سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 10 آبان 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 آبان 1396 شفاف 2 آبان 1396 شفاف 3 آبان 1396 شفاف 4 آبان 1396 شفاف 5 آبان 1396 شفاف 6 آبان 1396 شفاف 7 آبان 1396 شفاف 8 آبان 1396 شفاف 9 آبان 1396 شفاف 10 آبان 1396 شفاف 11 آبان 1396 شفاف 12 آبان 1396 شفاف 13 آبان 1396 شفاف 14 آبان 1396 شفاف 15 آبان 1396 شفاف 16 آبان 1396 شفاف 17 آبان 1396 شفاف 18 آبان 1396 شفاف 19 آبان 1396 شفاف 20 آبان 1396 شفاف 21 آبان 1396 شفاف 22 آبان 1396 شفاف 23 آبان 1396 شفاف 24 آبان 1396 شفاف 25 آبان 1396 شفاف 26 آبان 1396 شفاف 27 آبان 1396 شفاف 28 آبان 1396 شفاف 29 آبان 1396 شفاف 30 آبان 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۲    
متخصصان می گویند اگر در حین انجام فعالیت های ورزشی روزانه احساس می کنید فشار بسیار زیادی به بدنتان وارد می شود، زود خسته شده اید، و دیگر به این راحتی ها نمی توانید به ورزش ادامه دهید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۷:۴۶    
سومین سفر رئیس جمهوری فدراسیون روسیه در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی در شرایطی روز گذشته با شرکت در نشست سه جانبه ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان برگزار شد که برجام ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۲۲:۱۶    
این که بعضی از افراد واقعا سریع تر از دیگران دچار افزایش وزن می شوند، فقط به نقش ژن ها محدود نمی شود. مردان حامل ژن FTO تمایل دارند به این که کالری های بیشتری دریافت کنند .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۸    
یک گلخانه دیجیتالی در شهر توکیو راه اندازی شده است که شما را به آینده خواهد برد چرا که با همه گلخانه هایی که تا به امروز دیده اید تفاوت دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۴    
دنیا پر از معماهای عجیب و اسرارآمیز است. بسیاری از آن ها قابل حل هستند، اما تعداد زیادی هم هرگز حل نمی شوند و احتمالا نخواهند شد. این راز ها می توانند هرچیزی را از قتل ها تا افراد گمشده در برگیرند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۲    
قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی :در سال 95، 10 درصد ورودی پرونده دعاوی خانواده در قوه قضائیه کاهش داشت .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با پرداخت سود نقدی سهام عدالت مخالف است، گفت: این طرح به نفع دولت و مردم نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۲    
تراز مس جهانی در هفت ماهه نخست سال جاری به خاطر کند شدن تولید مس پالایش یافته به 160 هزار تن کسری رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۰    
نتایج نظرسنجی رویترز نشان می دهد، در حالی که تمدید توافق کاهش تولید می تواند افزایش تولید نفت آمریکا را خنثی کند، رشد قیمت نفت احتمالا تا سال 2018 ادامه خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۹:۴۸    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا اقدامات این پلیس را در راستای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در نظم و امنیت تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۹:۴۶    
شاهدان عینی از کشته شدن دست کم 26 نفر در حمله هوایی عربستان سعودی به یمن خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۹:۴۲    
مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق روز چهارشنبه با کناره گیری از سمت خود، عملا ماموریت آشتی با دولت مرکزی، کشورهای همسایه و احزاب کرد رقیب را در پی شکست همه پرسی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۹:۴۰    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز (چهارشنبه) با تصویب قطعنامه ای خواستار پایان تحریم های آمریکا علیه کوبا شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۹:۳۸    
جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه برای مقابله با دشمنان تقویت توان موشکی را در دستور کار داریم، گفت: هرگز سیاست حمله کننده نخواهیم داشت اما با هر گونه تهدید دشمن مقابله خواهیم کرد .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۹:۳۶    
بدون شک تورهای ترکیه و ارمنستان، محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در میان ایرانیان هستند و آمار بالای گردشگران و خانواده های ایرانی که در سال های اخیر به این دو کشور سفر کرده اند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۸    
به گفته یک منبع آگاه براثر ازدحام جمیعت و عدم خدمات پاکستانی ها به زوار، دو زائر حسینی در خاک پاکستان جان باختند .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۶    
وزیر اطلاعات در حالی نمایشگاه مطبوعات را ترک کرد که مالباختگان پدیده با شعارهای تندی او را مشایعت و خواستار پیگیری وضعیت خود بودند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۴    
به گزارش شفاف، علی جنتی، عضو هیات مدیره ایفیک شد. وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی علی جنتی وزیر پیشین ارشاد و از اعضای ارشد ستاد انتخاباتی روحانی را به عضویت هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری های خارجی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۳:۴۸    
