پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۴May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 15 اسفند 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آبان 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 دی 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 1 اسفند 1395 شیرازه 2 اسفند 1395 شیرازه 3 اسفند 1395 شیرازه 4 اسفند 1395 شیرازه 5 اسفند 1395 شیرازه 6 اسفند 1395 شیرازه 7 اسفند 1395 شیرازه 8 اسفند 1395 شیرازه 9 اسفند 1395 شیرازه 10 اسفند 1395 شیرازه 11 اسفند 1395 شیرازه 12 اسفند 1395 شیرازه 13 اسفند 1395 شیرازه 14 اسفند 1395 شیرازه 15 اسفند 1395 شیرازه 16 اسفند 1395 شیرازه 17 اسفند 1395 شیرازه 18 اسفند 1395 شیرازه 19 اسفند 1395 شیرازه 20 اسفند 1395 شیرازه 21 اسفند 1395 شیرازه 22 اسفند 1395 شیرازه 23 اسفند 1395 شیرازه 24 اسفند 1395 شیرازه 25 اسفند 1395 شیرازه 26 اسفند 1395 شیرازه 27 اسفند 1395 شیرازه 28 اسفند 1395 شیرازه 29 اسفند 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تمدید اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده، مصوب کردند بیشترین افزایش حقوق مشمول کم حقوق بگیران دولت شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۳    
آخرین روزهای سال 1336 برای محمدرضاشاه روزهای متفاوتی بود؛ او آماده می شد که از ثریا اسفندیاری دومین همسرش جدا شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۴    
وزرای شناخته شده دولت روحانی در آستانه انتخابات مهم سال 96 یکی پس از دیگری خبر از جداشدن از کابینه می دهند؛ آن هم وزرایی که به زعم دولتمردان، از مفاخر دولت محسوب می شوند!
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۴    
در حالی که کمتر از 74 روز تا انتخابات آتی شورای شهر باقی مانده است، تنها حرکت قابل مشاهده از سوی شورای محترم برای کمربندی خرامه ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۴    
آهنگران خاطرنشان کرد: نمی دانم با فرزندم چه کنم؛ خیلی هم نصیحتش کرده ایم اما راه خودش را میرود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۴    
مراسم روز درختکاری با حضور احمدی نژاد، رحیم مشایی و حمید بقایی برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۵    
هیچ وجدان آگاه و دل بیداری قبول نمی کند که یک مدیر 24 برابر یک کارمند و حدود 30 برابر یک کارگر حقوق بگیرد! آن هم در روزگاری که مردم در سختی معیشت زندگی می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۰    
ناکامی دشمنان در مواجهه با نظام اسلامی در عرصه های نظامی و امنیتی، توجه آنها را بر نفوذ در عرصه های جنگ نرم معطوف کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس گفت: نخستین و بزرگترین پیست اختصاصی موتورسواری و اتومبیلرانی جنوب کشور دراستان فارس و شهر شیراز ساخته می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۰    
پس از یک وقفه تقریباً دوماهه از زمان تصویب برکناری باصری شهردار فسا توسط شورای اسلامی، به دنبال ارائه مستندات شورا به فرمانداری مبنی بر قانونی بودن اقدام خود ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۰    
عشایر منطقه پیچکان میزبان مدیرکل امور عشایر فارس و نمایندگان مردم نی ریز و استهبان ، بوانات و خرمبید بودند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۰    
به دنبال برکناری شهردار اصولگرا ولی مورد حمایت اصلاح طلبان فسا شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان فسا طی یک نامه عجولانه و سراسر تهدید آمیز برای استاندار و فرماندار فسا خط و نشان کشید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۰    
راننده یک تاکسی در شیراز علاوه بر جابجایی مسافران، خدمات متنوعی را نیز به شهروندان ارائه می دهد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۰    
ماهی قرمز شب عید شادی و آرامش و زیبایی سفره هفت سین را دو چندان می کند لذا توجه به سلامتی آنها در راستای حفظ سلامتی و بهداشت عمومی اهمیت دارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۰    
