شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 29 دی 1395 - shahrefarda.ir

شهر فردا 31 شهریور 1395 شهر فردا 30 مهر 1395 شهر فردا 30 آبان 1395 شهر فردا 30 آذر 1395 شهر فردا 30 بهمن 1395 شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 دی 1395 شهر فردا 2 دی 1395 شهر فردا 3 دی 1395 شهر فردا 4 دی 1395 شهر فردا 5 دی 1395 شهر فردا 6 دی 1395 شهر فردا 7 دی 1395 شهر فردا 8 دی 1395 شهر فردا 9 دی 1395 شهر فردا 10 دی 1395 شهر فردا 11 دی 1395 شهر فردا 12 دی 1395 شهر فردا 13 دی 1395 شهر فردا 14 دی 1395 شهر فردا 15 دی 1395 شهر فردا 16 دی 1395 شهر فردا 17 دی 1395 شهر فردا 18 دی 1395 شهر فردا 19 دی 1395 شهر فردا 20 دی 1395 شهر فردا 21 دی 1395 شهر فردا 22 دی 1395 شهر فردا 23 دی 1395 شهر فردا 24 دی 1395 شهر فردا 25 دی 1395 شهر فردا 26 دی 1395 شهر فردا 27 دی 1395 شهر فردا 28 دی 1395 شهر فردا 29 دی 1395 شهر فردا 30 دی 1395 
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۳۰    
آلاینده های هوای تهران به لطف خداوند و با وزش باد و بارش باران برای ساعتی از آسمان تهران دور شده و امروز کیفیت هوا در شرایط پاک قرار دارد ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۰    
فرماندار حاجی آباد گفت: با اجرای طرح آبرسانی روستای چاله مورت بخش احمدی بیش از هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۰    
نخستین شهر شناور جهان تا 2019 میلادی در اقیانوس آرام و نزدیک تاهیتی ساخته خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۰    
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 از همسطح سازی و تعویض 556 دریچه در معابر منطقه طی سال جاری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۰    
استاندار البرز گفت: فرمانداران هر شهرستان با شناسایی و مکان یابی مناسب نقطه ای را برای ایجاد اردوگاه موقت در نظر بگیرند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۰    
مدیر منابع آب شهرستان سلسله گفت: فاز سوم آزادسازی منطقه گردشگری کهمان بزودی آغاز می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۰    
رئیس دانشگاه لرستان از تدوین سند آمایش علم و فناوری استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۱    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مسکن معلولین بیان کرد: سهم استان سیستان و بلوچستان 800 واحد مسکونی است که در این زمینه سازمان بهزیستی برای استان سیستان و بلوچستان به صورت ویژه مبلغ 12 میلیون ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۲    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به سیستم کنترل جاده ای توسط دوربین های هوشمند گفت: 34 هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور مجهز به نصب دوربین های هوشمند شده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۲    
مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد گفت: هواپیمای فلایت چک شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به منظور چک سیستم کمک ناوبری ای ال اس فرودگاه بجنورد وارد این استان شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۲    
شهردار کرمان با اشاره به هزینه بر بودن پروژه های شهرداری از مردم خواست در زمینه پرداخت به موقع عوارض حساسیت بیشتری داشته باشند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۲    
با گذشت سه روز از مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره بازنشستگی پیش از موعد زنان کارگر با حذف شرط سنی، وزارت کار در انتقاد به آنچه تبعات اجرای مصوبه و تحمیل بار مالی به صندوق بازنشستگی کشوری و تامین ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۲    
اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می دهد که متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران در تابستان سال 1395 در حدود 4 میلیون و 541 ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۲    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار گلستان از راه اندازی دبیرخانه حقوق شهروندی استان برای ارائه نظر و موضوعات پیشنهادی در این حوزه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۲    
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 6 هزار داوطلب درمان در مراکز اقامتی بهبود، بازتوانی و مراکز سرپایی بهزیستی پذیرش شده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۲    
رئیس مرکز نوآوری و خلاقیت شهرداری اصفهان گفت: محور گردشگری دردشت به عنوان یک محور تاریخی – گردشگری با رویکرد سلامت در حال طراحی است و به زودی با جذب کاربری هایی همچون عطاری ها و مراکز درمانی طب سنتی ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۲    
