شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۰:۵۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 16 شهریور 1399 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 29 اسفند 1398 شهر فردا 31 فروردین 1399 شهر فردا 31 اردیبهشت 1399 شهر فردا 31 خرداد 1399 شهر فردا 31 تیر 1399 شهر فردا 31 مرداد 1399 شهر فردا 1 مهر 1399 شهر فردا 30 آبان 1399 شهر فردا 30 آذر 1399 شهر فردا 30 دی 1399 شهر فردا 30 بهمن 1399 شهر فردا 30 اسفند 1399 شهر فردا 1 شهریور 1399 شهر فردا 2 شهریور 1399 شهر فردا 3 شهریور 1399 شهر فردا 4 شهریور 1399 شهر فردا 5 شهریور 1399 شهر فردا 6 شهریور 1399 شهر فردا 7 شهریور 1399 شهر فردا 8 شهریور 1399 شهر فردا 9 شهریور 1399 شهر فردا 10 شهریور 1399 شهر فردا 11 شهریور 1399 شهر فردا 12 شهریور 1399 شهر فردا 13 شهریور 1399 شهر فردا 14 شهریور 1399 شهر فردا 15 شهریور 1399 شهر فردا 16 شهریور 1399 شهر فردا 17 شهریور 1399 شهر فردا 18 شهریور 1399 شهر فردا 19 شهریور 1399 شهر فردا 20 شهریور 1399 شهر فردا 21 شهریور 1399 شهر فردا 22 شهریور 1399 شهر فردا 23 شهریور 1399 شهر فردا 24 شهریور 1399 شهر فردا 25 شهریور 1399 شهر فردا 26 شهریور 1399 شهر فردا 27 شهریور 1399 شهر فردا 28 شهریور 1399 شهر فردا 29 شهریور 1399 شهر فردا 30 شهریور 1399 شهر فردا 31 شهریور 1399 
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۰    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 38 بیمار جدید مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در استان اردبیل خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۸:۱۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از نصب بیش از 10 کیلومتر نیوجرسی در محور ایلام- سرابله خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۱    
دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت 12 میلیون و 130 هزار تومان رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۱    
شمار مبتلایان به کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 27 میلیون و 738 هزار و 708 نفر رسیده و مرگ 901 هزار و 866 نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۱    
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از برگزاری جمعه بازار صنایع دستی از هفته آینده خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۲:۳۱    
بررسی طرح پیشنهادی شهرداری تهران که با هدف افزایش ضریب ایمنی اماکن و ساختمان ها و پیشگیری از وقوع حوادث آتش سوزی و خسارات جانی و مالی تدوین شده ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۱    
مقایسه غلظت آلاینده ها حاکی از آن است که بر غلظت تمامی آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۹:۳۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از رتبه بندی آموزشگاه های رانندگی براساس میزان تصادفات و تخلفات هنرآموزان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۱    
طی حکمی از سوی شهردار کرمانشاه مهدی احمدی به عنوان مدیر اتوبوسرانی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه منصوب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۱    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در پی برخورد یک دستگاه خودرو تیبا با تیرک چراغ برق، یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۱    
رئیس اورژانس کرمان گفت: با جان باختن چهار کارگر محبوس در معدن زغالسنگ هجدک شمار جان باختگان حادثه ریزش این معدن به چهار نفر افزایش یافت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: تصادف کامیون با دوچرخه در بلوار حضرت معصومه(س) جان دوچرخه سوار 12 ساله را گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۱    
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در مورد تسهیلات ویژه مشمولان کنکورسراسری گفت: مشمولان فارغ التحصیل سال 98 که در آزمون های سراسری دانشگاه ها شرکت کرده اند ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۱:۰۱    
رئیس شورای شهر تهران درباره نامه احمد توکلی درخصوص 700 ملک شهرداری توضیحاتی داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۱    
مدیریت مرکز تخصصی درمان ناباروری ابن سینا شعبه استان البرز گفت: از هر 10 زوج مراجعه کننده برای درمان ناباروری به مرکز ابن سینای کرج، حدودا پنج زوج تجربه شیرین بارداری را خواهند داشت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۲    
مدیرکل هواشناسی کردستان با اشاره به شرایط جوی حاکم بر این استان تا پایان هفته جاری، گفت: تا روز چهارشنبه پدیده غالب در جو استان رشد موضعی ابر و وزش باد خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۲    
معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اولین کاروان نذر آب 3 طی روزهای پایانی هفته جاری وارد استان می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از پیگیری جدی استانداری تهران برای ایمن سازی بازار بزرگ تهران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۲    
