چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 1 بهمن 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 بهمن 1397 شفاف 2 بهمن 1397 شفاف 3 بهمن 1397 شفاف 4 بهمن 1397 شفاف 5 بهمن 1397 شفاف 6 بهمن 1397 شفاف 7 بهمن 1397 شفاف 8 بهمن 1397 شفاف 9 بهمن 1397 شفاف 10 بهمن 1397 شفاف 11 بهمن 1397 شفاف 12 بهمن 1397 شفاف 13 بهمن 1397 شفاف 14 بهمن 1397 شفاف 15 بهمن 1397 شفاف 16 بهمن 1397 شفاف 17 بهمن 1397 شفاف 18 بهمن 1397 شفاف 19 بهمن 1397 شفاف 20 بهمن 1397 شفاف 21 بهمن 1397 شفاف 22 بهمن 1397 شفاف 23 بهمن 1397 شفاف 24 بهمن 1397 شفاف 25 بهمن 1397 شفاف 26 بهمن 1397 شفاف 27 بهمن 1397 شفاف 28 بهمن 1397 شفاف 29 بهمن 1397 شفاف 30 بهمن 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۱۱    
امروز در شرایطی از خودکفایی در درمان و گسترش صنعت توریسم درمانی در ایران صحبت می شود که حدود چهار دهه قبل، ضعف قابل توجه زیرساخت های پزشکی و کمبود شدید پزشک در کشور ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۸:۳۰    
برخی ویلا های لواسان شاید به علت نزدیکی به خیابان آرامش لازم را نداشته باشد اما دیوار برخی، عایق حرارت و صوت با دانسیته 12 است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۲۵    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک دی با حضور بیش از 73/86 درصد صاحبان سهام در هتل المپیک تهران برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۵    
هر ساله در آمریکا مراسمی با عنوان "روز ملی چرت زدن" برگزار می شود که امسال (2019) نیز در روز یازدهم ماه مارس تکرار خواهد شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۵    
رئیس انجمن قطعه سازان ایران با اشاره به حضور مدیرعامل جدید در شرکت سایپا، گفت: انجمن قطعه سازان ایران آماده هرگونه همکاری با سایپا برای تامین قطعات خودروهای تولیدی این گروه خودروسازی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۰    
یکی از مهم ترین دغدغه های همه شرکت ها و انسان ها در آینده توجه و جذب مخاطبان مرتبط با کار خود است و اجلاس جامع مدیران عامل ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۰    
وزیر خارجه آلمان مدعی شد تعلیق مجوز فرود هواپیماهای شرکت هواپیمایی ماهان در این کشور، تامین کننده منافع امنیتی کشورش بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۵    
تیم ملی فوتبال امید ایران با کسب دو پیروزی عنوان قهرمانی تورنمنت چهارجانبه دوحه را کسب کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۵    
فدراسیون کشتی اسامی 4 ملی پوش کشتی را برای نظر سنجی مردمی و انتخاب کشتی گیر برتر سال 97 اعلام کرد
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۰    
بازیکنان ذخیره تیم ملی فوتبال ایران یک جلسه تمرینی در زمین کریکت استادیوم برگزار کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۰    
حسین هاشمی فرزند مرضیه هاشمی گوینده شبکه پرس تی وی که در آمریکا بازداشت شده، اعلام کرد چهارشنبه این هفته یک هیئت 23 نفره درباره مادرش تصمیم گیری می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۴۵    
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از توقیف اموال قاچاقچی بزرگ مواد مخدر که با پولشویی قصد نقل و انتقال 100 میلیارد ریال از عواید مواد مخدر را داشت در شهرستان بیرجند خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از کشته شدن یک افسر در انبار مهمات کلاک توسط سربازش خبر داد و گفت: سرباز نیز خودکشی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۳۰    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی مقرر شد کارگروهی ویژه در وزارت نیرو تشکیل شود تا به یک نتیجه و چارچوبی برای ستاد احیای زاینده رود و کارون بزرگ رسیده و در این خصوص ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۲۵    
بارش برف باعث سفید پوش شدن روستای تاریخی ماسوله در غرب گیلان شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۲۰    
آیا می دانید که پس از عفونت تنفسی، روتاویروس یا اسهال ویروسی که منجر به از دست رفتن شدید آب بدن می شود، دومین عامل مرگ نوزادان و کودکان بویژه ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۰    
براساس جمع بندی مرکز آمار ایران در سال گذشته، 91/5 درصد مردم ایران بیننده برنامه های سیما بودند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