در پی حمله خودرویی در منهتن، بیل دو بلاسیو، شهردار نیویورک ضمن تایید خبر وقوع این حمله تروریستی اعلام کرد که دست کم هشت تن در جریان این حمله کشته شده اند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۲:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضاییه در باره عضو زرتشتی شورای شهر یزد
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۲:۴۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره موضوع سپنتا نیکنام در اینستاگرام نوشت:
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۲:۱۰    
کرملین اعلام کرد رئیس جمهور روسیه قصد ندارد پس از دیدار از ایران به عربستان سفر کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۲:۰۲    
رئیس ستاد اربعین نیروهای مسلح با بیان اینکه بازگشایی مرز خسروی به تأمین امنیت دولت عراق برای زائران بستگی دارد، گفت: با این وجود احتمال بازگشایی مرز طی دو روز آِینده وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۱:۵۴    
وزارت دفاع روسیه از پرواز 6 فروند هواپیمای این کشور از آسمان ایران برای عملیات علیه داعش خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۱:۳۲    
وزارت اطلاعات شبکه بزرگ جعل ویزای دیگری را در اصفهان و قم متلاشی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۱:۳۰    
رهبر انقلاب اسلامی به تجربه خیلی خوب همکاری دو کشور در موضوع سوریه اشاره کردند و افزودند: نتایج این همکاری نشان داد تهران و مسکو می توانند در میدان های دشوار، اهداف مشترک را محقق کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۱:۲۸    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد بخشنامه میزان ساعت ارائه تدریس به مدرسان حق التدریس دانشگاه را ابلاغ کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۱:۲۶    
غلامی در حکمی شمس بخش را به سمت "مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی" وزارت علوم منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۱:۱۶    
اهالی کوی رمضان که این روزها شاهد ریزش کوه، آوار خانه ها و فوت کودکان خود هستند نه تنها شاهد جابجایی منازل از سوی مسئولان خوزستانی نبودند بلکه باید همچون افراد جنگ زده در چادرهای اسکان اضطراری زندگی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۱:۱۰    
از امام ششم علیه السّلام پرسیدند کسی با استخوان یا پشکل یا چوب استنجاء کند، فرمود: استخوان و سرگین خوراک پریانند که با رسول خدا صلّی اللَّه علیه و آله قرار داد کردند، و با هیچ کدام شایسته نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۵۶    
سیدحسین سادات موسوی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: علی اکبر قنبری زاده، رئیس اداره حفاظت محیط زیست بهاباد صبح امروز در درگیری با اشرار در حدفاصل بهاباد و اردکان به شهادت رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۵۲    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا و فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح و ناجا در جلسه قرارگاه مقدم اربعین در ستاد انتظامی مهران ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۴۶    
شهردار تهران با تاکید بر اینکه چالش نابرابری اجتماعی مهم ترین چالش شهر تهران است، افزود: نابرابری اجتماعی اثری گسیخته ساز دارد چراکه انسجام اجتماعی را تهدید می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۴۴    
جانشین ستاد اربعین ناجا از بازگشایی مرز خسروی طی امروز و نهایتاً فردا خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۴۲    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از توزیع رایگان 1.5 میلیون ماسک نانو میان زائران در سه استان مرزی کرمانشاه، ایلام و خوزستان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۳۶    
شاید شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که از سرعت پایین اینترنت خود اظهار ناخشنودی می کنند و درصدد یافتن علت و حل این مشکل هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۲۴    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه چهارشنبه 10 آبان به منظور شرکت در دومین نشست روسای جمهوری ایران، آذربایجان و روسیه وارد تهران شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۲۲    
نکته ای که در استفاده از فلفل دلمه ای باید به آن توجه کرد این است که بعد از طبخ غذا از خوردن فلفل دلمه ای موجود در آن غذا، پرهیز کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۲۰    
رفلاکس اسیدی از شایع ترین مشکلات سلامت است و می تواند علائم زیادی داشته باشد. موارد زیر برخی علائم عجیبی است که نشان می دهد رفلاکس اسیدی دارید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۱۸    
عضلات می توانند برای مدت زمان محدودی بدون اکسیژن به سوزاندن سوخت ادامه دهند، اما سطوح اکسیژن پایین اگر حالت مزمن به خود بگیرد موجب ضعف عضلانی می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۱۰    
