سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 6 دی 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آبان 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 دی 1395 شیرازه 2 دی 1395 شیرازه 3 دی 1395 شیرازه 4 دی 1395 شیرازه 5 دی 1395 شیرازه 6 دی 1395 شیرازه 7 دی 1395 شیرازه 8 دی 1395 شیرازه 9 دی 1395 شیرازه 10 دی 1395 شیرازه 11 دی 1395 شیرازه 12 دی 1395 شیرازه 13 دی 1395 شیرازه 14 دی 1395 شیرازه 15 دی 1395 شیرازه 16 دی 1395 شیرازه 17 دی 1395 شیرازه 18 دی 1395 شیرازه 19 دی 1395 شیرازه 20 دی 1395 شیرازه 21 دی 1395 شیرازه 22 دی 1395 شیرازه 23 دی 1395 شیرازه 24 دی 1395 شیرازه 25 دی 1395 شیرازه 26 دی 1395 شیرازه 27 دی 1395 شیرازه 28 دی 1395 شیرازه 29 دی 1395 شیرازه 30 دی 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۳    
بعضی ها هستند که برای متفاوت بودن دست به کارهای عجیبی می زنند، حتی اگر در مطبوعات به سُخره گرفته شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۸    
جمعی از نماینده های مجلس شورای اسلامی در نامه ای حمایت خود را از احیای دریاچه های استان فارس اعلام کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۳    
حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس در برنامه پایش جزئیات تخلف 40 هزار میلیاردی دولت را از درآمد هدفمند کردن یارانه ها فاش کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۷    
ستاد بزرگداشت 9دی دانشگاهیان فارس مراسم حماسه 9ری را در روز سه شنبه 10/7 در محل تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار میکند .
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۷    
مهران مدیری تنها یک جمله گفت و بعد هم رسماً عنوان کرد که منظورش از حرف هایی که زده دولت یازدهم و مذاکره کنندگان هسته ای نبوده است اما برخی دوست ندارند حرف مدیری را قبول کنند و جالب است که موج ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۸    
مدیر مسئول روزنامه کیهان ضمن تأکید براینکه 9 دی ایستگاه پایانی فتنه 88 بود، گفت: درگیری ما با آمریکا ماهوی است و مادامی که با اسلام ناب در حاکمیتی که داریم و آمریکا بر خوی استکباریش تأکید دارد این ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۲    
رقابت های موتور سواری شیراز در قالب سه کلاس برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۶    
تیم پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) ماهشهر خوزستان صدرنشین لیگ برتر بسکتبال کشور، شامگاه دوشنبه از سد تیم لوله آ اس شیراز گذشت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۵    
روایتی از متن و حاشیه های حضور رهبر انقلاب در منزل خانواده شهید ارمنی وهانج رشیدپور منتشر شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۵    
نوستراداموس عرب پیش بینی کرد عربستان در سال آینده، دو تن از شخصیت های بارز خود را از دست خواهد داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۶    
ستاره خط حمله سرخپوشان آنفیلدی به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حین رانندگی توسط پلیس مرسی ساید بازداشت شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۳    
مورینیو به اتهام شریک بودن در پرونده فساد مالی یکی از سران سیاسی مکزیک دستگیر و بازجویی شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۳    
با پایان رقابت های نیم فصل لیگ برتر،بازار نقل و انتقالات باشگاه استقلال به جنب و جوش افتاد .
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۰    
همواره قبل از خواب آدابی وجود دارد که بهتر است هر مسلمانی به این آداب مبادرت داشته باشد .
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۷    
پیراهن تیم فوتبال رئال مادرید در فصل آینده لو رفت. بر این اساس آدیداس این پیراهن را به سبک پیراهن دهه هشتاد و نود میلادی رئال طراحی کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۵۸    
محققان طی یک پروژه جدید در کالج دانشگاهی لندن اپلیکیشنی را با هدف کمک به کاهش افسردگی و اضطراب طراحی کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۵۲    
با گذشت هشت سال از مرگ اسرارآمیز مرد جوان در شیراز، مردی به عنوان مظنون در جنایت دستگیر شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۴۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: عملیات کاوش غار انجیری شهرستان مرودشت با همکاری گروه های باستانشناسی ایران و ژاپن آغاز شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۱    
61 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۲۸    
وزیر کشور طی احکامی اعضای ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره مجلس شورای اسلامی را منصوب کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۷    
به گزارش شیرازه ، کیا پیکانتو که نخستین بار در سال 2004 میلادی تولید شده است، پس از دو نسل تغییر، حال در حال آماده سازی و ارائه ی سومین نسل خود در سال 2017 میلادی است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۷    
مرد 50 ساله بر اثر سوختگی شدید روانه بیمارستان شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۷    
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش فارس از موفقیت دانش آموزان ارسنجانی در مسابقات جهانی ریاضی((UCMAS)) خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۴    
مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در مورد تأثیر لغو جریمه 3 هزار میلیارد تومانی در واردات لوازم خانگی بر وضعیت تولیدکنندگان داخلی ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۴    
شرکت کره ای Enomad شارژر آبی متفاوتی را برای گوشی های همراه ساخته است .
