جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۶:۲۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 5 شهریور 1399 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 29 اسفند 1398 شهر فردا 31 فروردین 1399 شهر فردا 31 اردیبهشت 1399 شهر فردا 31 خرداد 1399 شهر فردا 31 تیر 1399 شهر فردا 31 مرداد 1399 شهر فردا 1 مهر 1399 شهر فردا 30 آبان 1399 شهر فردا 30 آذر 1399 شهر فردا 30 دی 1399 شهر فردا 30 بهمن 1399 شهر فردا 30 اسفند 1399 شهر فردا 1 شهریور 1399 شهر فردا 2 شهریور 1399 شهر فردا 3 شهریور 1399 شهر فردا 4 شهریور 1399 شهر فردا 5 شهریور 1399 شهر فردا 6 شهریور 1399 شهر فردا 7 شهریور 1399 شهر فردا 8 شهریور 1399 شهر فردا 9 شهریور 1399 شهر فردا 10 شهریور 1399 شهر فردا 11 شهریور 1399 شهر فردا 12 شهریور 1399 شهر فردا 13 شهریور 1399 شهر فردا 14 شهریور 1399 شهر فردا 15 شهریور 1399 شهر فردا 16 شهریور 1399 شهر فردا 17 شهریور 1399 شهر فردا 18 شهریور 1399 شهر فردا 19 شهریور 1399 شهر فردا 20 شهریور 1399 شهر فردا 21 شهریور 1399 شهر فردا 22 شهریور 1399 شهر فردا 23 شهریور 1399 شهر فردا 24 شهریور 1399 شهر فردا 25 شهریور 1399 شهر فردا 26 شهریور 1399 شهر فردا 27 شهریور 1399 شهر فردا 28 شهریور 1399 شهر فردا 29 شهریور 1399 شهر فردا 30 شهریور 1399 شهر فردا 31 شهریور 1399 
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۳    
موسوی گفت: در سال 1400 ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) از زیر پادگان و بوستان جی عبور می کند و به بزرگراه آیت الله سعیدی متصل می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۰    
امروز شاهد عرضه اولیه نماد بپیوند در فرابورس خواهیم بود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1682 بیمار مبتلا به کروناویروس در کشور طی شبانه روز گذشته خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۰۹:۴۰    
طرح برق امید با هدف مدیریت مصرف و فرهنگسازی از دوماه دیگر رسما وارد مرحله اجرا خواهد شد که با اجرای آن کم مصرف ها دیگر از پرداخت قبض برق معاف می شوند حتی برای پر مصرف ها نیز این امکان وجود دارد که با ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۰:۴۱    
مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص تقارن همه گیری کرونا با شیوع ویروس آنفلوآنزای فصلی با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز هشدار داد و از مردم خواهش کرد بیش از پیش رعایت ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۷:۰۳    
دلار در معاملات امروز بازارهای جهانی یک کانال عقب نشست.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۳    
مشکل تامین آب شهر تبریز به خصوص در فصل تابستان امسال بیش از پیش نمایان و موجب شد تا مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس برای حل اساسی این مسئله وارد گود شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۳    
میادین میوه و تره بار تابعه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، شنبه هشتم شهریور و یکشنبه نهم شهریور تعطیل هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۴    
عاملان ضرب و شتم پرسنل اورژانس 115 تبریز و مخربان اموال دولتی به شش ماه حبس محکوم شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از حاکمیت جوی نسبتا پایدار از امروز تا اوایل هفته آینده همراه با افزایش تدریجی دمای هوا در اردبیل خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۴    
رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان گفت: اعضای زن مرگ مغزی شده آبادانی با رضایت خانواده وی، به بیماران نیازمند در این شهرستان اهدا شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۰    
گودرزی گفت:براساس دستورالعمل ستاد مرکزی کرونا بازی امروز استقلال_ پرسپولیس بدون تماشاگر است و انتظار داریم شهروندان به استادیوم مراجعه نکنند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۰    
سازمان تاکسیرانی تهران از برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان در پایانه های تاکسیرانی پایتخت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۰    
با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان این پرسش مطرح است که بیماری کووید-19 چه تاثیری بر فصل شیوع آنفلوآنزا خواهد داشت؟
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۰    
روند صعودی شاخص بورس که دیروز مجددا آغاز شد، امروز هم ادامه داشت و شاخص کل بورس با بیش از 68 هزار واحد صعود دوباره وارد کانال یک میلیون و 700 هزار واحد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۰    
مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان امورمالیاتی از شناسایی، تشکیل پرونده و پیگیری قضایی سایت های جعلی پرداخت مالیات خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۰    
کاربران فضای مجازی به یک بیلبورد نامتعارف در نقطه ای از شهر تهران واکنش نشان دادند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۰    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید وقتی رقم دستمزد در شورای عالی کار تعیین و تصویب می شود منطقی نیست که مولفه های دیگر دستمزد مثل حق مسکن برای اجرایی شدن به هیات وزیران برود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۰    
وزیر جهاد کشاورزی راه اندازی اولین شبکه اجتماعی کشاورزی ایران را اقدامی در راستای ایجاد ارتباط پیوسته با کشاورزان و بهره برداران حوزه کشاورزی دانست.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۰    
یک مقام مسئول کارگری با بیان اینکه کارگران در هر نقطه از کشور حق برخورداری از حداقل های قانون کار و حقوق مصوب را دارند، گفت: قانون کار مانع تولید نیست و مشکل در اجرای قانون است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۰    
با گذشت بیش از یک ماه از ورود مستقیم وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت به صدور کارت های بازرگانی جدید، اختلاف نظرها میان این دستگاه دولتی و اتاق بازرگانی تهران ایجاد شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۰    
معاون صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با وزارت دفاع مذاکره کرده ایم که برای ایجاد ارزش افزوده در زعفران از طریق استحصال مواد معطر از این محصول کمک کند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۰    
ظاهراً با توجه به رشد قیمت مصالح ساختمانی در بورس که منجر به افزایش قیمت تمام شده مسکن می شود، قرار است بخشی از نهاده های ساختمانی از بازار سرمایه خارج شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۰    
استاندار تهران با تاکید بر لزوم آموزش زندگی توأم با کرونا به مردم گفت: باید سعی کنیم حساسیت سازی و آمادگی درازمدت در جامعه ایجاد کنیم.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۰    
رئیس ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور گفت: تاکنون حدود 60 تا 70 کیلومتر از معابر شهر تهران و 72 بوستان در این شهر مناسب سازی شده و در طراحی پارک هایی که جدید ساخته می شود ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۰    
مدیر مطالعات و ارتباط با سرمایه پذیران سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در بازدید از رود دره فرحزاد گفت: ظرفیت سرمایه گذاری در منطقه5 و رود دره فرحزاد بسیار بالا است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۰    
معاون وزیر کشور از کاهش 8 درصدی آمار طلاق در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه آن در سال گذشته خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2243 مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: رفتار ترافیکی رانندگان در سطح شهر باید توسط اتاق مانیتورینگ رصد شود تا رانندگان همیشه حضور پلیس را احساس کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۰    
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از نصب و رونمایی 65 المان هنری ویژه محرم و صفر در سطح شهر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تاکسیرانان از فرصت طلایی نوسازی ناوگان استفاده کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۱    
هزینه های دهک دهم نسبت به پارسال بیش از 37 درصد افزایش یافته که در مقایسه با دهک اول 10 درصد بیشتر است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۱    
بر اساس آخرین اطلاعیه سازمان راهداری ترافیک سنگین در محورهای شمالی وجود دارد و بر همین اساس محدودیت تردد چند ساعت زودتر یعنی از ساعت 12 امروز اعمال و محور چالوس از جنوب به شمال یکطرفه شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۴:۰۱    
نشست تخصصی هدایت و حمایت از نوآوری شهری با محوریت نوآوری در شهر تهران و نقش نهادهای مختلف در توسعه آن به صورت مجازی برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۴:۰۱    
امام جمعه موقت تهران گفت: هر چند امسال به دلیل بیماری کرونا از برگزاری مجالس سوگواری در محل های سرپوشیده محروم بودیم ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۴:۰۱    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای پایتخت اکنون در شرایط قابل قبول است اما در ساعات بعدازظهر امروز (5 شهریورماه) با افزایش غلظت آلاینده ازن کاهش کیفیت هوا نیز پیش بینی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۱    