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: از سال گذشته تاکنون یک هزار و 247 نفر به منظور معافیت از سربازی از طرح جریمه نقدی استفاده کرده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۲    
مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: طی 9 ماهه سالجاری 13 نفر بر اثر مسمومیت ناشی از گاز گرفتگی جان خود را از دست داده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در یک ساختمان چهار طبقه 12 واحدی در شهرک خاوران و نجات 22 نفر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۲    
مدیر امور هنری شهرداری مشهد مقدس گفت: 2402 اثر توسط 800 هنرمند برای ساخت المان های نوروزی سال 96 به دبیرخانه بهار فیروزه ای 96 ارسال شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۲    
شاید در شرایط فعلی برخی مسوولان و مدیران برگزاری مراسمات این سال دامنه انتقادات به جا و درست را بر نتابند و نیت این یادداشت نیز انتقاد نیست اما شاید لازم باشد از حساب و کتاب روی ظرفیت های ملی برای ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۲    
مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد از اجرای تئاترهای خیابانی با مضمون آلودگی هوا در تقاطع های مشهد خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۲    
شهردار یزد با اشاره به اینکه بسیاری از شهرداری های کشور از منابع مالی کافی برخوردار نیستند، گفت: خط فقر منابع مالی در شهرداری های کشور مشخص شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۲    
شهردار منطقه 4 مشهد از برگزاری 160 هزار نفر ساعت ویژه بانوان در طرح صبح، ورزش، زندگی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۲    
دادستان جیرفت از اجرای حکم قصاص (م.ش) که اقدام به قتل فجیع پدر و نامادری خود کرده بود در زندان جیرفت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۲    
هندوها طبق عادتی قدیم، آبی را که از شب قبل در ظرف مسی ریخته اند ناشتا می نوشند تا بتوانند از خواص آن بهره ببرند. این روش که در متون طبی آن ها توصیه شده در مطالعات علمی جدید نیزتایید شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۲    
همزمان با گرامیداشت روز هوای پاک با شعار باهم بسوی هوای پاک پیش از ظهر امروز چند طرح زیست محیطی با حضور ناصر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۲    
مشاور شهردار در امور بانوان منطقه 21از اعزام 10نفر از زنان سرپرست خانوار این منطقه به کربلای معلی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۲    
شهردار منطقه 8 مشهد با اشاره به جمع آوری 228 متکدی از ابتدای سال تاکنون در سطح منطقه، گفت: این تعداد متکدی شامل 161 نفر مرد ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۲    
معاون و مدیران خدمات اجتماعی کپنهاگ دانمارک، ضمن حضور در سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با فعالیتهای این سازمان آشنا شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۳    
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم حمایت های دولت از بخش خصوصی گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۳    
نشست صمیمی شهردار، اعضای شورای اسلامی و مسئولین منطقه دو شهرداری با شهروندان منطقه کوهنورد و کشتارگاه بعداز اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) واقع در خیابان کوهنورد برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۳    
رهبر ارکستر ملی می گوید: همیشه توی شلوغ ترین خیابان ها زندگی کرده ام. انگار صدای شلوغی، وحی آهنگسازی است، اما همه ما نیاز به هوای پاک داریم.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۳    
معاون روابط کار اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: 65 درصد از حوادث ناشی از کار در این استان سقوط از ارتفاع است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۳    
طرح عملیات زیرگذر چهارراه گلوبندک در حریم کاخ گلستان با رعایت تمامی نکات فنی و معماری مورد موافقت قرار گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۳    
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از پنجشنبه این هفته تا شنبه هفته آینده در نواحی مرکزی و جنوبی استان وزش باد نسبتاً شدید در برخی نقاط همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود و دریای عمان در این مدت ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۳    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از مصدومیت چهار آتش نشان در روند اطفای حریق کارخانه میعانات نفتی در شهرک شکوهیه خبر داد
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۳    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پروش خراسان شمالی گفت: یک هزار و 520 کلاس درس در 180 مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۳    
