شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 30 آذر 1398 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 31 فروردین 1398 شفاف 31 اردیبهشت 1398 شفاف 31 خرداد 1398 شفاف 31 تیر 1398 شفاف 31 مرداد 1398 شفاف 31 شهریور 1398 شفاف 30 مهر 1398 شفاف 30 آبان 1398 شفاف 30 دی 1398 شفاف 30 بهمن 1398 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 1 آذر 1398 شفاف 2 آذر 1398 شفاف 3 آذر 1398 شفاف 4 آذر 1398 شفاف 5 آذر 1398 شفاف 6 آذر 1398 شفاف 7 آذر 1398 شفاف 8 آذر 1398 شفاف 9 آذر 1398 شفاف 10 آذر 1398 شفاف 11 آذر 1398 شفاف 12 آذر 1398 شفاف 13 آذر 1398 شفاف 14 آذر 1398 شفاف 15 آذر 1398 شفاف 16 آذر 1398 شفاف 17 آذر 1398 شفاف 18 آذر 1398 شفاف 19 آذر 1398 شفاف 20 آذر 1398 شفاف 21 آذر 1398 شفاف 22 آذر 1398 شفاف 23 آذر 1398 شفاف 24 آذر 1398 شفاف 25 آذر 1398 شفاف 26 آذر 1398 شفاف 27 آذر 1398 شفاف 28 آذر 1398 شفاف 29 آذر 1398 شفاف 30 آذر 1398 
شفاف   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۳:۳۰    
پاری سن ژرمن به یوونتوس برای معاوضه پاردس با امره چان پیشنهاد داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۲:۵۰    
سازمان رگولاتوری تنظیم رقابت در فرانسه جریمه ای 150 میلیون یورویی برای گوگل تعیین کرده است. دلیل این جریمه سواستفاده گوگل از تسط خود در بازار تبلیغات آنلاین اعلام شده است.
شفاف   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۲:۲۰    
بر اساس یک نظرسنجی خبرگزاری آسوشیتدپرس از مدیران و دبیران خبری رسانه های آمریکا، موضوع استیضاح دونالد ترامپ مهمترین سوژه خبری سال 2019 بوده است.
شفاف   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۰    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: افراد منع تحصیل شده از گروه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل تخلف و وجود نداشتن شرایط احراز و حد نصاب ...
شفاف   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۰    
یک سنسور نه چندان گرا ن قیمت هوا می تواند شرایط کلی خانه شما را برای تنفس به شما اطلاع بدهد. این که شرایط خانه برای تنفس مناسب است یا نه، اولین قدم برای بهبود شرایط هوای منزل است.
شفاف   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که بررسی CFT در مجمع ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در آستانه رقابت های قهرمانی زیر 23 ساله های قاره کهن، به تعدادی از بازیکنانی اشاره کرد که سابقه حضور در این تورنمنت را داشته و پس از آن به ستاره های آسیا بدل شدند که ...