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۶    
رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: به مناسبت نهم دی ماه روز بصیرت ومیثاق امت باولایت 370 برنامه فرهنگی، اجتماعی وسیاسی دراستان فارس برگزارمی شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۷    
با تلاش پارسایی به عنوان عضو مرکزی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای کشور انتخابات 16 آذر باطل شد تا اینکه روز گذشته فرج اله رجبی نماینده شیراز با انتشار حکمی در فضای مجازی خبر از عضویتش در هیات نظارت ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۸    
سردار غیاثی گفت: توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی برای برهم زدن امنیت سفرهای هوایی و حریم آسمان کشور با نقش آفرینی سپاه حفاظت هواپیمایی نقش بر آب شده اند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۲    
منشور حقوق شهروندی در حالی در ماه های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری توسط رئیس جمهور رونمایی شد که امید مردم به تحقق وعده های این دولت از بین رفته و آن را بیشتر یک کار سیاسی تلقی می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۹    
مدیر کل ثبت احوال استان فارس گفت: آمار وقوع طلاق در فارس 1.92 به ازای هر هزار نفر جمعیت که در این زمینه رتبه 21 کشور در اختیار فارس است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۹    
رئیس ستاد بازسازی عتبات استان فارس از ساخت ضریح خیمه گاه امام سجاد (ع) توسط هنرمندان شیرازی خبر داد و گفت: قسمت زیارتی صحن حضرت فاطمه (س) در نجف اشرف تا پایان امسال افتتاح می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۶    
هزاران هکتار شلتوک در حالی توسط کشاورزان کامفیروزی تولید می شود که خطر خشک شدن چاه ها مردم شهرستان های مرودشت و شیراز را تهدید می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۰    
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یکسان سازی عوارض حذف پارکینگ مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی به هر تعداد کسری با هدف ممانعت از اعمال سلایق و تحکیم قانون بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۰    
دغدغه ارتقاء امنیت غذایی مردم و نظارت بر فراورده های گوشتی فرماندار گراش به همراه شهردار و روسای ادارات دامپزشکی و محیط زیست از کشتارگاه دام این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این مجموعه ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۷    
مسؤول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لامرد از کسب رتبه نخست در شناسایی، استعدادیابی، آموزش، آزمون و صدور کارت صنعتگری هنرمندان صنایع دستی این شهرستان در فارس خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی خواص انقلاب اسلامی به خاطر تحلیل های غلط عملاً از خط ولایت فاصله گرفته و در فتنه هایی که پیش آمده دچار لغزش های غیر قابل جبرانی شده اند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۳    
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون تکواندو کشور صمد ابراهیمی به عنوان سرپرست هیات تکواندو استان فارس منصوب شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۸    
رئیس سازمان بسیج طلاب استان فارس، ضمن گرامی داشتن ایام یوم الله 9 دی ماه گفت: باتوجه به فرارسیدن روز بصیرت، ویژه برنامه ای با حضور علما و فضلا و بیش از 800 طلبه برادر و خواهر برگزار خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف کالای قاچاق از یک انبار واقع در اطراف شهرستان "نور آباد" به ارزش 30 میلیارد ریال خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۲    
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: مردمی که امتحان سختی را در زمان های مختلف پشت سر گذراندند، این بار هم بعد از صبوری ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۸    
وزیر صنعت با بیان این که حقوق های نجومی اولویت اصلی کشور نیست کل ماجرا را به 2میلیارد حقوق گرفته شده توسط برخی مدیران محدود کرد و گفت : آیا کشور گیر این 2 میلیارد تومان است؟
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۹    
تو وقتی صندلی را بی متر و معیار تقسیم می کنی، غیرخودی هم عین آب خوردن می شود مدیر! و از گرفتن حقوق ماهی 200 میلیون هم ذره ای عذاب وجدان ندارد!
