جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۴۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 1 شهریور 1399 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 29 اسفند 1398 شهر فردا 31 فروردین 1399 شهر فردا 31 اردیبهشت 1399 شهر فردا 31 خرداد 1399 شهر فردا 31 تیر 1399 شهر فردا 31 مرداد 1399 شهر فردا 1 مهر 1399 شهر فردا 30 آبان 1399 شهر فردا 30 آذر 1399 شهر فردا 30 دی 1399 شهر فردا 30 بهمن 1399 شهر فردا 30 اسفند 1399 شهر فردا 1 شهریور 1399 شهر فردا 2 شهریور 1399 شهر فردا 3 شهریور 1399 شهر فردا 4 شهریور 1399 شهر فردا 5 شهریور 1399 شهر فردا 6 شهریور 1399 شهر فردا 7 شهریور 1399 شهر فردا 8 شهریور 1399 شهر فردا 9 شهریور 1399 شهر فردا 10 شهریور 1399 شهر فردا 11 شهریور 1399 شهر فردا 12 شهریور 1399 شهر فردا 13 شهریور 1399 شهر فردا 14 شهریور 1399 شهر فردا 15 شهریور 1399 شهر فردا 16 شهریور 1399 شهر فردا 17 شهریور 1399 شهر فردا 18 شهریور 1399 شهر فردا 19 شهریور 1399 شهر فردا 20 شهریور 1399 شهر فردا 21 شهریور 1399 شهر فردا 22 شهریور 1399 شهر فردا 23 شهریور 1399 شهر فردا 24 شهریور 1399 شهر فردا 25 شهریور 1399 شهر فردا 26 شهریور 1399 شهر فردا 27 شهریور 1399 شهر فردا 28 شهریور 1399 شهر فردا 29 شهریور 1399 شهر فردا 30 شهریور 1399 شهر فردا 31 شهریور 1399 
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۴    
به گفته معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در حال حاضر در ترافیک روان در جاده های شمالی کشور جریان دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۰    
سریال سرزده در 9 قسمت 45 دقیقه ای به همت سیمای مرکز خراسان رضوی و حمایت مرکز سیمای استان ها برای پخش در شب های ماه محرم آماده شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۱    
فرماندار شهرستان فیروزکوه از بهره برداری و افتتاح 76 پروژه شهرستان فیروزکوه در حوزه های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و... همزمان با هفته دولت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۴    
علیرغم هشدارهای علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونا در خراسان جنوبی برای خودداری از سفر همچنان شاهد ورود مسافران به استان و برنامه ریزی عده ای برای رفتن به سفر در تعطیلات پیش رو هستیم.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۱:۴۱    
رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که به زودی در سراسر کشور نوبت دهی برای تعویض شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو به شکل اینترنتی انجام خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل زندان ها و اقدامات تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقدمات آزادی پنج نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان فراهم شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۰:۳۱    
مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان گفت: طبق برنامه پنجم توسعه باید برای 2 هزار و 800 روستا در استان کرمان طرح هادی تهیه شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۱    
استاندار ایلام گفت: در هفته دولت، 371 میلیارد تومان پروژه در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۱    
معاون علوم پزشکی شیراز گفت: با جان باختن 3 نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان فارس آمار جان باختگان استان به 747 نفر رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۱    
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری و شورای شهر تبریز توجه ویژه ای به حوزه فرهنگ و هنر دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از بهره برداری کامل پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه به طول 36 کیلومتر دیماه امسال خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۱    
مدیرکل نظارت برساخت و سازها و کمیسیون ماده 100 شهرداری مشهد گفت: در سال جاری 5 هزار رای در کمیسیون ماده 100 صادر شده است که از این تعداد 40 درصد رای قلع و 60 درصد جریمه بوده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۱    
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد از اتمام عملیات پروژه ساختمان جدید سازمان فرهنگی اجتماعی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۱    
نیروی زمینی سپاه از کشف یک تن و 120 کیلوگرم مواد مخدر با اقدام اطلاعاتی و عملیات رزمندگان تیپ نیروی مخصوص 110 سلمان فارسی در مناطق مرزی روتک شهرستان سراوان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۱    
استاندار خوزستان گفت: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در کنار عزاداری امام حسین (ع) به گونه ای رفتار کنیم که شاهد سوءاستفاده دشمنان و بدخواهان مذهب شیعه نباشیم.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۳۱    
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: یک خانواده که سال ها با فرا رسیدن ماه محرم نذر خود را ادا می کردند امسال هزینه نذری را به آزادی یک زندانی اختصاص دادند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۲    
معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان البرز گفت: امیدواریم شهرداری های استان به حوزه آبخیز شهری اعتبار اختصاص دهند تا شاهد کاهش سیلاب های درون شهری باشیم.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۲    