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در دهه فجر سالجاری مردم دو شهر دهج، رودبار جنوب و 102 روستا در استان کرمان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۳    
از زمانی که پرونده انتقال این زندان به جریان افتاده خبری از وفای به عهد نیست؛ مسوولان به تازگی مسائل پشت پرده را آشکار و عنوان کردند که تاخیر در اجرای این پروژه به تعلل وزارت راه و شهرسازی و اداره کل ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۳    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از واردات و عرضه غیرقانونی نارنگی پاکستانی در بازار خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۳    
شهردار منطقه 7 مشهد از اجرای عملیات ایمن سازی خروجی آزاد راه باغچه به سمت جاده قدیم نیشابور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۳    
استاندار یزد با اشاره به اینکه یزد با معضل کم آبی روبروست، گفت: تامین منابع مالی انتقال آب به یزد از طریق مشارکت مردم انجام شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۳    
مدیرعامل آب منطقه ای یزد با اشاره به اینکه در سال آبی 95-96 بارش استان یزد 6.8 میلی متر است گفت: بارش در یزد نسبت به میانگین بلند مدت 82 درصد کاهش یافت.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۳    
مسئول اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از ایمن سازی فیزیکی 20 مدرسه حاشیه راه ها استان تا پایان امسال خبر داد و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۳    
رئیس اتحادیه فناوران رایانه از معطلی و ممنوعیت ترخیص محموله هایی از مانیتور در گمرک به علت نداشتن نمایندگی رسمی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل جدید امور بانوان شهرداری تهران، از ایجاد دو مرکز ویژه عرضه محصولات متناسب با حجاب اسلامی - ایرانی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۳    
کوآد کوپتری که عصر روز 27 دی ماه در منطقه ممنوعه در حال پرواز بود، در تعاقب خط آتش پدافند هوایی توسط پلیس پایتخت مهار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۳    
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران از تقویت دفاتر تسهیل گری بافت های فرسوده در سطح محله نوروز آباد با عنایت به لزوم یکپارچه سازی و تجمیع املاک ریزدانه محله و برخورداری از بسته های تشویقی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۳    
شاید خیلی ها ندانند؛ اما پهپادهایی که در این دو روز زمستانی هزاران گلوله ضدهوایی و توپ 23 میلی متری به سمتشان شلیک شد ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۳    
علی محمد شاعری با انتقاد از آلودگی هوای تهران و کلانشهرهای کشور گفت: هوای سالم یک نعمت الهی است که در زندگی ما انسانها و دیگر موجودات نقشی اساسی دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۳    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 از اجرای طرح کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان شرق تهران خبر داد و گفت : این طرح از 15 دی ماه اغاز شده و تا 15 اسفند ماه ادامه می یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۳    
مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه جدید بارشی به استان از اواخر هفته جاری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۳    
بچه های این مدرسه مرفه هستند. بین 20 تا 25 میلیون تومان در سال شهریه می دهند. بیشترشان در تعطیلات، مسافرت های خارجی می روند و طبیعتاً وقتی مهرماه یا بعد از عید به مدرسه می آیند ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۳    
معاون نظارت مالی و خزانه داری با اشاره به پرداخت مستقیم حقوق کارکنان از بانک مرکزی از ابتدای سال آینده می گوید از مزایای این روش این است که دیگر دستگاه های اجرایی نمی توانند علی رغم کسر مالیات و بیمه ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۳    
شهردار گلستان از آغاز ساخت دو پروژه عمرانی ساخت بازار میوه و تره بار عطر یاس و سالن ورزش های باستانی و پهلوانی در این شهر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۳    
به مناسبت روز هوای پاک، اعضای کانون های محیط زیست با تشکیل کمپین هوای پاک و تجمع در سه نقطه از منطقه، خواستار رعایت الزامات زیست محیطی و اجرای تمهیدات مناسب برای کاهش آلودگی هوا شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۳    
شهردار منطقه دو شهر کرمان از احداث پارک حاشیه ای بلوار معلم کرمان به منظور توسعه فضای سبز و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در جامعه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۳    