تصویب کرایه های غیر رند برای تاکسی های شیراز اعتراض رانندگان و مسافران این کلانشهر را به همراه داشته و همچنان خیابانها عرصه درگیری مسافر و راننده تاکسی است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۲    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در بازدید از مرکز انتقال خون استان تهران گفت: تلاش می کنیم برخی از مشکلات این مرکز حساس و مهم را در شرایط سخت پیش آمده با شیوع کرونا برطرف کنیم.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۲    
خزانه دار شورای شهر تهران گفت: کسب درآمد شهرداری تهران، نسبت به مدت مشابه سال قبل از 91 درصد در سال 98 به 58 درصد در سال جاری رسیده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۲    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه 14 هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل به متقاضیان است گفت: قیمت هر متر مربع مسکن طرح اقدام ملی در شهر جدید پردیس فعلاً متری 3 میلیون تومان است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۲    
در آخرین نشست ستاد تنظیم بازار مقرر شد، لوازم خانگی، لاستیک، سیمان، شکر بسته بندی، انواع محصولات فولادی شامل آهن و شمش و میلگرد و اسلب و ورق و همچنین مرغ و تخم مرغ و نهاده های دام و طیور به عنوان ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۲    
معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور گفت: دریافت وجه نقد در عوارضی های آزادراه تهران – شمال طبق هماهنگی انجام شده و تا حل و فصل کامل زیرساختهای کنترل دریافت ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کروناویروس در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارایه اینترنت رایگان گفت: اینترنت رایگان 600 هزار معلم را تمدید می کنیم تا در آموزش مجازی هزینه ای را پرداخت نکنند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۲    
درحالی که با نظر وزارت بهداشت و ستاد کرونا، ورود گردشگران خارجی به ایران و صدور ویزای توریستی متوقف شده است، وزیر میراث فرهنگی ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۲    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران کلیات نظام نامه انتخاب، ارزیابی و نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران را با اکثریت اراء به تصویب رساندند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۲    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: 346 نفر از اراذل و اوباش معروف دستگیر که شاهد رشد 268 درصدی و احضار 136 نفری و رشد 312 درصدی و شناسایی 104 نفر از اراذل و اوباش با رشد 373 درصدی در این حوزه هستیم.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۲    
با احداث جوی ها، آب های سطحی نه تنها باعث نشست زمین نمی شوند بلکه هدایت و از آنها برای جلوگیری از نشست سطح خاک استفاده می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۲    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در واکنش به طرح نظارت شورای نگهبان بر انتخابات شوراها گفت: با توجه به نظارت شورای نگهبان بر انتخابات ریاست جمهوری که نهایتا 10 کاندیدا دارد ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۲    
شهردار قلب طهران درباره برنامه تخریب ساختمان های ناایمن و فاقد استحکام، همچنین ساختمان های محل تجمع معتادان متجاهر در محدوده های شوش، مولوی و هرندی توضیح داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۲    
به منظور ارتقای سطح ایمنی و کاهش سرعت خودروها در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی، سرعتگاه ارتعاشی به متراژ 60 متر مربع در این بزرگراه پر تردد اجرا شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۲    
سرپرست حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین گفت: 100 هکتار از جنگل هاو مراتع حسین آباد منطقه حفاظت شده طارم سفلی طعمه حریق شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۲    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملکرد مالی شهرداری در حوزه بودجه غیر نقد، گفت: شهرداری در این زمینه موفق نیست و برخی از اعضای شورا درخواست تشکیل جلسه ویژه دارند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۲    
کلاس های مجازی آموزش شهروندی منطقه 15 در رشته های متنوع برای عموم شهروندان جنوبشرق پایتخت برپا شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۲    
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 تهران از احداث عملیات زیرساخت های مسیر دوچرخه سواری در این منطقه خبر داد و گفت: تا کنون بیش از 6 هزار متر مسیر دوچرخه سواری در معابر این منطقه احداث شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۲    