در حال حاضر با راه اندازی و بهره برداری از واحدهای ارتقای کیفیت فرآورده های نفتی ظرفیت تولید بنزین از 56 میلیون لیتر به 115 میلیون لیتر و گازوئیل از 94 میلیون لیتر به 125 میلیون لیتر در روز رسیده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۲    
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به ظرفیت های بخش خصوصی گفت: با همکاری سازمان سرمایه گذاری ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۲    
مدیرعامل متروی تهران با اشاره به خطوط اکسپرس تصویب شده در طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران، از برگزاری مناقصه انتخاب مشاور طراح این خطوط تا پیش از پایان سال خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۲    
ستاد ملی کرونا در اطلاعیه ای ضمن تشکر از اکثریت مردم کشورمان که با همراهی و همکاری با کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، حداقل تردد در سطح شهرها و جاده ها را داشته اند ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۲    
تدروس آدهانوم، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (جمعه) در آخرین اظهارنظرهای خود درباره همه گیری کووید 19 گفت: ویروس کرونا همچنان با ما هست و در ظرف دو سال از جوامع رخت بر خواهد بست.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2028 مورد جدید کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۲    
رئیس اداره کل صادرات کالای بانک توسعه صادرات از ارائه تسهیلات 12 درصدی برای شرکت های دانش بنیان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۲    
پیش از این صاحبان مشاغل باید از ابتدای امسال ملزم به استفاده از کارتخوان می شدند اما از آنجا که در پی شیوع ویروس کرونا بسیاری از تکالیف مالیاتی به تعویق افتاد ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۲    
طرح ترافیک از امروز از ساعت 8:30 تا 16 در سطح پایتخت اجرا می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۳    
شهروندان تهرانی از این پس می توانند با استفاده از امکان تازه ای با نام این دوروبرا در اپلیکیشن نقشه تهران رایا نزدیک ترین مکان های عمومی مد نظر خود را به راحتی پیدا کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فعال شدن خط ریلی ایران – اروپا از طریق ترکیه و در قالب کریدور ترانزیتی چین به ترکیه و اروپا برای حمل و نقل بار و ترانزیت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۳    
باجلان گفت: پیش بینی می شود در ماه محرم و صفر 3 میلیون ارزاق در قالب طرح احسان حسینی بین نیازمندان توزیع شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۳    
مدیر کل سلامت شهرداری تهران گفت:عملکرد شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است و از همان ابتدای شیوع این ویروس در بخش اطلاع رسانی و آموزش همگام با ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۳    
مشاور شهردار تهران به حذف پسوند اسلامی از تابلوی میدان جمهوری اسلامی واکنش نشان داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران از فراهم شدن امکان ثبت اعتراض مالک به آراء صادره کمیسیون های ماده صد به صورت برخط از طریق کارتابل شهروندی در "سامانه تهران من" خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل هواشناسی استان زنجان،از خنک تر شدن هوای استان زنجان طی چند روز آینده خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۳    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از آماده سازی بوستان های منطقه برای برگزاری مراسم عزاداری در بوستان ها و سیاه پوش شدن شهر در رثای سالار شهیدان امام حسین(ع) و 72 تن از یاران باوفای ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۳    
بازار سرمایه هفته را با چراغ قرمز آغاز کرد و شاخص کل بورس با 30 هزار واحد کاهش در محدوده یک میلیون و 700 هزار واحد باقی ماند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۳    
مدیرعامل شرکت حریم بان و شهربان شهرداری تهران گفت: وسعت حریم پایتخت نزدیک به پنج هزار و 918 کیلومتر مربع است و حدود یکهزار و 320 کیلومتر آن در اختیار شهرداری است و از دو سال گذشته تا کنون حریم خواری ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۳    
مجید فراهانی؛ عضو و ناظر رئیس شورا در امور محاسبات و پایش عملکرد ، بر اساس نتایج پایش عملکرد سال 1398 از زحمات شهردار، مدیران، کارشناسان و کارگران منطقه از شهردار منطقه 3 تقدیر کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۳    
فرماندار اهواز گفت: در روستاهای اهواز هیچ خانه ای تخریب نشده ولی یک سکونتگاه به نام ابولفضل در اهواز وجود دارد که دستگاه قضا در خصوص فرصت طلبی های صورت گرفته در آن ورود کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۳    
از امروز همزمان با اول شهریورماه ممنوعیت فصلی واردات اجرایی شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۳    
وزارت بهداشت آفریقای جنوبی روز گذشته (جمعه) اعلام کرد: موارد تأیید شده ابتلا به کرونا در این کشور از 600 هزار نفر فراتر رفته است، اگرچه تعداد موارد جدید از زمان اوج شیوع در ماه ژوئیه در حال کاهش است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۳    
