جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 19 اسفند 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 1 اسفند 1396 شفاف 2 اسفند 1396 شفاف 3 اسفند 1396 شفاف 4 اسفند 1396 شفاف 5 اسفند 1396 شفاف 6 اسفند 1396 شفاف 7 اسفند 1396 شفاف 8 اسفند 1396 شفاف 9 اسفند 1396 شفاف 10 اسفند 1396 شفاف 11 اسفند 1396 شفاف 12 اسفند 1396 شفاف 13 اسفند 1396 شفاف 14 اسفند 1396 شفاف 15 اسفند 1396 شفاف 16 اسفند 1396 شفاف 17 اسفند 1396 شفاف 18 اسفند 1396 شفاف 19 اسفند 1396 شفاف 20 اسفند 1396 شفاف 21 اسفند 1396 شفاف 22 اسفند 1396 شفاف 23 اسفند 1396 شفاف 24 اسفند 1396 شفاف 25 اسفند 1396 شفاف 26 اسفند 1396 شفاف 27 اسفند 1396 شفاف 28 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۸    
چهاردهمین کنفرانس ملی روز مهندسی با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، رئیس خانۀ صنعت، معدن و تجارت استان، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۸    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه یکشنبه به منظور انجام سفر سه روزه به پاکستان و دیدار با مقامات این کشور در راستای سفر دوجانبه، وارد فرودگاه بی نظیر بوتو اسلام آباد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۳:۵۸    
اپل هم زمان با رونمایی از لپ تاپ جدید 12 اینچی مک بوک رتینا، یک برند جدید صفحه کلید را نیز معرفی کرد. گفته می شود که این صفحه کلید جدید نازک تر و فاصله فشرده شدن دکمه هایش کمتر است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
یک قاضی نیویورکی با هدف فرونشاندن دعوای آزادی بیان میان دونالد ترامپ و افرادی که دسترسی شان به حساب کاربری توئیتر او مسدود شده، پیشنهاد داد تا رئیس جمهوری آمریکا به جای مسدود کردن دسترسی افراد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمرگفت: سبد دارویی این سازمان کامل است و مردم نگران داروهای کمیاب نباشند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۳    
در جشنواره سالانه ی طراحی خودروی سال، مدل ویژن کوپه از مزدا توانست عنوان خودروی مفهومی سال 2018 را در رقابت با کیا پروسید و لامبورگینی ترزو میلنیو، به دست آورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۳    
در هنگام تبلیغات انتخاباتی خانم یِلو چهره خود را با روسری می پوشاند و یا در مصاحبه های تلویزیونی از پشت ظاهر می شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۳    
فریبا محمدیان حضور بانوان در ورزشگاه در این دولت را هدف وزارت ورزش می داند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۳    
محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید براینکه مسئله حقوق بشر مسئله ای مربوط به همه انسان ها بوده و مسئله آمریکا و اروپا نیست ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی دولت: حادثه دیشب در سفارت ایران را محکوم می کنیم؛ از ایران واکنش قاطعی خواهند دید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۳    
به گزارش شفاف ، منایی گفت: شرکتهای هواپیمایی موظف به درج حداکثر نرخ مصوب بلیط در این ایام در مسیرهای مختلف بویژه مسیرهایی که متقاضی بیشتری دارند شدند. ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۳    
رئیس جمهور آمریکا این بار با لحنی متفاوت در خصوص کره شمالی سخن گفته و در توئیتر نوشته که کره ای ها قول داده اند که فعلاً آزمایش موشکی نداشته باشد و معتقدم که آنها به تعهداتشان احترام می گذارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۸    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران قیمت برنج های تنظیم بازاری در سه نوع مختلف و نرخ مصوب شکر را برای عرضه در بازار مصرف شب عید اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۸    
برخی از واحد های صنفی برای فروش تخم مرغ های تنظیم بازاری 12 هزار و 600 تومانی شرط و شروط گذاشتند و حاضر به تعویض تخم مرغ های شکسته برای مشتری نیستند
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۸    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که درباره کره شمالی و همچنین کسری تراز تجاری واشنگتن با توکیو با نخست وزیر ژاپن تلفنی گفتگو کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۳    
چند مقام آمریکایی به وال استریت ژورنال گفته اند که در صورت برگزاری دیدار ترامپ و کیم جونگ اون، فضاسازی و فشار دولت آمریکا متوجه ایران می شود و احتمال خروج واشنگتن از برجام وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۸    
توزیع اقلام اساسی و کنترل قیمت ها در فروشگاه های زنجیره ای باعث شده تا اثر التهابی دلار، چندان محسوس نباشد و قیمت ها با نرخ های متعادل در اختیار مردم قرار گیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۳    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با بیان اینکه برای نخستین بار اخذ عوارض بر خرده فروشی سیگار در بودجه سال 97 مصوب شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۳    
بانک گردشگری به منظور رفاه حال مشتریان و خدمت رسانی بهتر به عموم مردم ایران، شعب کشیک برای ایام پایان سال و تعطیلات نوروز در نظر گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۳    
بانک گردشگری به عنوان بانک منتخب جهت توزیع اسکناس نو ویژه عید نوروز انتخاب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۸    
دادستان کل کشور گفت:شب گذشته تعدادی از وابستگان به فرقه شیرازی به سفارت ایران حمله کردند که وابستگی این جریان به انگلیس محرز است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۸    
قیمت طلا با کاهش ارزش دلار 1.94 دلار افزایش یافت و هر اونس 1323.93 دلار فروخته شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۳    