دو کودک که به همراه پدر خود به ساحل رفته بودند، در حال شنا در جایگاه شستشو لنج های این بندر بودند که به دلیل وجود چاله ساحلی، به دور از چشم پدر وارد این گودی شدند و جان خود را از دست دادند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۲    
مدیرعامل متروی تهران از آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث خط 10 و توسعه شمالی خط 7 مترو در هفته جاری خبر داد و گفت: فاز یک خط 10 شامل 12 کیلومتر است و از نمایشگاه بین المللی تهران آغاز می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۲    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آنهایی که می گویند آموزش حضوری نباشد به ما بگویند چکار کنیم؛ به هیچ وجه آموزش مجازی نمی تواند جای آموزش حضوری را بگیرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۲    
مدیرکل انتقال خون استان تهران با دعوت از مردم برای اهدای خون، گفت: بهبود یافتگان از بیماری کرونا برای اهدای پلاسما مراجعه کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۲    
رئیس دانشگاه آزاد از برگزاری کلاسهای آزمایشگاهی دانشگاه آزاد در سه روز به صورت فشرده خبر داد و گفت: حق التدریسی ها در ترم جدید تحصیلی کاهش می یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۲    
پس از جلسات متعدد و رایزنی با مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران، مهمانسرای امام علی(ع) که بیش از 80 سال قدمت دارد،به زودی تبدیل به موزه جنگ می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۲    
استاندار تهران با اشاره به اینکه شهرداری تهران مکلف شده جانمایی برای محل جدید آراد کوه انجام دهد افزود: برای حل مشکل بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام (ره) بصورت ریشه ای تلاش خواهیم کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۲    
معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی در خصوص برگزاری کلاس های حضوری در مدارس گفت: درخواست ما این است که تجدیدنظری در این رابطه صورت بگیرد ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۲    
کردستان رییس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان کردستان از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی در تاریخ 20 شهریورماه جاری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۲    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از عدم تحقق بودجه غیر نقد شهرداری تهران و عدم شفاف سازی در خصوص وضعیت املاک واگذار شده شهرداری انتقاد کرد و خواستار مواخذه مدیران مربوطه در این خصوص شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۲    
شورای فنی شهرداری تهران، دستورالعمل "شرح خدمات همسان مطالعات تونل های ترافیک شهری" را مورد تصویب قرار داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۲    
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در دنیا با نگاه به منابع درامدی ،هزینه ها انجام می شود، گفت: در کشورمان ساختار مناسبی به لحاظ تولید منابع و هزینه کردها نداریم.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۲    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با رای خود در سمت های خود در کمیسیون های تخصصی ابقا شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۲    
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری اعضای 4 باند سرقت دوچرخه و کشف 49 دستگاه انواع دوچرخه در این استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آماده باش بخش کووید 19 در بیمارستان های هرمزگان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۲    
حدود 149 کیلومتر از معابر شهر تهران، تحت اجرای عملیات بهسازی پیاده روها و احداث مسیر دوچرخه قرار دارند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۲    
آمارهای منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که در پنج ماهه نخست امسال حجم سرمایه گذاری خارجی مصوب در بخش صنعت، معدن و تجارت 97 درصد رشد داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۲    
یک روانشناس به والدین توصیه کرد که در دوران آموزش آنلاین، نظم را به شکل کاملا مقتدرانه و صمیمی در خانه ایفا کنند و برای انجام این امر ابتدا خودشان به قوانین این نظم احترام بگذارند تا کودک نیز آن را ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری علمدار یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۱۲    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (16 شهریور) در شرایط قابل قبول است. در عین حال کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۱    
بر اساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در کشور های مختلف از 27 میلیون نفر فراتر رفته است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۱    
رسوب خودروهای ناقص در کف کارخانه ها به دلیل نبود قطعات مشکلی است که به نظر می رسد با انجام پیش فروش های جدید، بیشتر شود.