دانستن میانبرها و ترفندهای ویندوز می تواند به کاربران کمک شایانی کند و سرعت عملکرد را افزایش دهد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۰    
بسیار طبیعی است که در فصل های سرد سال و بر اثر سرماخوردگی در مقایسه با سایر فصول بیشتر سرفه کنید. اما چه خوب است که بدانید تنها علت این سرفه ها نمی تواند سرماخوردگی باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۲    
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: سطح همکاریهای اقتصادی در مقایسه با ظرفیتها و امکانات دو کشور بسیار پایین است و حجم تبادلات باید تا 10 برابر میزان کنونی افزایش یابد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۲    
استاندار فارس گفت: مدیران باید با تهیه گزارش کارشناسی و داشتن استدلال کافی و درنهایت پی گیری مجدانه اعتبارات ملی را دریافت کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: 4 هزار و 474 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در مقاطع مختلف تحصیلی بیکار هستند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۲    
به تازگی تصویری در فضای مجازی دست به دست شده که منتشرکنندگان آن مدعی هستند که تصویری از دختر وزیر اسبق ارشاد را در حال تبلیغ و فروش چادرهای طرح دار نشان می دهد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۲    
حسینی از دستگیری 14 دختر و 20 پسر در پارتی شبانه در اهواز خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل مذکور تعداد 48 بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۲    
واکنش ها و حساسیت هایی که در روزهای شروع کار دولت ترامپ به اقدامات و برنامه های این دولت بروز کرد، نشان می دهد ترامپ و ترامپیسم چندان با ساختارهای آمریکا سازگاری ندارد و به همین دلیل موجب برهم خوردن ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۲    
در پی توهین جنجالی وزیر بهداشت به فرماندار بدره و بی شعور خواندن وی، مردم خواهان عذرخواهی رسمی قاضی زاده هاشمی شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۲    
رییس مرکز پژوهش های صنف اتحادیه پوشاک گقت: ساعتی 6 کانتیر و روزانه 137 کانتینر پوشاک از ترکیه وارد کشور می شود که نشان دهنده حجم وحشتناک ورود پوشاک از این کشور است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۲    
بر اساس آمار تجارت در 11 ماهه امسال بیش از 50 هزار خودرو سواری به ارزش 4853 میلیارد تومان وارد کشور شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۲    
آیت الله جعفر سبحانی در نامه ای خطاب به رئیس جمهوری اسلامی ایران افزایش تعرفه واردات کاغذ را در شرایط فعلی به صلاح ندانست.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۲    
بر اساس آمار 11 ماهه تجارت خارجی واردات روغن پالم رشد 54 درصدی را تجربه کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۲    
مشکل بزرگ صدرنشین در تقابل با مردان علی دایی تعدد محرومانی است که اجازه بازی در دیدار امروز را ندارند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۲    
برانکو و دایی به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی یک نهال مقابل سازمان لیگ کاشتند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۲    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای طیبه 160 شهید دوران دفاع مقدس صبح روز یکشنبه ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۲    
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با انتقاد از درج بی دلیل تاریخ اعتبار بر روی کارت های بانکی گفت ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۲    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: بسته عیدانه برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در نظر گرفته شده که به هر فرد مبلغ 200 هزار تومان وجه نقد پرداخت خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۲    
بررسی ها نشان می دهد مشاهده مواردی آنفولانزای مرغی در شمال کشور به معدوم شدن مرغ های مرغداری های در معرض خطر انجامید و سرمای بی سابقه در سال جاری نیز در گران شدن مرغ در بازار بی تاثیر نبوده است .