قیمت دیه کامله در ماه های غیرحرام از ابتدای سال 1397 مبلغ 231 میلیون تومان تعیین و ابلاغ شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۳    
شرکت آمازون برای تاسیس بانک خود با جی پی مورگان چیس وارد مذاکره شده و انتظار می رود که ظرف 5 سال آینده بیش از 70 میلیون مشتری را جذب کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۸    
کاخ سفید اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا پس از سفر به پرو عازم کلمبیا خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۳    
پاری سن ژرمن در ادامه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ فرانسه جشنواره گل به راه انداخت و توانست با 5 گل حریف خود را شکست دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۳    
لوون هفتوان بازیگر و کارگردان تئاتر و سینمای کشورمان درگذشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۸    
در کشورمان در حال حاضر چند شرکت وجود دارند که وسایلی را برای استفاده در جشنها تحت شرایط خاص تولید می کنند، این وسایل دارای استاندارد بوده و خطرآفرین نیستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۳    
روابط عمومی دادستانی کل کشور با صدور اطلاعیه ای بر ضرورت حفظ نظم و امنیت عمومی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۳    
زمان خوردن درست به اندازه چیزی که می خوریم مهم است به نحوی که اگر دیروقت غذا بخورید، ریسک بروز فشارخون بالا را بیشتر خواهید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۸    
شاید طلاق در ظاهر تجربه بسیار تلخ و نوعی شکست به شمار رود و خیلی ها از این اتفاق ناخشنود می شوند ولی در پروسه طلاق کسانی هستند که سود می برند، آن هم سود چندین میلیونی.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۸    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از استقرار ون های رایگان در پنجشنبه پایانی سال برای جابجایی شهروندان در بهشت زهرا(س) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: آلودگی هوا در استان به وضعیت خطرناک رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۳    
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام مرکز آمار در سال 95 ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۸    
به دلیل درخواست حجاریان،نام گذاری ساختمان شورای شهر به نام وی از دستور خارج می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۸    
رئیس مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعلام سه راهکار برای کنترل و کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال از مصدوم شدن دو هزار نفر و مرگ 6 ایرانی در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته (سال 95) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۳    
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آزمون ورودی مدارس سمپاد برای بازگرداندن شادی، نشاط و پویایی به مدارس ابتدایی حذف شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۳    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از لغو قرارداد با 200 استاد واحد علوم و تحقیقات خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۳    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، مقرره تبعیض آمیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در مورد استخدام نیروی مورد نیاز را ابطال کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۸    
حکیم زاده، درباره خبر حذف پیک نوروزی و طرح داستان گویی و داستان نویسی دانش آموزان گفت: تاکنون بازخوردهای مثبت و خوبی از ارائه این طرح داشتیم. اصحاب فرهنگ استقبال گسترده ای کردند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۳    
عضو هیات علمی دانشکده علوم زمینی دانشگاه شهید بهشتی در واکنش به جدی بودن خطر فوران آتشفشان دماوند گفت: شناخت کافی نسبت به این کوه وجود ندارد. دماوند شبیه مریضی است که هیچ خبری از حالش نداریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۳    
سرپرست سازمان اورژانس کشور با تشریح هفت رکورد جهانی اورژانس ایران از نظر کمبود و محرومیت یک نوع خدمت مهم اورژانس هوایی برای ایرانیها ابراز تأسف کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۸    
زمین لرزه ورزقان را لرزاند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۳    
استاندار همدان با اشاره به اینکه همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 انتخاب شده است، گفت: از 35 کشور آسیایی در تیرماه و 180 کشور دنیا در آبان ماه به همدان می آیند چرا که عظمت همدان را می شناسند و ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۳    
رییس قوه قضاییه با صدور بخش نامه ای به واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور قیمت دیه سال 1397 را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۸    
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: علی رغم اینکه در سال 96 بارش های کمتری رخ داده، اما تعداد روزهای آلوده اراک به نسبت سال 95 کمتر شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۳    
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهری، اقدامات صورت گرفته و برنامه های شهرداری تهران برای مبارزه با سفید بالک ها را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۳    
دادستان تهران در سی امین جلسه شورای معاونان دادسرای تهران، که روز شنبه نوزدهم اسفندماه با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران برگزار شد از شورای شهر تهران خواست بر اقدامات شهردار نظارت کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که سفیر انگلیس در تهران به وزارت خارجه احضار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از ناسالم بودن هوای تهران برای گروه های حساس خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۸    