شفاف   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۰    
به گزارش شرکت امنیت سایبری Comparitech، در یکی از بزرگ ترین رخنه های اطلاعاتی تاریخ، اطلاعات حدود 267 میلیون کاربر فیسبوک در دسترس هکرها قرار گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۰    
نشریه فرانسوی لوموند به نقل از منابع مطلع نوشته است که کاخ الیزه اکنون معتقد است که تلاش هایش برای میانجیگری میان واشنگتن و تهران با شکست روبرو شده است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۵    
برای نخستین بار نام بازیکنان یووه در دیدار سوپر جام برابر لاتزیو به زبان عربی خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۵    
جله نشنال اینترست گزارش کرده است که عربستان از چین موشک بالستیک خریده و سازمان سیا نیز به عقد قرارداد فروش این تسلیحات کمک کرده است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۵    
حجت الاسلام و المسلمین حکمت علی مظفری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس شورا های حل اختلاف قم در سالن همایش ساختمان آموزش دادگستری این استان ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۰    
کره شمالی امروز (شنبه) به انتقاد ایالات متحده آمریکا به وضعیت حقوق بشری این کشور اعتراض کرده و طبق گزارش خبرگزاری دولتی کره شمالی تاکید کرد ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۵    
نخست وزیر مالزی اعلام کرد ایران، مالزی، ترکیه و قطر سرگرم بررسی تجارت میان خودشان با استفاده از طلا و سیستم تهاتری برای دور زدن تحریم های اقتصادی آتی احتمالی هستند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۵    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2019 معامله گران و تحلیلگران بازار نفت سرگرم ارزیابی و پیش بینی وضعیت بازار در سال میلادی آینده هستند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۵    
بارسلونا به راحتی توانست آلاوس را شکست دهد و سال 2019 را با پیروزی تمام کند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۵    
بازار طلا، سکه و ارز که هفته گذشته را با شیب نزولی نسبت به روزهای پیشین شروع کرده بود، امروز در آخرین شنبه پاییز 98 با رشد نسبی قیمت ها نسبت به هفته گذشته بازگشایی شدند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۵    
رییس جمهور گفت: اجلاس مالزی و کوالالامپور یک شیوه نوینی برای اجتماع مسلمان ها و متفکرین اسلامی با حضور شماری از سران کشورهای اسلامی بود و در واقع مبنای این اجلاس همکاری کشورهای اسلامی برای دستیابی به ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۰    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: سهمیه بنزین دی ماه به ازای هر خودرو سواری 60 لیتر امشب ساعت 24 واریز می شود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۵    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:پیرو نامه وزیر کشور به مقام معظم رهبری، ایشان با اختصاص 40 هزار میلیارد ریال جهت ساماندهی وضعیت آب و فاضلاب اهواز موافقت کردند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۰    
آیا استفاده از ماسک در روز هایی که هوا آلوده است، به حفظ سلامت ما کمک می کند؟ کدام ماسک ها کارآیی بیش تری دارند؟ در این مقاله شما را با ماسک های مختلف و کارآیی آن ها در زمان آلودگی هوا آشنا خواهیم ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۰    
در دوران بارداری بدن مادر به طور مرتب از ترکیبات اکسی توسین برای شروع و به سرانجام رساندن فرآیند تولد نوزاد استفاده می کند. عمده دلیلی که این هورمون این قدر شناخته شده است، همین است ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۰    
ایده نوشتن متن نمایش و اجرای آن متعلق به به یک منشی معمولی به نام آلیس گای است. اما نام او فقط در میان طرفداران وفادار سینما شناخته شده است ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۰    
حدود چهار هزار سال پیش، ایرانیان دریافتند که نخستین شب آغاز فصل زمستان، طولانی ترین شب سال است و پس از آن، روشنایی بر تاریکی سبقت می گیرد؛ از این رو، روز اول دی ماه را خور روز ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۵    
در هفته گذشته آمل استان مازندران با زمین لرزه ای به بزرگای 3.8 لرزید، ضمن آنکه شیراز استان فارس زلزله کوچکی به بزرگای 2.7 و ترکمانچای استان آذربایجان شرقی زلزله ای به بزرگای 3.1 را تجربه کردند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۵    
شب یلدا زمان مناسبی است تا با یک سنت اصیل ایرانی به یک گنجینه بزرگ الهی برسیم و از فواید آن بهره مند بشویم.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۵    
پشت صحنه ای از جدال های ویل اسمیت با نسخه جوان خود در فیلم سینمایی مرد ماه جوزا منتشر شد که حجم کار کردن بر روی این صحنه ها را نشان می دهد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۵    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سرمربی و دیگر عوامل این تیم بابت صبوری که در دریافت مطالبات شان داشته اند، تشکر کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید همتای اسپانیایی اش در منچسترسیتی را بهترین مربی دنیا معرفی کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۵    