اگر بدانید که فوبی، تا چه حد در جامعه رایج و معمول است، مطمئناً حیرت می کنید. فوبی در مردان و زنان، با انواع گروه های سنی و سابقه های گوناگون، دیده می شود. فوبی، انواع مختلفی دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۶    
خوابیدن با موی خیس یکی از بدترین عادت هایی است که افراد بخصوص زنان دارند. اگر شما هم جزء آن دسته از آدم ها هستید که با موهای خیس به رخت خواب می روید بهتر است این عادت بد و مضر را به دلایل زیر ترک ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۴    
در هر منطقه ای از پایتخت، تعدادی پارک به چشم می خورند اما بعضی از آن ها، فضایی خاص دارند و برای بسیاری از ساکنان و مهمانان این شهر، خاطره ای شیرین را یادآوری می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۸:۰۴    
رئیس سازمان چای از پایان برداشت برگ سبز چای در کشور خبر داد و گفت: تاکنون 65 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۷:۴۴    
ناصر سراج با اشاره به تصویب استفساریه جدید قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: بخشی از بازنشستگان به کارگرفته شده در دستگاه ها باید تا 10 روز آینده ترک پست کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۷:۳۸    
رهبر انقلاب اسلامی به تجربه خیلی خوب همکاری دو کشور در موضوع سوریه اشاره کردند و افزودند: نتایج این همکاری نشان داد تهران و مسکو می توانند در میدان های دشوار، اهداف مشترک را محقق کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۷:۱۶    
فرمانده انتظامی فیروزه گفت: گرداننده یک کانال دوستیابی در شبکه های اجتماعی توسط پلیس امنیت این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۷:۱۲    
رئیس جمهوری روسیه عصر امروز به دیدار رئیس جمهوری کشورمان رفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۷:۱۰    
تخمین ها نشان می دهد که در سه ماهه ی سوم سال جاری میلادی اتحادیه ی اروپا رشد اقتصادی بیشتری نسبت به بریتانیا داشته است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۷:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین واکنش به حمله تروریستی منهتن خواستار پایان دادن به صدور ویزای لاتاری شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۷:۰۲    
مسعود بارزانی، رهبر مستعفی اقلیم کردستان عراق امروز (چهارشنبه) دفتر ریاست خود در اقلیم را ترک کرده و برادرزاده خود را برای آغاز روند آشتی با دولت مرکزی بغداد و همسایگانش و دیگر احزاب رقیب کرد برجای ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۶:۵۲    
روز چهارشنبه، قیمت نفت افزایش یافت. اواخر روز سه شنبه نیز قیمت نفت افزایش یافته بود و به بشکه ای 60.94 دلار رسید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۶:۵۰    
مدیر بیمارستان نمازی شیراز با اشاره به اینکه نامنظم بودن فشار خون و دریافت های داروهای آنتی بیوتیک سبب طولانی شدن مدت بستری آیت الله حائری شده است، گفت: حال عمومی وی خوب است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری رویترز گزارش داد، آمریکا برخلاف ادعاهای دونالد ترامپ درخصوص اینکه هرگونه مذاکره با حکومت کره شمالی "وقت تلف کردن" است، بی سر و صدا مشغول پیگیری دیپلماسی مستقیم با این حکومت است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۶    
قاسمی ضمن محکومیت حادثه تروریستی نیویورک گفت: تنها راه ریشه کنی تروریسم برخوردی جدی توام با صداقت و شفافیت همه کشورهاست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۴    
رئیس جمهور روسیه بعد از ظهر امروز وارد تهران شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۰    
طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۰    
رئیس مجلس از اخطار علیرضا رحیمی به صداوسیما حمایت کرد. لاریجانی یکشنبه گذشته نیز از اظهارات این نماینده اصلاح طلب درباره منتخب زرتشی شورای شهر یزد هم حمایت کرده بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۲    
دومین کنفرانس بین المللی اتحاد علمای مقاومت که با انتشار پیام رهبر جمهوری اسلامی ایران در بیروت آغاز به کار کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: 8 هزار نفر از معتادان متجاهر را به مراکزمان انتقال داده ایم، اما 6 هزار نفر از افرادی که به هیچ عنوان معتاد نیستند و شامل کودک کار، زن کار، زن خیابانی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۶    
بررسی ها نشان می دهد مصرف غذاهای تند و تیز باعث می شود میل به خوردن خوراکی های شور کاهش یابد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۶    
زائرانی که خود را مهیای پیاده روی اربعین می کنند، می توانند اقلام خاص و ساده ای را که طب سنتی توصیه می کند، همراه خود داشته باشند تا در مواقع ضروری، راهگشای مشکلات احتمالی طول سفر باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۴    
روغن کرچک نوعی روغن گیاهی است که در طیف وسیعی از لوازم آرایشی و درمانهای پزشکی نیز به کار می رود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۲    
با وجود تکذیب کتک خوردن کودک آوجی توسط دندانپزشک در درمانگاه دولتی، اکنون خانواده کودک می گویند حاضر به رضایت دادن نیستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۶    
