 شفاف 5 آبان 1396 شفاف 6 آبان 1396 شفاف 7 آبان 1396 شفاف 8 آبان 1396 شفاف 9 آبان 1396 شفاف 10 آبان 1396 شفاف 11 آبان 1396 شفاف 12 آبان 1396 شفاف 13 آبان 1396 شفاف 14 آبان 1396 شفاف 15 آبان 1396 شفاف 16 آبان 1396 شفاف 17 آبان 1396 شفاف 18 آبان 1396 شفاف 19 آبان 1396 شفاف 20 آبان 1396 شفاف 21 آبان 1396 شفاف 22 آبان 1396 شفاف 23 آبان 1396 شفاف 24 آبان 1396 شفاف 25 آبان 1396 شفاف 26 آبان 1396 شفاف 27 آبان 1396 شفاف 28 آبان 1396 شفاف 29 آبان 1396 شفاف 30 آبان 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۵:۵۸    
با امتناع سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در سهام انرژی و با تردید درباره تصویب طرح اصلاحات مالیاتی، دلار آمریکا همسو با سهام وال استریت افت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۳۶    
کاربران شبکه های اجتماعی با ویرایش تصویر رئیس جمهور آمریکا هنگام نوشیدن آب، بار دیگر او را سوژه قرار دادند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۴    
تا پیش از تکن، ژانر مبارزه ای در تسخیر Street Fighter و مورتال کمبت بود؛ دو فایتینگ دوبعدی که با وجود تفاوت های بسیار، سیستم مبارزات نسبتا سختی داشتند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۰    
سینوس ها، حفره های تو خالی و پر از هوایی هستند که درون آنها از مخاط پوشیده شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۸:۲۶    
ماده معدنی سدیم تقریبا در هر روز وارد برنامه غذایی تان می شود. حتی اب میوه ها و نوشیدنی های گازدار خالی از سدیم نیستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۶    
خوشبختانه درست برعکس است. چون رمز کار زود پز فشار بالاست، نه حرارت بالا و درست به همین دلیل بیشتر مواد مغذی غذا در آن حفظ می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۲۸    
کوکاکولا یکی از مشهورترین برندهای دنیاست که بیلیون ها نفر در کنار غذا مصرف می کنند. البته علاوه بر مصرف غذایی از این نوشیدنی می توان استفاده های دیگری هم برد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۲۴    
محققان دانشگاه استکهلم سوئد در بررسی های خود متوجه شدند که قرار گرفتن در معرض سرما می تواند سبب چربی سوزی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۲:۴۰    
وزیر نفت، قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی با کنسرسیومی به رهبری توتال را قرارداد معتبری عنوان کرد و گفت: این شرکت در شرایط عادی نمی تواند از این پروژه کنار برود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۲:۳۴    
در حالی که منطق می گوید بزرگترین برندگان افزایش قیمت یک کالا، بزرگترین تولیدکنندگان آن خواهند بود اما دانستن نام برخی از برندگان افزایش قیمت های نفت مایه تعجب خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۲:۳۲    
در ادامه اقدام تلافی جویانه هند به دلیل عدم واگذاری میدان گازی فرزاد B، رویترز اعلام کرد: شرکت اوسار هند واردات نفت خام از ایران را 27 درصد کاهش داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۲:۲۸    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که حذف یارانه ثروتمندان در بودجه سال آینده در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۲:۲۸    
موسسه جی اف ام اس در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که بازار جهانی نقره در سال 2017 میلادی با مازاد اندک عرضه روبرو خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۲:۲۴    
علی رغم اعلام انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی مبنی بر احتمال افزایش قیمت این محصولات از ماه آینده اما سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هر گونه تغییر قیمت کالا و خدمات توسط انجمن ها و تشکل ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۲:۲۲    
فروش خودرو در ماه اکتبر در اروپا رشدی 5.9 درصدی داشته است و شرکت های رنو، تویوتا و سئات سه برند پر فروش این ماه در اروپا بودند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۲:۰۶    