مدیر اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: وصول نشدن مطالبات شهرداری از دولت، محدودیت در دریافت تسهیلات بانکی و دریافت نکردن بهای واقعی خدمات شهرداری به شهروندان بخشی از مواردی هستند که تحقق ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۳    
شهرام عظیمی می گوید: قبل از آغاز بازی تیم ها نتایج تست کرونا خود را به نماینده کمیته رویدادها ارائه خواهند کرد تا مجوز بازی بگیرند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۳    
اسکوچیچ بازی های مهدی قایدی در ترکیب استقلال را پسندیده و قصد دارد برای بازی با ازبکستان که 17 شهریور در تاشکند برگزار می شود او را محک بزند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۳    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با تأکید بر اینکه این وزارتخانه نمی تواند در اتفاقات فدراسیون فوتبال دخالت کند گفت: ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی موقت است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۳    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از راه اندازی 72 آشپزخانه اطعام حسینی به مناسبت ایام محرم و صفر در استان های کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۳    
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 1921 پروژه بهداشتی و درمانی از آغاز هفته دولت تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد که در این پویش ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۳    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه یکی از مولفه های امنیت و احساس امنیت مقابله با اراذل و اوباش است، گفت: روسای کلانتری ها ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۳    
کارشناس هواشناسی گفت: با نفوذ جریانات خنک شمالی از روز شنبه دما در نوار شمالی کاهش می یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۳    
شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شد تمام پزشکان و کادر درمان در صف اول مبارزه با کرونا بایستند. متخصصان بیهوشی به دلیل ماهیت فعالیت شان در بخش مراقبت های ویژه بیش از سایر گروه ها در معرض خطرند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۳    
در آستانه هفته دولت، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور گزارشی اجمالی از اهم اقدامات و برنامه های حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور منتشر کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۳    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی، روز پزشک را به وزیر بهداشت و جامعه پزشکان کشور تبریک گفت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۳    
پلیس راهور ناجا اعلام کرد از روز شنبه اول شهریور، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک اتحاد و الغدیر تهران صرفاً با نوبت اینترنتی خدمات رسانی می کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۲    
مدیر منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: نخستین بیمارستان جنرال کشور با رویکرد توانبخشی و روانپزشکی، تحت نظارت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ساخته می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۲    
در پی شهادت یکی از ماموران پلیس در عملیات تعقیب و گریز با مجرمان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگاه قضایی خواست تا هرچه سریعتر به این پرونده رسیدگی کند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: آسمان گلستان تحت تأثیر جریانات شمالی قرار گرفته و شاهد باراش باران تا اواسط هفته خواهیم بود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۳    
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان یک فقره زمین خواری به مبلغ 470 میلیارد ریال در استان شناسایی و کشف شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح پروژه های بخش کشاورزی در هفته دولت خبر داد و گفت: امسال 53 طرح کشاورزی در بخش های تولیدی و زیربنایی در مازندران افتتاح و کلنگ زنی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۳    
در حالی درختان زیادی در منطقه کوه کلاه لرستان به بهانه راهشکافی قلع و قمع شده اند که مسئولان مربوطه در این رابطه پاسخگو نیستند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۳    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (اول شهریور ماه) در شرایط قابل قبول است اما پیش بینی می شود با افزایش تردد خودروها کیفیت هوا در برخی مناطق پایتخت در محدوده ناسالم ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۳    
رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در مورد تغییر در تابلوی میدان جمهوری اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۳    
فردا (یکشنبه 2 شهریورماه سال 1399) اعضای شورای اسلامی شهر تهران ترکیب هیات رییسه شورا را در آخرین سال از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در حالی مشخص می کنند که در سه سال گذشته ریاست شورا بر عهده ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۳    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از آغاز گشت های مشترک سازمان تاکسیرانی با پلیس راهور برای برخورد با تخلف های مسافربرهای غیرمجاز در پایتخت خبر داد.