وقتی مغز انسان رو به فرسودگی می رود، هیچ دارویی وجود ندارد که این عضو حیاتی را به حالت قبلی بازگرداند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۲    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به عوامل اقتصادی مساله بیکاری در کشور افزایش تب تحصیلات دانشگاهی در جامعه را عاملی برای بیکاری در جامعه توصیف کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۸    
از آخرین باری که پوتین به کشورمان سفر کرد، حدود دو سال می گذرد. دوشنبه دوم آذرماه سال 94 بود که رئیس جمهور روسیه راهی تهران شد تا در نشست کشور های صادرکننده گاز شرکت کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۶    
گلاب یکی از نوشیدنیهای پرمصرف در طب سنتی است و در درمان بسیاری از بیماریها استفاده می شود؛ در این مطلب به برخی خواص و کاربردهای گلاب از جمله نحوه درمان "برفک و آفت دهانی" با استفاده از آن اشاره شده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۴    
بدون شک توجه به صنعت هتلداری یکی از روش های توسعه گردشگری محسوب می شود که در این بین به بحث ستاره دادن به هتل ها پرداخته ایم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۶    
در این مطلب ترکیباتی را بیان می کنیم که استفاده از آن ها در غذاهای مختلف، ارزش غذایی را بسیار افزایش داده و وعده غذایی شما را به یک ابرغذا تبدیل می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۴    
در شهر کالیفرنیا یک عمارت زیبا و بزرگ وجود دارد، شاید از نگاه اول وقتی از بیرون به آن نگاه می کنیم، این خانه مثل میلیون ها خانه ی معمولی دیگر باشد اما داخل آن داستان دیگری دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۸    
روسای جمهور دو کشور روسیه و آذربایجان ، در روز چهارشنبه به منظور شرکت در دومین نشست سران روسای جمهوری ایران، آذربایجان و روسیه وارد تهران خواهند شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۸    
رهبر معظّم انقلاب اسلامی پیامی به رئیس اتّحادیّه ی جهانی علمای مقاومت صادر کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۰    
ایران در بین 200 کشور دنیا، جزء سه کشور دارای کمترین تعرفه برق است؛ علاوه بر این در هیچ جای دنیا نرخ برق برای بخش کشاورزی تا این اندازه پایین نیست ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۶    
قائم مقام شرکت مخابرات ایران با بیان این که فیلترینگ در کشور جواب نمی دهد از بازگشایی فضایی جدید در حوزه خدمات اینترنتی در کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۴    
درحالی که وظیفه اصلی شبکه بانکی، جذب سپرده و سپس اعطای تسهیلات اعم از خرد و کلان (برای پروژه های تولیدی) است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۸    
پلیس نیویورک اعلام کرد که حادثه حمله خودرو به عابران پیاده و دوچرخه سواران در منهتن احتمالا یک اقدام تروریستی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۲    
عربستان سعودی اعلام کرده است که در راستای توسعه ی برنامه ی هسته ای خود، قصد دارد تا از منابع طبیعی خود اورانیوم استخراج کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۸    
رئیس معزول منطقه کاتالونیا روز سه شنبه با فراخوان دولت مرکزی اسپانیا جهت برگزاری انتخابات زودهنگام موافقت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۰    
یک کامیون در نیویورک عابران و دوچرخه سواران را زیر گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری روز سه شنبه گفت که ایران درخواست دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ برای برگزاری نشستی با حضور مقام های بلندپایه را رد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۲    
رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد که دولت ماده قانونی درستی برای کمک به باشگاه ها ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۸    
پرونده جعل امضا در فدراسیون تیر و کمان در حالی با حکم قطعی دادگاه تجدید نظر و تبرئه شدن مظنونین آن بسته شده که همچنان مشخص نیست متهم اصلی این پرونده کیست!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سخنان فرمانده سپاه پاسداران درباره برد موشکهای ایران، تاکید کرد که 2 هزار کیلومتر هم برد خیلی زیادی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۴    
دلار که در دو روز ابتدایی هفته افزایش قیمت را به ثبت رسانده بود، در روزهای سوم و چهارم روند نزولی را دنبال کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۸    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش از سلسله گزارش های منطقه ای خود با عنوان چشم انداز اقتصادی خاورمیانه و آسیای مرکزی به بررسی چشم انداز آینده اقتصادهای منطقه پرداخت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۶    
دیروز هر سکه طرح جدید با رشد اندک هزار تومانی به قیمت یک میلیون و 315 هزار تومان معامله شد. با وجود افت اندک نرخ دلار اما رشد اندک طلا در ساعات ابتدایی معاملات از سکه حمایت کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۸:۲۴    
خروج بانک ها از بنگاهداری سرعت می گیرد!؟ وزیر اقتصاد اعلام کرده که ظرف چند روز آینده دستورالعملی را به منظور تسریع در فروش اموال بانک ها ابلاغ می کند ...