سازمان هواشناسی از بارش باران و برف طی امروز، فردا و روز دوشنبه در برخی مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۸    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از پرداخت عیدی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تهران خبر داد و گفت: فعالیت مهدهای کودک تا 28 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۳    
پرواز هواپیمایی زاگرس که قرار بود روز سه شنبه 15 اسفند ماه ساعت هشت صبح از بغداد به فرودگاه ساری پرواز کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۸    
مجرمند و در چنگال قانون گرفتار شده اند، اما مجازات هایشان کمی متفاوت است. قرار نیست حبس بکشند، در ازایش باید درخت بکارند. 30 متهمی که تاوان جرمشان، انجام خدمت برای جامعه است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۸    
جگوار یکی از برترین برندهای انگلیسی در برند خودروهای لوکس و اسپرت است که از سال 1992 در ابتدا یک کارخانه موتورسیکلت سازی با نام Swallow Sidecar Company بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۸    
به دنبال ادامه اجتماعات اخیر کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه در اعتراض به معوقات مزدی، روابط عمومی این شرکت از تعطیلی موقت این مجتمع تولیدی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۸    
در حالی که دولت سعودی اخیرا با ادعای مبارزه با فساد، شمار زیادی از شاهزادگان، مسئولان وتاجران این کشور را بازداشت واموالشان را تصاحب کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۳    
سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران از برگزاری اولین جلسه پرونده عامل شهادت سه نفر از ماموران نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران به صورت علنی در روز یکشنبه- 20 اسفندماه - خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۳    
بنابر گزارش های منتشر شده، تعداد دکل های نفتی فعال در آمریکا برای نخستین بار از هفت هفته ی گذشته تاکنون کاهش یافته و به 796 عدد رسیده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۸    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: نام گذاری ساختمان شماره 2 شورا به نام سعید حجاریان تنها پیشنهاد بود و اکنون منتفی شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۳    
ترکیب دو تیم منچستریونایتد و لیورپول برای برگزاری حساس ترین دیدار فصل فوتبال انگلیس اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۸    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه از ترکیه خواست به تمامیت ارضی و حاکمیت کشورهای عربی احترام گذاشته و با همسایگانش عاقلانه برخورد کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۸    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان این که دولت انگلیس درباره حمله به سفارت انگلیس باید پاسخگو باشد ،گفت: دولت انگلیس اگر می خواست می توانست جلوی هجوم چند نفر اوباش را بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزارت خارجه اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد و سفیر انگلیس را باید احضار کرده باشد و مطالبات لازم را در این زمینه مطرح کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: نسل جوان امروز برای عقب راندن دشمن از نسل اول آماده تر است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۸    
وقتی از ترجمه صحبت می کنیم منظور غرق شدن در دنیای واژه هاست، مترجمی که درک کاملی از واژ های زبان مبدأ دارد به لطف گستره واژگان وسیع خود معنایی روان و دلنشین در زبان مقصد برای این واژه ها پیدا می کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۳    
بسیاری از افراد هنگام داشتن سپرده می کوشند که پول خود را در بانک ها و موسساتی قرار دهند که سود بیشتری به آنها می پردازد ولی هنگام گرفتن وام و تسهیلات ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۳    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سال 2013 در نامه ای به ولادیمیر پوتین وی را به شرکت در مراسم انتخاب بانوی شایسته جهان که در مسکو برگزار شد، دعوت کرده بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۸    
حمید بعیدی نژاد*
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۳    
سال گذشته رکورد ثروتمندترین مردم روی زمین شکست؛به طوری که تعداد میلیاردرها در سال گذشته 13 درصد رشد کرد و به 2043 نفر رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۳    
علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای دولت دهم صبح امروز (شنبه) در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۸    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که معتقد است می تواند با کره شمالی به توافقی دست یابد که برای جهان "بسیار خوب" خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۸    
فرمانده کل سپاه گفت: نیرو های زیادی در قالب بسیج تحت فرماندهی سپاه پاسداران آمادگی دارند برای ارائه خدمات گوناگون مانند درخت کاری در سراسر کشور بویژه در مناطقی که نیاز اولویت دار و مهمتری دارند مانند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۳    
سیستم مدیریتی فعلی ما تنها براساس یکسری بایدها و نبایدها و آموزه ها عمل می کند و همین ها منشاء به هم ریختگی نظام اجتماعی ما شده است