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۲    
خانواده رکابزن فقید پارالمپیکی کشورمان با انتشار نامه ای پاداش 80 سکه ای اهدا شده توسط رئیس جمهور در مراسم قدردانی از قهرمانان و مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی را بازگرداندند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۲    
میزان پاداش آخر سال کارکنان مشمول قانون کار برای کارکرد یکسال تمام، بر مبنای حداقل دستمزد سال جاری یک میلیون و 624 هزار و 300 و حداکثر 2 میلیون و 436 هزار و 498 تومان است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲    
رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده های خام دامی اختلاف سازمان ها در تعیین میزان مصرف سالیانه گوشت کشور را عامل ناکارامدی تنظیم بازار این ماده پروتئینی عنوان کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۲    
این یک کلاهبرداری تمام عیار اروپایی است که همه از ادامه آن راضی هستند! فقط این وسط درآمد سرشاری که بنا بود به جیب ایرانیان در 100 روز اول دولت دکتر روحانی واریز شود و آنها را از دریافت یارانه منصرف ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۲    
مرحله استانی جام فوتسال شهید طوقانی با قهرمانی تیم شهرستان داراب به پایان رسید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۲    
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف کالای قاچاق از یک انبار واقع در شهرستان شیراز به ارزش سی میلیارد ریال خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان فارس گفت: با وجود افزایش قیمت گوشت مرغ در کشور، قیمت این کالا در استان فارس افزایشی نداشته است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
صندوق بین المللی پول در گزارشی ویژه اعلام کرد: با گذشت یک سال از اجرای توافق هسته ای، تحریم های بانکی علیه ایران هنوز لغو نشده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
ساختمان فروریخته پلاسکوی تهران در حالی از همان ابتدا پذیرای مسئولان قرار گرفت که هر حضور به یک اظهار نظر خلاصه شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی فارس در قیروکارزین گفت: ما در این جبهه جوانان و نیروهای دلسوز را با انگیزه های انقلابی که به وضع موجود در جامعه اعتراض دارند دور هم جمع کرده ایم تا با یک برنامه منظم به ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل زندان های استان تهران از بازگشت مهدی هاشمی به زندان اوین خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۲    
عضو سابق هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه معلمانی هستند که سختی زندگی می کنند ولی می بینید که در این دولت صندوق ذخیره فرهنگان مبلغ کلانی را در اختیار 29 نفر قرار می دهد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۲    
مدیر علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به ضرورت جهاد کبیر برای دانشجویان گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهید احمدی روشن در فارس برای نقش آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی آغاز به کار کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۲    
باید از مجلس بابت پس گرفتن مصوبه خلاف عدالت تشکر کرد ولی باید به رئیس قوه مقننه و بعضی از نمایندگان هم تذکر دهیم که تهدید برای بستن دهان منتقد، میراثی است که اشتباه به ارث برده اند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۲    
یک متخصص قلب و عروق گفت: عادات بد غذایی و استعمال دخانیات موجب بروز بیماری در بسیاری از مردان شده و سلامت آن ها را تهدید می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۲    
استاندار فارس بر لزوم تلاش مدیران برای جذب بیشتر اعتبارات ملی در فرصت باقیمانده تا پایان سال مالی تأکید کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۲    
هواپیمای ایرباس 330 که قرار بود هفته گذشته وارد کشور شود، اما اکنون زمان دقیقی برای ورود این ایرباس در دست نیست.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۲    
با همکاری کانون بسیج ورزشکاران و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آباده اولین یادواره 34 شهید ورزشکار و 4 شهید مهندس در محل زورخانه حمزه سیدالشهدا برگزار گردید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۲    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی پانزدهم اسفند به مسائل مختلف ورزش به ویژه فوتبال اختصاص دارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۲۲    
مدیرکل نوسازی مدارس فارس درحالی به خسارت 190میلیارد ریالی سیل به مدارس فارس اشاره کرد که تا کنون تنها 35درصد از بودجه مصوب نوسازی مدارس تخصیص یافته است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۷    
الگوی سوم (زن نه غربی، نه شرقی، زن مسلمان ایرانی) با هدف شناساندن تبیین زن مسلمان ایرانی روز یکشنبه مورخ 15 اسفندماه از ساعت 9 الی 11 با حضور بانوان و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات اداره اوقاف و ...