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7 از کاشت 50 هزار نهال مثمر رایگان در منازل شهروندان این منطقه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۳    
صدای ناشی از انفجار ظهر امروز مناطقی از دزفول را لرزاند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۳    
شهردار تهران گفت: ساخت هر کیلومتر مترو 240 میلیارد تومان هزینه در بر دارد و برای احداث هر خط مترو نیز باید ارقام قابل توجهی پرداخت شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۳    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو اسامی برخی فرآورده های آرایشی و بهداشتی غیرمجاز را اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۳    
سبک بودجه نویسی فعلی براساس عدم ارزش گذاری بخش مصرف داخلی از منابع فسیلی برداشت شده بود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۳    
رییس جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت، از محصولات تولیدی سه شرکت دانش بنیان در زمینه موتورسیکلت و خودرو برقی بازدید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۳    
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از اجرای 300 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۳    
آژانس توسعه چای کنیا، پس از لغو تحریم ها، بازارهای جدیدی برای چای این کشور در ایران و روسیه پیدا کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۳    
همزمان با روز هوای پاک؛ همایش های مختلفی با اجرای دهها ویژه برنامه در محلات منطقه 15 برگزار و با استقبال شهروندان و به ویژه کودکان و نوجوانان روبرو شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۳    
وزارت اقتصاد گزارش 30 روزه شاخص های کلان اقتصادی در بازارهای جهانی و داخلی را ارائه کرد که طی آن هر یورو در آذرماه نسبت به ماه قبل از آن 4,9 درصد رشد یافته است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۳    
دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس از راه اندازی بزرگترین کمپین شهر پاک کشور در یاسوج خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۳    
رئیس کل دادگستری فارس در بازدید از مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز از تشدید برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۳    
مراسم روز هوای پاک با حضور شهردار منطقه 9 ، قائم مقام و جمعی از دوستداران محیط زیست در میدان آزادی برگزار و تفاهم نامه محیط زیستی با رانندگان امضا و شاخه های گل به آنان اهدا شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۳    
رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسبب آلودگی هوا دولت است و مسئولین باید بدانند حقوق شهروندی کاغذی و پیاده سازی آن در قالب تنها یک منشور پاسخگوی هیچ یک از مطالبات مردمی نیست.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۳    
معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از رایزنی با وزیر نیرو و وزیر کشور برای حل مشکلات مترو خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۳    
رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق نفت خیز جنوب از گازگرفتگی 5 تن از نیروهای پیمانکاری شرکت نفت و گاز گچساران خبر داد و گفت: این حادثه در حین عملیات اورهال کارخانه نرگسی رخ داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۳    
با هدف حمایت از اقشار کم بضاعت ، بی بضاعت و ساکنان محروم محله راه آهن نشست هم اندیشی خیرین محله راه آهن از سوی شهرداری منطقه یازده برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۳    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: سرطان پوست به عنوان شایع ترین مورد شناخته شده است و آمارها نشان می دهد که این مورد در قزوین بالاتر از میزان کشوری بوده و علل و عوامل مربوط به آن در ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۳    
شهردار ارومیه صیانت از حقوق شهروندی را مهمترین وظیفه مدیریت شهری ارومیه عنوان کرد و گفت: رضایت 85 درصدی شهروندان از شهرداری ارومیه نشانه ارج نهادن به حقوق شهروندی است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۳    
صنعت خودرو در همه جای جهان از اهمیت زیادی برخوردار است اما در ایران جدای از درآمدهای زیاد، این صنعت تا حدود زیادی سیاسی شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: استفاده از مترو در شش ماه نخست سال باعث کاهش 530هزار تن گاز آلاینده Co2 در هوای پایتخت شد اما مطمئنا توجه به این حمل و نقل پاک می تواند این سهم را به ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۳    
دولت وضعیت گشایش های پولی و بانکی در یکسال اجرای توافقات برجام را اعلام کرد که طی آن 9,9 میلیارد دلار از منابع مسدود شده بانک مرکزی آزادسازی شد