مدیرکل تعزیرات استان تهران از محکوم شدن یکی از فروشگاه های زنجیره ای پایتخت به دلیل دریافت ورودی بیش از تعرفه مجاز پارکینگ ها از شهروندان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۱:۵۰    
رسانه های عربی به پیروزی ایران برابر عمان واکنش نشان دادند. آنها اشتباه های مدافعان عمان را دلیل اصلی این شکست دانستند. البته اعتراف کردند که ایران هم تیم برتر میدان بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۵    
وزیر خارجه ایالات متحده با انتشار پیامی به مرگ عامل فرار جاسوسان آمریکایی از ایران واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۵    
یک روانپزشک گفت: چنانچه غلظت الکل در خون بیش از پنج دهم درصد باشد، با توجه به ایجاد اختلال در دستگاه تنفسی و قلبی موجب مرگ فرد می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بعد از کشورهای چین، کره جنوبی، هند و ترکیه امروز ژاپن نیز عملیات واردات نفت از ایران را آغاز کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۵    
سناتور آمریکایی گفت:معتقدم اگر دونالد ترامپ و عمران خان با یکدیگر ملاقات کنند با هم کنار می آیند چرا که شخصیت های مشابهی دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۰    
تحرکات ماه اخیر آمریکایی ها در عراق مانع از اجرای عملیات دولت این کشور ضد گروه های تروریستی در مرزهای سوریه شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۰    
شبکه خبری تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: مجموع دارایی و تمکن 26 فرد ثروتمند طراز اول جهان به یک تریلیون و 400 میلیون دلار رسید ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۵    
عدم برنامه ریزی صحیح در توزیع گوشتی که برای تنظیم بازار عرضه می شود، مردم را با مشکلات زیادی روبه رو کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۰    
عضو کمیته امنیت و دفاع در پارلمان عراق خبر داد، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از جانب واشنگتن تحت فشار زیادی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۰    
دولت ونزوئلا ضمن رد ادعای کودتای نظامی در این کشور اعلام کرد اوضاع در شهرهای مختلف بویژه در پایتخت تحت کنترل است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۰    
معاون درمان وزرات بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: در شرایط فعلی مشکلی برای تامین دارو و ملزومات پزشکی بیمارستان ها و مراکز درمانی نداریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: لایحه تامین امنیت زنان در قوه قضاییه بررسی شده است اما به نظر می رسد این لایحه مشکلات زیادی دارد که ممکن است حتی قابل اصلاح نباشد و شاید لازم باشد لایحه دیگری در دولت یا قوه ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۰    
رئیس قوه قضاییه به دادستان کل کشور دستور داد که در چارچوب ظرفیت های قانون آیین دادرسی کیفری، تمام اقدامات لازم را برای آزادی مرضیه هاشمی خبرنگار آمریکایی شبکه Press TV انجام دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۰    
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی رتبه دریافت می کنند و مانند اعتباربخشی بیمارستان ها درجه بندی می شوند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۵    
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، استفاده پلیس از خودرو شهروندان برای کمین در مسیر قاچاقچیان کالا را در جاده خوی – ماکو تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۰    
مسعود سلامی گفت:جیرانی جزء کارگردان هایی است که با نیرو های جوان کنار می آید از این رو امیدوارم کارم در جشنواره با سلیقه داوران یکی باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۵    
ویکی پیدیا میگوید Pipe یا لوله استوانه ای توخالی است که از آن برای انتقال یا نگهداری سایر مواد از آن استفاده می کنند. لوله ها می توانند از مواد مختلفی مثل آهن، فولاد، پلیمر، شیشه و غیره ساخته شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۵    
با وجود پرداخت پول سبد حمایتی از سوی تامین اجتماعی به بانک ها، هنوز 12 بانک از 28 بانک موجود نسبت به واریز وجه به حساب مشمولان دریافت سبد حمایتی اقدام نکرده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو درباره نتیجه بازرسی ها و آخرین جزئیات موضوع تولید اسنک پف دار با ذرت دامی توضیح داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۰    