مدیرکل حریم شهر تهران از آمادگی و اجرای طرح ویژه صیانت از حریم در 11 منطقه دارای حریم در ایام منتهی به تعطیلات تا 14 شهریور ماه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۱    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: مراکز سه گانه عرضه بهداشتی دام شهرداری تهران روزهای پنج شنبه ششم ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل بهزیستی استان زنجان، گفت: در بخش مددجویی800 میلیون تومان برای اقلام بهداشتی معلولین ضایعه نخاعی و غیره توسط بهزیستی استان زنجان هزینه شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۱    
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: به دنبال بارندگی های دو ساعت گذشته جاده فرعی رکات در حوالی بیرجند موقتا مسدود شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۱    
40 هزار متر کتیبه و 42 هزار متر ریسه پرچمی مشکی در میادین و معابر محلات منطقه سه تهران نصب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون 75 هزار و 862 پروژه عمرانی و خدماتی متوسط مقیاس توسط دهیاری ها با اعتباری بالغ بر 80 ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ 46 عابر پیاده در حوادث ترافیکی امسال خبر داد و گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 39 درصدی داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: بیش از 90 درصد درآمدهای عمومی استان گلستان را مالیات تشکیل می دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۱    
سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان از پوشش امدادی به 199 حادثه طی مرداد 99 در استان خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۱    
سایت هلندی نوشت رضا قوچان نژاد در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و در فصل جدید مهاجم اول تیمش خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۱    
معاون کارگروه های انجمن سواد رسانه ای ایران ضمن معرفی رؤسای 5 کارگروه تخصصی این انجمن از برنامه های کارگروه ها در دور جدید فعالیت هایشان گفت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۱    
دبیر اجرایی بیست و یکمین کنگره بین المللی رویان از استقبال چهره های شاخص علمی و صاحب نظران مطرح از این کنگره خبر داد و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۴۱    
با شکایت زن جوان تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد؛ در بررسی های اولیه مأموران راهی خانه خسرو شدند و او را بازداشت کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۳۱    
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه اگر فرد مبتلا به کرونا هیچ نکته ای را رعایت نکند در یک ماه 430 نفر را آلوده خواهد کرد، گفت:10 درصد بستری های کرونا فوت می کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۱۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک مجتمع تجاری سه طبقه در خیابان امیرکبیر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۱۱    
رئیس کمیته امداد از تهیه و توزیع 100 هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر میان دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۱    
در هفته ها و ماه های گذشته هر استانی که سفرها و مسافران بیشتری به خود دیده در فهرست هشدار و حتی قرمز ویروس کرونا قرار گرفته است و در این میان می توان به دو استان مازندران و گیلان اشاره کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق کشور طی پنج روز آینده خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۱    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در دو محور هراز و چالوس خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۱    
ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی می توانند با پرداخت 344 هزار تومان در ماه تحت پوشش حمایت های کوتاه مدت و بلندمدت تامین اجتماعی قرار گیرند و از مزایای بازنشستگی ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۸:۰۱    
همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش استفاده از لوازم و تجهیزات حفاظتی از جمله ماسک و دستکش در بیمارستان ها و سایر اماکن عمومی و ظروف یکبار مصرف و انواع مواد شوینده حجم پسماند استان تهران ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۷:۲۱    
سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در مورد پخش نذورات در ایام محرم در پاتوق های افراد کارتن خواب توضیحاتی را ارائه کرد.