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۳    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور از صدور مجوز برای واردات 66 هزار تن تخم مرغ در ماه های گذشته خبر داد و گفت: برای واردات تخم مرغ از چین مجوزی صادر نکرده ایم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۸    
به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و فرارسیدن عید نوروز و در اجرای بند 11 از اصل 110 قانون اساسی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۸    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس زمان استیضاح 3 وزیر دولت دوازدهم را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۳    
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تعامل بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان گفت: هدفگذاری مان در بازی های آسیایی قرار گرفتن در رده های چهارم تا ششم است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر اخیرش به واشنگتن و دیدار با دونالد ترامپ از او خواسته بود مانع از ساخت نیروگاه های هسته ای در عربستان سعودی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۳    
عضو هیات رئیسه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی با بیان اینکه بانکهای کوچک خارجی، همچنان در اقتصاد ایران نقش آفرین هستند، گفت: احتمال گشایش فاینانس ها 50 درصد است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۳    
30 نیروی امنیتی افغانستان در حمله طالبان به ولایت تخار کشته و زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۸    
اتحادیه اروپا از برنامه گفت و گو میان کره شمالی و آمریکا استقبال کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن خواستار برداشته شدن گامهایی ملموس و قطعی از جانب کره شمالی تا پیش از دیدار رؤسای جمهور دوکشور در ماههای آتی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۳    
سه ماه منتهی به پایان سال همیشه بازار در تب و تاب مالیات بحث خودش را دارد. مالیات بر ارزش افزوده اما در چندسال گذشته همیشه محل مناقشه ی تولیدکنندگان و فروشندگان با دولت بوده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، روز پنجشنبه هفدهم اسفند ماه با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۸    
براساس نتایج مطالعات لرزه خیزی جنوب شرقی آسیا محققان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، ایران و ترکیه به ترتیب لرزه خیرترین کشورهای منطقه هستند و استان های کرمانشاه و ایلام در لرزه خیزترین منطقه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۸    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش جزئیات حذف کنکور هنرجویان فنی و حرفه ای و کاردانش از سال آینده را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۳    
معاون عمرانی و فنی استاندار کرمان از وقوع 2600 زمین لرزه از ابتدای سال تاکنون در استان کرمان خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم که چنانچه ساختمان های در سطح استان امکان بیمه شدن آن ها وجود دارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۳    
رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری تهران نسبت به سوختگی های ناشی از انفجارترقه و مواد منفجره هشدار داد و گفت: این سوختگی ها مانند سوختگی عادی نیست و ماندگار است؛ حتی قطع عضو آن نیز متفاوت است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: توان عظیمی در سپاه وجود دارد و همت دولت و مسئولین اجرایی را می طلبد تا از این نیروی عظیم برای برطرف کردن مشکلات زیست محیطی استفاده کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۳    
به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرارسیدن عید نوروز، حضرت آیت الله خامنه ای در پاسخ به درخواست رئیس قوه قضائیه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۸    
سرمربی رم با وجود پیروزی قاطع برابر تورینو از عملکرد شاگردانش به ویژه در نیمه نخست راضی نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۳    
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: وقتی یک مکانیسم و فرمول را می پذیرند و به ما ابلاغ می کنند که اجرا کنیم باید آنرا برای همه شرایط بپذیرند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۸    
دولت های ترکیه ، مصر و سوریه تعدادی از هکرها و مجرمان سایبری را ردیابی کرده اند که به منظور استخراج ارزهای مجازی اقدام به انتشار بدافزار در رایانه های شخصی می کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۸    
سازمان اطلاعات نظامی عراق از شناسایی یک باند داعش خبر داد که برای انجام حملاتی در زمان برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور برنامه ریزی می کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۳    
رییس فدراسیون بسکتبال گفت: با توجه به این که کمیته ملی المپیک تنها تیم هایی را به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام می کند که شانس کسب مدال داشته باشند، هنوز اعزام تیم 5تفره به این بازی ها مشخص نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۸    
شرکت اینتل مدعی است حافظه های جدیدی را تولید کرده که کم حجم ولی گران قیمت هستند و با استفاده از آنها سرعت اجرای برنامه ها و بازی های مختلف به شدت افزایش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۳    
در تازه ترین عملیات نیروهای امنیتی و نیروهای حشد شعبی علیه تروریستها در عراق تعدادی از آنها از جمله یکی از سرکردگان این تشکیلات تروریستی به هلاکت رسیده و یک گروهک تروریستی نیز متلاشی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۸    
رئیس اتحادیه صنف رایانه تهران از افزایش 10 تا 20 برابری نرخ بهای پسماند از سوی شهرداری تهران خبر داد و گفت: شهرداری واحدهای صنفی فناوری اطلاعات را با کارخانجات تولیدی اشتباه گرفته است.
  • ۱