سیده فاطمه ذوالقدر نایب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب لایحه اصلاح قانون اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی در کمیسیون قضائی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۰    
کویر زیبای مرنجاب یکی از پرطرفدارترین نقاط کویری ایران است که در میان کویرگردان محبوبیت بالایی دارد. این کویر یکی از بهترین نقاطی است که می توانید برای سفرهای بیابانی انتخاب کنید.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۵    
ساکرنت در گزارشی به بررسی دیدار ایران و عمان و گل نزنی مهاجم های ایرانی پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۵    
طرح آمارگیری از فرهنگ رفتاری خانواده های ایرانی در سال 96 در نقاط شهری و روستایی برای افراد 15 ساله و بیشتر اجرا شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۰    
دبیرکل شواری عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی موجب می شود افراد با معدل پایین به دانشگاه راه پیدا کنند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۱    
وزیر خارجه آمریکا روز یک شنبه و در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی در توییتی مدعی آزادی آمریکایی های زندانی به جرم جاسوسی در ایران شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
حمایت از دانش بنیان ها و همکاری با پارک های علم و فناوری راهبرد جدید بانک ملت برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
بانک صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در برخی استان های کشور از میان داوطلبان مرد و زن از طریق آزمون استخدام می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران، بانک اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران و عصای نظام اقتصادی کشور است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:جمهوری اسلامی ایران برای تقویت بنیه دفاعی سوریه به دمشق رفته است و دولت این کشور موفقیت های چشم گیری در مبارزه با داعش و جبهه النصره ثبت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
معاون اول دستگاه قضا در رابطه با بازداشت مرضیه هاشمی گفت: در این رابطه قرار شد دادستان کل کشور بر اساس وظایف قانونی که دارد در این خصوص ورود و از اختیارات خود استفاده کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
تنها پدیده ماه گرفتگی کامل 2019 میلادی در آسمان پدیدار شد و ساکنان آمریکای شمالی و جنوبی در بهترین مکان برای رصد آن بودند. این پدیده با رویدادهای ابرماه و ماه خونین همراه شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
اگر چه تولید هواپیماهای خودران مدتی است که آغاز شده اما هنوز خبری از تولید هواپیماهای مسافربری بدون خلبان نیست. با این حال ایرباس قصد دارد این ایده را عملیاتی کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۵    
حکم قطعی یک سال حبس تعزیری غلامحسین کرباسچی امروز به اجرا درآمد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه باید سواد رسانه ای نوجوانان و جوانان را افزایش دهیم، گفت: لحن ما ایرانی ها در فضای مجازی نسبت به کشورهای پیشرفته در این رابطه نامناسب تر است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
فرماندار گیلانغرب گفت: صادرات کالا از بازارچه مرزی سومار از روز یکشنبه ( سی ام دی ماه ) تا اطلاع ثانوی از سوی طرف عراقی متوقف شده و هم اکنون فعالیت های تجاری در این مرز انجام نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
دو تیم ملی عربستان و ژاپن در حالی برابر هم قرار می گیرند که این دیدار نکات آماری جذابی دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد که موج سرما به همراه بارش سنگین برف ، بادهای سرد و یخبندان زندگی 74میلیون نفر از ساکنان شمال شرق و شرق میانه آمریکا را با مشکل مواجه ساخته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
سنگربان تیم ملی فوتبال ایران توانست سریع ترین پنالتی تاریخ جام ملت های آسیا 2019 را مهار کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