دکتر محسن رضایی شامگاه شنبه 27آبان ماه با سفر به مشهد مقدس، ضمن زیارت از بارگاه نورانی امام هشتم(ع)، در مراسم عزاداری شب شهادت علی بن موسی الرضا(ع) در حسینیه آیت الله هاشمی شاهرودی شرکت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۲:۰۴    
خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش داده که روند اصلاحات محمد بن سلمان، به ارتش و نیروهای مسلح این کشور کشیده شده و تا کنون 14 مسئول ارشد نظامی بازنشسته سعودی بازداشت شده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۲:۰۰    
یک تانک اسرائیلی اقدام به شلیک هشدار به سمت مواضع ارتش سوریه در نزدیکی روستای حضر کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۵۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از چهار اولویت در بخش های بیمه بیکاری، وام، مستمری و حمایت از قشرهای آسیب پذیر در مناطق زلزله زده کرمانشاه و ایلام خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۵۶    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از توزیع بیش از دو میلیون و هشتصد هزار لیتر بنزین، بیش از دو میلیون و پانصد هزار لیتر نفت سفید و بیش از دو میلیون لیتر گازوئیل در مناطق زلزله زده خبر داد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۵۶    
جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور معاون اول رییس جمهور پیرامون زلزله غرب کشور برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۵۴    
منابع سوری از اصابت چندین گلوله خمپاره تروریست ها به منطقه زینبیه واقع در جنوب دمشق خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۵۲    
برخلاف ادعاهای ائتلاف تحت رهبری ریاض و واشنگتن مبنی بر اینکه موشک اصابت کرده به فرودگاه بین المللی ملک خالد در نزدیکی ریاض ، ایرانی بوده است، گزارش محرمانه سازمان ملل ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۵۰    
هیاتی از اتحادیه اروپا به ریاست هلگا اشمید معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا فردا(یکشنبه) شب به تهران می آید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۴۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: خبر کشته شدن 100 نفر بر اثر زلزله در مسکن مهر کرمانشاه صحت ندارد و کذب است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۳۶    
آگاهی از مزایای دانه های مغذی شاید تشویقتان کند تا بیشتر از قبل به مصرف آنها روی بیاورید. انواع مختلف دانه ها سرشار از پروتئین، فیبر، آهن، ویتامین ها و اسیدهای چرب امگا 3 است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۳۲    
بازار بورس لندن قیمت انواع فلزات اساسی را منتشر کرد که رکورددارترین آنها فلز کبالت بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۳۲    
خودرویی که در گاراژی در فرانکفورت آلمان به مدت بیست سال پارک و فراموش شده بود توسط پلیس شناسایی و به صاحبش بازگردانده شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۳۲    
تیمی مشترک از پژوهشگران هلندی و چینی در بررسی های خود دریافتند که ماده موسوم به Galla Chinensis که یک گیاه چینی است دارای توانایی بالقوه در پیشگیری از پوسیدگی دندان ها بوده و مکملی ایده آل برای ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۲۴    
پسری 11 ساله به نام لویی کریستوسیک، اهل ایالت می سی سی پی، به دلیل ابتلا به نوع خاصی از بیماری ژنتیکی کوتولگی جزئی از 30 نفر افرادی است که در سراسر جهان به این بیماری مبتلا هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۲۲    
امام رضا(ع) پس از آنکه سه ندای آسمانی در آخرالزمان را معرفی کرد، فرمود: در این موقع فرج (و آزادی) مردم فرا می رسد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۲۰    
خانم کاترین شاکدام فعال رسانه ای مسلمان انگلیسی که به دعوت کمپین "حسین عشق بین المللی" و کنفرانس افق نو در پیاده روی اربعین امسال شرکت کرده بود، مقاله ای در پایگاه مشهور هافینگتون پست منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۱۸    
با به کارگیری قانونی خاص در شرایط زندگی همواره شاد زندگی کنید و آرامش را به زندگی خود بازگردانید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۹:۴۶    