شاگردان خولن لوپتگی با کسب یک برد خارج از خانه، فاصله خود با صدرنشینان جدول رده بندی لالیگا را کاهش دادند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۵    
رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی از دستگیری یکی از عاملان درگیری مسلحانه در شهرک ولیعصر (عج) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۵    
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: جریمه 90 هزار تومانی برای برخورد با تخلفات کامیون ها کافی نیست.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت کشور از ورود سامانه بارشی در روز چهارشنبه (4 دی ماه) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۵    
با بازگشت آرامش به بیروت در پی اعتراضات حامیان سعد حریری به دلیل انتخاب حسان دیاب به عنوان نخست وزیر مکلف ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۰    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت، ارتش این کشور آماده هر چیزی از سوی کره شمالی است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۰    
سرمربی رئال مادرید به جنجال ایجاد شده در رابطه با VAR پایان داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
به گزارش شفاف به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر اینکه اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی قصد جا به جایی یک محموله سنگین مواد مخدر از شهرستان ایرانشهر به ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: 221 نفر در آزمون کتبی انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده اند و برگزیدگان برای آزمون شفاهی دعوت می شوند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۰    
سازمان تامین اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی، برای تسهیل در دریافت خدمات و تعهدات ، در مراجعه به شعب این سازمان ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۰    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان تأمین اجتماعی که برای استخدام فرزند کارکنان این سازمان 15 امتیاز و استخدام کارکنان قراردادی 10 امتیاز در آزمون استخدامی این سازمان قائل شده بود را تبعیض ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۰    
هوای تهران با شاخص 119 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۰    
اولین تیزر از برنامه دورهمی مهران مدیری در شب یلدا را در این گزارش مشاهده کنید.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۰    
فیلم سینمایی پایتخت 2 امشب روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۰    
پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و سامان گوران به همراه یک بازیگر ترکیه ای به جمع بازیگران شام ایرانی پیوستند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با مخالفت از انتقاداتی که از سبک بازی این تیم می شود گفت: اتفاقا من بر خلاف منتقدان فکر می کنم پرسپولیس زیبا و مالکانه بازی می کند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۰    
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از قضاوت داوران ایران در مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک فوتبال بانوان 2020 توکیو خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا بودجه نظامی 738 میلیارد دلاری این کشور را که یکی از ارکان آن ایجاد ارتش فضایی است، امضا کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۰    
رئیس قوه قضائیه در جمع قضات گفت: بازداشت افراد به منظور جمع آوری ادله ممنوع است؛ ابتدا دلایل را جمع آوری و سپس در صورت ضرورت حکم دستگیری صادر کنید.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری که به دعوت ابه شینزو نخست وزیر ژاپن به این کشور سفر کرده بود، دقایقی قبل توکیو را به مقصد تهران ترک کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۰    
شورای امنیت در تصویب هرگونه قعطنامه ای درباره انتقال کمک های انسانی به سوریه از طریق مرزها شکست خورد به طوریکه دو پیش نویس قطعنامه ارائه شده برای رای گیری در این باره را رد کرد.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۰    
یکی از مهم ترین بخشهای سفر روحانی به ژاپن مذاکره خصوصی یک ساعته او با نخست وزیر ژاپن بود.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۵    
در تیم منتخب هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های بازیکنان سپاهان و دو تیم تبریزی تراکتور و ماشین سازی حضور پررنگی دارند.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۵    
کارشناس مدیریت قراردادهای بین المللی نفتی گفت: فروش 2.7 میلیارد لیتر فرآورده در کمتر از چهار ماه و کسب درآمد 1 میلیارد دلاری ...
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۰    
بیدود پس از یک دوره ناموفق در تهران به شیراز رفت؛ جایی که شهرداری این شهر، بیش تر هزینه های اولیه دوچرخه سواران را بر عهده گرفته و ناز شرکت انحصارجو را خریده است.
شفاف   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۲۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تغییر در مجلس باید راهبردی و دارای یک نقطه عطف باشد تا اوضاع به نفع ملت تغییر کند، اگر نهضت تغییر را ایجاد نکنیم، قطعا شاهد ایجاد روندی به نفع دشمن خواهیم بود.