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۳    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از کمک های این سازمان به خانواده های دارای فرزند چند قلو خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۳    
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: پرونده کارواش دریا در سعادت آباد تهران در محاکم قضایی همچنان در حال رسیدگی است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۳    
شهرداری قزوین مسئولیت کلیه هزینه های مجموعه را که در حال حاضر مساحتی بالغ بر 10 هکتار را شامل می شود پذیرفته است ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۳    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت اگر در کلان شهرها همت خود را به کار گیرد، انقلابی در حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا رخ می دهد، ولی به نظر می آید وزارتخانه های مختلف در این خصوص ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۳    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هفته آینده هوا سرد شده و روزهای پر بارشی را در استان های مختلف پیش رو داریم.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۳    
رئیس دادگستری آبادان گفت: به منظور اجرای درست طرح ساماندهی دستفروشان و برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل می توانیم فضای مناسبی را برای دستفروشان مهیا کنیم تا عملیات ساماندهی این افراد به صورت شایسته ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: قرار است دو شهردخت در منطقه 1 و 3 در نزدیکی دانشگاه های الزهرا(س) و شهید بهشتی در شش ماهه اول سال 96 راه اندازی شود ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۳    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تعداد 759 هزار و 695 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 ثبت نام کرده اند که جاماندگان می توانند از اول تا سوم اسفند در آزمون ثبت نام کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۳    
زیست شناسان یک گونه جدید حشره را به نام دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا، نامگذاری کرده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل کانون انجمن های صنفی کارگران با بیان اینکه در شرایطی که مزد فعلی با دستمزد واقعی فاصله 40 درصدی دارد روش تعیین مزد منطقه ای منتفی است گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۳    
نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: دولت جدیت باید داشته باشد و برای سلامت مردم و توسعه مترو بکوشد و بهتر است تحریم ها را بهانه نکند ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۳    
براساس آمار بانک مرکزی از محل کسب عوارض خروج مسافر از مرزهای کشور در هشت ماهه نخست سال 95، رقم 200 میلیارد تومان درآمد نصیب دولت شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۳    
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت عملیات احداث آزادراه تهران شمال گفت: قطعه یک آزادراه تهران شمال تا بهار 96 زیربار ترافیک می رود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۳    
رئیس تالار تشریح مرکز تشخیص آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران از مرگ 9 بی سرپناه در استان تهران ظرف حدود سه ماه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۳    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی از منتفی شدن واگذاری اوین به شهرداری تهران خبر داد و گفت که عدم تمایل شهرداری برای خرید زندان اوین به رئیس قوه قضائیه نیز اعلام شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۳    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از احداث مجتمع گردشگری، تفریحی و رفاهی وزارتخانه نفت در زمینی به مساحت 70 هکتار در یاسوج خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۳    
رانندگی زنان و اشتغال آنها در آژانس های مسافری چتر امنی برای خانواده ها ایجاد کرده در حالی که خود این زنان با سختی و مشکلات زیاد در زیرسایه ناامنی شغلی مشغول به کار هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۳    
مدیر کل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح یک هزار و 380 واحد مسکن مهر این استان در دهه فجر سال جاری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۳    
مدیر کل اداره موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی از طراحی و ساخت 5 موزه تخصصی در کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۳    
فرمانده سپاه زاهدان گفت: فقر فرهنگی و اجتماعی به ویژه در مناطق حاشیه نشین شهرستان زاهدان بیشتر نمود دارد که باید ادارات مربوطه نسبت به رفع آن بیش از پیش اهتمام داشته باشند.
  • ۱