رخت شوی خانه رایگان در مدرسه سمیه سرپل ذهاب برای زلزله زدگان راه اندازی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۹:۴۴    
مراسم افتتاحیه تولید سریال انیمیشن محمد رسول الله که به عنوان عظیم ترین و پر هزینه ترین انیمیشن ایران و جهان اسلام معرفی شده است روز ولادت پیامبر اکرم (ص) برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۹:۴۲    
دومین زن جوان میلیاردر جهان و ثروتمندترین زن نروژ به دلیل رانندگی در حالتی غیر عادی جریمه شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۹:۳۸    
زلزله استان کرمانشاه، زنگ خطری برای بیمارستان های پایتخت است. اگر، مراکز درمانی تهران در هنگام وقوع زلزله از دسترس خارج شوند، فاجعه ای تلخ رقم خواهد خورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۹:۳۴    
شکر به شکل موذیانه ای از بسیاری از راه ها، وارد غذای مصرفی ما می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۸:۱۱    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: به دلیل کهولت سن استعفا خود را نوشتم و معتقد بودم که این سمت به یک فرد جوانی داده شود و به زودی یک نفر به عنوان امام جمعه کرمان معرفی می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۷:۰۴    
گزارش منتشر شده از سوی موسسه ای روسی فاش کرد، زبان روسی پس از زبان های عربی و انگلیسی در رتبه سوم رایج ترین زبان ها میان داعشی ها قرار داشته و روس ها حدود هشت درصد از داعشی ها را تشکیل می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۷:۰۲    
محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دیروز مجاهد دلاوری از ارتش (مرتضی قبادی) در حین امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه به شهادت رسید. ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۶:۵۸    
مدیرعامل شرکت انتقال گاز گفت: صادرات روزانه گاز به بغداد بین 7 تا 25 میلیون مترمکعب تعیین شده و تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون مترمکعب گاز از پایانه نفت شهر به عراق صادر شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۲    
شرکت زیمنس آلمان 6 هزار و 900 نفر از کارکنان خود در سراسر جهان را اخراج و برخی از شرکت های زیر مجموعه خود را نیز تعطیل می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۰    
این هفته مورگان استنلی در یادداشتی از تحقیق خود برای مشتریانش نوشت، ارزش بازار آمازون، غول تجارت الکترونیک و محاسبات ابری آمریکا، ظرف یک سال به 1 تریلیون دلار خواهد رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۶    
بهای نفت در پایان معاملات عصر دیروز بازارهای جهانی بیش از 2 درصد بالا رفت و به پنج جلسه متوالی کاهش قیمت پایان داد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۶    
رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه، از بانک مرکزی این کشور شدیدا انتقاد کرده و گفته که این بانک ''در مسیری اشتباه'' قرار دارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۴    
اطلاعات منتشر شده توسط دولت بریتانیا نشان می دهد که در حال حاضر اروپایی ها بیش از هر زمان دیگری در بریتانیا حضور داشته و شاغل اند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۰    
رئیس اداره کل امور بین الملل بانک سپه ضمن رد ادعاهای صورت گرفته درخصوص تحریم بانک سپه از سوی آلمان گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۰    
داور بین المللی فوتبال ایران با ابراز خرسندی از انتخابش به عنوان یکی از داوران جام جهانی 2018 گفت: تمام تلاشم را می کنم که تیم داوری ایران به عنوان یکی از تیم های اصلی به جام جهانی برود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۸    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پیشنهاد جدید نمایندگان برای حذف یارانه نقدی در سال 97 خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۴    
منابع رسمی در لبنان اعلام کردند که سعد حریری به رئیس جمهور کشورش اطلاع داده که روز چهارشنبه به بیروت بازمی گردد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۲    
کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل در ژنو نیز گزارش داد، هلال احمر عربستان 12 شاهزاده را از هتل ریتز در قلب ریاض به بیمارستان های این شهر منتقل کرده و بسیاری از آنها دچار سکته مغزی و قلبی شده اند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۲    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر تاکید دارد که در سال های گذشته هیچ گونه دستورالعملی مبنی بر لزوم فروش سکه به شکل وکیوم شده صادر نشده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۰    
افشاگر اسرار درونی آل سعود موسوم به مجتهد که در دنیای مجازی فعالیت دارد در تازه ترین پیام خود در شبکه اجتماعی توییتر از آزار و اذیت جنسی همسر سعد حریری، نخست وزیر مستعفی لبنان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۸    
سفر رئیس جمهور ترکیه به قطر به مثابه هشداری به رهبران سعودی در مورد ارتکاب هرگونه ماجراجویی علیه قطر به شمار می آید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۶    
به ادعای یک روزنامه اسرائیلی اداره نظارت مالی فدرال آلمان بانک سپه ایران را به اتهام واهی نقض قوانین اعتباری این کشور، مشمول یک ممنوعیت اعتباری قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۲    
رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به تعهدات آمریکا در توافق هسته ای با ایران اعلام کرد که می توان حجم خرید نفت از ایران را کاهش داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاکید بر اینکه مقابل عهدشکنی آمریکا در برجام محکم می ایستیم، گفت: توصیه می کنم آقای مکرون مانند مارشال دوگل حداقل حالت نیمه استقلال داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۸    
یک متخصص و روانشناس آمریکایی توضیحات جالبی درباره تفاوت ازدواج های امروزی با گذشته داده و دلایل کوتاه بودن زندگی های زناشویی امروز را مشخص کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۶    
همراهی با وزیر خارجه به دو کشور آسیای میانه فرصتی هر چند کوتاه فراهم آورد تا از نزدیک با مردم شهری که قرابت ها و پیوندهای بسیار نزدیک فرهنگی و زبانی با ما دارند آشنا شوم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۴    
نمایشگاه بین المللی دوسالانه خودروی دوبی در مرکز تجارت جهانی این شهر در حال برگزاری است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۲    
از ابتدای واریز یارانه در آذر ماه سال 89 تا پیش از هشتاد و یکمین مرحله واریز یارانه هر ایرانی مبلغ 36 میلیون و 400 هزار ریال یارانه نقدی دریافت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۸    
توانایی حیوانات در پیش بینی زلزله از گذشته دور تا کنون مورد توجه انسان بوده و این قدرت فرابشری، که در افسانه های کهن بازتاب یافته، امروز با بررسی های علمی نیز تایید شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۶    
امام خمینی(ره) درباره جایگاه معنوی بارگاه امام رضا(ع) از عبارات معرفتی و تأمل برانگیزی استفاده کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۲    
ماموران پلیس آگاهی شهرستان جغتای خراسان رضوی یکی از عاملان اخلال در نظم و امنیت و عربده کشی های خیابانی را با اقدام قاطعانه خود زمین. گیر کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۶    
بازیکنانی که در ایران بازی می کنند از استانداردها فاصله دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۲    
عربستان سعودی بامداد شنبه در اعتراض به اظهارات اخیر زیگمار گابریل وزیر امورخارجه آلمان که رفتارهای سعودی در قبال سعد الحریری را نامتعارف خوانده بود، سفیر خود را از برلین فراخواند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۰    
اگر می خواهید زمانی که گوشی حاوی سیم کارتتان مفقود شد یا به سرقت رفت، آن را بیابید، می توانید از راهکارهایی که اپراتورهای تلفن در نظر گرفته اند استفاده کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از نشست ویژه این کمیسیون برای بازسازی مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۶    