پنج هنرمند برجسته رادیو، آثار بخش مسابقه نمایش رادیویی را داوری خواهند کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد امکان تعجیل تاریخ اعزام مشمولان برای ماه های بهمن و اسفند 97 وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: قانون، ازدواج زیر 13 سال دختران را ممنوع کرده است اگر هم جایی انجام شود، خلاف است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل بهزیستی استان تهران از صدور مجوز مرکز نگهداری از معتادان متجاهر کهریزک طی این هفته خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: ثبت نام مرحله دوم وام ضروری پنج میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق از امروز اول بهمن ماه آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص افزایش سن جوانی در کشور گفت: در ایران کف سن جوانی 15 سال و سقف آن 29 سال بود و عملا سن 15 تا 18 رده ای بود که ما نمی توانستیم هیچ کاری برای ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۰    
در آستانه برگزاری نشست ضد ایرانی ورشو که با اعتراض جدی ایران مواجه شده است، صبح امروز (یکشنبه ) هیاتی از دیپلمات های لهستانی به ریاست، ماچی پرز میلاولانگ ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۵    
حشد شعبی عراق حمله هوایی آمریکا به مرزهای این کشور با سوریه را تکذیب کرد، همزمان نیروهای امنیتی عراق در مرزهای سوریه-عراق مستقر شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل شرکت خطوط لوله نفت: روزانه 400 میلیون لیترنفت و فرآورده های نفتی به سراسر کشور منتقل می شود
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۰    
با مصوبه جدید هیات وزیران مبنای زمانی ترخیص خودورهای در گمرک مانده از تاریخ قبل از 97.10.16 به 97.5.16 تغییر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۵    
رسانه های عمان به خاطر باخت تیم ملی این کشور مقابل ایران از سرمربی هلندی انتقاد کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۰    
اندی واینا تهیه کننده ترمیناتور در 74 سالگی درگذشت. آرنولد درگذشت این سینماگر را تسلیت گفته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۰    
رئیس کل بانک مرکزی از اتاق بازرگانی درخواست کرد تا با تشکیل کمیته ای متشکل از فعالان اقتصادی و وزرای اقتصاد و صنعت بار دیگر تلاش برای تسهیل بازگشت ارز صادراتی از سر گرفته شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۵    
با بخشنامه جدید بانک مرکزی، پرداخت سود سپرده های کوتاه مدت، از امروز(اول بهمن )، از روزشمار به ماه شمار تغییر و پولهایی که کمتر از یکماه هم در بانک بمانند،بر مبنای کمترین مانده سود می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۵    
ماه ها از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا می گذرد اما وعده هایی که فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش داده بودند هنوز رنگ تحقق به خود نگرفته و چشم انتظاری ها ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰    
سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین دروازه بان آسیایی است که تعداد کلین شیت هایش در جام ملتهای آسیا را به عدد 4 رساند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۰    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات سه مدیر بانک سرمایه به صورت علنی در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۵    
رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه صبح امروز (دوشنبه) دومین حمله خود در کمتر از 24 ساعت را علیه خاک سوریه انجام داد که با تقابل سامانه های پدافند هوایی سوریه روبه رو شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۵    
محقق دانشگاه تربیت مدرس با همکاری صنایع مس سرچشمه در فاز صنعتی به سنتز نانوکاتالیستی دست یافت که قادر به تبدیل دی اکسید گوگرد به محصول ارزشمند گوگرد است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۵    
یکی از سناتورهای بانفوذ آمریکایی تاکید کرد، از دونالد ترامپ می خواهد تا با رهبران پاکستان و افغانستان دیدار کرده و با همراهی آنها طرحی برای خاتمه جنگ 17 ساله افغانستان بیابد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین پنالتی گیر جام هفدهم به راه انداخته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۵    
آمریکا تمایل دارد با استفاده از موضوع تمدید شدن یا نشدن تعلیق ایران از لیست سیاه FATF، راهی برای نگه داشتن فضای فشار و عدم قطعیت بر ایران داشته باشد و رسانه های موافق FATF هم نقش ویژه ای در تشدید این ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۵    
شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد که گفت وگوی طولانی با دبیرکل حزب الله لبنان را در روز شنبه هفته آینده منتشر خواهد کرد که وی برای اولین بار بعد از غیبت سه ماهه، درباره پاره ای از مسائل سخن می گوید.