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۹    
هشدار کارشناسان نسبت به بازگشت رکود تورمی؛ سند اشتباه ظریف؛ اجاره خانه های لوکس تهران توسط چینی ها؛ دلار در رکورد 4100تومانی؛ برجام اشتباه نبود و 2ملی پوش در آستانه سرخ پوش شدن ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۵    
با اینکه در کشور با بحران کم آبی مواجه هستیم، اما مخزن آب شرب روستای باغان خنج به دلیل خرابی در سیستم کنترل، حجم زیادی از آب را هدر می دهد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۶    
در متن انگلیسی، که احتمالا از شدت شرمندگی از رسوایی در نسخه فارسی حذف شده، نویسندگان مدعی می شوند جمهوری اسلامی ایران با حمایت از گروه هایی مثل حماس و حزب الله موجب کشته شدن هزاران سرباز شجاع ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۰    
رسانه های آمریکایی نوشتند: ایران علاوه بر تداوم بکارگیری موثر پهپاد در سطح کشور و حتی نقاط مرزی، اینک آنتن های اخلالگر ضد پهپاد را طراحی کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۷    
با پایان نیم فصل اول لیگ برتر و آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی، برانکو لیست بازیکنان مورد نیاز و مازاد خود را به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۷    
سفرهای اخیر مسئولان سعودی و قطری به اتیوپی و بازدید آنها از سد النهضه خشم مقامات مصری را برانگیخته و آنها این سفرها را عبور از خطوط قرمز تلقی می کنند؛ امری که مصر را به نزدیکی ایران سوق داده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۴    
لازم است به جای توجیه اقدامات خطا و شتاب آلود خود که بر اساس نگاه و چهار چوب و راهبردی غلط پایه گذاری شده بود این شهامت را داشته باشید که به خطای خود اعتراف و عذر خواهی کرده و آنچه را که به عنوان ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۱    
فرماندهان نظامی یمن از هلاکت دست کم 106 نظامی عربستان طی 2 ماه اخیر در جبهه های جیزان، نجران و عسیر در جنوب عربستان و همچنین کشته و زخمی شدن صدها مزدور سعودی در جبهه نهم معروف به دروازه صنعا خبر ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۵    
دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی ایران گفت: بازی دادن به حسینی ریسک بزرگی بود که توسط منصوریان صورت گرفت اما جواب داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۶    
رزمایش پدافند هوایی "مدافعان آسمان ولایت 7" صبح امروز با رمز یا قمر بنی هاشم (ع) آغاز شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۶    
مراسم ویژه حماسه 9 دی در روز نهم دی ماه سال جاری در مصلی نمازجمعه فسا با سخنرانی سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۳    
استاندار فارس گفت: صادرکنندگان استان فارس زمانی تسهیلات دریافت خواهند کرد که صادرات آن ها از کانال همین استان انجام شود و در غیر این صورت با آن ها برخورد خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۳    
سایپا کارخانه خود در کاشان را برای فروش به پژو فقط 300 میلیون دلار قیمت گذاشته؛ این در حالی است که از سال 86 تا 91، مبلغی بیش از 480 میلیون دلار در این کارخانه هزینه شده است
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۳    
مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم ناوسالار سوم عبداله قربانی با سخنرانی سیدمحمد انجوی نژاد مدیر کانون رهپویان وصال شیراز و مداحی جانباز مدافع حرم حبیب عبداللهی برگزار خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۲    
مدیر کمیته امداد بوانات گفت: طی امسال بالغ بر 467 میلیون ریال برای کمک هزینه تحصیلی و تقویت بنیه علمی مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۶    
اشتفان و آلکس اهل برلین به قصد ایرانگردی وارد کشور شده اند و طی سفر 17 روزه آنها در ایران از شهرهای تبریز، همدان ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۴    
امتناع دولت اوباما از وتو محکومیت شهرک سازی های اسرائیل شلیک گلوله خداحافظی اوباما به نتانیاهو بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۲    
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت فارس گفت: به طور میانگین 40 درصد فوت های ناشی از تصادفات در شیراز مربوط به موتورسیکلت هاست.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۹    
درختان در فارس بیش از همه قربانی ساخت جاده های غیرضروری می شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۸    
جانبازان بالای 70 درصد شیراز هر چند وقت یکبار به بهانه ای دور هم جمع می شوند و این بار سالگرد عملیات کربلای 4 و شهدای غواص بهانه ای شد تا دوباره این جمع فرشتگان شکل گیرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۸    
تا همین چند سال پیش چشمه های بسیاری در کنار تفرجگاه شاه غیب فرمشکان کوار جوشان بود.اما دیگر خبری از آنها سرسبزی نیست.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در 8 ماه گذشته صادرات حوزه گردشگری استان 104 میلیون دلار بوده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۱۶    
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزیده نخستین همایش داروسازی بیمارستای در کشور شد.