زلزله کرمانشاه با تمام تلخی هایش باید فرصتی برای اصلاح قوانین، عملکرد و فرآیندهای مرتبط با ساخت و ساز باشد؛ کاری که هنوز با گذشت 27 سال از زلزله رودبار و منجیل محقق نشده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۰    
رئیس شورای مرکزی کارآفرینان با اشاره به اینکه مقدمات تاسیس سازمان ملی کارآفرینی فراهم شده است، از تلاش برای تاسیس این سازمان تا پایان آذر خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۸    
مقامات سعودی پس از بلوکه کردن اموال و دارایی های شاهزاده های بازداشت شده این بار آنها را مجبور به پرداخت بخشی از دارایی های خود در قبال آزادی کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۶    
وزیر امور خارجه آمریکا با تأکید بر لزوم بازگشت حکومت غیرنظامی به عرصه سیاسی زیمبابوه، خواستار برگزاری انتخاباتی آزاد و عادلانه در این کشور شد!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۶    
استفاده از عکس رئیس جمهور ترکیه به عنوان سیبل تیراندازی در رزمایش ناتو، تنش های جدیدی را بین آنکارا و بروکسل شکل داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۴    
روسیه پیش نویس قطعنامه پیشنهادی ژاپن برای تمدید 30 روزه تحقیقات پیرامون حملات شیمیایی در سوریه را وتو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۲    
شبکه خبری روسیا الیوم گزارش کرد: وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بخش جدیدی از جزئیات کوچ اجباری مردم مظلوم فلسطین پس از جنگ شش روزه اعراب با اسرائیل را منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۰    
یک شبکه تلویزیونی وابسته به نخست وزیر مستعفی لبنان گزارش داد که سعد حریری عربستان را به مقصد پاریس ترک کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۸    
معمولاً معلمان مدارس در نگارش اقدام پژوهی از شیوه تقویت مثبت برای تحکیم مدیریت و رهبری خود در کلاس استفاده می کنند. اثربخشی این شیوه، به خصوص در کلاسی که خوب اداره نمی شود
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۲    
شبکه ال بی سی به نقل از منابع نزدیک به سعد الحریری اعلام کرد که وی پیش از ترک عربستان به مقصد پاریس با ولیعهد سعودی دیدار بسیار مهمی داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۸    
نامزدهای بهترین های سال فوتبال آسیا اعلام شد و ایران در چهار بخش مختلف نامزد شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۰    
مدرس فدراسیون جهانی کاراته گفت: تمام تلاش من تبدیل باشگاهم در آلمان به پایگاهی برای حضور ایرانی ها است و حتما در آینده باز هم از قهرمانان کاراته ایران برای برگزاری دوره های آموزشی دعوت خواهم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۸    
اولین حریف تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی از بین چهار تیم حاضر در سید چهارم خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۲    
دست کم 100 نیروی آتش نشان برای اطفای حریق در ساختمانی شش طبقه در محله همیلتون هایتس نیویورک به محل اعزام شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری رویترز بامداد شنبه در خبری فوری گزارش کرد: زلزله ای به بزرگی 6.3 در مقیاس ریشتر، منطقه تبت چین را لرزاند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۸    
در آخرین روز هفته گذشته، دلار به کانال 4 هزار و 100 تومان بازگشت. روز پنج شنبه، شاخص بازار ارز 4 تومان رشد را تجربه کرد و به قیمت 4 هزار و 101 تومان رسید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۶    
نروژ که همواره به عنوان الگوی استفاده درست از درآمدهای نفتی بین کشورهای نفتخیز دنیا مطرح است، طرحی را در دست بررسی قرارداده که اقتصاد خود را بیش از پیش از نفت جدا کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۲    
ایران خودرو و سایپا برنامه خود برای تولید الکتریکی ها را تشریح کردند زمان عرضه خودروهای برقی تولید داخل اعلام شد + جزئیات سومین نشست تخصصی برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری در صنعت خودرو در حالی سه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۶    
فرمانده بهداشت و درمان ارتش اقدامات ارتش در رسیدگی به مجروحان و مصدومان زلزله کرمانشاه را تشریح کرد.